Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E550 2007 Avantgarde S

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Din cotiera.

    Comment


    • #17
      Salutare,
      Un mic update: conform informatiilor de mai sus am gasit ca in lista BeVo specificatia 229.51 este acceptat si uleiul care se gaseste aici in uae, ADNOC GOLD 5W40.
      Drept urmare astazi am facut schimbul de ulei la o statie adnoc.
      Pret: 9L ulei 350lei
      Filtru ulei oem, 79lei
      Manopera 0, daca achizitionezi uleiul si filtrul de la ei.

      Intre timp, 40700km, totul ok.

      Numai bine

      Comment


      • #18
        Hehe...citisem 407000 si ma gandeam "wow, pentru un benzinar e ceva". Apoi am recitit!
        Felicitari. Cred ca nu sunt multi barbati care sa nu-si doreasca un lup din asta in blana de oaie .
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #19
          Salut din nou.
          adidc scuze, acum am vazut post-ul tau...nu am primit notificare ca ar fi aparut un post nou.
          Multumesc.

          Intre timp:
          Am ajuns la 50.000km (punctul ca sa nu mai existe indoieli....glumesc), asa ca m-am pregatit pentru un nou schimb de ulei. Am decis sa fac schimbul de ulei la 10.000km datorita regimului de autostrada (95% din km sunt facuti la 140-160km/h).
          Intamplator am descoperit un site din tara de unde am comandat setul de filtre si uleiul pentru 1.5dCI -ul din semnatura si am configurat si un set de filtre si ulei pentru aceasta masina. Am observat ca pe site se gaseste ulei OEM MB Genuine 5W30 cu MB 229.51. Un pret de 125lei pentru 5L si cel la 1L era 25 lei. Asa ca am comandat douakit-uri pentru e550 si unul pentru MII.
          Doar de curiozitate:
          1 x SET FILTRE+ULEI pentru RENAULT Mégane II 1.5 dCi 486,88 lei (acesta include si un filtru motorina cu senzor de apa-cca 120lei si il schimb de obicei la 30.000km).

          1 x SET FILTRE+ULEI pentru MERCEDES-BENZ E-Klasse (W/S211) E 500 476,77 lei

          Totul achizitionat pentru E a fost adus aici inclusiv un set de placute fata +spate (403 lei ATE).
          Aseara am facut iar shimbul de ulei, F.ulei, F. aer motor (2bucati), F. habitaclu.
          Ca o prima remarca, motorul este mult mai silentios cu acest ulei MB Genuine 5W30 fata de ADNOC Gold 5W40, ambele sintetice. Impresionat placut de acest aspect!

          Incepand de pe la 48000km am inceput sa experimentez un zgomot, huruit in partea din fata la viteze relativ mici si se estompa spre 100-120km/h. initial am crezut ca sunt rulmenti fata luand in considerare ca pneurile erau relativ noi, 6luni si cca 22.000km.
          Au fost pneurile, au dezvoltat un fel de uzura inegala a umerilor laterali, evidentiat in poza. Nu imi pot explica de ce, le verific presiunea periodic. In zona asta, pneurile au o viata dificila, uzura semnificativa aparand chiar si daca masina sta o luna, la umbra, nemiscata. Pur si simplu se aplatizeaza si nu se mai pot folosi. Exploziile lor sunt la ordinea zilei pe autostrazi, un set nu rezista mai mult de doi ani, indiferent de nr de km. Devin aproape casante apoi.
          Am tot cautat info, am investigat eu cat am putut si am ajuns in final la un service cat de cat ok unde am dat peste un tip care are in posesie si exploatare un W210 E55 la origine dar care are motorul schimbat cu unul de BRABUS, un 5,8L. Un altfel de animal salbatic, cu care am inteles ca a adus la tacere multe masini cu pretentii. Urmeaza sa ne intalnim pentru un mic schimb de experiente.
          Am decis sa schimb pneurile de pe puntea fata tot cu acelasi tip de pneu, DUNLOP MAXX, 380 lei bucata (stiu ca imi veti sari in cap ca prea ieftin sau fake....pneurile aici sunt ieftine). CU acesta ocazie am inspectat si placutele fata, mau au ceva viata in ele.

          Intre timp, interiorul a primit putina atentie din partea mea, si un tratament la piele cu Letherique ( frumoasa transformare!!!).
          Exteriorul a primit trei tipuri de protectii,
          1.Chemical Guys, Petes 53
          2.Zaino Z2, Z6 si Z8
          3.Sonax Extreme Briliant Shine
          Fiecare din ele au fost testate cca o luna si de departe protectia aleasa din cele de mai sus este Sonax. Este cea mai ieftina din ele, rezista cel mai mult in mediul de aici, practic curatarea masinii a devenit cumva doar o limpezire, spuma pur si simplu nu sta pe masina. Cea mai buna stralucire o ofera produsele Zaino. Ceara CG Petes 53 ofera o profunzime ce nu credeam ca o pot obtine dintr-un gri.

          Cam atat pana acum cu experientele mele.
          Ma pregatesc de schimbul de ulei cutie peste 10.000km.

          Numai bine!


          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 7 photos.

          Comment


          • #20
            Salutare din nou!
            In drum spre casa, m-am trezit cu un check engine aprins fara alt mesaj.
            Un sfat, ceva?!
            Mentionez ca masina merge normal, nu pare sa aiba zgomote anormale.
            Am verificat becuri cam peste tot, altceva nu stiu ce sa -i mai fac la o prima evaluare.

            Multumesc

            Comment


            • #21
              Un tester , dupa care postezi eroarea .
              Pt uzuri anormale la pneuri, iti recomand o geometrie .

              Comment


              • #22
                Nu inteleg ce e anormal la uzura aia.
                Pata de rulare e mai neagra, celalata e gri.
                In rest ai luat niste curbe cu viteza mare si le-ai frecat un pic pe flanc.

                Eu asta vad din poza. Nu imi dau seama daca nu cumva exteriorul e mai mancat ca interiorul sua mijlocul din poza ta.
                Ai putea sa faci o poza de deasupra caii de rulare, sa vedem mai bine daca e ceva.

                Check engine il pot citi cu orice tester ieftin prin bluetooth si aplicatia torque sau echivalent.
                E destul cat sa iti faci o idee. Sunt destule erori care nu au influenta asupra motorului, dar sunt raportate:
                e.g. sonda lambda de dupa cat, ventilatorul pt evacuare, sistemul de vapori.
                Astea sunt legate mai mult de sistemul de emisii, nu neaparat de functionare.

                Comment


                • #23
                  Multumesc frumos pentru sfaturi!
                  Pneurile in cauza cu uzura inegala au fost schimbate, cu aceasta ocazie am aflat ca nu mai am senzori de presiune in roti...au facut pasi la prima schimbare de pneuri cand am inmatriculat masina. Dupa schimbare, totul a revenit la normal...liniste.
                  In aceeasi seara in care a aparut martorul check engine, am facut rost de un OBD2 de la un coleg. Aveam tel descarcat si am plecat spre casa ca incarc tel si sa instalez aplicatia. pana acasa a disparut martorul. Totusi, m am conectat si nu am gasit nici un cod in log sau vreo alarma activa. Programul mi s -a parut un pic rudimentar fara sa ofere prea multe optiuni. Conectarea a fost instant, fara pb.
                  Voi avea in vedere sa fac si o geometrie a rotilor cand ajung iar la service. Calea de rulare era ok, fara uzuri inegale pe int, ext sau mijloc...doar acei umeri exteriori parca erau in dinti de fierastrau.

                  Legat de cutie si schimbul de ulei din ea, aveti ceva recomandari?!
                  Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Posibil sa ai rotile prea apropiate, dar daca zici ca uzura e uniforma ignora problema.
                    Nu te baga sa faci geometrie daca totul e in regula. Vezi patania mea, dupa 3 reglaje pana la urma mi-am pierdut eu vremea sa o reglez.
                    Daca merge asa las-o.

                    Comment


                    • #25
                      Salut din nou,
                      In seara aceasta la cateva minute dupa pornire a aparut iar check engine.
                      Am mers asa, cu alarma activa pana acasa, am conectat OBD si singurul cod este P0015.


                      Ceva recomandari?

                      Comment


                      • #26
                        Salutare tuturor!
                        In primul rand scuze pentru perioada destul de lunga fara update uri (a fost destul de aglomerata pentru mine si fara prea mult timp pentru masina).
                        Intre timp am ajuns impreuna la 70000km si ne indreptam spre 71...
                        pe la 59000 am ajuns la un service specializat numai in "stele" si am ramas un pic mic de ce masini se aflau in acel service. A mea si un CLS 350 amg pack cred ca erau cele mai banale masini.In rest, 3x G63 , 2x S500 ultimul model venite pentru revizii, 2x C63 cu motoarele desfacute, un M550 cu motorul scos, un CLS 63 amg, un S550 mai vechi cred ca W221fl. un E63 care"cica nu tragea bine!!!".
                        La acesti baieti (toti indieni) am schimbat uleiul la cutie, filtrul si garnitura, uleiul motor si filtrele (toate de origine). Alaturi era un magazin de piese schimb, jumatate din el era numai cu piese benz. tot la ei am observat ca una din cele doua cleme de sustinere alea spoilerului spate este rupt, asa ca am decis sa-l inlocuiesc sa nu-mi fluture bara spate cand merg pe autostrada. Cost 22 lei clema.

                        Acea alarma P0015, a mai aparut de cateva ori, dar a si disparut. Le-am spus si lor, s-au uitat la ceva senzori si au spus ca nu au ce sa i faca daca alarma nu e solida. NU era prezenta cand am fost la ei.
                        Am schimbat si cele doua pneuri pe spate, am ales tot Dunlop sportmax 050, cu cele vechi am parcurs deja 43000km si aveau cam 1mm in plus fata de martorul de uzura. Le simteam la acceleratii mai puternice ca alunecau. Partea mai amuzanta era in curbe, fugea spatele daca luam putin mai tare virajul (destul de fun).

                        Am ajuns in situatia de a schimba iar uleiul (10000km) si sa fac inspectia tehnica in vederea reinmatricularii (aici masinile se inmatriculeaza anual).

                        W212 FL bleomarin din poza a fost o masina de vanzare din cluj pe care am fost sa o vad si sa o verific la reprezentanta benz. Dupa verificare (am aflat ca se cunosteau cu un director aftersales de acolo care a si venit la verificarea masinii), am facut un mic drive test mai lung (centura clujului) si, desi i-am oferit exact cat a cerut, nu a mai vrut sa o vanda!!! WTF!!! Era un E250 9Gtronic, scaune ventilate, incalzite fata-spate, perdelute usi spate, webasto telecomanda samd.... O masina faina, cca 47000km,arata bine, accesorizata foarte bine si cu un proprietar cam dificil. Nu m-am suparat pe el ca m-a pus pe drum cca 25h, dar asa-i in tenis....

                        Cu alte cuvinte, sunt in cautarea unui W212 FL, bine accesorizat cu km putini in tara. De fapt am o dilema: W212 bine accesorizat cu km putini din 2016/2017 sau W213 din 2016/2017 mai slab accesorizat si sa iau in piept toate bolile copilariei!? Ce ma sfatuiti?!
                        Am facut drive test cu un W213 de pe autovit (preluare leasing), accesorizat bine, E220 4matic, 9gtronic, piele, ventilatie (pe care nu am simtit-o la maxim) in scaune, display dublu si...extrem de murdara pentru o asemenea masina. Mi s-a parut destul de artificiala, nu pare la fel de solid ca W211 sau W212, sunetul dieselintra intra destul de mult in habitaclu si nu am urcat mai mult de 3000rpm, in rest lumini bord, display si functii nu ma impresioneaza atat de mult (adica nu vreau sa ma impresioneze aceste optiuni) vreau senzatia lasata de masina, confortul oferit, spatiul ...destul de micut in spate.

                        Ca sa nu mai deschid alt post, as dori sa va spuneti parerea despre ce alegere ati face, W212 2016/2017 sau W213 2016/2017?


                        Consumul minunat din poze se datoreaza vitezei cu care a tb sa parcurg acei km, a fost prima data cand am vazut un asemnea consum la masina aceasta.
                        Cam atat pana acum, merge la fel... la fel de confortabila, de nervoasa, o mare placere pentru mine.

                        Numai bine!20190401_001428.jpg
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Depinde de buget...
                          Dacă vrei o bombă elegantă - E43 AMG W213
                          W212 facelift costa cât nu face. E o mașină apusă, la preț dictat de anul fabricației.
                          Dacă e pe low cost, W213, benzină only, tot ce e cu motorul 4 în linie de 1991cmc E200, E250, E300, E350 - de la 184cp la 286cp - oricare te va satisface.
                          NU diesel.

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #28
                            Un 212 FL (as spune cel mai frumos E dupa 124) e la aproape jumatate de pret de 213. Argument destul de puternic. Si maturitatea tehnica nu e de ignorat.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #29
                              Mă bag și eu în seama și afirm că w212FL cu acelasi Nr de km, aceeași putere și ace asi cutie cu un w213 nu e la jumătate de pret,

                              Maturitatea tehnica, in cazul automotive, e doar o constrângere de utilizare și mai ales de întreținere.

                              Laptopurile IBM sau DELL cu Windows7 sunt căutate și sunt considerate stabile, Iphone 5 sau 6 la fel, însă doar nepriceperea utilizatorului și frica alimentează folclorul asta.


                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment


                              • #30
                                Buget, 30-31k, km până în 50-60k.
                                Am găsit w212 cu km până în 20-30k, înmatriculate și în 2017 pe la 30ke.
                                Acum, un w213 vad că are preturile destul de oscilante.
                                Benzina este destul de tentantă ca motorizare, chiar daca cifrele susținute pentru consum sunt prea mici pentru a fi adevărate.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF