Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scurgerea aia e cam aiurea, mi se pare prea inalta pt unde se afla. Poate ai prins-o nebaltita ca sta in garaj, dupa o ploaie se aduna apa. Si eu trebuie sa curat iar zona dupa ce am curatat-o deja asta vara, e sursa majoritatii problemelor de aburire excesiva si miros din habitaclu pt ca nu face fata sa dreneze, iar plasticul de deasupra nu acopera suficient de bine ca in partea opusa a motorului.

    Comment


    • Posibil sa fie asa, dar e maxim cu 1mm peste nivelul tavei de sub baterie. Prea mult nu poate balti.

      RK etrier, mergea ok, dar cum aveam un kit de garnituri, merita sa fac treaba.
      Garniturile erau intacte, dar ceva praf tot intrase inauntru.

      Ponturi, in caz ca nu le-am scris cand am facut pe cealalta parte:
      - Infundati furtunul cu ceva, altfel curge lichidul.
      - curatati etrierul inainte de a va apuca de treaba, altfel mai curge inauntru jeg sau va murdariti pe maini si puneti jeg pe piston.
      - Pistonul il scoateti cu o pompa conectata la aerisitor si gaura de furtun o astupati cu degetul.
      - pistonul il ungeti ori cu lichid ori cu vaselina speciala. http://www.ate-info.de/en/details/pr...r-paste-180-ml
      - dupa ce ati terminat totul faceti niste curse de piston, cu pompa/mana sa vedeti ca garnitura ramane, se aseaza cum trebuie, nu sare, etc.

      Odata ce e totul curat si uns pistonul se misca usor, merge tras/impins cu mana. Inainte nu mergea si avea mici urme de praf negru intrat pe langa garnituri.

      Vaselina siliconica de la culise e la fel ca in prima zi.
      Nu vad diferente dintre ea si cea din flacon. Altdata nu mai umblu acolo, probabil cand voi schimba placutele, in vreo 3-4 ani o mai inspectez.

      Furtun frana: piulita s-a desfacut usor, dar deja mai bine de o saptamana ii dau un spray penetrant.

      Azi sau maine sper sa montez suspensia si sa o scot din garaj.
      Attached Files

      Comment


      • Foarte frumos lucrat !
        Am cateva proiecte la masini si de abia astept sa se "îndrepte" vremea, deocamdata azi e anuntata 17 cm zapada.
        Spor la mesterit!
        Stefan

        Comment


        • Vad ca protectia de praf a pistonasului era uzata.
          Aceasta este princicala cauza a intrarii mizeriei la pistonse si blocarea acestora.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • Merci, era mai frumos lucrat daca lasam etrierul luna si bec.
            Asa ma chinuiam sa tin pistonul invelit in hartie ca sa nu se murdareasca de la mainile mele.
            Traiasca etrierii de aluminiu, de era de fonta, cum am la passat, nici nu vreau sa ma gandesc.

            Nu, am scris ca totul era ok. Protectia era intacta si tare gumoasa, nici vorba sa cedeze.
            Cu timpul intra jeg printre canalul din piston si burduf, si cand presezi pistonul bagi din jeg inauntru.
            Am defectat-o la scoatere, nu iese prea usor si nici nu se rupe. Eu am intepat-o la un moment dat de aia s-a rupt.
            Are un inel de blocare care o tine in cilindru, care era tare intepenit, L-am intepat si fortat ca sa se deformeze sa iasa.
            Prin tragere nu ai sanse.

            Comment


            • Gata partea pasagerului.
              Arc, telescop, bucsa brat principal, bucsa bieleta antiruliu, pivot antiruliu (cel original era praf), furtun si disc frana, RK etrier.
              Am scos niste fire de la pompa de spalat faruri, vad eu ce fac, ori ii dau comanda separat, ori diagnostichez. Important e ca nu mai desfac protectia aripii.

              Masina s-a ridicat bine de bot, vreo 4cm, sper sa se mai lase. In mod sigur se va ridica si mai mult cand voi monta celalalt arc.
              Telescopul e reglate la minim de inaltime, cam 5mm mai jos ca cele originale.

              Imbunatatiri reale nu simt deocamdata. Volanul nu s-a rotit, asadar bucsa veche era buna, nu strica geometria.
              Parca la gropi partea schimbata are un bufnet mai infundat, de fr joasa, iar partea neatinsa bufneste ceva mai tare. Dar asta e o chestie de finete.
              In rest pare la fel masina. Nu se lasa intr-o parte la frana puternica, semn clar ca telescoapele vechi sunt inca bune.

              Dupa tura scurta (cu 2 roti diferite pe fata ) masina e iar in garaj, pt partea a doua.
              Pana vineri sper sa montez celalalt telescop.
              Din moment ce lucrez a doua oara va merge mult mai repede. Plus nu va fi nevoie de RK etrier si pivot antiruliu, fiind deja facute.

              Bucsile telescop le las pe altadata, le voi schimba pe masina cu presa de tip surub si colier de strangere.
              Sunt descentrate, dar cum nu sunt rupte, nu au joc si nu prezinta vreun pericol, nu e graba.
              Attached Files
              Last edited by Sharky; 03-26-2018, 16:38 PM.

              Comment


              • Spor la treaba in continuare! [emoji16]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Am uploadat poza gresita, mai jos e poza corecta pt ridicarea rotii cand strangi suruburile.
                  Poza de mai sus era folosita doar pt montare(poveste lunga plus ca nu aveam cricul mare la indemana), asta e cea corecta pt strangere.
                  Prins de la capat arcul se preseaza si mai tare.

                  Gata cu spalatoarele de faruri. Unu era plin de mizerie si iesea greu. E simplu de scos si curatat/uns, schimbat 2 oringuri si e ca nou.
                  Acu sa vad de ce nu da comanda sau sa ii fac eu comanda.

                  Intre timp au mai ajuns niste piese, printre care...
                  Attached Files

                  Comment


                  • Frumos lucrat si se vede clar ca o faci
                    cu pasiune.Speram sa detaliezi procedura de schimbare a distributiei.Spor sa ai in continuare!


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • Asta vreau sa fac:
                      Замена цепи ГРМ Mercedes w210 очкарикдвигатель м112, м113Замена цепи ГРМ на лупатомAustausch der Steuerkette Mercedes w210 м112Replacing the timing chain Mer...


                      Varianta mai lunga:

                      WARNING!!THIS JOB REQUIRES ADVANCED SKILLS LEVEL AND NOT FOR BEGINNERS.2001 Mercedes Benz E-320 Timing Chain Replacement, without taking the engine out. It i...

                      De desfacut motorul exclus, mai bine crapa si vad apoi ce e de reparat, daca tot trebuie sa il desfac tot pentru un amarat de ghid.

                      Oricum aman treaba o vreme. Is satul de mesterit la masina.

                      Am reusit sa desfac cealalta parte ieri.
                      Bieleta antiruliu SWAG e toata ruginita. Acu imi pare rau ca nu am lasat bieleta originala care inca arata ca noua.
                      Idem si pivotul antiruliu, are fundul ruginit si abia ce a trecut un an/10kkm.
                      Voi schimba bucsa de pe swag pe bieleta originala si voi trage un strat de vopsea pe pivot.
                      E drept ca am bagat masina in garaj plina de sare, dar nici chiar asa...
                      Cele originale inafara de cateva zgarieturi zici ca-s noi.

                      In rest pivotii sunt toti tzapeni. Am comparat bieletele noi, lemforder sunt la fel de tzapene ca bieletele originale.
                      Asa ca aman schimbarea. Si asa le schimb fara sa fie nevoie de reglaj de directie, mai bine nu imi complic existenta.

                      Trebuie sa pun poze.
                      Pana vineri sper sa o termin.

                      Comment


                      • Esti pus pe treaba. Spor la munca!

                        Comment


                        • Pe original masina vine echipata cu Lemforder si ale mele dupa un an arata ca noi.Deja am trecut de 35000 cu ele...


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Nu merge bucsa de pe swag pe bieleta originala, nu se potriveste cota de strangere.
                            Asa ca raman cu rugina pana data viitoare.

                            Am montat si cealalt arc, a mers mult mai rapid de data asta. Am folosit o tija de ghidare in capul telescopului.
                            E utila pe masura ce presez arcul sa nimereasca gaura din flansa.

                            Se pare ca experimentele mele cu vaselina in pinii de ghidare au fost o prostie.
                            Am uitat ca intr-unul am lasat vaselina minerala de bucse ca sa vad ce se intampla in timp.
                            Vaselina s-a intarit si boltul abia mergea. Ce siliconica nu are nici pe dracu.
                            Asa ca placutele au intr-o parte 17mm si in alta 16.3mm.
                            Uzura mai mare era pe partea opusa pistonului, semn ca frana ramanea un pic trasa, din cauza boltului.

                            Mai am de curatat oala telescopului, montat totul la loc, aerisit frana(am schimbat furtunul) si curatat cealalta sprituitoare de faruri, preventiv.

                            Azi le dau gata, daca imi permite timpul.
                            Raman pe alta data bucsa din brat pt telescop care se vede ca e obosita si bieleta antiruliu.
                            Si cu asta sper sa nu mai umblu vreodata la puntea fata.

                            Niste poze, de zilele trecute.
                            Fundul pivotului swag era tot rugina, dupa doar un an.
                            In poza era dupa ce am dat sumar cu peria, dar era mult mai rau decat cea ce se vede.
                            Attached Files
                            Last edited by Sharky; 03-30-2018, 11:14 AM.

                            Comment


                            • Ca tot ai desfacut acolo, crezi ca flansele alea de la telescop pot scartai la miscarea volanului? Daca sunt invechite?

                              Comment


                              • La mine sigur nu.
                                La tine posibil ca tu ai altfel de suspensie. Dar se aud, sau tii mana pe ele si simti daca vibreaza cand scartaie.
                                N-as crede ca sunt de vina.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF