Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Am gasit piesa separat, cod A2113230068: https://www.epiesa.ro/pivot-lemforde...t-97990949.htm

    Comment


    • #47
      da, se gaseste separat, vezi in topicul meu, ca eu le-am schimbat pe ambele.

      Daca nu bate la gropi in opinia mea nu te grabi sa il schimbi.
      Ma indoiesc ca e vreun pericol. La mine batea in stil mitraliera, 2-3 batai rapide la o groapa. Nu doar clonc clonc.
      Cand l-am desfacut jocul abia se simtea la mana. Ma indoiesc ca ar fi sarit degraba,.

      Mai, pana la urma nu ai probleme asa mari. Da-i sa mearga si ignora scartaiturile pe moment. apoi pe liniste le dai tu de cap. Nu te apuca cand n-ai chef ca nu arde, mere si asa. Stai pana iti vin idei si incearca doar ce e simplu.
      Verifica daca ai burduful rupt, daca da, spala-l bine pe dinauntru cu benzina, umple de vaselina si pune un burduf luat de la o piesa defecta peste. Ca sa il desfaci din bieleta terbuie sa slabesti surubul de sus si de jos al bieletei cu ambele roti ridicate.

      Piesa poti sa o comanzi, un pret bun e 50lei. Daca e mai scump stai sa scada pretul.
      Cand ai de desfacut bratul pt un motiv anume il schimbi.
      Bucsa daca nu arata rau nu o schimba, eu am schimbat-o degeaba pe a mea.

      Daca schimbi vreodata bieleta antiruliu fata sau bucsa ei, unge-o cu un pic de vaselina. A mea scartaia urat dupa schimbare, dar era sunet clar de frecare guma pe guma.


      Ai tu mult de lucru la masina dar macar o chestie e clara arata mai bine si stai in ea mai bine ca in multe altele. Repara doar ce trebuie si in rest circula cu ea, nu pierde vremea ca mine sa repari tot ca n-are sens.

      Comment


      • #48
        Vara am ars-o pe scuter, acum o sa merg cu masina si nu pot s-o aud cum miauna. Si daca nu era mertz tot o faceam. Am niste fixuri cu masina care nu-mi dau pace.
        Acum sa-mi fac curaj s-o desfac, m-am uitat pe dedesubt, nu pare greu: bucsa mare de pe caroserie, bieleta antiruliu, amortizorul si scos brațul de pe pivotul inferior.
        Stau sa ma gandesc daca schimb bratul cu totul sau iau doar pivotul si poate bucsa de jos a amortizorului plus bieleta.
        Burduful de la pivot nu arata deloc rau, foarte ciudat ca scartaie. Mai mult, pozitia lui e pe laterala, nu cu surubul in sus sa te gandesti ca se aduna apa in el. Culmea e, poate doar mi se pare pt ca am mers azi doar vreun km e ca a disparut si o bataie usoara pe care o avea la denivelari mici. Mereu am banuit bieleta antiruliu, stiind de la alte masini cum face, insa toti care au tras de articulatii au zis ca bieletele sunt ok. Era chiar in plan caseta de directie s-o verific bine si s,o reconditionez pt ca era singura ramasa.

        Comment


        • #49
          Te grabesti, in opinia mea. DAca n-are nimic de ce te legi de ea?
          Daca tot n-ai ce face cauta altceva de verificat, intretinut.

          Legat de bratul mare, fix pivotul ala e nasol de scos, trebuie extractor serios, si poate ii strici burdufu.
          Cel mai bine e sa desfaci pivotelul, vezi cat e de liber. ORicum, pana nu bate urat lasa-l asa, sa il ungi nu e mare lucru. S-ar putea sa te tina ani buni.
          Momentan eu zic ca nu e momentul, stai sa se mai strice ceva, altfel desfaci iar.
          Last edited by Sharky; 10-07-2018, 00:36 AM.

          Comment


          • #50
            Daca umblu acolo, dau jos bratul cu totul si scot la presa pivotul si bucsa. Mi se pare mult mai simplu asa sa lucrezi la el. O sa mai astept putin, sa vedem daca reapare zgomotul si cat de repede reapare. Ori o fac acum pana vine frigul ori o las la primavara. Vad in functie de ce apare ca zgomote.
            Acum ca mi-am scos putin din minte zgomotul pe fata a inceput sa ma enerveze pornirea greoaie dupa ce masina sta peste noapte sau cateva zile.
            Erori pe injectie nu aveam ultima oara pe Star, am schimbat furtunurile de alimentare din zona pompei de inalte/filtru motorina, filtru Mann sa zicem aproape nou.
            Pare ca pierde presiunea in rampa si pana ii vine motorina se invarte putin in gol.

            Comment


            • #51
              Pompa de inalte cum e ?

              Comment


              • #52
                Da, asa am zis si eu, ca e simplu, acu dupa ce am facut operatiunea, nu mi se pare la fel de simplu. Prefer o carpeala, adica as incepe sa desfac bieleta antiruliu,sa simt la mana pivotul. Daca e liber si bate atunci da, merg pe planul tau, daca nu, manson si vaselina noua. Diferenta de timp e cam 20minute pt manson si vaselina noua si ore intregi daca pivotul nu vrea sa iasa.

                Pacat ca nu ai facut asta cand ai schimbat pivotul.

                Bucsa daca nu are crapaturi in ea, eu zic sa o lasi asa.

                Comment


                • #53
                  @b97dmt: as spune ca pompa e ok. Nu am erori pe ea, debitele pe injectoare sunt ok, nu are pierderi vizibile. Acum, cat de buna e in realitate, doar pe banc pot afla.
                  @Sharky: in ce consta greutatea? Cand scot pivotul mare inferior? Sau cand scot pivotul de la bieleta?
                  Pt ala mare am o presa care-i scoate surubul de pe brat iar la ala mic il imping afara cu o presa sau cu o teava si menghina.
                  N-am prea inteles chestia cu mansonul: zici sa imbrac pivotul mic cu ceva, peste burduful de protectie praf sau cum? Burduful nu e rupt. As putea temporar sa bag niste vaselina incalzita cu seringa dar nu vad rostul. Daca bate, bate. Nu-i iei jocul cu smacuri.

                  Comment


                  • #54
                    PAi mai devremea ziceai ca nu bate!
                    Nu conteaza, da-i bataie si schimba-l daca ala boncane, credeam ca scartaie.

                    Comment


                    • #55
                      Scartaia dar o data cu injectarea cu ulei a disparut si o mica bataie pe care o aveam pe partea aia. Bataie pe care nu reuseam s-o identific.

                      Comment


                      • #56
                        In week-end-ul trecut am polishat farurile. Initial am incercat la mana cu smirghel 2000-3000 si o pasta polish pt plastic de la Arexons insa pasta e o porcarie. Ori era veche ori era proasta, era asa uscata ca nu se intindea pe far. Am mai incercat cu una de vopsea de la Mafra daravea ceva granulatie prin ea care m-a speriat. Am zis sa nu dau dungi pe plastic si am renuntat. am facut rost de o masina orbitala si niste polish Sonax si le-am facut sa zicem ok.
                        Nu au iesit perfect pt ca in zona lupelor plasticul e usor matuit pe interior. La sfarsit am pus folie Oracal pt protectie faruri.
                        Acum stau sa ma gandesc daca nu ar fi mai bine sa cumpar lupe Hella Evox-r (650lei/set) care cica sunt singurele care merg cu Adaptive Lights de la w211. Initial ma gandisem la Morimoto 3'' D2S dar cica ating la miscarile stanga-dreapta. La asta se mai adauga 400lei montaj si 100lei pt demontat farurile de pe masina. Deranjul e cam mare, niste faruri TYC noi sunt 1300-1400lei amandoua. Dar o sa vad cum se comporta astea polishate, cu becuri noi. Daca tot nu sunt sigure noaptea, poate fac miscarea cu inlocuitul lupelor.
                        Cand am montat becurile am mai patit o chestie ciudata: acel starter care se infige pe bec si pe soclul farurului nu poate fi invartit in acel soclu. El intra impins apoi se invarte putin pt a fi blocat. La mine pe dreapta nu merge. Si mai ciudat e ca daca inversez starterele intre ele, nu mai intra nici unul in socluri. altfel cel din stanga se invarte bine merci insa cand il pun pe dreapta nu mai vrea. Naiba sa le ia! M-am umplut de vanatai pe antebrate de la frecat zona farurilor 2 ore.
                        Spor la toata lumea!

                        Comment


                        • #57
                          Eu am luat pasta polish 3M cu 20 lei, de la un magazin de vopsele, vindea varsata. Mi-a ajuns la mercedes, si a ramas si pt passat.
                          La passat nu am pus folie, farul e inca ok dupa mai bine de 1 an de la operatie.
                          Passatul nu sta in garaj, sta in plin soare.

                          2000 e prea fin, eu prima data am dat cu 600 (parca), apoi 1000 si la 3000 ce faci e cam degeaba, nici nu se vede.
                          Pasta da luciul final.

                          Eu tot am facut manual, dar sa zicem ca sunt in forma, nu ca alta data dar inca pot face 50 flotari dintr-un sut.
                          Totodata nu ai ce insista, ca lucrezi degeaba, cam 1 minut cu fiecare smirghel si speli abundent cu apa.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by rmg View Post
                            In week-end-ul trecut am polishat farurile. Initial am incercat la mana cu smirghel 2000-3000 si o pasta polish pt plastic de la Arexons insa pasta e o porcarie. Ori era veche ori era proasta, era asa uscata ca nu se intindea pe far. Am mai incercat cu una de vopsea de la Mafra daravea ceva granulatie prin ea care m-a speriat. Am zis sa nu dau dungi pe plastic si am renuntat. am facut rost de o masina orbitala si niste polish Sonax si le-am facut sa zicem ok.
                            Nu au iesit perfect pt ca in zona lupelor plasticul e usor matuit pe interior. La sfarsit am pus folie Oracal pt protectie faruri.
                            Acum stau sa ma gandesc daca nu ar fi mai bine sa cumpar lupe Hella Evox-r (650lei/set) care cica sunt singurele care merg cu Adaptive Lights de la w211. Initial ma gandisem la Morimoto 3'' D2S dar cica ating la miscarile stanga-dreapta. La asta se mai adauga 400lei montaj si 100lei pt demontat farurile de pe masina. Deranjul e cam mare, niste faruri TYC noi sunt 1300-1400lei amandoua. Dar o sa vad cum se comporta astea polishate, cu becuri noi. Daca tot nu sunt sigure noaptea, poate fac miscarea cu inlocuitul lupelor.
                            Cand am montat becurile am mai patit o chestie ciudata: acel starter care se infige pe bec si pe soclul farurului nu poate fi invartit in acel soclu. El intra impins apoi se invarte putin pt a fi blocat. La mine pe dreapta nu merge. Si mai ciudat e ca daca inversez starterele intre ele, nu mai intra nici unul in socluri. altfel cel din stanga se invarte bine merci insa cand il pun pe dreapta nu mai vrea. Naiba sa le ia! M-am umplut de vanatai pe antebrate de la frecat zona farurilor 2 ore.
                            Spor la toata lumea!
                            Eu incerc sa schimb farurile cu altele noi. Am polisat sticla dar n-a tinut multa vreme. Acum, sticlele farurilor sunt cam opace, iar oglinzile din faruri sunt cam oxidate.
                            Am gasit pe olx, faruri noi cu 1000lei, iar pe ceva site de piese auto, 1040lei.
                            flaX1k : home

                            Comment


                            • #59
                              E una din variante.
                              Singura mea rezerva e ca foarte probabil oglinda si lupa de la Hella sunt altceva fata de ce poti lua la banii aia la un far low-cost. In mod sigur nu e far Hella la banii aia.
                              Mie mi-a iesit acceptabil plasticul de pe faruri, as spune ca am scos tot ce am putut pe exterior. Insa in interior, in zona in care bate lupa e usor matuit pe interior.
                              Oricum la prima vedere se vede mai bine pe sosea, inca astept sa prind zone intunecate si sa vad cum ma descurc cu ele asa. Daca nu, fac upgrade-ul cu lupe si cumpar si plasticele de la faruri noi.
                              Acum trebuie sa rezolv cu unul din starterele de la xenon, nu mai vrea sa se aprinda. Am mutat de pe stanga pe dreapta si se muta defectul, asa ca inclin sa cred ca e defect. Cu toate ca are momente, cand il invart in soclul becului, cand da sa se aprinda.

                              @Flax1000: poate nu ai pus folie pe ele sau nu ai dat cu un lac de protectie dula polish, de s-au matuit iar.

                              Comment


                              • #60
                                Exact, ai dreptate. Nu sunt faruri Hella. Iar cand am polisat farurile nu am pus nicio folie de protectie.
                                Mie-mi convine sa iau faruri noi ieftine pentru ca, farurile mele sunt vechi, sticla/plasticul farurilor este matuita, iar oglinda din interior, la fel.
                                Eu n-am nici xenon, asa ca, mai multa lumina fac cu 2 lanterne decat cu farurile mele.
                                flaX1k : home

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF