Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    E o gramada de desfacut.
    Cu ocazia asta se poate curata geomtria variabila a turbinei? Ca nu stiu cum e la modelul asta turbina, daca are acele mici aripioare care regleaza fluxul de aer?
    A facut cineva EGR off si DPF off pe motorul asta? Ce costuri ar implica? E doar o curiozitate. Dar la schimbarea garniturilor racitorului de ulei, pe la ce costuri sa ma astept pt manopera?

    Comment


    • #32
      S-o stăpânești sănătos!

      P.S.: N-ar strica mai multe poze.
      Regulament general Club Mercedes.

      Comment


      • #33
        Am cumparat un dvd cu update la navi, Navigation update Comand APS 2017-2018 si as putea sa urc undeva iso-ul, daca imi pune cineva un spatiu de 5GB la dispozitie.
        Eu n-am reusit sa fac sa mearga dvd-ul primit insa o sa incerc sa ard un alt dvd si sa vad daca vrea asa. Am dat jos unitatea navi din spate, am desfacut-o si am curatat lentila insa tot nu vrea. Poate cu un alt dvd ars la 1x o sa vrea.
        Asa ca cine are navi NTG1 si vrea toata Europa o poate obtine. Asta daca nu se considera piratare, eu am dat bani pe el dar il ofer gratuit.

        Comment


        • #34
          Din pacate aia e definitia pirateriei.
          DAca l-ai cumparat tu nu il poti imparti cu prietenii.

          Comment


          • #35
            Nu am mai povestit aici de mult. Intre timp am schimbat furtunurile de alimentare ( cele 2 de la filtrul de motorina si unul scurt de la pompa de inalte spre rampa principala, 250lei pe original cu tot cu coliere).
            Am schimbat pistonasele si garniturile de la etrierele fata si am scapat de scartzait, 300lei cu tot lichid, kit de reparatie si manopera.
            Am schimbat timoneria pt ca nu mai voia sa schimbe din D in R sau P, 400lei SH.

            In plan: schimbare lichid frana, ulei cutie, o fulie sau intinzator care mai falfaie din cand in cand la rece, polishat farurile si pus folie pe ele.

            Comment


            • #36
              update: am schimbat placutele frana fata din cauza unui scartzit care a aparut dupa reconditionarea etrierelor fata. Se pare ca placutele, in urma reconditionarii apasau altfel pe disc si pt ca discul avea buza de uzura in marginea de sus, generau acel scartzait. Am polishat marginea exteriaora a discurilor si a placutelor noi TRW si cu asta am rezolvat scartzaitul.
              Intrebare pt cei care s-au jucat la reglajul rulmentilor fata: cand stii ca stransul rulmentului nu mai este de ajuns si trebuie schimbat? Am tras zilele astea de fata pt a descoperi daca mai sunt uzuri, asta pt ca aud la mici gropi un zgomot in genul celor generate de bieletele antiruliu. Nu am gasit jocuri, doar putin la stanga un mic joc de rulment. Cum as putea sa-mi dau seama ca am strans prea tare sau ca stransul nu mai e de ajuns? Fata de ce am vazut pe net cand oamenii il strang la mana si dupa aia dau 3-4mm inapoi eu am facut-o cu cheia franceza: am strans cat am putut cu cheia, fara sa ma aplec sau sa pun forza pe ea si dupa aia am dat inapoi 3-4mm. La mana nu se simte discul ca uruie sau ca freaca aiurea pe rulment.
              Strangerea am facut-o dupa ce am insurubat 2 prezoane in disc si le-am strans, ca sa nu apara jocuri false intre disc si fuzeta.
              Ar fi tziganeala daca as schimba rulmentul exterior conic fara a-i schimba si camasa? La bani nu e mare diferenta, doar ca e de munca pentru a scoate camasa de pe acel suport.

              Comment


              • #37
                Schimba tot, sau nu schimba nimic. Normal ca si camasa trebuie inlocuita.
                Daca nu huruie nu te baga ca nu mai ai nimic de pierdut, lasa-l pana da semne.
                Daca roata nu are joc e ok.
                Stransul se face cu comparator si cu frana data jos. Jocul e infim.

                Daca toata vaselina e neagra si jegoasa, urme de fier schimba-l daca nu lasa-l asa.
                Probabil altceva bate: scut, caseta, bucse, pivoti.
                Deschide o usa si balanseaza masina stg-dr vezi daca boncane ceva, atunci aia-s antiruliu.
                Vericica pe rand fiecare pivot, etc.

                Comment


                • #38
                  Vaselina era verde, nu are urme de pilitura. O sa-i las in pace. Sau cand oi avea chef si timp cumpar un tub de vaselina verde originala si refac ungerea.
                  Ma enerveaza ca tot se aude o bataie usoara si nu stiu de unde. Tras de roti stanga-dreapta, sus-jos nu se aude nimic.
                  Cand merg cu ea la 20km/h si fac stanga dreapta din scurt, parca se aude ceva in coloana. Numai ca pe rampa nu zice nimic directia: capetele de bara nu au joc, tinut mana pe caseta nu se simte joc sau e foarte mic.
                  Am mai avut la alte masini joc in coloana de directie, unde este crucea cardanica. Dar parca nu ar fi de acolo pt ca atunci cand aud zgomotul volanul nu este miscat.
                  O sa incerc sa fac zilele astea o inregistrare, poate va prindeti voi de ce ar putea sa fie. Ma face cu nervii zgomotul...

                  Comment


                  • #39
                    In cruce de ai joc tre sa clicaie si cu masina oprita pe loc, in special fara servo.
                    Vezi la burdufurile de la caseta, daca mai au colierul original sau nu. Semn ca a umblat cineva la el.
                    Sau posibil ca sa ai bieletele schimbate, in cazul asta e normal.
                    Eu inca am bieletele originale la 198k nu stiu daca-s reali sau nu. Un capat de bara inca era original dar praf, celalalt schimbat.
                    Au steluta pe ele, asa le recunosti. Eu le am pregatite pe astea noi dar nu ma grabesc sa le schimb.
                    Idem pt pivotii antiruliu, curata rugina de pe fundul lor. Am inteles ca aia se duc primii. Bat la gropi, apar vreo 2-3 batai rapide la fiecare groapa.
                    Daca nu face asa, nu te atinge de ei.
                    Ai mei aveau burduful rupt, stanga praf, dreapta ar mai fi mers, dar daca tot aveam dat jos bratul si piesa la indemana...

                    Joc in caseta eu am de tip sus-jos.
                    Desfaci burduful si impingi de bieleta in sus si misca toata bara ce iese din caseta. Miscarea e infima, abia se vede. Acu nu stiu daca e relevant sau nu.
                    Totodata caseta mea are joc, dar cu motorul pornit nu are, nici in mers nu simt joc in volan (misc de volan fara efect).
                    E normal sau nu, sincer nu ma intereseaza, pana nu face mai urat. De aproape 28mii km de cand am masina nu s-a schimbat nimic.

                    Ai scut metalic? desfa-i partial suruburile vezi daca mai face.

                    Comment


                    • #40
                      Face si cu motorul oprit, doar ca nu-mi dau seama daca e din coloana de directie sau caseta. Cand am mai avut problema asta facea doar cand trageam de volan din scurt. Acum face cand trec peste gropite mici, la viteze de 20-3okm/h fara sa misc volanul.
                      Am tras de 3 ori de ea pe dedesubt: capete bara, bielete directie, antiruliu, pivoti. Cica sunt totul ok. De altfel cu roata suspendata daca tragi sus-jos si lateral nu simt nici un joc.
                      De fiecare data i-am rugat sa fie atenti la caseta, sa fiu sigur ca nu e ciufulita. toti mi-au zis ca se simte ceva insa doar cand au tras de bielete stanga dreapta cu masina suspendata.
                      O sa mai fac o incercare la un centru ITP, poate se prind ei ce ar putea sa fie.
                      Ma enerveaza pt ca sunt perfectionist si parca ma zgaraie pe urechi. Cei mai multi care merg cu mine nici nu aud zgomotul.

                      Comment


                      • #41
                        O intrebare legata de hibele W211: cica ar fi frecventa scartzaiala pe puntea fata in momentul in care iei de volan stanga dreapta. Am vazut pe afara ca ar putea fi din caseta de directie, pompa de servo sau din pivotii basculei inferioare.
                        Intreb asta pt ca de cand am masina am patit de 2 ori, la distanta de 4-5luni si ceva mii de km sa ajung acasa cu masina si la parcare sa-mi scartaie directia. Face si pe loc si in mers. Uleiul servo la nivel, fara scurgeri sau pierderi. Pivotii inferiori Meyle HD noi de 2000-3000km, deci ii cam exclud. A2a zi dispare sunetul si nu mai face o buna perioada de timp.
                        Nu m-a dus capul ca atunci cand a facut asa, sa opresc motorul si sa iau stanga-dreapta, sa vad daca scartaiala ar putea fin din pompa de servo.

                        Comment


                        • #42
                          Buna,

                          Am avut aceeasi problema pe un w210. La reprezentanta verdictul a fost la mine: coloana de directie.

                          Pana nu mergi la un service, nu vei sti cu exactitate.

                          Bafta !
                          1963 Simson SR2E
                          1990 Mercedes W124 250d
                          2001 Mercedes W210 200K
                          2005 Mercedes W211 220cdi
                          2018 Suzuki Baleno

                          Comment


                          • #43
                            Asa incepe sa mi se ia de Mercedes.... de nu mai pot! O iau pe urma colegului Sharky! noroc ca nu prea merg cu masina vara ca ma impuscam.
                            Acum scartaie la denivelari ample, ceva pe stanga fata. Banuiesc pivotul inferior, din ce am vazut pe net ca fiind boala a W211. Doar ca al meu are mai putin de 5000km si e Lemforder. Draq s-o ia de masina, ca pana acum nu am avut o masina sa-mi fie rusine cand merg pe strada din cauza scartaielilor.
                            O sa incerc maine cu o seringa sa bag putin ulei in mansonul de protectie al pivotului stanga. Asa aflu daca e sau nu de acolo. Doamne ajuta!

                            Comment


                            • #44
                              Un Mercedes, ramane un Mercedes, n-are cum sa te faca de rusine.
                              O faci sa nu mai scartaie si gata.
                              flaX1k : home

                              Comment


                              • #45
                                Or sa fie alte 1000 de persoane care te vor contrazice.
                                Eu am trecut de etapa ridicarii de statui unui producator auto, pt ca toti sunt o apa si un pamant. Poate doar in gama super-lux sa fie altceva: Bentley, Ferrari, etc. Acolo e o alta piata, alta categorie de oameni, service-ul se face altfel.
                                La marcile uzuale stim si noi cum se face sevice-ul, daca si proprietarul e un labar care nu da 2 bani pe investitia lui iar cand trebuie sa faca lucrurile ca la carte le face pe genunchi, iese un rahat de masina.

                                Acum, legat de ultima buba, am luat la verificat toti pivotii de pe stanga si am dat de cel pacatos. Cel putin asa cred. L-am injectat cu putin ulei si a disparut scartaitul atunci cand apas pe aripa stanga. Este un pivot mic, de care este prinsa in partea de jos bileleta antiruliu. Pun si o poza, e singurul pivot aflat in mijlocul bratului.
                                Are cineva idee daca pot gasi doar acel pivot, nu tot bratul? Bratul cu totul e pe la 400-450lei. Daca as gasi doar pivotul as schimba pe stanga-dreapta pivotii si bieletele antirului.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF