Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Pret dat de optiuni si an fabricatie , stare tehnica nu conteaza asa mult .
    Honda.

    Comment


    • #77
      Asa e 90% din piata, dar mai sunt si oameni care cauta masina buna. Oricum, decat sa o dau pe cat nu face, mai bine ramane in familie ca n-are sens sa fie bataia de joc a cuiva.

      Comment


      • #78
        Mda, a venit vremea frumoasa si mi-au mai zburat din ideile migratoare. Pana si berzele se intorc.

        I-am facut si o spalare, mai mare dragul sa te uiti la ea ( desi s-a umplut peste noapte de labute de pisica ). Trebuie sa ma ocup putin de interior ca au aparut cateva pete pe tapiteria bej. Recomanda cineva un curatator pt material textil bun si nu foarte agresiv ?
        Ma gandeam sa o dau usor cu peria inmuiata in apa si produs, apoi sa aspir rezultatul si sa las la uscat.

        Comment


        • #79
          Biocarpet.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #80
            biocarpet a mers si la mine.
            IAr pt panourile care se dau jos usor, le duc in casa si le speli. Depinde cat esti de indemanatic.
            E mai simplu decat sa te chinui cu aspiratorul. Petele ies greu si dupa multe insistente.

            Comment


            • #81
              Implineste cam un anisor la mine, tocmai i-am refacut si rovinieta.
              99000 km iar pe weekendul asta pe la 99500 mai primeste o revizie si ne uitam si pe la frane, ca discurile fata au capatat o buza cam mare. Urmeaza vreo doua drumuri de peste 3000 km fiecare vara asta, pe langa alte preumblari.

              Am retrecut de vreo saptamana la cauciucurile de vara, e cam ultimul lor an, ca deja au 5 anisori, profil mai au, dar daca nu le simt foarte infipte pe ploaie, s-ar putea sa zboare mai repede.

              Am comandat si furtunul de admisie aer cel lung textil, deoarece s-a rupt si acum e carpit cu banda izolanta.

              Intre 140-160 pe "autobahn" si cateodata in drive la semafor cand sunt oprit simt o vibratie, suspectez un tampon motor, rotile nu sunt ca le-am echilibrat si facea la fel si cu cele de iarna. De verificat tot la revizie.
              Last edited by dkmg; 04-17-2018, 14:19 PM.

              Comment


              • #82
                Discurile tale sigur se mai pot folosi macar pana duci placutele la zero.
                Eu asa am luat masina cu ele mega subtiri si am mai mers inca 20kkm cu ele.
                Am ajuns la 23mm unul, 23.8 celalalt.
                Minimul scris pe ele este 25.7mm dar nu am aflat daca e minimul absolut, sau minimul care odata atins lasi placutele sa se uzeze de tot.

                Masoara cat e uzura, sunt si eu curios...

                Faza amuzanta, senzorii de uzura la placutele noi vin de doua feluri, unul pt 2mm pt o parte si altul la 7mm pe cealalta.
                De ce as vrea sa mi se aprinda eroare in bord cand inca mai am 7mm, n-am idee.
                Probabil sa vina omu pe la tine prin service la revizie la jumatea vietii placutelor, mai tragi niste bani de pe el.
                Daca il simti papagal il aburesti ca-s duse placutele si il incarci cu o schimbare, desi mai au jumate din viata.
                Daca e tare in clanta, ii schimbi doar senzorul cu unul potrivit pt gaura de 2mm.

                La mine a mers sa tai fundul senzorului de 7mm si sa ii fac un sant asa incat sa intre in gaura de uzura de la 2mm.
                Treaba de 1 minut...

                Comment


                • #83
                  99800 km.
                  S-au schimbat la revizie: Ulei ( tot Liqui Moly 0W40 , mi-a placut si raman pe el ), filtre, placute fata ( ATE ), cele vechi erau uzate neuniform si agatau si erau la limita ca uzura - s-au pastrat senzorii de la cele dinainte - , discurile erau ok, doar le-a curatat putin probabil la flex si acum nu mai au marginea, furtunul de admisie aer lung textil si, cel mai important din pct meu de vedere, cele 2 tampoane de sustinere motor ( am luat Lemforder, cam 350 bucata ).

                  S-a reglat geometria si s-au reechilibrat rotile.

                  Tampoanele vechi aveau doar cauciucul putin copt cu crapaturi superficiale, cei de la service initial au zis ca sunt ok, ca nu-s curse deloc si nu merita schimbate, dar e cu totul alta masina cu tampoanele noi. In Drive cu masina franata nici nu-ti dai seama ca merge motorul, trebuie sa te uiti la turometru. Am scapat de orice vibratie din habitaclu si cu masina oprita si la viteza, merge parca pluteste.

                  Comment


                  • #84
                    Placutele ATE in general vin cu senzori, la pachet.

                    Placutele se uzeaza neuniform doar de la
                    -bolturi de glisare blocate
                    - santuri de culisare pline de jeg/placute de inox rupte/indoite (cam imposibil, dar sa nu il subestimam pe "Dorel")
                    - placute montate prost asa incat tabla lor exterioara sa se agate in ceva gen placa de inox

                    Schimbarea placutelor nu rezolva problema, e nevoie de curatare temeinica si remedierea situatiei.
                    Se foloseste doar vaselina de care trebuie, nu merge orice!

                    Comment


                    • #85
                      Am incredere in cei care lucreaza la masina si sunt sigur ca au curatat totul pe acolo, fiind prima interventie la frane de cand am adus-o din Germania. Daca sunt probleme ulterior din neatentia lor, iarasi sunt sigur ca se rezolva.
                      Da, as prefera sa am eu timpul si spatiul necesar pentru a face toate operatiunile de intretinere singur la masina ( ca pasiune este si pricepere s-ar gasi ), dar n-am ce-i face.

                      Sfaturile tale sunt foarte utile, clar ca nu-ti face nimeni ca de mana ta, dar nu-mi permit sa raman fara masina mai mult de 2-3 zile la rand, zile in care in continuare lucrez, deci merg macar pe mana unor oameni cunoscuti si care imi garanteaza o lucrare mai de calitate decat a unui service aleatoriu - fie acela si reprezentanta.
                      Last edited by dkmg; 04-23-2018, 10:34 AM.

                      Comment


                      • #86
                        Si ca sa nu zici, Sharky, ca nu fac chiar nimic, mi-am lasat si mie un desert de cateva ore.

                        Am profitat de cateva ore libere si vreme frumoasa si am demontat ventilatorul de habitaclu. Inafara de cativa fungi dubiosi pe unul din capace stropiti rapid cu Igienol si curatati, nu am gasit decat praf si mazga adunate de-a lungul timpului. Las pozele sa vorbeasca de la sine, se vad si palele ventilatorului inainte ( spre negru ) si dupa ( albe si lucioase ).

                        Am dat cu spray de contacte la rulmentul motorului ventilatorului, l-am suflat de praf, l-am lasat sa se usuce si am turnat putin ulei de mecanica fina inainte de a-l monta la loc. Am mai curatat o data si partea de la filtrul de polen dinspre motor. Montat totul la loc, facut proba, sufla puternic, inodor si silentios.

                        Apoi, am curatat pe la praguri si arcadele rotilor unde se ivise cate un punctulet de rugina cu alcool si am aplicat un inhibitor de rugina de la Nigrin pe cele 2-3 punctulete care si-au facut aparitia dupa iarna.
                        Poze integrale cu masina dupa o spalare ca am adunat un insectar de exceptie.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #87
                          Nu fa ca numai te enervezi.
                          Nu stiu daca uleiul de mecanisem fine e bun. Eu am pus de motor, incalzit ca sa intre.
                          Nu l-am curatat pe ala vechi.
                          Ventilatorul meu era f curat. Si cam totul in zona aia.
                          Eu aveam niste filtre de carbon in zona aia, la mine erau inca cele originale...

                          Eu am folosit loctitte, a mers si nu prea. Pana la urma tot apare si apare sub crusta de protectie.
                          Next, incerc cu curatare pana la luciu si zinc apoi vopsea. Dar la toamna. Doar cat sa stopez, nu ma intereseaza cum arata estetic, si asa nu se vede.

                          Sub portbagaj arunca un ochi, la mine a inceput rugina in jurul tavei rotii de rezerva.
                          Dar cred ca e prea noua ca sa fi inceput.
                          Last edited by Sharky; 04-24-2018, 12:12 PM.

                          Comment


                          • #88


                            A se ignora consumul de dimineata pe 6 km. Apropo, DN1 pana imediat dupa Ploiesti si inapoi 6,9 l / 100 km ( aproape de consumul de carte ), mers in limita legala + 10 km/h . Surpriza placuta de minivacanta. Curata n-o mai prind sa-i trag si eu o poza, ca fix dupa ce o spalasem a plouat-o, pe urma a tot umblat si tot umbla.
                            Attached Files
                            Last edited by dkmg; 05-02-2018, 19:37 PM.

                            Comment


                            • #89
                              Aha, decent consumul, ma asteptam sa fie mai mic la 1.8.
                              Eu de merg asa tot 8.5-9 scot.
                              Consumul de dimineata e de 18-25, trebuie sa treaca km buni ca sa revina la normal.

                              Comment


                              • #90
                                6,9 am scos DN1 dus-intors ( pe poza e doar consumul pe 6 km), pe bord. Real probabil pe la 7 ca nu are abatere mare. Eu zic ca nu e rau.

                                Mai mult de 15 iarna n-am vazut, acum maxim 12-13 la fataiala rece.
                                Last edited by dkmg; 05-03-2018, 10:19 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF