Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E240 W211 - rejuvenation in progress

    De la cazan la mertzan...

    Cum era cazul sa imi schimb vechea masina(Vectra din 92 , 1.6 benzina, 75 cai, aproape nici o optiune) care m-a servit cu nadejde timp de 7 ani am intrat si eu in familia MB. Sper sa nu regret.
    Acum 3 saptamani l-am luat, un E din 2003 M112 2.6 benzina.

    L-am luat de la colegul Slavik, din Iasi.
    Am ales MB deoarece in pretul asta nu gaseam la alte marci aceste dotari si atentie la detalii.
    Eram satul de oameni care cereau 6mii E pe un opel vectra din 2007-2008 cu ~200mii km.
    De alte marci gen BMW sau gama VW nici n-are sens sa vb. Ori cheala si 2006-2007 ori dotata si intertinuta dar maxim 2004.
    Gasisem alte masini bune, dar vanzatorii s-au razgandit. Ma rog, asta e viata.

    Cei 3-5 ani diferenta nu mi se par o diferenta majora, iar comparatii intre ce ofera unii vs ce am in acest mercedes nici nu are rost sa le aducem in discutie.
    Plus exemplarul pare ca mai are viata in el. Cat a mai fi 'om vedea in timp.

    Joi i-am platit taxa, cu maxim de ura in suflet la adresa politicienilor nostri. Saptamana viitoare o inmatriculez.
    Pentru cine intreaba de dimensiuni roti si cum se trec in carte, pur si simplu la RAR am cerut sa imi fie trecute toate dimensiunile care sunt scrise pe capacul de la benzina.
    Adica au adaugat 205 60 16 (sunt mai ieftine cu 100 lei) si 245 45 17 pe langa 225 55 16, cele deja existente.
    Toate pt suma de 20 lei, fara ca sa fie nevoie sa le duc vreo hartie/certificat/spaga.

    Ca impresii, ce sa zic, e clar peste alte masini mai noi care le gasesti tot in banii aia sau mai scumpe.
    Fata de masina mea anterioara e racheta.
    Ca si consum, cum eu nu fac oras nu e de speriat. Se poate scoate 8% inafara daca esti cuminte.
    La o mica intrecere(cu bun simt, fara teribilisme) pe autostrada am scos 10%, viteza intre 150 si 200.
    Mai mult nu m-au lasat gumele sa merg.

    In orice caz sunetul motorului v6 e demential, dar totodata e potolit de tobele masinii, exact cum imi place, fara cocalarisme de neam prost.

    Nu inteleg cei care se plang de acest motor si lipsa de putere.
    Ori sunt maniaci cu puterea ori nu stiu cand sa retrogradeze.
    In orice caz, e un pic mai sprinten decat un A4 B8 2.0 tdi de 150 cai pe cutie multitronic sau un 318i E90.
    Testat pe autostrada, din mers de la 80 pana la 200, rezultatul a fost fara nici un dubiu.

    Va urma incet incet sa il aduc la gloria lui de altadata.
    Voi posta ce mai mesteresc pe la el.
    Cam toate operatiunile au fost si vor fi efectuate de subsemnatul. Incet si cu rabdare, cand am timp mai repar cate ceva.
    Timp de inca 6 luni voi mai avea vechea masina, asadar nu depind de asta.

    Momentan am inceput cu ceea ce arde:
    -PArbriz nou Pilk 500 lei, standard elegance, verde senzorii de ploaie si lumina functioneaza in continuare
    Cel vechi era crapat si plin de zgarieturi care noaptea infloreau.

    - O bucata capat de bara (80 lei TRW), va urma si bieleta(50 lei TRW) cand m-oi duce sa ii reglez directia , momentan experimentez.
    Momentan am reglat directia empiric, volanul sta drept, masina merge drept, gumele dupa 300km nu prezinta uzuri anormale.
    Pe fata am niste gume vai de capul lor, numia bune de sacrificat in caz ca ceva nu merge bine.
    Daca totul se prezinta ok, pun gumele de pe spate care mai au vreu 3mm pe fata si iau o pereche noi pt spate.

    - pivotul de la bratul mic are burduful crapat, dar l-am spalat bine cu benzina, pus o noua vaselina, carpit burduful cu aluband (smoala) asigurat cu soricei.
    Pana nu da semne de nasol nu schimb bratul. Momentan nu scartaie si nu am jocuri.
    Bucsa de la celalalt brat pare indoita. Va trebui sa vad daca e rupta sau daca nu cumva cineva nu a montat bratul corect, cu rotile pe podea...

    - curatat motorul la suprafata, ca era plin de ulei curs de la epuratorul de gaze de deasupra capacului de supape
    - curatat capacele de la motor si reetansat epuratorul de gaze. M-am uitat cat am putut in capacul de supape prin gauri, pare curat, fara depuneri.
    - schimbat furtunurile imbatranite si devenite crapacioase (de vacuum si cele de recuperare a gazelor)
    - schimbat ulei si filtru
    - inspectat bujiile accesibile, par ok, au cam 1.05-1.1mm distanta intre electrozi.
    Nu-s noi, dar mai duc ele pana cand ma hotarasc daca sa ii trag gaz sau nu. Se vede cum materialul a migrat inspre electrodul de masa.
    - inspectat fisele, nici una nu e intrerupta si nu e crapata, nu pierde scanteie.
    - verificat cablaj sonde lambda de dupa cat. Sunt ok, vine tensiune PWM pt incalzire si tensiune de polarizare.



    Planuri de viitor, fie apropiat, sau indepartat, dupa caz:
    Mai intai partea functionala, apoi chestiile de moft.
    - lichid de frana
    - Fulia, rolele si cureaua. Fulia are o bataie cam de 0.9mm varf la varf, masurat cu comparatorul
    - polish la faza scurta si lunga. PAradoxal ceata e ok. Probabil cineva inaintea mea le-a spart, masina avand urme de impact usor in partea de jos.
    - revizie clima
    - ulei cutie si grup
    - discuri, placute, verificat glisiere etrieri, burdufuri, regresat glisierii.
    - curatat/remediat piele
    - montare incalzire in scaune
    - pompa de apa (are un mic joc, plus 13 ani ii cam ajung), antigel, termostat
    - sondele de dupa catalizator (din ce vad cu scaner ODB motorul merge f bine fara ele)
    - caseta de directie are un mic joc sus-jos pe partea soferului, asta e, n-am fost destul de atent cand am verificat-o. Probabil va trebui remediat.
    - timoneria prezinta uzura, dar daca o cunosti, te asculta.
    - Bratele mici fata vor trebui inlocuite candva, alea mari mai duc
    - bielete antiruliu fata, guma pare imbatrania, dar nu au joc prea mare. Mie nu mi se pare pericol iminent sa sara.
    - remediat LCD navigatie sau daca nu reusesc inlocuirea cu o unitate cu android.
    - GPL, daca voi face mai mult de 6mii km pe an (circul f putin cu masina, rar am nevoie de ea)
    - inca o pereche jante aluminiu si gume noi
    - reparat senzori parcare
    - remediat 3-4 pete de rugina, nimic grav.
    - sa imi cumpar un star

    Intr-un cuvant, ma tine ocupat mai bine de un an.

    Poze si alte detalii maine.
    Last edited by Sharky; 04-30-2016, 00:28 AM.

  • #2
    Motorul initial:


    Curatat capacele de la epurator


    Din cate se vede in poze capacele au o gaurica mica. Aia se pare ca se infunda cu timpul. Se poate usor desfunda oricand cu un ac sau o sarma subtire. Jegul care cade inauntru nu e pericol sa ajunga la supape, dupa cum se vede in poze.
    Totodata am inlocuit furtunurile care devenisera plastic si nu veneau nicicum jos decat taiate.
    Inca nu am toate pozele, dar le voi actualiza mai tarziu.

    A fost cea mai muncitoreasca treaba. F greu de la cureti calumea pe fiecare mm patrat al santului, ca sa fiu sigur ca va fi etans ani buni la randul.

    Schimbat oloi cu masina pe butuci:

    Cum nu prea am avut timp de lucru decat dupa serviciu, uleiul s-a scurs zile intregi.
    Filtrul vechi. Nu am gasit urme de span sau jeg excesiv in el.

    Capatul de bara:

    Am reusit sa o reglez din aproape in aproape asa incat directia sa nu traga, volanul sa revina si sa stea drept.
    Cand termin cu inlocuirile si ii iau niste gume noi ma duc la o geometrie, dar deocamdata semnele sunt clare ca directia e ok, chiar daca nu perfecta.

    Mai am ceva poze, in curand.
    Estetic inca nu am apucat sa fac nimic, nici macar sa ii fac poze, eu sunt o fire mai tehnica, vreau intai sa il vad rezolvat tehnic, apoi trec la firtomente.

    Comment


    • #3
      Frumos topic, felicitari.
      Eu de 2 ani îmi fac curaj sa schimb garniturile la capacele de la culbutori si sa inlocuiesc furtunele la epurator. Sunt toate in portbagaj...
      Motor identic, dar de 2800cmc.
      Oricum, toate motoarele astea zemuie pe la capace, termoflot si epuratoare...

      P.S. Sa o stapanesti sanatos si mai pune poze cu epuratoarele

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        La capacul de culbutori nu ma bag. Nu zemuieste inca.
        Doar capacul de sus curgea, am vazut asta clar dupa ce am curatat mizeria.
        MA rog, vedem cat rezista.
        Si la opel aveam problema asta, dar acolo motorul era mai obosit cu multe gaze de carter.
        Sincer acolo se rezolva mai simplu cu o garnitura de 10 lei si tinea cam 4 ani.
        Aici pana cureti mizeria din sant iti blestemi zilele. Nu am riscat sa pun silicon peste urmele de silicon vechi. Am frecat pana la luciu metalic.

        Restul merg usor cu decarbusolv.
        PT restul, atentie numai sa nu turnati decarbusolv pe capacul de pe motor, ajunge intrauntru si sigur nu e ce trebuie pt ungere...
        Pe ce e pe motor doar cu carpa inmuiata si cu gaurile infundate.

        De unde ai luat furtunuri? Eu am pus furtunuri universale. Am folosit cu succes la opel si dupa 7 ani inca sunt ca noi, dar e drept, zona e mai aerisita si mai rece.
        Am protejat zona in care face contact cu chiulasa cu ajutorul unui bandaj de fibra sticla si cauciuc siliconic obtinut dintr-un furtun de protectie pt cabluri.

        LEgat de schimbatul capatului de bara, nu are sens sa numarati turele decat daca piesele sunt egale ca lungime. Mai bine masurati de la pivotul capatului de bara pana la un reper fix ales de pe bara. E.g. pridneti un colier. Eu asa am facut si volanul statea aproape drept. I-am mai dat ulterior o tura in plus, deci in total 23 fata de cel original care se infileta la 20.
        Last edited by Sharky; 04-30-2016, 16:26 PM.

        Comment


        • #5
          Furtunele toate de la reprezentanta, garniturile la capacele de culbutori autokarma. A, si am luat si garnitura de la cartusul filtrului de ulei, da puin ulei si pe acolo.

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Cam cat costa unul? De curiozitate.
            La opel am dat 50 lei pe un amarat de furtunas care nu il gaseam nicicum aftermarket.
            Era mai intortocheat.

            O hiba aparuta astazi:
            Ploaie torentiala: cand semnalizam stanga se opreau stergatoarele. Acum cand semnalizez stanga imi da o data cu lama pe parbriz.
            Iar spalatoarele de far nu mai functioneaza, degeaba apas pe buton.
            WTF?
            O fi intrat ceva apa la niste mufe?

            Ii dau eu de cap, sau intre timp se usca apa

            Legat de motor, daca spui ca e identic, cand sa ma astept la o distributie: lant, intinzator, patine?
            Pe MBWorld unii ziceau ca nu trebuie, altii ca la 200mii, altii ca la 250mii lantul si 350mii patinele.
            La tine cum sta treaba?
            Deocamdata cu cureaua data jos nu se aud sunete ciudate, dar n-am lasat mai mult de 2-3 minute, ca nu avea cine invarti pompa de apa.
            Last edited by Sharky; 04-30-2016, 21:07 PM.

            Comment


            • #7
              Furtunele scumpe, cam tot asa, 50-80 bucata. Eu am 350000 si se aude un pic, insa de la patine. Am inteles ca e cu dat motorul jos pentru distributie...

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Felicitari de achizitie, succes la ce ai in plan !!!
                O sa ma opresc ceva vreme din upgradarea masinii mele ca sa te apropii de mine...[emoji12]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Merci, deocamdata sa fie impecabila tehnic, si apoi ma mai gandesc la upgrade-uri.
                  Niste poze de ieri de la iarba verde:

                  si una cu cei 6 cai cai putere:


                  6 cai: (https://www.youtube.com/watch?v=ajaeU0k6ni4)

                  Acum ma duc jos sa mai dau o jumate de tura la capetele de bara asa incat sa imi stea volanul drept si sa mearga perfect drept.
                  Attached Files
                  Last edited by Zeus; 03-16-2017, 21:39 PM.

                  Comment


                  • #10
                    E 4matic fierul?

                    L.E. M-am lamurit... Mai bine da-o jos, cand vei ramane prin zapada cu ea, o sa se lase cu mistouri .
                    Last edited by Zeus; 05-02-2016, 15:31 PM.

                    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                    Comment


                    • #11
                      Da-o ... si pe mine m-au certat ca aveam 320...[emoji5]


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Frumos exemplar si frumos sa vedem inca un pasionat mai ales de w211 care sa vrea sa readuca masina la faima de alta data, si sunt convins ca vei reusi eu iti urez succes!Imi place modelul de jante au o eleganta aparte si nu stau rau deloc!
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Frumoasa sa o stapanesti sanatos la un moment dat asta primavara am fost interesat sa o cumpar dar nu am reusit sa ne intelegem la bani...sa te poarte peste tot

                          Comment


                          • #14
                            PS: am vazut ca vrei sa umbli pe la sistemul de franare, vezi ca trebuie neaparat sa ai un tester pentru dezactivarea SBC-ului cand vrei sa umbli pe la etrieri, si neaparat o persoana cunoscatoare a marcii, sistemului SBC in speta, daca vrei sa schimbi lichidul de frana, care trebuie sa fie neaparat original.
                            Eu i-am inlocuit lichidul de frana, si nu e chiar de mintea oricui...[emoji6]


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #15
                              Pt lichid voi face asta ori la reprezentanta ori la un mester specializat mercedes.

                              In rest la placute si la umblat, pt presare ma gandesc la alta treaba:
                              Deschis robinetii de aerisire pe masura ce presez. In felul acesta nu stresez SBC-ul, iar lichidul nou va veni asa cum vine lichidul pe masura ce se uzeaza placuta.
                              Dar mai e pana sa ajung acolo, momentan placutele mai duc, iar la stilul meu de condus vor duce multa vreme.
                              MA mai documentez, estimez aceasta operatiune ca fiind facuta peste un an.

                              Momentan urmeaza sa scot trancanelile de pe puntea fata si inlocuit cureaua si rolele, inclusiv fulia vibrochen.
                              La intinzatorul actual (are steaua pe el ) ma gandesc sa ii schimb rulmentul si sa il tin in rezerva, nu se stie cat de buna va fi o rola noua, fie ea SKF.
                              AStept sa imi vina fulia asa incat sa pot confectiona o unealta pt blocarea ei.

                              Pt trancaneli, am inlocuit capatul de bara, mai am si altele. Cat am tras cu ranga de pivoti, roti si bucse par relativ ok, ramane sa vad antiruliul. PRobabil voi demonta bieletele si voi trage o tura cu masina peste gropitele din parcare, care de fiecare data imi amintesc ca am ceva de schimbat.

                              4matic-ul nu il scot, il tin "sa crape invidia in dujman"
                              Serios vorbind, mi-e cam frica ca va ramane vopseaua patata, dar ramane de vazut. E printre ultimele de pe lista.
                              Daca ar fi dupa mine mi-as pune un sticker de E200 CDI, ca sa scap de intrebarea : "Dar de ce nu ti-ai luat diesel?" si sa transform masina intr-un sleeper. Ce-i drept ar fi fost mai potrivit un motor mai mare pt asta
                              MA mai amuza cand ma mai preseaza cate un teribilist cu polo 1.4 sau clasicul 1.9TDI care desi fumega mai ca o soba pe ulei, nu se paote tine dupa mine pe autostrada vreun minut, pana ma potolesc.


                              Acu nu stiu cat voi reusi cu restaurarea, asta va fi masina din categoria hobby, va sta mai mult in garaj decat va fi folosita, asa ca pt mine nu va fi o prioritate. DAr ceva imbunatatiri eu zic ca tot se vor face simtite, chair daca cu tzaraita.

                              Cu directia am scos-o la capat, si in perspectiva in care directia a fost initial reglata bine si volanul pus la locul lui, eu zic ca am reglat-o ok. Volanul sta drept iar masina merge drept, iar volanul revine, dar nu f violent.
                              ORicum in acesti 300km parcursi nu am vazut urme de uzura inegala pe gume.
                              Cand imi iau gume noi ii trag un reglaj si vad atunci cat de aproape am fost de adevar.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF