Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutiile de viteze automate

    Buna ziua , pentru toata lumea in special pentru cei care au automobile cu,cutie automata si cele cu transmisie variabila(CVT).
    Am observat, ca se fac multe confuzii si greseli legate de cutiile de viteze automate, poate si pentru ca sunt destul de complexe si un pic mai greu de intretinut .
    Pot spune ca sunt deosebite si foarte usor de condus , se pot face foarte multe lucruri cu o cutie automata , de exemplu : poti merge iarna fara probleme, poti face frana de motor, poti tracta pe altcineva sau sa tragi o rulota dupa tine , poti participa la curse de strada(liniute), si asa mai departe.
    Voi vorbi despre cutii automate in general , dar cu precadere despre cele de Mercedes, care se pare ne dau mari batai de cap si se fac multe confuzii.
    As dori ca cei care fac referire la masinile lor sa scrie primele sase cifre din seria de caroserie, asa vom reusi sa identificam seria de cutie, care o are fiecare si atunci vom exclude confuziile legate de “ce cutie am eu pe masina”.
    Cutia 722.4 s-a montat pe modelele mai vechi de Mercedes 124 126 ,201, 202 , 140,si are 4 viteze , adica 1-2-3-4+lock-up clutch sau priza directa , cutia este in itregime hidraulica ,adica toate comenzile in interior se fac hydraulic ,si aici ma refer la schimbarile treptelor de viteza ,dar nu trebuie neglijat acel cablu, de KICKDOWN care are un rol foarte important in buna functionare a cutiei ,daca acest cablu nu este reglat corect , pot apare o serie de probleme care va v-a da batai de cap,mai avem si un modulator vacuumatic care si el are un rol destul de important in buna functionare a cutiei
    Cutia 722.5 s-a montat pe unele modele de Mercedes, 124 coupe si are 5 viteze 1-2-3-4-5 +lock-up fclutch sau priza directa , este un pic diferita de cea cu 4 viteze dar sistemul de comanda al vitezelor este mixt , adica 1-4 hidraulic 4-5 si lock-up clutch electric cu ajutorul unui solenoid (electromagnet),
    Si in cazul acestui model de cutie avem cablul de kickdown si modulator vacuumatic care impreuna ajuta la buna functionare a cutiei.
    Trebuie sa precizez ca in cazul acelui modulator vacuumatic este o procedura destul de complexa pentru a regla presiunea la care trebuie sa lucreze cutia , mai trebuie sa spun ca fiecare serie de cutie are reglajul ei adica nu toate cutiile se regleaza la fel (vorbesc despre presiune) .
    Cutia 722.6 s-a montat pe foarte multe modele de Mercedes si are 4 viteze 1-2-3-4 +lock-up clutch sau priza directa , este o cutie comandata electric in totalitate este mai avansata ca tehnologie si destul de fiabila daca ai grija de ea .
    Cutia 722.7 s-a montat pe A classe si are 4 viteze 1-2-3-4 +lock-up clutch , este comandata electric in totalitate si este fiabila dar destul de complexa in interior, ma refer la modul de reparatie a aceste cutii, fara scule adecvate este destul de greu sa o poti repara.
    Cutia 722.8 sau transmisie continua variabila (CVT) s-a montat pe modele noi de A si B classe destul de fiabila , practica , foarte buna pentru doamne care sunt la inceput de meserie dar si pentru domni, in ceea ce priveste reparatia acestei cutii pentru cine nu stie sa nu se bage pentru ca altfel o strica de tot, intretinerea acestei cutii se face la fel ca la celelalte cutii automate, adica uleiul se schimba la fel numai ca uleiul nu se prea potriveste ca la celelalte cutii.
    Cutia 722.9 sau 7 G-TRONC si are 7 trepte 1-2-3-4-5-6-7 lock-up clutch este aplicat de la viteza 1 si este controlat electronic in functie de cuplu motor ,este o cutie de generatie noua care da multe batai de cap , de ce , pentru ca este controlata in totalitate electronic iar schimbarile tin cont de cele mai mici amanunte .
    Ti sa precizez ca aparatul cu care se schimba uleiul la acest model de cutie nu se poate folosi si la alte modele, nu faceti confuzie intre aparatele cu care se face flash (spalat)in cutie si cele cu care se pune ulei in cutie.
    Nu sunt aparate care sa scoata uleiul din cutie ci aparate cu care speli cutia in interior (se foloseste in Statele Unite si Canada)
    In ceea ce priveste schimbul de ulei la toate cutiile de viteze automate numarul de km nu este fix se poate schimba in functie de necesitati , nu se poate compara o masina care face 10000 de km pe an in afara orasului cu una care face acelasi numar de km in oras ( a calculat cineva orele de functionare a unei masini in oras).
    Cum am mai spus la inceput se poate merge cu o cutie automata foarte bine in orice conditii , cam tot ce poti face cu una manuala sau mai mult , pot spune ca se conduc foarte usor ,numai cu un picior(nu cu doua cum am mai intilnit) , problema se pune cand schimbi din D in R si invers masina trebuie sa se opreasca de tot , altfel risti sa se strice si nu cred ca va place acest lucru, cand stai la semafor mai mult timp sa in alte cazuri este bine sa pui cutia pe N pentru economie de combustibil, si cind este foarte cald afara pentru racirea uleiului din cutie, alt lucru important in lungirea vietii unei cutii, il reprezinta racirea uleiului din cutie, la care nimeni nu se gindeste , una dintre cauzele pentru care se defecteaza o cutie este supraincalzirea uleiului din cutie.
    Cred ca vor fi voci care stiu de toate , le pot spune ca nici nu au idée ce inseamna o cutie de viteze automata.
    O seara buna.
    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
    TEL 0722623721.

  • #2
    Am si eu o intrebare in legatura cu schimbatul din D in S (Sport)!
    Dauneaza cutiei de viteze daca se face schimbarea in mers, din D in S si invers ??? Multumesc
    W202, C180 elegance, 1995

    Comment


    • #3
      Buna seara dolusd, D inseamna DRIVE si S inseamna sport sau standard, in momentul in care esti in D se poate schimba din S in W (winter sau iarna) si invers ,modelele mai noi au D , S , M (manual )si se poate schimba in mers cele trei optiuni, NU SE POATE SCHIMBA DIN D IN R SI INVERS CAND ESTI IN MERS.
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • #4
        Pasiune

        Originally posted by automaticul View Post
        Buna ziua , pentru toata lumea in special pentru cei care au automobile cu,cutie automata si cele cu transmisie variabila(CVT).
        Am observat, ca se fac multe confuzii si greseli legate de cutiile de viteze automate, poate si pentru ca sunt destul de complexe si un pic mai greu de intretinut .
        Pot spune ca sunt deosebite si foarte usor de condus , se pot face foarte multe lucruri cu o cutie automata , de exemplu : poti merge iarna fara probleme, poti face frana de motor, poti tracta pe altcineva sau sa tragi o rulota dupa tine , poti participa la curse de strada(liniute), si asa mai departe.
        Voi vorbi despre cutii automate in general , dar cu precadere despre cele de Mercedes, care se pare ne dau mari batai de cap si se fac multe confuzii.
        As dori ca cei care fac referire la masinile lor sa scrie primele sase cifre din seria de caroserie, asa vom reusi sa identificam seria de cutie, care o are fiecare si atunci vom exclude confuziile legate de “ce cutie am eu pe masina”.
        Cutia 722.4 s-a montat pe modelele mai vechi de Mercedes 124 126 ,201, 202 , 140,si are 4 viteze , adica 1-2-3-4+lock-up clutch sau priza directa , cutia este in itregime hidraulica ,adica toate comenzile in interior se fac hydraulic ,si aici ma refer la schimbarile treptelor de viteza ,dar nu trebuie neglijat acel cablu, de KICKDOWN care are un rol foarte important in buna functionare a cutiei ,daca acest cablu nu este reglat corect , pot apare o serie de probleme care va v-a da batai de cap,mai avem si un modulator vacuumatic care si el are un rol destul de important in buna functionare a cutiei
        Cutia 722.5 s-a montat pe unele modele de Mercedes, 124 coupe si are 5 viteze 1-2-3-4-5 +lock-up fclutch sau priza directa , este un pic diferita de cea cu 4 viteze dar sistemul de comanda al vitezelor este mixt , adica 1-4 hidraulic 4-5 si lock-up clutch electric cu ajutorul unui solenoid (electromagnet),
        Si in cazul acestui model de cutie avem cablul de kickdown si modulator vacuumatic care impreuna ajuta la buna functionare a cutiei.
        Trebuie sa precizez ca in cazul acelui modulator vacuumatic este o procedura destul de complexa pentru a regla presiunea la care trebuie sa lucreze cutia , mai trebuie sa spun ca fiecare serie de cutie are reglajul ei adica nu toate cutiile se regleaza la fel (vorbesc despre presiune) .
        Cutia 722.6 s-a montat pe foarte multe modele de Mercedes si are 4 viteze 1-2-3-4 +lock-up clutch sau priza directa , este o cutie comandata electric in totalitate este mai avansata ca tehnologie si destul de fiabila daca ai grija de ea .
        Cutia 722.7 s-a montat pe A classe si are 4 viteze 1-2-3-4 +lock-up clutch , este comandata electric in totalitate si este fiabila dar destul de complexa in interior, ma refer la modul de reparatie a aceste cutii, fara scule adecvate este destul de greu sa o poti repara.
        Cutia 722.8 sau transmisie continua variabila (CVT) s-a montat pe modele noi de A si B classe destul de fiabila , practica , foarte buna pentru doamne care sunt la inceput de meserie dar si pentru domni, in ceea ce priveste reparatia acestei cutii pentru cine nu stie sa nu se bage pentru ca altfel o strica de tot, intretinerea acestei cutii se face la fel ca la celelalte cutii automate, adica uleiul se schimba la fel numai ca uleiul nu se prea potriveste ca la celelalte cutii.
        Cutia 722.9 sau 7 G-TRONC si are 7 trepte 1-2-3-4-5-6-7 lock-up clutch este aplicat de la viteza 1 si este controlat electronic in functie de cuplu motor ,este o cutie de generatie noua care da multe batai de cap , de ce , pentru ca este controlata in totalitate electronic iar schimbarile tin cont de cele mai mici amanunte .
        Ti sa precizez ca aparatul cu care se schimba uleiul la acest model de cutie nu se poate folosi si la alte modele, nu faceti confuzie intre aparatele cu care se face flash (spalat)in cutie si cele cu care se pune ulei in cutie.
        Nu sunt aparate care sa scoata uleiul din cutie ci aparate cu care speli cutia in interior (se foloseste in Statele Unite si Canada)
        In ceea ce priveste schimbul de ulei la toate cutiile de viteze automate numarul de km nu este fix se poate schimba in functie de necesitati , nu se poate compara o masina care face 10000 de km pe an in afara orasului cu una care face acelasi numar de km in oras ( a calculat cineva orele de functionare a unei masini in oras).
        Cum am mai spus la inceput se poate merge cu o cutie automata foarte bine in orice conditii , cam tot ce poti face cu una manuala sau mai mult , pot spune ca se conduc foarte usor ,numai cu un picior(nu cu doua cum am mai intilnit) , problema se pune cand schimbi din D in R si invers masina trebuie sa se opreasca de tot , altfel risti sa se strice si nu cred ca va place acest lucru, cand stai la semafor mai mult timp sa in alte cazuri este bine sa pui cutia pe N pentru economie de combustibil, si cind este foarte cald afara pentru racirea uleiului din cutie, alt lucru important in lungirea vietii unei cutii, il reprezinta racirea uleiului din cutie, la care nimeni nu se gindeste , una dintre cauzele pentru care se defecteaza o cutie este supraincalzirea uleiului din cutie.
        Cred ca vor fi voci care stiu de toate , le pot spune ca nici nu au idée ce inseamna o cutie de viteze automata.
        O seara buna.
        Pasiunea nu cunoaste limite!

        Mi-a placut;
        ''722.9 este o cutie de generatie noua care da multe batai de cap , de ce , pentru ca este controlata in totalitate electronic iar schimbarile tin cont de cele mai mici amanunte''
        Amanunte zici,acceleratia laterala, pozitia volanului, temperatura exterioara, astea pe langa cela 'normale' cum ar fi cuplul, temp ulei, pozitia pedalei, turatie, etc.

        722.9 ramane inca o cutie de referinta in istoria MB.
        Intr-una dintre prezentarile de la aparitia ML-ului W164 se spunea ca 7G-Tronic-ul este o cutie care nu numai ca invata stilul de condus dar este si ''predictibila''.
        Pot confirma faptul, ca aceasta cutie iti da senzatia ca stie inaintea ta ce manevre ai de gand sa faci.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Bravo automaticule,frumos topic,dar un lucru ma nedumereste,toti cu care am vorbit spuneau ca nu e bine sa tot scoti cutia ba pe liber ba in R ba in P,ZICEAU CA E BINE SA O TI IN D,deoarece acele socuri la schimbarea vitezelor nu-i fac bine cutiei si dupa am spus este sfatul tuturor cu care am vorbit si au habar de automate,asta bineinteles ca nu stam o jumate de ora cu frana calcata si cu maneta in D.
          Apropo de ulei,am vazut ca spuneai undeva ca nu e obligatoriu acel schimb din convertizor,asta in cazul in care bagi acelasi tip de ulei nu?

          Comment


          • #6
            Multumesc automaticul pentru informatii si rabdarea de a ne oferi aceste informatii. O zi buna.
            `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

            now - bicicleta !

            0744 239 949

            WEB
            http://garajautodiag.blogspot.com

            Comment


            • #7
              Buna ziua tuturor, in ceea ce priveste cutia 722.9 sau G-TRONIC nu este atit de complexa in interior, ma refer la hard parts (piesele grele sau cele in miscare), complexitatea ei este data de controlul electronic pe care il are, pentru a o putea face sa mearga cum trebuie (sa valseze) , intii trebuie sa stii cum gindeste acel soft si care este menirea lui, sunt convins ca vor fi foarte multi cei care le vor demonta -repara ,DAR nu vor avea ce sa-i faca mai mult de atit, pentru ca esenta este in calculator.
              In privinta conducerii masinilor cu cutie automata in oras, parerile sunt impartite si bineinteles in Romania" tota lumea are dreptate" , deci in principal este bine ca motorul sa fie subturat , adica sa se mearga cu D sau OVERDRIVE , PENTRU A FACE ECONOMIE DE COMBUSTIBIL , de ce spun acest lucru daca cuplezi D si accelerezi masina la 1800-2000de rot/min si o ti acolo ,cutia va schimba fara probleme si vei avea si viteza si ceva demaraj,sunt foarte multe chichite in ceeace priveste mersul cu o cutie automata.
              Daca esti in trafic pe Calea Victoriei la ora 5-7 seara si prinzi ceva semafoare este bine sa lasi cutia pe N pentru economie de combustibil in sezonul rece si pentru racirea uleiului din cutie cand afara sunt 30-40 grade .
              In momentul in care cuplezi D sau R nu trebuie sa se faca cu soc, ma refer la faptul ca in momentul in care cuplezi cutia trebuie sa faca acea cuplare lin , daca cuplarea se face cu soc atunci este o problema , relantiu prea mare , tampoane rupte sau problema la cutie
              Cu privire la schimbul de ulei, la fel sunt o gramada de pareri "fiecare dupa cum crede el de cuviinta "in cazul cutiilor 722.3, 722.4 722.5, 722.6 ,722.7 ,722.8 schimbul se face foarte usor , adica dai drumul la busonul baii de ulei curge uleiul din baie , desfaci suruburile de la baie , dai baia jos , o speli frumos cureti magnetul , schimbi filtrul de ulei, pui baia inapoi cu garnitura noua , stringi suruburile si pui ulei in cutie , in cazul in care ai buson la torqe converter (turumba sau convertizor in termen popular)desfaci busonul curge uleiul si insurubezi busonul la loc. cum am mai spus, pui ulei in cutie, pentru inceput se pune 3 litri si se porneste automobilul in P nu in R sau D dupa care se adauga pina se vede pe joja de ulei si se poate face nivelul.
              NIVELUL SE CONTROLEAZA IN P cu motorul pornit indiferent de temperatura uleiului sau a motorului sau cea de afara.
              Va pot spune ca am un automobil pe benzina cu un motor de 3,0L si 200 de cai consumul meu in oras este de 13-14 % cred ca sunt multe masini cu motoare mult mult mai mici care consuma la fel sau mai mult , aveti idee de am acest consum?.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #8
                Originally posted by automaticul View Post
                ... Va pot spune ca am un automobil pe benzina cu un motor de 3,0L si 200 de cai consumul meu in oras este de 13-14 % cred ca sunt multe masini cu motoare mult mult mai mici care consuma la fel sau mai mult , aveti idee de am acest consum?...
                La fel consuma si masina lui colegu 3.0 200cp si CVT . Destul de bine pentru 5 metrii de masina in Bucuresti.
                Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                Comment


                • #9
                  www.familycar.com/Transmission.htm#Spotting problems before they get worse
                  /videos.howstuffworks.com/tlc/30400-understanding-drivetrain-and-transmission-basics-video.htm
                  www.intermotive.net/Tech Tip/Tech Tip - July 06.pdf aici veti gasi lucruri care cred ca va vor face sa intelegeti ce sunt de fapt cutiile automate, si ca ar trebui tratate cu mare atentie si pasiune.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #11
                    Originally posted by automaticul View Post
                    daca cuplarea se face cu soc atunci este o problema , relantiu prea mare , tampoane rupte sau problema la cutie
                    Cred ca asta ar trebui s-o dezvoltati putin daca aveti timp si dispozitie.

                    Originally posted by automaticul View Post
                    NIVELUL SE CONTROLEAZA IN P cu motorul pornit indiferent de temperatura uleiului sau a motorului sau cea de afara.
                    .
                    Asta am mai discutat, unii doctori afirmau ferm convinsi ca in R si cu frana calcata. In plus, asta am auzit-o de la foarte multi indivizi care au de-a face cu astfel de cutii.

                    p.s.
                    Unele linkuri nu merg.
                    Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                    http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                    http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                    Comment


                    • #12
                      Buna seara tuturor celor care conduc automobile cu cutie automata,TOATE MODELELE DE CUTIE AUTOMATA in momentul in care cuplezi in D sau R , idiferent de temperatura motorului , a uleiului sau exterioara trebuie sa se faca LIN ADICA fara soc sau vibratii ,( exceptie in momentul in care afara sunt -10 -20 grade celsius,si pleci de acasa cu masina )in momentul in care esti in trafic si motorul este cald si stai la semafor si ASTEPTI SA-TI VINA RANDUL poti sa pui cutia pe N , nu este obligatoriu sa stai cu piciorul pe frana 5-10 minute, totul este relativ , daca vezi ca nu se misca coloana de masin poti pune cutia pe N , MAI FACI ECONOMIE DE COMBUSTIBIL, si cand este foarte cald se raceste uleiul din cutie.
                      Cuplarile unei cutii de viteze automate , CA VREI SA PLECI DE PE LOC SAU IN MERS ,trebuie sa se faca asemenea unui vals, o chestie lina ca si cum ai trece cu barca peste un val , sper sa intelegeti ce spun , ati ascultat DUNAREA ALBASTRA DE STRAUSS, e asememeni unei muzici trebuie sa mearga o cutie automata, IN momentul in care se simte ceva jenant in scaunul soferului , adica ceva soc sau ceva vibratii atunci nu este in regula .
                      Relantiul unei masini cu cutie automata ar trebui sa fie 500-700 rot/min , daca este mai mare atunci apar socuri la cuplare , daca bine inteles cutia merge bine
                      In cazul cutiilor mai vechi hidraulice ,este important reglajul modulatorului vacuumatic si al cablului de kickdown pentru ca , cutia sa se comporte cum trebuie.
                      In cazul cutiilor mai noi electronice , cuplarea se face LIN , daca bine inteles totul functioneaza cum trebuie si cutia nu este in avarie , CE INSEMNA IN AVARIE , adica cutia intra in mod de avarie (de protectie) si merge numai cu treapta a 2 a, adica in momentul cuplari cutia cupleaza direct treapta a 2 a si asa merge ,de aceea se simte acel soc cand cuplati si cutia nu mai schimba , de regula sunt probleme electrice sau hidraulice .
                      /ww2.justanswer.com/uploads/eurotec/2009-10-30_181232_service_transmission.pdf Aici veti gasi cum se schimba uleiul la o cutie de viteze automata de Mercedes.
                      In urmatoarele zile voi incerca sa postez documente care sa clarifice acest lucru.
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • #13
                        Bravo tie Automaticul-e ,ne-ai mai luminat si pe noi macar cat de cat,cel putin pe mine.Am gasit destul de multe lucruri interesante care nu le stiam si ar cam fi trebuit sa le stie mai toti cei ce au cutii automate.Mutumiri inca o data!

                        Comment


                        • #14
                          Aveam urmatoarea nelamurire, am primit mesaj privat de la initiatorul acestui topic, m-am gandit sa-l postez si aici (linkul) cu un topic f. interesant de DIY de pe benz world, pentru cei care au probleme cu patinarea la schimbarea vitezelor din a 2-a in a 3-a, kitul costa in S.U.A 10 para:

                          "This is a fix for transmission slip/flare on 2-3 upshift at partial load for 722.3,722.4 and 722.5 automatic transmission"


                          Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                          http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                          http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                          Comment


                          • #15
                            /www.partshp.com/FluidChange.htm Aici as vrea sa cititi punctul 12.
                            /www.transmissioncenter.net/highperflist.htm Aici veti gasi ce inseamna cutiile de viteze automate in adevaratul sens al cuvantului.
                            /www.clubgwagen.com/gtech.php?sid=item&pageTitle=5-Speed (722.6) Automatic Transmission Fluid Change&tid=59Aici veti gasi cum se schimba uleiul la cutia 722.6 si in ce pozitie a schimbatorului de viteze se verifica nivelul de ulei.
                            www.w-124.info/w124/722.3.pdf Aici veti gasi date despre cutia 722.3 si 722.4.
                            /avtopedia.ru/akpp/722-3 722-4.pdfIar aici avem tot ce inseamna 722.3 si 722.4 Daca va tine cureaua si stiti engleza tehnica puneti mana pe scule si reparati cutii de viteza, spor la treaba.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF