Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes C180 Kompressor Facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes C180 Kompressor Facelift

    Buna ziua tuturor!! Ma altur i eu cu mult entuziasm posesorilor de Mercedes Benz chiar dac nu cu o maina foarte noua. Pe scurt va voi prezenta maina apoi voi povesti un pic cum am ajuns sa cumpr Mercedes Benz (nu era in plan).

    Mercedes C180 Kompressor Facelift
    An fabricaie: 2006
    Putere: 143ps
    Kilometraj: 236000 km
    Cutie de viteze: automata
    Culoare exterior: verde închis
    Interior: piele neagr
    Jante: R17 AMG

    Dotri:
    • scaune reglabile electric i înclzite
    • pilot automat
    • senzori de lumini
    • senzori de ploaie
    • volan sport
    • trapa electric
    etc

    i acum aa cum am promis va voi spune istoria achiziionrii acestui Mercedes C180 Kompressor. Am plecat in Germania cu gândul sa cumpr o Toyota Avensis pe benzina. Vorbisem la telefon cu proprietarul i mi-a promis ca o tine pana ajung eu (2 zile). Nu a fost aa pentru ca in momentul in care ma apropiam de destinaie i am încercat sa il sun nu a mai rspuns la niciun apel. Ne-am cazat la un hotel in acea seara i am început iari la a cauta maini pe mobile.de de la Audi BMW Mercedes pana la Toyota. A fost totui un factor decisiv care m-a fcut sa încep sa ma îndoiesc de Toyota: confortul. La dus am mers cu un Volkswagen Passat b5.5 i la fiecare pauza pe care o fceam abia ma ddeam jos din maina cu dureri la spate i la un picior (am nite probleme de sntate). tiam ca Toyota e cam aceeai mâncare de peste i m-am gândit ca nu era de mine. Pe mobile.de gsisem numeroase anunuri dar însemna sa încep sa caut prin zona Frankfurt probabil 2-3 zile ca sa gsesc ceva bun. Localitatea in care ajunsesem cu o seara înainte avea (fr sa tiu de înainte) cred ca minim 10 parcuri auto. Câteva erau la 5 minute de hotelul la care ma cazasem (un simplu search pe google Maps) i le-am luat la cutreierat. Am gsit acolo chiar o Toyota i dup ce m-am urcat in ea i am probat-o am ajuns la concluzia ca nu are nici pe departe confortul dorit. Aa am ajuns la Mercedesul pe care l-am cumprat in cele din urma, care sttea un pic murdar sub un copac (avea i câteva frunze pe el) cu urme de la stropii de ploaie pe toat vopseaua. M-am urcat in ea i poziia de la volan a fost dragoste la prima vedere. Toate Electricele funcionale, cu toate dotrile pe care ar trebui sa le aib un Mercedes. i benzina. Deja m-am lungit cu povestea dar am ajuns sa o cumpr cu emoie in suflet i concluzia dup 2000 km pana am ajuns in ara: a meritat toi banii datorit confortului. Nu am resimit oboseala sau vreo amoreala sau durere pe tot parcursul drumului.

    Câteva lucruri de menionat: confortul (nu este e class dar pentru înlimea mea-1,73- este suficient) , consumul (din Germania am venit cu consum 6,75 la pompa) , stabilitatea in curbe i direcia in general (pneuri Nankang Supersport NS-2 cu dimensiuni 245/40/R17) , motorul dei nu e mare, mic maina foarte vioi i trage liniar pana la 210 km/h (viteza atinsa pe autobanda i limitat electronic din computerul de bord. sigur mergea i mai mult), la mers relaxat e o plcere sa activezi pilotul automat, cutia automata este o plcere mai ales in ora (nu am avut niciodat in familie o cutie automata ca sa experimentez) , maina splat ma face sa tresar de fiecare data când o vd pentru ca are o culoare deosebita.

    Minusuri: nu am niciunul de amintit

    Lucruri de rezolvat:

    • schimburile complete de filtre i ulei
    • rulment dreapta spate (se aude o mic “huruiala”)
    • pneuri iarna
    • bara fata+spate necesita un pic retuare
    • tergtoare

    Întrebri:

    Ma poate îndruma cineva cu un sfat in legtura cu revizia? Cât ar ajunge la reprezentanta schimburile de ulei i filtre? Am întrebat la un magazin de piese i ulei original MB plus filtre Mann ajunge 450 lei. Ar mai fi manopera undeva la un service. La reprezentanta cât costa aa un schimb?

    Mulumesc anticipat pentru oricine va rspunde acestei postri. Îmi cer scuze pentru postarea aa de lunga. Sunt deschis oricror întrebri i sugestii.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  • #2
    Tapatalk si diacriticele = no joy.
    Multi km cu sanatate!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Da, am observat abia dupa ce am salvat postarea )) multumesc!!


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Rog un moderator daca ma poate indruma cum sa modific textul pentru a scapa de eroarea cu diacriticele. Multumesc.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii fara incidedente! La fel simt si eu de fiecare data cand duc masina la spalatorie. Eu am c200 kompressor 2006.
          Legat de ulei, nu pune original MB, sunt slabe de cand Mercedes a schimbat producatorul inainte era Fuchs care foarte bun, iar acum este Petronas care este slab.
          Norma trebuie sa fie obligatoriu pentru benzina 229.5 sau 229.3 nu 229.51 sau 229.31.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Originally posted by Crazyady View Post
            Sa o stapanesti sanatos si multi kilometrii fara incidedente! La fel simt si eu de fiecare data cand duc masina la spalatorie. Eu am c200 kompressor 2006.
            Legat de ulei, nu pune original MB, sunt slabe de cand Mercedes a schimbat producatorul inainte era Fuchs care foarte bun, iar acum este Petronas care este slab.
            Norma trebuie sa fie obligatoriu pentru benzina 229.5 sau 229.3 nu 229.51 sau 229.31.


            Sent from my iPhone using Tapatalk


            Ai fcut vreodat revizia la Mercedes sau cumperi tu ulei i filtre i mergi la un service/mecanic de încredere?
            Ce fel de ulei foloseti tu?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Mersi de urare. Am vazut ca a ta are 330000 km. De la cati km ai rulat cu ea si ce impresii pe scurt imi poti spune?


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Felicitari pentru achizitie. Multi km faraprobleme! Poate pui mai multe poze.

                Comment


                • #9
                  Salut, masina am achizitionat-o in 2010 din Germania la 174.000 de km, cu caiet de service la zi etc si cu set de roti de iarna cu jante de aliaj pe 17".
                  Am pus instalatie gpl BRC pe ea la 217.000 de km acum trei ani .
                  Reviziile eu le fac la 10.000 de km si folosesc filtre Alco Germany fabricate in Cipru sau Wix fabricate la fabrica Filtron. Le gasesti la Bardi. Filtre Wix originale MB am vazut la A-class-ul nou la fitrul de aer.
                  Despre uleiul de motor pot sa iti spun ca masina mea a avut de la prima revizie la reprezentanta in caietul de service ulei 0W40 Aral pe norma mb. Si eu am mers in continuare pe ulei 0w40 dupa ce am vorbit cu agentii de vanzari de la Mobil si Divinol care mi-au recomandat sa nu schimb tipul de ulei indiferent de numarul de kilometrii.
                  Am pus Aral 0w40 pana nu am mai gasit pe urma am folosit Castrol Edge Titanium Fst 0w40 pe norma Mb229.51 (foarte zgomotos motorul la ralanti), care este produs la fabricile din Italia (slab) si Turcia (mai bun decat Italia). Cu uleiul de Italia am completat cand m-a anuntat masina un litru la 7000 de km, iar cu uleiul de Turcia un litru la 9000 de km. Dupa aceea am gasit ulei Castrol Edge Professional A3 0w40 produs in Germania pe norma corecta MB 229.5. La acest ulei mesajul de completare cu ulei a aparut inainte sa fac schimbul de ulei la aproape 11.000 de km. Motorul functiona mult mai bine si foarte silentios la ralanti, doar ca uleiul acesta este mai scump.
                  Uleiul pe care il folosesc in prezent in care am incredere si care nu este mai vechi de 6 luni este Divinol Syntholight 0w40 produs in Germania, si pe care producatorul l-a reintrodus in fabricatie pe norma MB 229.5.
                  La fiecare schimb mai folosesc si un Motor flush de la Liqui Molly inainte de schimbul de ulei.
                  Alte uleiuri bune in opinia mea personala in afara de cele de mai sus pentru acest motor mai sunt Liqui Molly, Motul, Mobil, Total, Bardhall sau Synthetium.
                  Despre filtre bune dar mai scumpe fata de Alco sau Wix iti recomand in functie de pret Knecht, Mahle, Purflux sau UFI.

                  Comment


                  • #10
                    Ca si probleme intampinate cele 3 furtunase buclucase si valva unisens dintre blocul motor si kompressorul mecanic (costa 90 de lei pe original, dar sunt 10 ore de manopera pentru inlocuire) si imi dadea si o frumusete de eroare P0171.
                    Vad ca ai sistem de franare sport cu etrieri Brembo cu 2 pistonase ca si mine, iar problema lor este ca se blocheaza pistonasele de pe interior si ovalizeaza discurile, au fost inlocuite toate 4 pistonasele cu garnituri, protectii etc.
                    Alta problema comuna sunt actuatorii axelor cu came la care se crapa plasticul si pierd ulei prin mufa care ajunge pe tot circuitul electric la motor pana in calculatorul masinii.
                    Am curatat tot circuitul si calculatorul la reprezentanta, vreo 200 de lei. Actuatorii se schimba foarte usor au cate 3 suruburi fiecare si costa 180 de lei setul.
                    Alta problema pe care am intalnit-o este cu garniturile capacului motor (deasupra chiulasei), garniturile de la capac din jurul bujiilor scapa in timp ulei jos in zona bujiei astfel incat dupa un timp bujia "inoata" in ulei. Montat garnitura originala MB (care e produsa de Victor Reinz) dar dupa 2 ani a inceput sa scape din nouulei la bujii. De aceasta data am montat garnitura elring si nu am mai avut probleme.
                    Pe la 236.000 de km s-a rupt intinzatorul original din fabrica al curelei de accesorii.
                    In rest schimbat doar consumabile brate inferioare fata, bielete antiruliu, arcuri spate, placute , discuri de frana, filtre si ulei
                    Am mai schimbat la 200.000 de km uleiul la cutia manuala si in 2016 uleiul la diferential ca la carte o data la 10 ani.

                    Uleiul aprobat MB il gasesti in lista Bevo dupa norma despre care ti-am scris mai sus.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Crazyady mersi foarte mult pentru indrumari si sfaturi. Chiar prind foarte foarte bine. Cateva mentiuni: scurgeri ulei pe la motor inca nu am pentru ca am verificat atent masina cu lanterna peste tot si cand am cumparat-o si dupa drumul de 2000 km pana in Romania. Sper sa nu apara curand. Cat despre franele de pe fata, intr-adevar discurile cred ca sunt un pic ovalizate pentru ca simt o usoara vibratie in volan cand franez. Singura mea ingrijorare este usoara "huruiala" de pe spate (dreapta cred) sa nu fie o problema la diferential ci doar un rulment care necesita schimbat. Inca un lucru: de vreo 2 zile a inceput sa scartaie ceva la suspensia spate pe stanga. E foarte enervant se aude la orice scurta denivelare. Mentionez ca in rest pistoanele si arcurile sunt foarte bune. Doar scartaiala enervanta. Ceva sugestii? Multumesc.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Jiovany View Post
                        Felicitari pentru achizitie. Multi km faraprobleme! Poate pui mai multe poze.


                        Mersi de urare. Da, am sa incerc sa fac candva un album mai cuprinzator.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Scurgerile de ulei de la capacul motorului nu se vad decat daca scoti bobina de inductie si te uiti in jos la bujie.
                          Pierderea de ulei de la actuatorii axelor cu came se vede doar daca scoti mufa si vezi daca ai urme de ulei in mufa.
                          Scartaitul pe spate este de la bucsele de pe bara stabilizatoare spate. Intra apa intre bucse si bara si produce rugina, iar apoi scartaie. Se curata bara, se monteaza bucse noi si se pune vaselina ceramica alba inainte de montare pe bucsele de cauciuc.



                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Vaselina pe bucse?Pai vaselina nu ataca cauciucul??Am fost si eu tentat sa fac asta cand am schimbat busele de la bara torsiune spate,cei drept de Sprinter dar tot mecanica se chema , dar am renuntat si am curatat bine bara si atat.
                            Plus ca vaselina ceramica alba,e pentru temperaturi inalte,folosita la injectoare,bujii incandescente,bolturile de la etrieri, ce treaba ar avea cu o bucsa de cauciuc?
                            Parerea mea ar fi ca nu prea are ce cauta nici un fel de unsoare pe un cauciuc, dar poate gresesc...Stima.
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #15
                              In procedura oficială se specifică clar, că nu se pune nici un fel de vaselină la bucșe, mai ales la bara stabilizatoare.
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF