Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Dupa ceva cazna am reusit sa desfac ambele sonde.
    A fost nevoie de un mops mare sa le pornesc, apoi ies la mana.
    Tare greu sa lucrezi de sub masina saltata pe cric.

    Am mai testat si conexiunile, inca o data:
    Bec de pozitie + 10ohmi serie pus peste bornele de incalzire ale sondei.
    Becul pulseaza => circuitul de incalzire este ok.

    PEste celelalt set de borne am pus 1k. Rezultatul a fost ca tensiunea a scazut de la 0.46V (cat arata in gol) la 80mV. Valoarea s-a vazut si pe tester, unde tensiune se modifica dupa cum conectam sau deconectam rezistenta.
    Testele s-au efectuat pe ambele ramuri.

    De curiozitate am incalzit o sonda pe aragaz, scoti cam 300mV de la ele, deci elementul nu e chiar dus, dar rezistenta e clar intrerupta, prin urmare sonda devine inutila deoarece elementul de masura nu poate atinge temperatura de lucru.

    Eu zic ca e o procedura buna de verificare, inainte de schimbare si se poate aplica la orice masina, decat schimbarea la nimereala.

    AStept sa imi soseasca sonda.
    Am gasit la autokarma cu 260 lei bucata, bosch. Teoretic maine o am si scot masina la o plimbare. Daca imi dispare complet codul de pe ramura respectiva o comand si pe cealalta.

    Comment


    • #47
      Codul de heater problem a disparut de pe partea pe care am inlocuit sonda.Am mers 60km in toate regimurile.
      Sonda in loc sa stea la 0.46V acum fluctueaza f usor in jurul a 0.55V.
      Alte coduri nu au aparut, long term fuel trim are o valoare f mica, gen 1%.

      Eu trag concluzia ca sonda de dupa era vinovata asa ca voi comanda o sonda si pt celalalt banc de cilindri ca sa scap definitv de erori.

      Masina pare ca merge la fel, dar la cat de rar am condus-o in ultimele doua saptamani poate ma insel.
      Voi vedea mai exact in momentul in care dispar erorile daca vor fi diferente.

      Comment


      • #48
        Deja am cateva zile si 100km cu ambele sonde de DUPA catalizator schimbate.
        Oroarea din bord evident ca a disparut, dar dupa cum am spus, mare influenta nu are.
        Long term fuel trim are o valoare mica 0% pe o parte 1% pe cealalta, iar consumul in oras destul de liber cam 13%.
        De mers mi se pare ca merge ca inainte, deci ok.
        Macar au fost ieftine, in jur de 510 amandoua, bosch, de la un cunoscut magazin online.

        Intre timp am mai tras un polish la faza lunga si la una din fazele scurte.
        La ochi se vede diferenta, vreau sa vad noaptea, comparativ daca se vede ceva.

        Metoda f simpla:
        -Carpa de microfibra, CIF si rabdare.
        -apoi acelasi lucru cu pasta de dinti, mai mult pt finisare
        -am incercat pasta de slefuit pt lac, dar e prea fina si nu are vreun efect vizibil nici macar la lupa.
        Ca si concluzie CIF e baza.
        Mai ramane sa gasesc un lac UV de calitate, sa il suflu peste.

        Mi-am mai confectionat un adaptor pt cric crocodil, sa pot ridica masina de bot fara sa fortez tamponul de plastic.
        Poze maine, ca azi nu am avut aparatul cu mine.

        Intrebare: stie cineva daca se gasesc lamele de cauciuc pe stergatoare?
        Momentan am inlocuit stergatoarele cu unele bosch, dar as vrea sa le reconditionez pe cele vechi si sa le tin la mine. Nu stii niciodata cand te lasa sau cand te fura...
        Last edited by Sharky; 06-04-2016, 18:49 PM.

        Comment


        • #49
          Dupa orice interventie asupra sticlei farurilor, este recomandata aplicarea foliei protectoare, altfel se vor matui foarte repede.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #50
            Rezultat polish:


            Partea pasager inca nu e facuta, pt referinta.



            Rugaminte:
            Poate cineva sa faca o poza ca cea de jos?
            As vrea sa stiu ce se afla la picioarele pasagerului. La mine chestia aia neagra atarna si se cam balangane. Nu prea imi vine sa cred ca asa a fost din fabrica.
            Masina mea mai are din loc in loc urme dupa mana lui "Dorel", deci ar fi plauzibil.
            Eu ma astept sa aiba capatul prins in ceva, nu sa se sprijine pe mocheta.

            Comment


            • #51
              Mai bine o desfaci si vezi exact ce sistem de prindere are acolo.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #52
                Acolo ar trebui sa fie filtrul de la clima. Din cate imi aduc aminte mai intai se prinde in clemele alea care sunt peste mocheta si apoi partea spre motor.
                Oo\=|=/oO

                Comment


                • #53
                  Filtrul de polen este in compartimentul motorului, nu are legatura cu acel loc...


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #54
                    Ala e un filtru, dar mai e unul suplimentar in masina.
                    Va trebui si ala inlocuit, dar ma interesa daca ma poate ajuta cineva cu o poza ca si a mea.
                    SA vad exact cum vin alea puse. Nu prea cred ca mercedes le-a lasat sa stea la liber.

                    IEri am diagnosticat farurile, ca nu prea imi placea cum luminau, mi se pareau ca erau date prea jos.
                    Dar am dezlegat misterul, xenonul de pe partea pasagerului e pe moarte.
                    Le voi schimba intre ele prima data, sa ma conving ca e becul si apoi altul nou.
                    Last edited by Sharky; 06-06-2016, 07:42 AM.

                    Comment


                    • #55
                      Degeaba invarti becurile intre ele...cel pe moarte e pe moarte....
                      Chiar m-ai facut curios cu filtrul din masina ..
                      Esti tu sigur ca are asa ceva ?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #56
                        sub torpedou e filtrul de carbune - din cate stiu e prezent doar la masinile cu clima 4 zonala, sub capota e filtrul de hartie. Eu am schimbat doar becul stanga deci e posibil ca becul dreapta sa necesite schimbare.

                        Comment


                        • #57
                          Da, asa e, are clar urme de incalzire, sticla din interior topita local si cadrul de plastic din capat topit usor in jurul sticlei.

                          Yanis, eu le schimb intre ele ca sa elimin orice dubiu cu privire la starea lentilelor sau a sursei de inalta tensiune.
                          E clar, trebuie schimbat. Cat e rece lumineaza ok, singurul indiciu e o usoara tenta rosiatica aparuta la marginea fascilulului(difractia), dar pe masura ce se incalzeste ii scade stralucirea f mult.

                          Ce se recomanda pt w211? Osram am acum de 35W, dar nu mi-am notat codul.
                          Cam care e temperatura culorii in echiparea originala?

                          Comment


                          • #58
                            4300k


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #59
                              Becurile originale sunt Philips de 4300k


                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment


                              • #60
                                Azi am desfacut filtrele si ventilatorul. N-am mai facut poze din lipsa de chef.
                                Dar treaba e f simpla:
                                -se desfac cele doua suruburi si capacul de protectie de la picioarele pasagerului se scoate.Atentie la mufele de la ventilator si de la lumina ambientala.
                                -Filtrele sunt in stanga, doua bucati. Se gliseaza spre spatele masinii clemele gri de pe capacele filtrelor, dupa care se trage in jos de capac. Apoi se trage de filtru.
                                - atentie la remontare! Acel capac de protectie de la picioarele pasagerului contine o conducta de aer, care trebuie potrivita. Nu e mare lucru, dar nu trebuie neglijat.

                                Ale mele sunt datate 2003, deci na, mi-a fost dat sa o vad si pe asta.
                                Momentan le-am schimbat...intre ele.
                                Arata ca si aici:

                                E mortal gagigul, mai mult vorbeste, ce-i drept, dar mai afli din vreo 10 minute de palavrageala vreo 2-3 informatii utile.

                                Pentru cine vrea sa umble la ventilator, pur si simplu se desfac cele patru suruburi de la capacul de protectie aflat in dreapta filtrelor. Apoi inca 4 suruburi care sustin ventilatorul.
                                Atentie sa deconectati mufele inainte, sa nu cumva sa va scape vetilatorul sa rupa mufele.
                                Am gresat lagarele cu ulei de motor incalzit puternic ca sa intre mai bine in materialul sinterizat.

                                Deocamdata pozele cu suportul de cric pt ridicarea de bot.
                                Poate ca am exagerat, dar mai bine decat sa ridic de tamponul ala amarat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF