Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

C200 Kompressor face-lift 2006

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • C200 Kompressor face-lift 2006

    Masina are o stare tehnica foarte buna, estetic arata bine, are cateva ciobituri de pietricele pe capota si bara fata, iar la interior uzuri de utilizare (schimbator, maner usa sofer).
    Cateva date tehnice despre masina:
    C200 Kompressor Face-lift 2006, cu motor de M271 de 1.8 litrii 120 kW (163 CP)
    - instalatie GPL secventiala BRC Sequent 24
    - kilometraj 303.700 km
    Kilometrii sunt reali, masina a fost achizitionata de mine din Germania in Octombrie 2010 si avea 174.000 de km
    - timbrul de mediu este platit si nerecuperat
    - pachet sport interior (scaune piele sport, schimbator, volan, pedale)
    - pachet sport exterior (jante pe 17 cu cauciucuri de vara 225/45 pe fata si 240/40 pe spate noi, sistem franare fata Brembo cu etrieri cu 2 pistonase si discuri de 330 mm perforate si ventilate, toba sport )
    - ASR
    - ABS, EBA, ESP etc.
    - faruri Bi-xenon
    - proiectoare de ceata cu functia cornering
    - scaune incalzite
    - senzori de lumina si de ploaie
    - 10 airbaguri
    - navigatie CD 50 APS
    - bluetooth
    - mufa AUX in torpedou
    - pilot automat
    - oglinzi electrice si incalzite
    - kit de pana
    - folie omologata rar pe geamurile din spate
    - set roti de iarna (jante aliaj pe 17 originale + cauciucuri de iarna Michelin (cauciucurile mai merg un sezon si jumatate))
    - caiet de service completat pana la ultima lui fila.
    Masina are reviziile facute la intervale 10.000 de km ulei si filtre. A primit numai ulei de calitate 0W40 de la prima revizie din germania pana in prezent (in urmatoarea ordine Aral Super Tronic, Castrol Edge Titanium FST, iar in prezent Divinol Syntholight Germania).
    Instalatia GPL are reviziile efectuate la intervale de 30.000 de km conform intervalelor prevazute.
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 10-02-2017, 19:26 PM.

  • #2
    Ai km de diesel,asta nu prea place la romani ce sare de 200k pe bord sunt multi,oricum super ingrijita.Bafta!

    Comment


    • #3
      Sa fie, o ingrijesc pentru ca sunt pasionat de masini si imi fac treaba cu ea zilnic.



      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Merg prost la vanzare w203 fata de e90 sau a4.Poate ai mai mult noroc cu motorizarea ca e sub 2000,dar dezavantaj cu caroseria ca e break.

        Comment


        • #5
          Intradevar impozitul pentru motorul de 1.8 este mic, iar gpl-ul este un avantaj major, merg Bucuresti-Arad si retur, vreo 1300 de km cu 280 de lei , consum extraurban de motor 1.5 diesel de Renault-Mercedes, dar cu 163 de caluti pusi pe fuga nu pe tras cum spune un amic al meu.
          Eu cred ca fiecare masina are cumparatorul ei, si mai cred ca este o chestiune de timp pana se vinde, intradevar un Mercedes poate ca se vinde mai incet fata de un bmw sau audi, dar din 4-5 persoane interesate care vad masina unul o cumpara. Eu asa cred, plus ca am intalnit multi oameni cu prejudecata gresita ca Mercedesurile in general sunt mai scumpe la intretinere fata de alte marci, ceea ce este total fals.


          Sent from my iPad using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Up
            Kilometraj actual 308.600 km.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Un om cu creier nu prea se uita la Km ci la cum a fost intretinuta.

              Frumoasa masina!!
              Spor la vanzare!

              Comment


              • #8





                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Fiindca nu stam degeaba, masina are 310.184 de km. I-am pus discuri si placute noi Brembo, i-am schimbat uleiul la diferential (intra fix 1 litru), si a primit anvelope noi pe 17 de vara Vredestein.
                  Last edited by cutaresku; 10-02-2017, 19:27 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Vand C200 Kompressor face-lift 2006


                    Up!
                    315.157 km.
                    Masina merge ! Vad ca nu este nimeni interesat de un Mercedes intretinut cu istoric si revizii la zi.
                    Probabil ca s-au speriat de kilometraj [emoji38].
                    Este totusi un Mercedes.
                    Sau...
                    O fi reducere de black friday in germania la c-class-uri vechi din 2002 fara dotari si neinmatriculate [emoji38][emoji38][emoji38].




                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Vand C200 Kompressor face-lift 2006

                      Kilometraj actual, 317.564 de km, chiar de pe Transfagarasan [emoji16].




                      Efectuat revizie la 316.972 km filtre, Engine Flush de la Liqui Moly si ulei Castrol Edge Proffesional A3 0W40 made in Germay pe norma 229.3 si 229.5. Este o diferenta majora in modul cum se aude si se comporta motorul fata de Castrol Edge Titanium FST 0W40 pe norma mai noua 229.31 si 229.51.
                      Cu Engine Flush-ul pus in uleiul vechi inainte de schimb, am lasat uleiul sa se scurga timp de o ora si tot mai picura. Buna solutia o recomand cu incredere.



                      Inlocuit singur tapiseria de piele perforata scaun sezut sofer rupta pe cusatura cu o tapiserie noua oem [emoji16]. Surpriza placuta a fost ca tapiseria noua a venit cu tot cu rezistenta de incalzire a sezutului inclusa.
                      Atasat poze cu cea veche la care am lipit Power tape ca sa nu plece ruptura mai mult pe cusatura si cu cea noua. Nu sunt diferente de culoare intre cea noua si cea veche [emoji1]. Calitate Mercedes! [emoji1303]









                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Last edited by Crazyady; 08-30-2017, 14:39 PM.

                      Comment


                      • #12
                        A doua parte a postului desi este impotriva regulamentului. Nu vreau sa fac un post extrem de lung.
                        Am inlocuit ansamblul pedala de frana de parcare cu unul nou, deoarece cand deblocam pedala se debloca frana de parcare dar pedala nu ajungea pana la capat de cursa sus ca sa nu mai imi sune in bord ca este frana parcare apasata. Inainte de inlocuire am verificat reglajul cablurilor de frana de sub bancheta dar nu a dus la imbunatatire cursei pedalei.
                        Atasat poze:


                        Cu ocazia aceasta am observat cand am indepartat covorasul special de W203 ca nu mai am placa de aluminiu din stanga pedalei de ambreiaj ( rest foot) din pachetul sport. Banuiesc ca cei de la spalatorie spalatorie au facut minunea. [emoji35]



                        Si cea mai importanta operatiune pe care am facut-o, inlocuirea celor 3 furtunase si a valvei unisens dintre blocul motor si kompressorul mecanic.
                        Am lucrat seara in mai multe zile. Per total a durat cam 10 ore de lucru.
                        Operatiunea a implicat demontarea carcasei filtrului de aer, a curelei de accesorii, a galeriei de admisie, a rampei de injectie (am ridicat-o cu tot cu injectoare, inca un plus petru inginerii Mercedes [emoji1303]), demontarea kompresorului mecanic. Si montare in ordine inversa la loc fara suruburi ramase pe afara [emoji12].
                        Cu ocazia aceasta am inlocuit toate garniturile (oem Mercedes) de la kompressor, am inlocuit garnitura rosie de la clapeta de acceleratie, am curatat clapeta cu spray special [emoji1303] (era neagra pe partea din spate cu ceva depuneri pe ea la kilometrii acestia), curatat debitmetru de aer cu spray special de la CRC, curatat de ulei amortizor de zgomot fata(curea de accesorii), amortizor de zgomot (kompressor) si rola fixa de la cureaua de accesorii (rola functiona, dar rulmentul a inceput sa aiba putin joc).
                        Pe partea de furtune am inlocuit cele 3 furtune si valva unisens dintre blocul motor si kompressor ( la mine era valva coapta , cand am pus mana sa o desfac, s-a dezintegrat in mana, ea imi tragea aer fals), am mai inlocuit furtunul de care pleaca de la capacul motorului si se duce in furtunul de admisie aer dupa debitmetru, cele 2 furtunase dela egr fiindca erau imbatranite, si furtunul gros care pleaca din egr si se duce la amortizorul de zgomot ( era intarit si cand am tras sa il desfac s-a crapat la capete unde strange colierul.

                        [IMG]https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170830/7e91982ea0bc4b78169fd0979a2d0859.jpg


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          E totusi topic de vanzare. Sugestia mea este sa relevi operatiunile de intretinere/reparatie in topicul de prezentare a masinii, iar aici ramane doar un link, pentru potentialii cumparatori.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by cutaresku View Post
                            E totusi topic de vanzare. Sugestia mea este sa relevi operatiunile de intretinere/reparatie in topicul de prezentare a masinii, iar aici ramane doar un link, pentru potentialii cumparatori.


                            Ma poti ajuta sa muti/transformi topicul acesta la sectiunea prezentare. Multumesc. [emoji41]


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Vand C200 Kompressor face-lift 2006


                              Rola originala este cu rulment NTN SNR Franta.


                              Clapeta de acceleratie murdara cu depuneri pe partea din spate, se inchidea 99% din cauza depunerilor. A fost curatata cu spray de clapeta de la CRC cu rezultate extraordinare.

                              Admisia de aer demontata.


                              Curatat chiuloasa pentru noile garnituri de la admisie.

                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Last edited by Crazyady; 10-02-2017, 15:57 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF