Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 facelift sportpaket

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 facelift sportpaket

    Salutare,

    Dupa 1 an de reasearch si multe variante studiate, in urma unei discutii cu un prieten am ales "cu inima" un w211 facelift 1.8 kompresssor.
    Logica ma ducea spre un euro 5 poate grup vag insa odata urcat la volanului unu merc, logica s-a pierdut pe drum.

    Masina am luat-o dintr-un satuc din Bavaria, de la al 3-lea proprietar, fiind prima masina din cele 3 selectate in zona.

    Are 136000 km in prezent, cutie automata cu padele, piele(vinilin) perforat, scaune incalzite, navi aftermarket cu camera marsarier, lumini podea, iar ca si culoare este obsidian black.

    A venit cu doua seturi de roti, unele pe 18 originale si un set de jante noi aftermarket pe 19 cu hankook-uri aproape noi.

    Este sportpaket, cu discuri noi de frana si placute si este mai confortabila decat m-as fi asteptat pentru o suspensie sport si roti pe 19 cu garda de 35.

    A avut uleiul la cutie schimbat anul trecut iar la motor i-am facut eu schimbul imediat ce am ajuns cu ea acasa. Ar cam avea nevoie de un polish light pentru eliminarea micilor zgarieturi .

    Ca si defecte/imperfectiuni as putea enumera:
    -o taitura pe sezutul scaunului de la sofer
    -una din tobe are o fisura langa cordonul de sudura de fabrica insa nu rasufla
    -mici pete de rugina de suprafata pe aripile spate si la fel cred la usile spate lanaga cordonul de mastic.
    -cateva indoituri pe capota insa cred ca pot fi scoase la ventuze.
    -pivoti inferiori cu burduf rupt
    -bratele(tiranti) au bucsile crapate.
    -rezervorul e lichid de parbriz curge.
    -parbriz cu uzura normala, are urme de racait gheata si sablare.
    -faruri usor ingalbenite/ necesita un mic polish pentru a le readuce la transparenta de fabrica.

    Urmeaza in zilele urmatoare :
    -remediere taitura sezut scaun sofer
    -schimb elemente uzate suspensie
    -montaj gpl
    -polish faruri
    -montaj folie pe geamuri si folie protectie faruri/proiectoare.
    -remediere cordon sudura evacuare.
    -xenon 4000k pe faza scurta.
    Attached Files

  • #2
    Mai multe poze sa ne delectam!De ce nu ai luat diesel eu nu vad rostul la gaz.

    Comment


    • #3
      Nu imi place diesel-ul si nici nu fac multi km pe an.
      Poze in zilele urmatoare.

      Comment


      • #4
        Frumoasa masina! Pune mai multe poze cum a spus si colegul. Benzina cu Gpl este combinatia perfecta si este de viitor, iar motorul pe benzina este mai simplu decat diesel-ul si scapi de frica infundarii injectoarelor, a defectarii pompei de inalta presiune etc [emoji1].


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Deocamdata e vreme urata pe aici. O sa o articulez in wk pentru ca imi pierde lichid de parbriz si imi apare top up washer fluid. De obicei care e problema cu rezervorul de lichid?

          Comment


          • #6
            Sus pe cric fata dreapta, dai jos aparatoarea de plastic si vezi cum sta treaba.
            Ai niste garnituri pe acolo.
            Banuiesc ca iti curge stand, nu cand dai spritz, deci problema e inainte de pompa, nu pe conducte.

            Comment


            • #7
              Exact, curge stand pe loc. Imediat ce umplu bazinul incepe sa picure. Intr-o zi imi apare "top up washer". Aveti idee de coduri pentru garniturile respective?

              Comment


              • #8
                Am rezolvat problema cu pompa de parbriz, respectiv i-am pus mastic pe o gaura ce aduce a presetupa, probabil e facut sa dea afara cand este inghet sau ceva asemanator si la mine nu mai tinea garnitura interioara.
                Esapamentul este rezolvat si el.
                I-am pus folie 80% si a primit folie de protectie pe faruri si proiectoare.
                De asemenea a primit si o instalatie gpl tomasetto + stag q box.

                Urmeaza indreptare cu ventuze pentru micile indoituri si un polish caroserie.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Rezolvata si indreptarea caroseriei.

                  As fi interesat de un soft pentru acest 1.8.

                  Ce recomandari aveti? Am citit pe forum insa concret nu am gasit pentru e-ul facelift, as fi fost interesat de impresii before and after, eventual firmele care v-au ajutat.

                  Multumesc.

                  Comment


                  • #10
                    Cat te-a costat intreptarea?
                    Ai niste poze?

                    Comment


                    • #11
                      Indreptarea a fost 350 (4 indoituri destul de urate si o a 5-a pe toata patrea de jos a usii dr spate).
                      Au iesit cam 90 din indoituri insa cu "solzi" nu gasesc alta descriere. Eu stiu unde au fost si vad micile reflexii aiurea insa pentru altcineva nici nu se vede. Se pare ca la capota a fost f dificil fiind din duraluminiu, din spusele mesterului e mai greu decat pe tabla normala.

                      Poze abia cand ajung numerele. Momentan e parcata la un prieten.
                      Last edited by ROV; 06-19-2018, 22:16 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Dupa 200km pe gpl, pot spune ca nu este diferenta de putere.
                        Eu am mers pe qbox cu injectoare acw02 si butelie cilindrica de 80 de litri.

                        Comment


                        • #13
                          80L la motorul tau mi se pare exagerata. Volum util cred ca e 70, te apropii de 800km autonomie.
                          Puterea o compari cand iei un etalon. Cauta un 2.0 tdi de 150 cai si vezi cum trage fata de el, gaz vs benzina.
                          La mine, pe aspirat se simte diferenta, la tine pe supralimentat ar trebui ca diferenta sa fie mai mica.

                          In alta ordine de idei, eu nu ti-as recomanda sa exagerezi cu talpa pe gaz pana cand nu te asiguri ca ai un amestec bun si un EGT decent.
                          Adica e ok asa sa dai niste depasiri,dar sa mergi zeci de km cu pedala la fund, e la risc.
                          Dar ma rog, asta e doar parerea formata dupa experimentele mele.

                          Comment


                          • #14
                            Da, stiu la ce te referi. Butelia ia cam 64 de litri, in oras am medie de 18 pana acum. Drumuri scurte si aglomerate.
                            Am experienta cu motorsportul, primul lucru a fost sa imi cumpar interfata pt instalatie, asta ca sa imi calibrez corect instalatia in timp.
                            Cautam ceva optiuni de chiptuning insa nu stiu daca am in zona mea pe cineva competent, inca mai caut variante. Deocamdata se apropie concediul si probabil prin toamna ma apuc de partea de soft.
                            As vrea sa o duc la un 200 minim si un 300nm insa o sa fie greu, work in progress.

                            Comment


                            • #15
                              Ulei differential schimbat 75w140 mos2. Uleiul din diff era tchibo cafea cu lapte. Wtf?!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF