Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 facelift sportpaket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Schimbat pompa de parbriz SWAG si stergatoare Bosch aero.

    Comment


    • #32
      In sfarsit am bagat un drum exact cum imi place. Craiova-Bucuresti singur in masina.
      Cu toate ca se subintelege ca modul c/s/m are influenta numai asupra cutiei insa mie mi s-a parut ca modul C acceleratia este mai docila, nu are full power nici cu ea calcata aproape de kickdown switch.
      modul S este prompta, face downshift foarte devreme si trage mai bine in ture.
      modul M este full power, trage cel mai bine indiferent de turatie.
      Gresesc?!

      Trebuie sa strang bani pentru un soft mai bun.

      Comment


      • #33
        Hmm, 10w40 este cam gros pentru acest motor motor, eu nu as face testare de uleiuri pe masina proprie. Nici la Renault sau Dacia nu se mai pune 10w40. Iti recomand sa mergi pe 5w40 sau 0w40 pe norma MB 229.5 sau 229.3. Eu la kompessorul meu facelift merg pe 0w40, asa a avut de la prima revizie a masinii in Germania la reprezentanta, asa i-am pus si eu uleiul, iar acum am 333.000 de km. Motorul este curat fara depuneri cu schimburi la 10.000 de km. Daca vrei poti folosi si un motor flush de la Liqui Moly inainte de schimbul uleiului.
        Iti recomand Uleiul Divinol aprobat MB in Bevo care este produs in Germania de Zeler & Gmelin pe care il folosesc de 11 ani si il utilizam si la masinile de la birou cu rezultate foarte bune. Il gasesti si la Dedeman acum.
        Alte uleiuri bune sunt Liqui Moly si Castrol Edge Proffesional (produs in Germania, nu la alte fabrici ale lor) si Aral, care se consuma mai repede dar curata foarte bine motorul.
        Stima.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #34
          Crazyady Pennasol este aprobat bevo 229.3 si sincer este un ulei chiar bun. Il folosesc in mai multe masini si nu a fa ut probleme.
          Aral este 229.5 si am zis sa incer cu el 5w40 crezand ca datorita 10w imi tacanea un tachet dimineata timp de cateva secunde.
          Inca persista tacanitu
          Mai am Shell helix ultra la urmatorul schimb si daca nici asa nu tace incerc si mb original cu toate ca am auzit pareri impartite apropo de calitatea acestuia.
          Am auzit si de Divinol si de Addinol care ar fi foarte bine privit.
          Repet, e un tachet cateva secunde, nu zornait, nu altceva.

          Comment


          • #35
            Doresc sa multumesc membrilor club mercedes pentru informatiile impartasite pe forum si o scriu si eu cu caracter OBLIGATORIU pentru cei ce isi cumpara w211 facelift.

            1. Schimbat termostat cu Wahler (cel original era tot Wahler) - cu toate ca pe bord arata temp motorului 80+ in realitate pe diagnoza avea 70. Din intamplare mi-am dat seama ruland cu telefonul conectat si am vazut 76 grade apoi 75 74 73 72, hopa, termostatul deschide mult prea devreme.
            Dupa schimbarea termostatului motorul se incalzeste in aceelasi timp pana la 70 de grade insa apoi urca pana la 87 fara oscilatii de temp.
            Consumul a scazut vizibil insa nu am data concrete pentru ca nu am facut multi km de la schimbare.
            2. Furtunul de aspiratie vapor carter (PCV) era evident fisurat si tragea aer fals. Daca stateam mult la ralanti aparea eroare p0171 (amestec sarac) .
            Am scos carcasa filtru de aer si l-am reperat, dupa a urmat un pas de diagnoza respectiv am suflat in el si se auzea fasaitul. I-am desfacut colierul original de langa blocul motor si l-am smuls din reductia de bronz.
            Nefiind programata interventia, nu am avut furtunul superior cumparat insa am luat unul multifuel de prin garaj si l-am bagat pe reductie cu ajutorul unui cleste cu prelungitor (nu stiu denumirea), am suflat in el si valva de sens functiona, drept pentru care l-am mufat in admisie si adio gringo pana se va defecta valva de sens.
            Consumul a scazut din nou, LTFT a scazut de la 17% la 4% in 30 de km si cel mai interesant, motorul a devenit foarte vioi si odata cu noul comportament, mi-se pare ca a disparrut complet simptomul cutiei mele care la schimbare 1-2 nu facea lock-up imediat cu dadea senzatia de patinaj.
            3. Am verificat si maf-ul insa parea foarte foarte curat, deci nu l-am curatat ( banuiam ca e maf murdar cu codul p0171).


            Inca odata multumesc. M-am dus punct ochit, punct lovit datorita voua.


            Comment


            • #36

              Ma bucur ca ai rezolvat!


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #37

                Test de vacuum, descoperit de mine accidental:
                Pus manusa de plastic peste sita debitmetrului, ca sa nu intre praf in motor cat lucrez.
                Evident ca am uitat si i-am dat cheie. Injuraturi amarnice, ca ce naiba are motorul de nu mai porneste.

                Ma uit mai atent, manusa uitata acolo, statea mulata pe cotul debitmetrului.
                Deci hopa, am descoperit ceva, motorul e perfect etans!
                Nu se auzea nici o fasaitura. Dupa vreo 10s scot dopul de la joja, incepe sa bolboroseasca uleiul la cum a navalit aerul in motor!
                => Am descoperit o noua metoda de a testa vacuumul.

                Daca aveai LTFT 17 inseamna ca lua mult aer pe acolo sau scapa boost. Nasol!
                Ma bucur ca ai rezolvat!

                Daca ai curiozitatea sa fierbi termostatul, vezi vedea ca deschiderea e cam la fel. Problema e ca ala vechi nu mai inchide.
                Fereastra inchis deschis se mareste f mult si de aia pe frig in sarcini mici se duce apa in jos pana la 70C.
                Nu poti accesa temperatura din meniul de clima?
                Tii apasat AC off pana apare meniul secret si apoi pe pozitia 6 ai temperatura apei.
                Mai ai si altele pe acolo.

                Comment


                • #38
                  O sa verific, am uitat de comenzile de pe clima.
                  De inchis, inchidea bine, problema este ca nu deschidea la timp, adica la 75 de grade el dadea era deja open pentru ca incepea temp sa coboare.

                  Comment


                  • #39
                    N-ai inteles. Si a meu inchidea bine, si cel de pe passat inchidea bine, desi avea peste 18 ani.
                    LA temperatura camerei toate inchid. Dar daca e sa le fierbi, la racire vei vedea ca cel nou la 80-87C e deja inchis, cel vechi sta deschis pana la 60-70C de acolo temperatura mai scazuta in functionare.
                    Cel putin asta am gasit pana acum.

                    Comment


                    • #40
                      A venit iarna, prima mea iarna cu tracțiune spate. După câteva încercări eșuate ale anvelopelor Michelin PA3 cu 4 mm de ieșire din nămol/zăpadă am început căutările și după multe olx-uri si sh-uri(anv noi premium nu imi permit iar china nu pun din principiu) am găsit un set de 245 40 18 Dunlop 4d MO dot 2016 7mm și pot spune wow, nu mi-e frișcă iarna cu tracțiune spate.
                      Ce am observat este ca uneori cu esp ON taie gazu aproape de ralanti și efectiv nu pot pleca din zăpada însa cu esp off și full throttle am ieșit până acum din orice loc, se mai da ea putin stg dreapta însa iese din zăpadă.

                      Comment


                      • #41
                        Eu am gasit cu 250E jante pe 17 cu gume de iarna destul de decente pe o punte si vreo 3mm pe cealalta.
                        Nu vad rostul la 18 pe iarna. 16 banuiesc ca nu iti incap de frane.

                        E buna treaba cu ESP cand ai aderenta te scoate din rahat, tii pedala, ECU face treaba fara sa rupa si sa faci gheata sub tine.

                        Eu am mers 2 ierni cu opincile cu care am luat masina, niste conti vai de mama lor cu vreo 4mm pe spate. M-am descurcat cam peste tot cat timp urcam cu fata la deal. Cand era de dat cu spatele la deal era jale.

                        Comment


                        • #42
                          Am vrut 17 insa aveam deja jantele pe 18 si nu e momentul pentru achizitii.
                          Dupa ce vand jantele de vara pe 19 imi iau un set de 18 vara si daca gasesc ceva decent imi fac un set de 17 pentru iarna.

                          Comment


                          • #43
                            ESP-ul de la Mertz e cel mai tare pana acum, comparativ cu alte marci. Intra super-finutz si pe tractiune si pe franare, nu te lasa sa gresesti. Sunt foarte multe marci la care interventia ESP-ului se face grosolan, ABS-ul face ca toti dracii, motorul pierde putere brusc, etc.
                            Adica daca e sa fiu incantat de ceva la masina asta pana acum este ESP-ul. Masina e grea si pleaca de-a dura usor.
                            Voi ati gasit prin carte ceva legat de anularea definitiva a ESP-ului? Pt ca si atunci cand il anulezi din buton, el tot intervine. Initial am crezut ca e ca la BMW E46, apasat o data activeaza Traction Control, tinut continuu anuleaza tot si poti patina cum vrei tu. Sa inteleg ca atunci cand il anulezi de fapt te lasa sa patinezi si atat?

                            Comment


                            • #44
                              Din meniul secret, il pui pe dino mode, dar n-as recomanda sa circuli asa.

                              Comment


                              • #45
                                Dino mode inseamna open diff si mai mult ca sigur nu mai pleci de pe loc din zapada nici la pastele cailor.
                                Esp off inseamna ca nu mai intervine pe motor sau franare independenta etc insa traction control ramane activ si simuleaza si el un differential autoblocant prin intermediul abs-ului.

                                Fost mea Leganza avea traction control pana in 40km/h insa daca avei un senzor abs defect nu mai reusei sa pleci din zapada pentru ca patina o singura roata, iar la Merc am vazut ca funcioneaza la fel, adica simte ca patineaza sa zicem dr spate si atunci intervine prin modulul abs si o franeaza iar puterea se transmite catre stg spate si astfel patineaza amandoua, el practic incearca sa sincronizeze prin franare viteza rotilor spate.
                                Deci, solutia este de esp off si full gaz ca sa iesi din zapezi mari sau altele, pe principiul, ori crapa ceva ori ies de aici.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF