Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

O frumusete din 1981 cu 2,3 benzina-automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O frumusete din 1981 cu 2,3 benzina-automata

    Aceasta frumusete nu este a mea.Este a unui batrin si pasionat lup de mare care o intretine frumos dar nu o conduce din cauza faptului ca el se simte bine numai pe mare dar nu si in nebunia din traficul actual.

    Bijuteria domnului NICOLESCU se prezinta extraordinar (cu mici probleme la care sper ma va ajuta DOK )

    1.Cite odata se blocheaza frinele pe fata pompa fiin ok.Am tras concluzia ca se infunda racoardele.

    2.La spalare intra apa in masina in partea stg -am concluzionat ca pe la furtunul din stg de scurgere a apei este posibil sa se ridice nivelul si sa bage apa in cabina.

    3.Schimbarile de viteza le face cu smuncituri-a doua mai tare -a treia mai usurel-au fost schimbate uleiul si filtrul cutiei automate.--Aici nu am concluzionat nimic.

    Il rugam pe Dok sa ne lumineze un pic pentru a putea rezolva problema.

    Iata si pozele:












    Last edited by doktor4carz; 10-16-2007, 19:35 PM.

  • #2
    Frinele se pot bloca din cauza furtunelor sau a etrierilor. Din doua una.
    Secundo. Detzine trapa?
    Tertio. Pe partea dreapta a cutiei se afla o valva de vacuum. Daca furtunelul ala ratat de intra in ea si se duce la galeria de admisie a motorului este scos, sau daca valva a decedat, cutia smuceshte. Daca valva e moarta, primul simptom pe care il da este faptul ca trage uleiul ATF din cutie. De smucit mai poate smuci si atunci cind tija de sincronizare a cutiei de viteze nu este bine reglata, dar asta e o chestie pe care o simtzi. Adica atunci cind schimba treptele mult mai rapid decit trebuie, sau mult mai tirziu (ca sa schimbe, trebuie sa iei o idee piciorul de pe acceleratzie adica...)

    Comment


    • #3
      Multumesc DOK.

      Aseara am mers din nou cu masina si m-a cucerit.Daca nu ar fi aceste smuncituri la schimbarea vitezelor ar fi perfecta.
      Problema frinelor s-a rezolvat.Nu are turela.

      Am observat ca daca merg sportiv cu piciorul pe pedala in accelerare smuncitura este mai putin dura(mai dulce dar tot sesizabila),iar cind acceleratia este constanta sau pe decelerare smuncitura este dura .
      La a doua viteza schimbarea este mai dulce in abbele cazuri(nu am sesizat diferente dupa stilul de conducere).

      S-au verificat cele spuse de tine si totul este ok.Ramine problema in interior.
      Cit ar costa o cutie?

      Comment


      • #4
        Din cite descrii, tot vacuumul cutiei e de vina. Posibil ca valva aia sa nu ishi mai faca treaba. Verifica daca exista vacuum jos, la cutie. Adica daca tzevushca aia trage limba.
        Banuiesc ca nivelul uleiului e ok...

        Comment


        • #5
          Da, intradevar frumoasa masina.Intreaba-l pe propietar cand a fost lovita in fata si pe ce parte.E reparata prost.

          Comment


          • #6
            Masina cind a venit a fost impecabila!
            Dar nu se putea inmatricula!si atunci clasica metoda de transpalant pe o "cotoarba" citindu-l pe DOK.

            Valva pare supe ok.Dar o sa mai verific odata.Putem gasi una de schimb?

            Comment


            • #7
              E destul de greu de gasit. Cel mai probabil pe o cutie defecta. Dar malfunctzionarea valvei de vacuum nu inseamna ca inlocuirea cutiei de viteze este o prioritate stringenta. Singura consecintza mai jenanta este ca,in timp, creste jocul in diferentzial si cam farima flanshele elastice ale cardanului.
              Daca ar fi o belea interna a cutiei, exista om care se ocupa cu cutii de viteza in Bucuresti. In general, manopera costa ceva, dar ai garantzia ca ai cutie pe masina. La capitolul cutii automate, din second nu prea stii ce iei. Potzi s-o vezi daca merge, potzi sa nu, poate sa mearga 10 ani, sau o zi...

              Comment


              • #8
                O masina de exceptie pentru un drum de exceptie) , dupa ce se vor rezolva si micile hibe va fi un vis pe roti

                Comment


                • #9
                  cum putem afla nr de telefon a omului cu cutiile automate?

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF