Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Mercedes W211/S211 280cdi

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes W211/S211 280cdi

    Hai sa traiti!

    Acum cateva zile m-am pricopsit cu noua mea achizitie, un break din 2005, cutie automata 7 G tronic.
    Nu am mai avut Mercedes pana acum si am stat sa ma gandesc ce masina sa-mi iau. De fel imi plac BMW-urile, nu toate, anumite modele.
    Am cautat inainte sa-mi iau un E39 break 525 sau 530, insa sunt foarte multe cu rugina pe ele. E60/E61 nu am vrut din cauza interiorului absolut monstruos de urat si atunci m-am gandit la Mertz.
    Am vrut neaparat sa fie break, sa aiba cutie automata, xenon de fabrica, tempomat si parktronic. Restul au fost bonus (piele, navi, trapa, scaune dinamice, hayon automat, Keyless Go). Motorul nu a fost prima optiune, mi-ar fi placut un 220cdi din cauza impozitului sau daca tot platesc impozit de 3000cc ar fi mers 320cdi.
    Abia ce am adus-o de cateva zile.

    Consum la drum intins 7.6-7.7 pe bord, real la pompa plin-plin 7.8. In oras la 23km/h media cam 11.5-11.7%. Nu e rau, nu ma vait. Ma asteptam sa fie pe acolo, am mai avut 2buc 525d manuale si le stiu consumul la 6 cilindri.

    Trebuie sa o pregatesc pentru RAR, are ceva zgomote la gropi mici pe fata stanga-dreapta (pe care evident le-am auzit de cand am intrat in Romania, in rest nu prea). Parca si pe spate se aude ceva insa pana nu o urc pe o rampa sa trag de ea nu voi sti ce are.
    Mai are blocat suportul de pahare, da sa iasa dar nu iese. Se ridica doar un pic, gen 4-5mm. De blocat se blocheaza pe pozitia de jos dar nu vrea sa iasa.
    Un buton lipsa pe usa din dreapta de la comanda tetierei si o mica stersatura pe aripa dreapta fata.
    Mai am o chestie: masina e dotata cu keyless go insa daca incerc sa deschid masina de pe manerele de la usi nu merge, doar din telecomanda. Butonul de pornire e ok. Nu merge nici sa deschid nici sa inchid din butoanele de pe usi. Am incercat toate variantele: sa trag de maner si sa apas pe buton, sa apas doar pe buton, sa trag doar de maner, nimic. O fi vreo functie neactivata sau pur si simplu sunt ciufuliti toti senzorii de pe manere.

    In rest masina merge bine, totul functional pe ea. Cutia schimba foarte bine, motorul suna foarte silentios.

    Mi-ar placea sa aflu intrarile in service si dotarile pe ea pe baza VIN-ului. Daca este vreun coleg amabil sa ma ajute sa-mi dea aici sau pe privat un mesaj. De asemenea as pune un Star pe ea sa vad ce si cum sta la capitolul erori. Asa pe bord nu are nimic. Tzipa de bateriile de la telecomenzi ca sunt descarcate insa s-a rezolvat odata cu schimbarea lor.

    Sper ca am spus destule despre masina si mai sper sa aiba grija de mine si de buzunarul meu. Spor la toata lumea!
    Attached Files

  • #2
    Bun venit pe forum! Foarte frumoasa masina! [emoji1]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Am gasit ceva date despre dotarile masinii, decodand pe net un VIN:

      E 280 CDI
      Engine 642920 40 003959
      Transmission 722902 00 088457
      Order Number 0 5 292 76129
      Order Location FACTORY SALES
      Interior AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY (848A)
      Paint 1 TEALLITE BLUE -METALLIC (353U)
      Release Date 2005-03-22
      Delivery Date 2005-04-05
      Code Description
      003 MANUAL DATE-CONTROLLED VEHICLE
      102 CONTROL PRODUCTION TEST 2
      202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
      213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING
      220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
      242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
      249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
      250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
      260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH
      275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
      280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
      287 THROUGH-LOADING FEATURE
      292L FACTORY SALES
      293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
      2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
      301 ASHTRAY PACKAGE
      309 CUP HOLDER
      353U TEALLITE BLUE -METALLIC
      354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
      36N STEUERCODE WERK SINDELFINGEN/GRAZ
      388 PHONE MOBILE, MTUS-SYSTEM
      414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
      427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED
      428 STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES
      433 LEFT DRIVING DYNAMICS SEAT
      434 RIGHT DRIVING DYNAMICS SEAT
      474 PARTICLE FILTER
      486 SPORTS SUSPENSION
      500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
      527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION
      543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
      550 TRAILER COUPLING
      573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR
      581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
      600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
      615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE
      633 LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES
      673 HIGH-CAPACITY BATTERY
      732 WOOD VERSION,BIRD'S EYE MAPLE BLACK/ANTHRACITE
      806 YEAR OF MODIFICATION
      810 SOUND SYSTEM
      840 DARK TINTED GLASS
      840A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE
      848A AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - GRAY
      872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT
      873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
      875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM
      889 KEYLESS - GO
      890 AUTOMATIC REAR-END DOOR
      910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
      911 MAJOR ASSEMBLIES FOR SPECIAL TEST VEHICLES
      915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
      926 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 4 TECHNOLOGY
      942 LOAD COMPARTMENT PACKAGE
      943 AUTOMATICALLY EXTENDABLE MAIN LOADING FLOOR
      954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
      981 TUEV INDIV. ACCEPTANCE, DOMESTIC, W/O COC PAPERS
      A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120
      A29 J - VALVE BODY ASSEMBLY VGS 1 (550 NM)
      F211 SERIES PRODUCTION 211
      FS COMBI - VEHICLE
      G902 TRANSMISSION CODE VERSION 02
      GA AUTOMATIC TRANSMISSION
      HA REAR AXLE
      J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT
      L LEFT-HAND STEERING
      M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
      M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE
      M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER
      M642 V6 DIESEL ENGINE OM642
      N03 DISCHARGE AFTER TOP COAT
      N07 DISCHARGE BODYSHELL Z3
      N27 EXCHG. NOT ALLOWED,BODY/ORDER AS OF BODYSH. W/ PA1
      U16 STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST
      U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE)
      VL FRONT AXLE HALF, LEFT
      VR FRONT AXLE HALF, RIGHT
      Record T Text
      NACHTRAG 1
      ZU 991, 911, N03:
      BEARBEITER: HAMANN LPP TEL. 81770
      ----------------------------------------------
      BR211 PRESSETESTWAGEN
      -----------------------------------------------
      %RB ROHBAUSEITIG IST AUF ENGE TOLERANZEN (PASSUNGEN
      UND SPALTMAßE) ZU ACHTEN, RB-AUDIT DURCHFÜHREN.
      ANSPRECHPARTNER: BE/RB2 H. SCHIEBEL T.84176
      %OF LACKIERUNG SERIENMÄßIG
      AN DER KAROSSERIE MUSS EIN LACKAUDIT DURCHGE-
      FÜHRT WERDEN. (STEUERCODE: N03)
      %MO DAS FZG. ERHÄLT EINEN LEISTUNGSGEPRÜFTEN
      %W10 MOTOR.
      MOTOR IST VOM WERK 10 GESONDERT GEKENNZEICHNET
      (PROD.NR.) ANZULIEFERN.
      %MO ZUSÄTZLICH MÜSSEN FOLGENDE TEILE VERBAUT WERDEN
      VLIES AUF UNTERBODENVERKLEIDUNG VOM C219
      A 219 682 01 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO IN LI
      A 219 682 02 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO IN RE
      A 219 682 03 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO AU LI
      A 219 682 04 11 ABDAEMPFUNG UNTERBAU VO AU RE
      ABDÄMPFUNG AUF HAUPTBODEN VOM C219
      A 219 682 01 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN LI VO AU
      A 219 682 02 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN RE VO AU
      A 219 682 03 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN LI HI IN
      A 219 682 04 01 ABDAEMPFUNG HAUPTBODEN RE HI IN

      Nu am inteles ultima parte, or fi ceva dotari speciale. De asemenea am vazut "M013 ENGINE REDUCED PERFORMANCE", o fi diferenta intre E280 si E320? Adica sa fie acelasi motor insa unul sa aiba noxe mai mici pe anumite piete, fiind mai putin puternic?
      Si mai este suspensia sport, poate cineva sa-mi spuna cu ce e diferita de cea standard? Va trebui la comandarea pieselor pt suspensie sa le specific ca e vorba de cea sport? Sar'na!

      PS: am vazut pe niste forumuri din Anglia ca ai putea seta ceva din Star pentru a anula M013? Adicatelea sa-l faci 320 din 280.
      Last edited by rmg; 01-26-2018, 12:53 PM.

      Comment


      • #4
        Spuspensia sport vine cu alte amortizoare si arcuri fata de cea standard. Arcurile se identifica dupa cele 3 puncte colorate de pe ele.
        Orice vanzator de piese auto daca foloseste un program de piese si cauta dupa seria masinii ii vor iesi codurile de amortizoare, supensie etc... sport pentru masina ta.
        Si eu am pachet sport pe C200k si, inclusiv caseta de directie este diferita, franele sunt mai bune si toba are un alt sunet fata de standard.
        Pentru decodarea dupa seria masinii completa, cauta topicul de decodare pe forum, sunt cativa colegi care iti raspund destul de repede acolo.



        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Frumoasa masina si cu dotari bune.
          S-o folosesti sanatos si sa ai parte de drumuri bune.
          Imi plac dotarile, foarte multe optiuni bune.
          Pfff...ce sa mai zic, sunt incantat de masina ta :-)

          Nu stiu daca-i contrar regulilor forumului, dar as vrea sa stiu cat ai dat pe ea?
          flaX1k : home

          Comment


          • #6
            4000E in Germania, plus costurile de rigoare de adus masina acasa. O sa ma duca cu tot cu inmatriculat aici vreo 5000E, estimez eu. Cam asta e pretul lor acum pe afara. Insa eu am vanat o masina cu anumite dotari si nu m-am grabit. Si pt ca am luat-o direct de la privat am mai scutit niste bani.

            E posibil sa ma pregatesc de o revizie la alternator, regulator de incarcare sau baterie. Azi am dat drumul la ambele scaune incalzite si-mi dadea un mesaj ca a oprit dotarile de confort pt protectia bateriei. Am masurat la baterie incarcarea si sta pe la 12,5V, deci nu incarca ca lumea.
            Banuiesc puntile de diode de la alternator, pt ca daca erau regulatorul ma gandesc ca era mort de tot. Bateria pare ca e ok, tine curentul de pe o noapte pe alta. Daca era moarta, m-ar fi lasat.
            Caut pe forum un coleg cu service, sa vedem daca se poate uita la ea.

            Comment


            • #7
              mesajul e normal. Probabil bateria e obosita.
              In prima faza o poti incarca.

              IN rest eu cred ca alternatorul e ok, altfel aveai deja eroare.
              MAsoara tensiune din meniul secret, indicatia e corecta.
              bateria mica nu e relevanta aia in general e deconectata.

              Comment


              • #8
                Incarcarea bateriei a fost prima treaba pe care am facut-o.
                Azi am intrat in meniul ala in care pot vedea voltajul si arata 12,9-13, cu clima ON si ajunge pe la 12,7 daca dau drumul la incalzirea in ambele scaune.
                Nu ma deranjeaza sa cumpar baterie, e consumabil si cred ca si are ceva ani asta de pe masina. Insa nu as cumpara bateria pana nu sunt sigur ca regulatorul de tensiune si alternatorul sunt ok.
                O sa merg la un electrician sa verifice incarcarea la iesirea din alternator si la iesirea din regulator. Stie cineva unde e regulatorul de tensiune la OM642?

                Comment


                • #9
                  Cam nasoala treaba. Face asa indiferent de turatie?
                  Scaunele nu papa mult, ventilatorul si dezaburirea luneta manca mult, dar dupa cum povestesti e clar ceva dus.

                  Ai verificat cablurile? Nu cumva pierzi tensiune pe ele?
                  Cel putin la a mea tensiunea abia scade cu 0.1V de la nici un consumator la toti porniti.
                  LA tine clar e o problema.

                  Apropos, vezi ca eu dupa ce mi-am incarcat bateria pe redresor si am fortat egalizarea intre celule, alternatorul nu vroia sa mai incarce prea mult.
                  De la 14.2V cat a aratat dupa pornire a scazut destul de repede la 13.6V. Si mentinea constant 13.6V ca asa vroia el, indiferent de consumatori.
                  zic asta doar ca sa nu te sperie comportamentul, dar la tine clar ai alta problema.

                  Bafta cu rezolvarea, deja depaseste nivelul forumului, trebuie sa puna cineva mana sa testeze/rezolve.
                  Last edited by Sharky; 01-29-2018, 13:08 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Poate s-au dus carbunii de la alternator. Daca erau diodele cred nu mai incarca defel. Cred ca trebuie sa dai jos alternatorul. Partea buna e ca o sa schimbi cu ocazia asta si cureaua

                    Comment


                    • #11
                      Am cautat toata ziua pe afara informatii suplimentare despre "Battery protection convenience functions temporarily unavailable" si gasesc numai informatii ambigue.
                      Unii zic chiar ca ar fi fost un recall pe tema asta in perioada respectiva. Am gasit si ca s-ar reseta sau reconfigura BCM-ul pentru a incarca corect.
                      O sa duc masina la un tester Star si cu ocazia asta o sa aflu daca trebuie ceva reinitializat si eventual daca sunt alte mesaje de eroare stocate pe masina.
                      Daca era mai cald dadeam eu jos alternatorul si-l duceam la verificat, eventual schimbam pe el regulatorul de tensiune (am vazut ca e prins de carcasa alternatorului), asa o sa incerc sa-l masor pe masina.

                      Comment


                      • #12
                        La 642 și nu numai, calculatorul motor monitorizează și comanda alternatorul.

                        BCM monitorizează funcțiile Convenience și dacă ECU motor sesizează că ceva nu e in regula, obliga BCM-ul sa dea comenzi către SAM-uri, calculatoare uși, clima, etc sa întrerupă consumul.
                        Daca după întreruperea acestora, ECU motor tot nu obține rezultatele estimate, atunci cu siguranță va emite un cod de defect legat de alternator.

                        Regulatorul alternatorului se afla direct pe alternator și e destul de greu de verificat cat da unul și cat da celălalt.

                        De cele mai multe ori, după demontarea releului se pot observa ușor starea cărbunilor și mai ales starea platoului rotorului pe care calcă cărbunii.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34



                        https://www.youtube.com/channel/UCQp...Pr1obVsJMeVMuA

                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • #13
                          Un sfat de unde s-o apuc? O diagnoza Star m-ar ajuta sa aflu mai multe?

                          Asta seara am mers cu afisajul voltajului pe ecran, sa vad cum se comporta. Cand am plecat de la munca arata 11,9 si la pornire scade in 9V aproape. Dupa aia sta pe la 12,9-13V la ralanti si scade usor pana la un min. de 12.3-12.4V. In mers sta pe a 12.8-13V, clima, farurile pornite. Nu am mai incercat sa dau drumul la scaune ca sigur scadea si mai mult.

                          Comment


                          • #14
                            Stii cum e, daca dai jos alternatorul nu e mare lucru sa incepi sa verifici diodele.
                            La fel si releul daca e ok, la ochi.

                            Dupa cum am scris, e bine sa dai drumul la consumatori sa vezi cat cade in sarcina si daca ai cum sa verifici caderea de tensiune pe cabluri, macar cat sa le elimini din ecuatie.
                            Iei un voltmetru si masori tensiune intre borna de - si caroserie, diverse puncte de masa.
                            Idem pt +. Evident ar trebui sa ai zero.

                            Comment


                            • #15
                              Azi am mers cu 13,2-13,4V in bord, fara faruri aprinse. Nu prea are logica, ma mai gandesc si la cuplajul ala electromagnetic de pe fulia alternatorului, poate nu o cupla complet?!
                              Oricum ar fi trebuie si baterie, acum la 4-5gr peste noapte are 11,9V. Cred ca acum porneste mai mult pt ca e ditamai dihania de 100Ah si reuseste sa dea motorul peste cap, altfel nu pornea in veci cu atat de putin curent.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF