Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caramida lu' tata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caramida lu' tata

    salutare forumisti!
    ma laud si eu cu masina lu' tata.
    bot de cal 1973, motor 220D.
    o are din 1991 si e adusa din austria cu 2000 marci... ce vremuri.
    dupa doar 5 ani, un taximetrist nu l-a vazut pe tata care statea la semafor si s-a oprit in el cu vreo 60km/h facind praf spatele. s-a dus in service, redus si tot degeaba, apa intra ca prin sita. s-a rezolvat cu o recarosare, din pacate era intr-o stare mai proasta ca si prima coroserie era mai ruginita. asta e, mai bine asa decit apa. caroserie noua, albastru metalizat... vai ce frumusete era! pina am luat eu carnetul...
    atunci au inceput sa apara mici zgirieturi pe usi ... aripi.. ce sa fac, am facut scoala de soferi pe oltcit si dacie 1310 :d.
    si dupa doar 6 luni de cind aveam carnet, un oltcit mi-a taiat fata si l-am luat in coarne pe la 70km/h. l-am prins exact in motor din partea dreapta si i l-am mutat vreo 60cm facind imposibila repararea olticitului ulterior.
    asa s-a ales biata batrina cu lonjeronul fata stinga cu 10cm mai scurt. dupa 3 luni am gasit un mecanic care sa se ocupe de ea si sa indrepte lonjeronul.
    si totusi a mai ramas un cm in interior. din acel moment n-am mai reusit sa facem unghiul de fuga, se facea doar la ochi. dupa aparate, asa cracanate ieseau de aveai impresia ca se transforma in aripi de avion.
    primele probleme la motor au aparut in aceasi perioada, pornirea iarna era durere. am pus 2 baterii si la elecromotor ajungeau 24V, moama ce pornea :d, dar s-a si dus electromotorul in la sfirsitul iernii.
    s-a facut doar o segmentare cu segmenti de aro, miscare proasta, dupa 6 luni, 2 pistoane erau mov!
    asa ca s-a facut motorul nou nout cu piese comandate in germania, injectoare noi... mama ce bondarel a iesit din acel motor.
    odata cu refacerea motorului, am facut capitala si la caroserie, o luna jumate a lucrat mecanicul pe ea. la un moment dat a zis ca s-a saturat si ca pe nici o masina n-a lucrat atita =))
    in final a terminat si n-am mai vopsit-o metalizat. asa ca pina in ziua de azi este un albastru placut la ochi dar de cacat, dai cu degetul pe masina si ramine albastru pe deget. totul m-a costat 1600 marci...
    de 9 ani n-am facut mai nimic la ea. am dat jos grupul cu tot cu planetare si am pus altele doar pentru ca s-a spart un burduf la planetara.
    a inceput sa bata ceva pe la directie si am schimbat toata directia.
    de 9 ani am aceleasi 4 telescoape care inca functioneaza bine!!! incredibil!
    in momentul de fata e masina de rezerva, un logan 1.5 dci l-a detronat... dar tot caramida ramine regele, de cite ori ma car cu el, savurez comfortul.
    din pacate, in partea stinga spate rugina si anii isi spun cuvintul, a inceput sa se rupa si sa se torsioneze tot fierul. 3 persoane in spate si ajunge aproape jos si freaca roata in caroserie... reparatia ma costa aproximativ 500 oiro si eu n-am reusit sa o dau cu 800 oiro cu inca un motor rezerva (functional) si piese de inca o masina. asa ca va ramine in familie pina v-a scoate scintei pe sosea =))
    Attached Files
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos Cristi!
    Masina a fost buna la vremea ei, dar dupa atatea accidente cred si eu ca este intr-o stare proasta, mai ales ca am inteles ca am inteles ca sta parcata in curte si nu mai mergeti cu ea, deci rugina o sa tot continue sa apara.
    http://img524.imageshack.us/img524/8...nsgalleqr3.jpg

    Comment


    • #3
      Emotionanta poveste ! )

      Comment


      • #4
        multam S Klasse,
        are si ea garajul ei, dar momentan e plin cu prostii si da, la vremea ei a fost cea mai buna!
        acum 2 ani am fost pentru ultima data cu ea la mare si m-a servit ireprosabil!
        m-a dus si adus cum nu se putea mai bine. problema pe spate a aparut anul trecut in primavara.
        nu este chiar o masina de rezerva, tata merge zilnic cu ea la servici, 3km dus si 3km intors si ii face placere. loganul sta si el in garaj aproape toata saptamina. eu lucrez la 1km de casa si sotia are masina de servici si de asta tot prefera mercedesul in locul loganului.
        eu prefer loganul, consum 5.5% fata de 10% mercedesul ... e ceva diferenta...
        Last edited by crististreulea; 10-14-2007, 10:11 AM.
        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

        Comment


        • #5
          Inca un post in care foloseti termenul kk si te punem pe bara.
          Asta in loc de bun venit.
          Termenul poti sa-l folosesti in intalnirile cu amicii tai si nici decum pe un forum public.

          Comment


          • #6
            super

            eu unul sunt "innebunit" de ideea reconditionarii... am un w123 dar mi-am pus in cap sa mai achizitionez inca vreo 2 exemplare + unul longversion + unul break si de ce nu si un "bot de cal" ... sfatul meu? incearca sa-l tii in circulatie pana dai de banuti si pune mana si reconditioneaza-l cap coada ... unul d'asta negru metalizat, ornamente cromate, jenti originale, interior de piele iti ia mintile... sigur motorul sa fie pus la rand.. e scump dar hai sa mai spunem una ... acu' la moda sunt masinile noi si parca toate au aceeasi forma... cu unu d'asta iesit parca din fabrica SIGUR iesi in evidenta... parerea mea.

            Comment


            • #7
              ai haaa mitza, ma bagi in boala
              pai caramida lu tata a facut o casa, a carat 15 saci de ciment odata, alta data l-a terminat cind a pus 1 metru cub de lemn pe ea. a mers doar in treapta 1 si a facut praf toba.
              momentan a luat verificarea pe 2 ani, deci inca 2ani mege pe strazile noastre, sper.
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #8
                Cate a indurat masina asta a ta.....Dupa atatea prin cate a trecut... Dak nu vedeam masina spuneam ca sf-urile nu isi au loc aici.
                Multi km fara probleme...sau macar fara prea multe probleme.
                http://www.fanmercedesbenz.com/ - totul despre Mercedes-Benz

                Nothing will make a driver more faithful to a car, then a car that is faithful to its driver. "Mercedes-Benz"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by mitzaursu View Post
                  eu unul sunt "innebunit" de ideea reconditionarii... am un w123 dar mi-am pus in cap sa mai achizitionez inca vreo 2 exemplare + unul longversion + unul break si de ce nu si un "bot de cal" ... sfatul meu? incearca sa-l tii in circulatie pana dai de banuti si pune mana si reconditioneaza-l cap coada ... unul d'asta negru metalizat, ornamente cromate, jenti originale, interior de piele iti ia mintile... sigur motorul sa fie pus la rand.. e scump dar hai sa mai spunem una ... acu' la moda sunt masinile noi si parca toate au aceeasi forma... cu unu d'asta iesit parca din fabrica SIGUR iesi in evidenta... parerea mea.
                  vezi ca-i unu de vanzare la bursa

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF