Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

"Copilaşul" meu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Copilaşul" meu

    Acesta este bebelaşul meu. Nu am deocamdată altă poză cu ea, decât aceasta, care era postată pe autovit, incă cu numerele de Arad, de unde am cumpărat-o în februarie. De vreo 2 luni m-am legat la cap unde nu mă durea : m-am apucat să-i schimb motorul, şi, de accea nu am poze noi, că nu am reuşit să termin încă transplantul în totalitate. Original, din naştere a fost un 500SE din 1986, eu am luat-o cu motor de Cobra diesel de 2400 cmc. Nu am putut să stau blând, m-a pus necuratul să-i fac şi eu la rândul meu o operaţie: am găsit un donator W201 de 2500 cmc, şi i-am dat drumul... Că dacă ştiam în ce mă bag... Sper ca în cel mult o lună să uit totuşi de chinurile facerii şi să mă pot bucura în sfârşit de el.
    Attached Files
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

  • #2
    Frumoasa masina ,mi-a placut cum arata inca de cand am vazut-o prima data pe forum.

    Masina revine pe forum : http://www.clubmercedes.ro/inca-un-w...highlight=w126

    Sper sa o faci cum iti place si sa te bucuri de ea.

    Ozzy buna !
    Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

    Comment


    • #3
      Salut. Webasto-ul il mai are ? Ma refer la minicentrala ?
      `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

      now - bicicleta !

      0744 239 949

      WEB
      http://garajautodiag.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Salut, Sovieticule. Ţi-a trebuit să te bagi aici, acum n-o să mai ai scăpare de mine. Nu ştiu dacă mai ţii minte, dar eu te-am sunat mai acu vreo lună în legătură cu tampoanele de la motor, atunci eram în faza aia cu transplantul. Ca să-ţi răspund prima dată la întrebare: da, mai are Webasto şi intenţionez să-l şi păstrez, dar va trebui să fac ceva şmecherie cu un rezervor independent de benzină, având în vedere că încălzitorul e pe benzină, iar motorul pe motorină. Am eu în schimb 1001 de întrebări, care am să ţi le pun pe parcurs. Prima ar fi chiar cu acele tampoane: tu mi-ai zis atunci că ai folosit tampoane de cabină de Savetă. Am procedat şi eu în consecinţă, dar (probabil din cauza rigidităţii lor) îmi bate caroseria de-i soate inima din loc. Acum (chiar azi) am găsit nişte tampoane de BMW E30, tampoane de motor de datza asta, pt. că probabil cele de Saviem sunt făcute pt. altă sarcină, o cabină fiind totuşi mult mai grea decât motorul acesta de vreo 150 de kg. Să vă peste vreo săptămână-două, ce iese, că mecanicii ăştia ai mei lucrează cu viteza melcului beteag...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Am aici nişte poze făcute cu maşina donatoare, respectiv din "sala de operaţii" când i-am bşgat motorul nou.
          Attached Files
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • #6
            Oricum, mai am până va arăta ca ăsta, dar cam ăsta-i scopul, ăsta-i etalonul ca şi look, iar sub capotă şi în interior, maxim ce se poate.
            Attached Files
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #7
              Copilasul tau cam cat mananca la suta?

              Comment


              • #8
                Grea intrebare... Nu am reusit sa-i fac consumul, pt. simplul fapt ca nu l-am scos inca la drum cu motorul nou, mai am nitel de lucru la el. Nici cu motorul de Cobra nu-i stiam consumul, pt. ca pe drum acasa dupa ce l-am cumparat, s-a rupt cablul de km si nu l-am mai schimbat, deja aveam in cap figura cu schimbatul motorului, asa ca nu m-am ocupat de asa ceva. Cu motorul asta ar trebui, teoretic, sa-mi pape undeva la 11 in oras, si 8 (dar eu zic totusi 9) afara, bineinteles, nu cu rotile scartaind si cu pedala la podea, ca si dihania asta are 1,6 tone goala.
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sofermercedes View Post
                  Copilasul tau cam cat mananca la suta?
                  Grea intrebare... Nici cu motorul "vechi" nu am reusit sa-i fac consumul, din cauza ca pe drum acasa dupa ce l-am cumparat, s-a rupt cablul de km, si nu m-am mai ocupat de el, ca deja aveam in cap figura cu motorul nou. Asta ar trebui, teoretic, sa pape undeva la 11 in oras, si 8 (dar eu zic 9) afara, ca doar dihania asta are 1,6 tone goala.
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    Astept sa ma bombardezi cu intrebari. In legatura cu tampoanele ..e adevarat ca sunt mai rigide..dar cele de MB orginale imi dau emotii ca sunt cu niste camere cu ulei si daca se duce aia ramane motorul pe baie pe unde apuca.. In fine fiecare face cum doreste. La webasto iti voi spune un secret cum sa il faci sa mearga cu motorina. . Motorul de pe w201 l-ai pus cu tot cu cutie in mod sigur.. ca si consum iti zic eu ca o sa ai in oras in jur de 10-11 si afara 8-9.
                    `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                    now - bicicleta !

                    0744 239 949

                    WEB
                    http://garajautodiag.blogspot.com

                    Comment


                    • #11
                      OK, hai să încep, pe cât se poate, punctual, înşirarea lucrărilor executate pe maşină, la fiecare punct aşteptând observaţii şi sfaturi, dacă e cazul.
                      1. Din capul locului, maşina era un 500SE pe benzină. De aici pornesc toate problemele de incompatibilitate cu un motor diesel. Iniţial avea aşa:
                      - încălzitor staţionar Webasto - există, dar e pe benzină. Am de pe net manualul, dar nu-mi dau seama, unde ar trebui să fie pompiţa de alimentare. Ştiu că-i undeva în spate-dreapta, dar când am desfăcut capitonajul în portbagaj, n-am găsit decât 2 legături de fire întrerupte şi izolate şi un furtun de vid (galben) care intră lângă roata de rezervă într-o chestie de plastic (o cutiuţă triunghiulară), pe aia n-am apucat încă s-o desfac. După aceea, nu ştiu dacă centrala de comandă e funcţională, la pornirea motorului începe să pâlpâie 8:88 pe display, mai departe nu ştiu ce şi cum.
                      - tempomat - de la ăsta pot să-mi iau adio, ştiu, dar braţul rămâne acolo lângă volan, că doar nu mă apuc să-l rup.
                      - climă - aici am iarăşi o problemă care trebuie s-o rezolv neapărat. Eu, cum am mai precizat, am luat maşina cu motorul de Cobra, care n-a avut climă. Ăsta care l-am pus eu, are, şi pe maşina donatoare chiar funcţiona, e agregat de USA, un Sanden Seria SD5H14 Model 4523, dar electricianul meu s-a împotmolit cu legatul la comanda maşinii, ca să aflu după aia că s-a ars bobina (găseşte vinovatul ...), trebuie să-l duc la bobinat (alţi bani, altă distracţie). El zice că de pornit ar porni, problema e cu adaptarea la releul maşinii, ca să se oprească la presiune maximă, ei, aici e buba, de unde ia semnalul ?, că nu-nţeleg eu ce-i cu sensorul de presiune sau ce-i ăla.
                      Cam atât cu gadgeturile.
                      2. Cu motorul, e chestia cu tampoanele alea, să văd dacă se rezolvă cu cele de BMW (recunosc pios că voi comite un sacrilegiu, punând o piesă de BMW pe un Merţan). A trebuit scurtat cardanul de pe W201 cu 80 de mm, modificat un pic suportul cutiei (e al motorului şi e în 5 trepte), eşapamentul, în rest mari probleme n-au fost cu mecanica. Întrebare: eu aveam grupul de Cobra, s-a potrivit flanşa cardanului, dar nu ştiu ce să fac ?, să schimb grupul, ce-i cu rapoartele ?, să prindă şi un pic de viteză dacă tot îi dau 20 de cai în plus.
                      3. Electronica: aici mă dau la o parte, că-mi prind urechile. La mine mecanica e clară: o rotiţă se învârte, o tijă împinge, chestii care se văd. În schimb curentul ăla mă omoară, nu văd pe unde trece şi ce face, în viaţa mea n-am reuşit să-l învăţ. Asta e ... Electricianul mi-a făcut motorul să pornească şi să se oprească, a făcut el multe chestii pe acolo, n-am ce comenta, şi-a dat silinţa, dar mai am nişte chestii care mă disperă.
                      - am ştergătoare de faruri. Frumos. Şi util. Colegul Silviu (fostul proprietar) mi-a spus că nu le-a dat drumul niciodată, nici nu ştia dacă funcţionează. Ei bine, funţionează, dar meseriaşul le-a legat la butonul şpriţuitorului de parbriz, şi să vezi ce fenomen paranormal apare: apăs butonul, porneşte şpriţuitorul de parbriz şi ştergătoarele (ele îşi fac cursa normal), totodată pornesc şi ştergătoarele de faruri (bagă şi apă !), dar la oprirea celor de parbriz, alea mici rămân în poziţie aleatorie. Acu-i acu: dacă aprind poziţia la faruri, ştergătoarele revin la "zero", dar cel din stânga rămâne sus, în poziţie verticală, în timp ce în dreapta revine normal la orizontală. Să mori, nu altceva. Dar să vezi şi să nu crezi: când are chef (e drept că figura asta o face numai cu poziţia aprinsă), la apăsarea butonului de şpriţ, nu se mai opresc, merg toate 4, bagă apă încontinuu, trebuie să sting poziţia ca să se oprească.
                      Acum încerc să mai relatez şi despre chestii care mi-au reuşit:
                      - i-am pus plasmă şi cadrane de aluminiu (nu plastic !) la ceasuri, mi-au picat plombele când le-am văzut.
                      - leduri roşii la butoane ( nu la toate că la unele zice meseriaşul că-s cabluri optice sau ce, şi alea nu luminează destul, abia dacă se vede ceva ).
                      - maşina avea antenă automată, dar fostul proprietar a rupt-o. Am adus la comandă un Hirschmann universal (e original, de firmă, dar nu-i originalul de Mercedes, aceasta ne mai fiind livrabil), funţionează perfect.
                      - i-am pus Xenon
                      - voi ştiaţi că lampa de ceaţă spate-dreapta nu-i legată din fabrică ? Ea există, dar nu are dulie, a trebuit să-i pună, că n-aveai unde să prinzi becul.
                      - cârlig de remorcare. Partea electrică e legată (priza), dar cârligul încă nu-i sus. E unul tot aşa adus la comandă, fabricată sub licenţă, e anume pentru W126.
                      - ornamente cromate la bara faţă şi la cea din spate: aici m-a durut cel mai tare la buzunar, când am văzut preţurile, trei zile vorbeam singur
                      Lord W126 500SE -> 2.5D
                      Lady W123 230C -> 240D
                      W124 -> 200D
                      W208 CLK200 -> 2.0

                      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                      Comment


                      • #12
                        Nicio sugestie ? Un sfat ? O vorbă dulce ? (Pe mama lăsaţi-o în pace, nu ştie să conducă...) Glumeam ...
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • #13
                          Mie îmi place cum arată maşina.

                          Sfaturi nu pot să-ţi dau că nu mă pricep. În schimb pot să-ţi urez multă baftă cu proiectul! Sper să te ţină buzunarul şi răbdarea până termini recondiţionarea.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Imi pare foarte bine sa revad masina lui Silviu din nou pe forum! In locul tau eu lasam motorul asa cum a fost (cand am condus-o eu mergea foarte bine si cu motorul de 2.4).Sunt printre putinii care au apucat sa vada masina in starea lui originala cu motorul de 5000 pe ea. Din pacate circumstantele au facut ca masina sa fie "dizelizata"!

                            Spor la treaba!
                            W123 280E Blue Green Metallic

                            W126 280SE Champagne Metallic
                            W126 280SE Black Blue Metallic
                            W126 500SE Lapis Blue Metallic
                            W126 500SE Midnight Dark Blue

                            W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                            W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Levi View Post
                              Nicio sugestie ? Un sfat ?...
                              Hai sa incerc sa te dumiresc eu...


                              Originally posted by Levi View Post
                              în portbagaj, n-am găsit decât 2 legături de fire întrerupte şi izolate şi un furtun de vid (galben) care intră lângă roata de rezervă într-o chestie de plastic (o cutiuţă triunghiulară), pe aia n-am apucat încă s-o desfac....
                              Eu cred ca faci o confuzie...Cutia aia de la roata de rezerva e pompa de vacuum pentru inchiderea centralizata. Baga si tu o poza sa vedem sigur ce e!

                              Originally posted by Levi View Post
                              să schimb grupul, ce-i cu rapoartele ?
                              Exista pe forum nenumarate discutii pe aceasta tema. Da si tu un SEARCH si aflii mai multe sau astepti pana cineva te va ajuta...



                              Originally posted by Levi View Post
                              - am ştergătoare de faruri. Frumos. Şi util. Colegul Silviu (fostul proprietar) mi-a spus că nu le-a dat drumul niciodată, nici nu ştia dacă funcţionează. Ei bine, funţionează, dar meseriaşul le-a legat la butonul şpriţuitorului de parbriz, şi să vezi ce fenomen paranormal apare: apăs butonul, porneşte şpriţuitorul de parbriz şi ştergătoarele (ele îşi fac cursa normal), totodată pornesc şi ştergătoarele de faruri (bagă şi apă !), dar la oprirea celor de parbriz, alea mici rămân în poziţie aleatorie. Acu-i acu: dacă aprind poziţia la faruri, ştergătoarele revin la "zero", dar cel din stânga rămâne sus, în poziţie verticală, în timp ce în dreapta revine normal la orizontală. Să mori, nu altceva. Dar să vezi şi să nu crezi: când are chef (e drept că figura asta o face numai cu poziţia aprinsă), la apăsarea butonului de şpriţ, nu se mai opresc, merg toate 4, bagă apă încontinuu, trebuie să sting poziţia ca să se oprească.
                              ...
                              Mie imi pare dupa descrierea facuta ca meseriasul tau a cam "bulit" ceva pe acolo. Principiul functionarii stergatoarelor/spalatoarelor de faruri - din cate stiu eu e uramtorul: faza scurta aprinsa, apasat pe sprituitor de parbriz pornesc stergatoarele si spalatoarele de faruri care fac 3 curse si se opresc. Rog colegii care stiu mai bine sa ma corecteze daca nu este asa.(Stiu sigur ca am citit undeva cum ar trebui sa functioneze dar nu mai retin daca e exact asa cum am scris eu.)


                              Originally posted by Levi View Post
                              - leduri roşii la butoane ( nu la toate că la unele zice meseriaşul că-s cabluri optice sau ce, şi alea nu luminează destul, abia dacă se vede ceva ).
                              Sunt fibre optice la butoanele de pe consola centrala . Iar daca pare ca lumineaza bine incearca sa mai dai "putere" de la potentiometrul din bord/partea stanga!

                              Originally posted by Levi View Post

                              - maşina avea antenă automată, dar fostul proprietar a rupt-o. Am adus la comandă un Hirschmann universal (e original, de firmă, dar nu-i originalul de Mercedes, aceasta ne mai fiind livrabil), funţionează perfect.
                              Eu stiu ca Silviu a astupat gaura antenei...Probabil ca tu ai facut alta...

                              Originally posted by Levi View Post


                              - voi ştiaţi că lampa de ceaţă spate-dreapta nu-i legată din fabrică ? Ea există, dar nu are dulie, a trebuit să-i pună, că n-aveai unde să prinzi becul.
                              Iar ti-ai facut de lucru...Niciun model nu are doua becuri de ceata...Acel loc pentru becul din partea dreapta e pentru modelul de masini cu volanul pe dreapta! Ele nu au bec pe partea stanga! Foarte simplu!

                              Nu prea mai exista masini care sa aiba doua stopuri de ceata pe spate (DACIA 1310 avea ! ).




                              Originally posted by Levi View Post


                              - ornamente cromate la bara faţă şi la cea din spate: aici m-a durut cel mai tare la buzunar, când am văzut preţurile, trei zile vorbeam singur
                              Era pe la Bursa cineva care vindea din dezmembrari piese de 126. Poate le gaseai acolo!
                              W123 280E Blue Green Metallic

                              W126 280SE Champagne Metallic
                              W126 280SE Black Blue Metallic
                              W126 500SE Lapis Blue Metallic
                              W126 500SE Midnight Dark Blue

                              W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                              W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF