Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Poi sondele/sonda chiar de la iesirea din motor au rol in reglarea amestecului.
    Cele de dupa catalizator sunt doar pt monitorizare. Si la mine si la un A4 1.8T si o honda civic fuel trim pt sonda 2 e de 99.2%, deci probabil nu e luata in seama.
    Folosesc pluralul deoarece eu am 2 perechi de sonde, evacuarea fiind dubla, nu stiu cum e la tine.

    De aia nu ma grabesc cu inlocuirea. Acum prioritare sunt trancanelile si angrenajele de pe cureaua de accesorii.

    Am tras in weekend un drum pana la Sighet, a stat tare bine masina pe serpentine, si un consum pe bord de 9.2%. Treaba frustranta era ca pe serpentine pe unde fie deal fie vale mergeam intre 40 si 80 la ora maxim si consumul se mentinea in jur de 10.5, iar de la Dej spre Cluj consumul a tot scazut, desi goneam intre 80-150.
    Oricum sunt multumit de puterea motorului. Deal cu inclinatie mare, urca fara probleme in v4 la 2mii ture / 60 la ora. Iar viteza urca incet, incet. Zici ca aveam o motorina sub capota.

    Am mai scos consumuri bune pe drum drept gen 7%, si chiar sub 6% cu tehnici de condus enervant de plictisitoare. Deci cred ca e ok.
    Va urma si o curatare de MAF si clapeta si verificare de MAP, cand voi avea timp.
    Last edited by Sharky; 05-09-2016, 21:42 PM.

    Comment


    • #32
      Tot evacuare dubla am si eu.E originala de fabrica.Asteptam si ceva poze si eventual sfaturi pentru curatare.
      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

      Comment


      • #33
        Sfaturi nu prea dau, scriu doar ce am facut eu. Nu vreau sa imi asum raspunderea.

        Azi am facut iar plinul, dar din pacate trip computerul s-a resetat de 2 pe traseu, deci nu pot verifica exact BC vs consumul de pompa.

        LA pompa mi-a iesit 10.6% pe traseul Dej-Sighet-Cluj+10km de plimbat prin Clujul aglomerat. Daca as fi facut plinul din Cluj probabil ar fi fost mai apropiat de cel 9.2%, deorece am vazut cu ochii mei cum la intoarcere dinspre Sighet de la Dej spre Cluj scadea vazand cu ochii. In Dej ajunsesem cu 10.5%, iar de acolo pe drum spre Cluj a scazut la 9.2.

        In schimb o tura mai nervoasa azi prin oras cu mult stat la relanti si....18% :d.

        Comment


        • #34
          O mica actualizare:
          I-am facut directia, inafara de faptul ca am aflat valoarea actuala a unghiurilor a fost bani aruncati, dar macar a fost numai 50 lei.
          Volanul tot stramb sta, iar reglaj de unghiuri fata nu s-a putut din moment ce nu am suruburi de reglaj. Am cam 45 minute in plus, asa ca voi amana schimbarea gumelor de pe fata o vreme.
          De nu uzeaza gumele nu voi pune suruburi de reglaj decat cand va incepe sa bata ceva.
          Spatele e ok in schimb.

          Voi verifica volanul cum este pus, eventual il corectez eu si realiniez senzorul de ESP.

          De batut mai bate pivotul antiruliu, mi-a aratat mecanicul de acolo cum sa il testez cel mai usor. Cu masina pe groapa un coleg face balans stanga-dreapta.
          Daca tot aveau stand de bucse au tras si un test, dar nu misca nimic.

          In alta ordine de idei am 800km de cand am schimbat uleiul si nivelul a ramas acelasi.
          De pierderi nu poate fi vorba, de cand am resigilat capacele motorul e curat luna, iar toba arata ca noua.

          Probabil saptamanile viitoare imi voi face timp sa schimb fulia, intinzatorul si sa echipez masina cu noua curea.
          Pasi mici, dar siguri.

          Comment


          • #35
            Originally posted by eri_piso View Post
            O mica actualizare:
            I-am facut directia, inafara de faptul ca am aflat valoarea actuala a unghiurilor a fost bani aruncati, dar macar a fost numai 50 lei.
            Volanul tot stramb sta, iar reglaj de unghiuri fata nu s-a putut din moment ce nu am suruburi de reglaj. Am cam 45 minute in plus, asa ca voi amana schimbarea gumelor de pe fata o vreme.
            De nu uzeaza gumele nu voi pune suruburi de reglaj decat cand va incepe sa bata ceva.
            Spatele e ok in schimb.

            Voi verifica volanul cum este pus, eventual il corectez eu si realiniez senzorul de ESP.

            De batut mai bate pivotul antiruliu, mi-a aratat mecanicul de acolo cum sa il testez cel mai usor. Cu masina pe groapa un coleg face balans stanga-dreapta.
            Daca tot aveau stand de bucse au tras si un test, dar nu misca nimic.

            In alta ordine de idei am 800km de cand am schimbat uleiul si nivelul a ramas acelasi.
            De pierderi nu poate fi vorba, de cand am resigilat capacele motorul e curat luna, iar toba arata ca noua.

            Probabil saptamanile viitoare imi voi face timp sa schimb fulia, intinzatorul si sa echipez masina cu noua curea.
            Pasi mici, dar siguri.
            Daca o sa scoti volanul o sa fie o mare prostie din partea ta. De ce nu faci unghiurile la reprezentanta? e 80 leidaca nu ma insel. Te concentrezi pe chestii nu atat de importante dar lucrul important cum ar fi sondele si unghiurile la un service calificat nu il faci. Nu de alta dar e pacat de masina

            Comment


            • #36
              Niste unghiuri tot la fel le reglezi daca ai aparat, fie ca si service, fie ca si reprezentanta. Inafara de convergenta nu pot regla altceva cu echiparea actuala.
              Volanul nu strica verificat, cine stie cine a mai umblat la el si totodata verific contactele cablurilor. Am patit pe ploaie sa mi se opreasca stergatoarele cand semnalizez stanga.


              IAr sondele de dupa catalizator le consider irelevante, dar vor urma si ele, ca sa imi dispara eroarea din bord.
              Eu iti inteleg ingrijorarea, dar treaba merge incet pt ca nu am atat timp sa ma ocup de masina.
              Oricum eu zic ca tehnic, masina a urcat, nu a scazut.

              Comment


              • #37
                Eu nu prea inteleg de ce iei o masina daca nu ai timp sa mergi cu ea....
                Eu de un an jumate' de cand o am, nu cred ca a fost vreo zi in care sa nu merg cu ea...in afara perioadelor cand a fost plecata fara mine[emoji23]
                Referitor la geometrie, trebuie sa o faci unde trebuie, fiindca MB e foarte pretentios...


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #38
                  Sondele de dinainte de catalizator nu de dupa. Acelea de dupa sunt ok.

                  Comment


                  • #39
                    Am scris in primul post.

                    Hobby, sa stiu la ce mesteresc. E suficient de ieftina cat sa imi permit sa ma bag in ea, si suficient de faina cat sa stiu pt ce mesteresc.

                    Totodata mai am un opel din 92 care il frec prin oras inca 5 luni. ASta e doar pt iesit afara. Circul putin prin oras, am luxul de a ma putea duce pe jos la munca,fara sa imi bat capul cu aglomeratia, locul de parcare, idiotii din trafic.
                    Seara sau iesirile din weekend fac cu adevarat placerea condusului.

                    Legat de sonde, am scris deja de mai multe ori ca cele de dupa sunt intrerupte. Doar nu degeaba le-am verificat si eu si Cristi C.
                    Probabil si cele de dinainte vor trebui schimbate, candva.
                    Last edited by Sharky; 05-16-2016, 09:26 AM.

                    Comment


                    • #40
                      Schimba tester-ul, Cristi nu e ultimul cuvant in materie de diagnoza, plus ca el pe motoarele de benzina are putina experienta(sau chiar deloc) - ori nu ati decodificat corect eroarea, ori Star-ul lui e invechit, ori etc.. Eu am facut diagnoza la Casa Auto in toamna, eroare era intrerupere de circuit la senzorii de oxigen(sondele de inainte de catalizator) - tot de la ei si eroarea in bord. Iti recomand si tie, daca nu gasesti un tester cu adevarat bun(din pacate sunt rari, mai ales pe motoare benzina) sa mergi sa faci diagnozele la reprezentanta si dupa aceea repari deja unde vrei. Insist cu sondele fiindca o sa fii placut surprins cum poate sa mearga masina mai ales la turatii mai ridicate. Doar incerc sa ajut.

                      PS si inca odata - senzorii de dupa catalizator sunt ok

                      PPS daca nu ma crezi, poti sa scoti mufele la senzorii de inainte de catalizatori sa vezi daca se schimba ceva, cel mai probabil ca nu
                      Last edited by t_slavik; 05-16-2016, 10:41 AM.

                      Comment


                      • #41
                        Ce am incercat pana acum a fost sa deconectez sondele de dupa si rezultatul a fost ca nu s-a modificat codul de eroare.
                        Totodata sondele de dupa masoara infinit pe rezistenta de incalzire.
                        Deci nu cred ca e chiar degeaba codul.

                        Sunt coduri standard OBD.

                        Eu imi mentin parerea de dinainte.
                        Fara primul set de sonde nu ar fi iesit gazele. ASta la orice masina, indiferent de marca ei.

                        Vom afla mai exact cand ma intorc in tara...

                        Comment


                        • #42
                          Mi-e cam dor de masina mea, n-am condus-o deja de 2 saptamani.
                          Sta singurica in garaj.

                          Maine ma apuc de diagnosticat sondele.
                          Sper sa elucidez complet misterul, am unele idei noi. Iar in functie de asta cumpar o bucata, pt teste.

                          O alta intrebare: navigatia are ecranul busit.
                          Daca e sa scot bateria sau sa raman fara ea, trebuie introdus vreun cod de securitate?
                          Am cum sa fac asta cu ecranul defect?

                          Merci!

                          Comment


                          • #43
                            Nu ai cod de securitate.Scoate linistit bateria ca nu iti cere nimic nici un cod.
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #44
                              doar ESP-ul iti va afis eroare - rotesti volanul stanga-dreapta pana la capat - eroarea va disparea.

                              Comment


                              • #45
                                Tocmai ce m-am intors de la masina.
                                Atata am condus-o cat am scos-o din garaj si am bagat-o cu spatele.
                                Apoi am saltat-o iar pe cric, pus butucii si jos scutul.

                                Sondele de dupa au rezistenta de incalzire intrerupta. Sunt sigur de asta, am masurat preventiv facand toate combinatiile posibile de 4 luate cate 2.
                                Sondele de dinainte masoara 10ohmi.
                                Deci codurile de heater problem sunt clar cauzate de sondele de dupa.

                                Cu o sonda de dupa scoasa si una conectata, ambele afisau aceeasi valoare 0.465V in tester, suspect de apropiata de tensiunea de polarizare primita de la ECU.
                                Nici un fel de variatie in functie de turatia motorului. De asteptat din moment ce nu se pot incalzi, avand rezistenta arsa.

                                Apoi am scos o sonda de dinainte de catalizator, dar de pe cealalta ramura.
                                Practic am avut pe o parte sonda de dinainte si pe cealalta doar sonda de dupa.
                                Dupa ce s-a incalzit un pic sonda conectata de dinainte incepuse sa oscileze intre 0.1 si 0.9, cealalta statea fix la tensiunea de polarizare.
                                Dupa o vreme ramura cu sonda conectata a trecut in bucla inchisa, cealalta a ramas in bucla deschisa cu eroare, iar tensiunea statea tot la 0.47V

                                Codurile de eroare le-am sters, dar nu am mai avut rabdare sa astept pana apar la loc.
                                Am asteptat vreo 3-4 minute dar nu au aparut.

                                Maine imi comand 2 sonde de dupa catalizator. Montez una, daca e ok, o montez si pe cealalta, altfel o returnez.
                                Am inteles ca sondele de dupa sunt responsabile cu monitorizarea eficientei catalizatorului si a timpului de raspuns al sondelor de dinainte. Om vedea ce or monitoriza de acum inainte si daca mi-or spune cat de obosite sunt primele.

                                Atentie mare, daca faceti experimente dinastea intr-un garaj asa cum fac eu, sa nu cumva sa stati inauntru ca va gazati. Monoxidul de carbon nu are miros si te ucide fara sa iti dai seama. Lipsa de oxigen provoaca euforie si nicidecum panica. Cel putin asta se spune la cursurile de prim ajutor.

                                Eu folosesc un tester cu conexiune bluetooth, asadar pot sta la distanta.

                                Poze maine, ca laptopul a ramas in garaj si e deja tarziu.
                                Last edited by Sharky; 05-26-2016, 23:21 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF