Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Tudor040790 View Post
    Salut,am un Sprinter 316 CDI,motor 2.7,an 2002,cutie automata.Am o problema la cutia de viteze opresc masina in viteza ,si cand vreau sa o pornesc nu mai o pot scoate din viteza (nu porneste numai daca este scoasa din viteza si calc frana).Am patit de 2 ori treaba asta totusi am reusit sa o scot daca am pus pe cineva sa tot miste masina in fata si in spate si numai asa de abia o iesit din viteza .Care ar fi problema va rog mult sa ma ajutati.Seria de caroserie WDB9036631R472661.Va multumesc
    Dar, de ce opresti masina in viteza?
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • Originally posted by liviucosmin View Post
      simtomul nu pot sa spun exact cand a aparut sau daca nu chiar asa am luat masina.Masina am cumparato anul trecut din germania impreuna cu prietenu meu care are una identica.masina cand am cumparto avea 85.000 km si a fost masina de politie.La inceput poate nu am observat simptomul poate si sin cauza ca era prima masina automatica care am avuto.dar dupa ce am mers cu masina prietenului meu am observat ca a lui pleaca de pe loc cum ia piciorul de pe frana fara sa o accelereze si pleaca mult mai usor fara sa se chinuie si e si ceva mai silentioasa ca a mea.La a mea de cand am cumparato nu am reparat absolut nimic in afara de schimbul de ulei si de filtre.curios este ca face doar pe C, daca o pun pe S sau pe manual pleaca foarte frumos.Cutia schimba bine si face nici un soc.Ieri am schimbat si uleiul la cutie dar tot degeaba.tin sa mai precizez ca am mai mers in tara tot cu un E220 Automatic din 2007,de 170 cai si acesta pleca de ziceai ca are 200 cai si a mea pleaca de zici ca este varianta 200cdi de 136 cai poate.Asta pana pe la 40 50 Km/ ca dupa aia isi da drumul
      Buna seara, in prima faza trebuie pus STARUL pe masina si vazut adaptarile din cutie , eventual resetate.sau sa nu aiba vre-o setare la cutie , avand in vedere ca a fost masina de politie .
      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
      TEL 0722623721.

      Comment


      • Originally posted by Tudor040790 View Post
        Salut,am un Sprinter 316 CDI,motor 2.7,an 2002,cutie automata.Am o problema la cutia de viteze opresc masina in viteza ,si cand vreau sa o pornesc nu mai o pot scoate din viteza (nu porneste numai daca este scoasa din viteza si calc frana).Am patit de 2 ori treaba asta totusi am reusit sa o scot daca am pus pe cineva sa tot miste masina in fata si in spate si numai asa de abia o iesit din viteza .Care ar fi problema va rog mult sa ma ajutati.Seria de caroserie WDB9036631R472661.Va multumesc
        Buna seara,in primul rand masina trebuie pusa in P si dupa aceea opresti motorul, si scoti cheia din contact, chiar daca cutia este in N tot nu poti scoate cheia din contact nu stiu cum poti scoate cheia din contact cu maneta cutiei in D sau R.
        Ca sa pornesti masina ,trebuie ca maneta cutiei sa fie in P , daca reusesti sa pornesti in alta pozitie a manetei masina, inseamna ca ai o problema la contact sau la selectorul de viteze(EWM ,ESM ).
        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
        TEL 0722623721.

        Comment


        • Originally posted by automaticul View Post
          Buna seara, in prima faza trebuie pus STARUL pe masina si vazut adaptarile din cutie , eventual resetate.sau sa nu aiba vre-o setare la cutie , avand in vedere ca a fost masina de politie .
          pot sa fac cumva resetarile si eu fara STAR?ceva de genul resetarii pedalei de acceleratie cu contactul pus si pedala apasata in blana?si inca o intrebare as mai avea.saptamana asta am schimbat uleiul la cutie dar nu miau schimbat decat 4 litri,cat au scos pe la baie.si vreau sa mai schimb eu inca o data dupa ce fac vreao 3-400 km dar fara sa dau baia jos.are un prieten un aparat micut de scos uleiul pe la joja.intrebarea este ce ulei sa completez ca am inteles ca este rosu dar acum ce norma trebuie sa fie.spre exemplu am gasit pe internet Fuchs Titan ATF 4134 pt MB 236.14 care zice ca ar fii bun pt cutia mea.Ce zici pot sa bag asa ceva in cutie?O sa pun si o poza cu bidonul eventual.Multumesc mult pentru raspunsurile prompte de pana acum.
          Attached Files

          Comment


          • Originally posted by liviucosmin View Post
            pot sa fac cumva resetarile si eu fara STAR?ceva de genul resetarii pedalei de acceleratie cu contactul pus si pedala apasata in blana?si inca o intrebare as mai avea.saptamana asta am schimbat uleiul la cutie dar nu miau schimbat decat 4 litri,cat au scos pe la baie.si vreau sa mai schimb eu inca o data dupa ce fac vreao 3-400 km dar fara sa dau baia jos.are un prieten un aparat micut de scos uleiul pe la joja.intrebarea este ce ulei sa completez ca am inteles ca este rosu dar acum ce norma trebuie sa fie.spre exemplu am gasit pe internet Fuchs Titan ATF 4134 pt MB 236.14 care zice ca ar fii bun pt cutia mea.Ce zici pot sa bag asa ceva in cutie?O sa pun si o poza cu bidonul eventual.Multumesc mult pentru raspunsurile prompte de pana acum.
            Resetarile se fac cu STARUL ,avand in vedere ca masina este 2005 , cred ca poti face si un up-date de soft motor+cutie , dupa care se reseteza adaptarile, dupa ce ai resetat adaptarile intri din nou in meniul de adaptari si vezi daca sau resetat , pentru ca sunt masini care chiar daca resetezi cu Starul calculatorul nu vrea sa faca acest lucru , si atunci trebuie sa incerci din nou sa resetezi.
            Sper sa intelegi ce spun eu aici, aceste proceduri si dedesubturi nu le poate face oricine , chiar daca mergi la dealer.
            In privinta uleiului eu , recomand ulei original Mercedes 001 989 68 03 , acesta este ultimul tip de ulei care se poate pune la cutiile 722.6 si 7G-tronic .
            Cand s-a schimbat uleiul si ai dat baia de ulei jos ,cum era magnetul din baie si cum mirosea uleiul ?? este foarte important acest aspect , deoarece pe fundul baii de ulei se pot vedea multe lucruri , daca uleiul este contaminat cu antigel , daca cutia are uzura prematura, daca converterul incepe sa dea semna de oboseala si lista poate continua .
            Este bine sa te uiti in vasul de expansiune (antigel) cu o lumina si sa vezi daca sunt urme de ulei pe peretii vasului, daca se vad atunci este o problema .
            La Mercedes este cunoscuta problema antigelului in cutii, dar diagnosticarea este destul de grea, pentru ca nu se manifesta ca in cazul motoarelor cand isi schimba culoarea in roze .
            Eu iti recomand sa faci schimbul de ulei ,demontand baia de ulei la cutie si sa verifici daca converterul are buson de golire , astfel poti schimba o cantitate mai mare de ulei si mai poti verifica filtru de ulei daca este montat corect.
            Atentie cine isi baga degetutele pe acolo pentru ca in mare parte problemele apar dupa ce umbla asa-zisi mecanici.
            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
            TEL 0722623721.

            Comment


            • am inteles despre ce este vorba,numai ca la mine e mai complicat un pic ca eu locuiesc in austria si aici daca te duci cu masina in service ai sanse sa nu iti faca mare lucru la ea dar nota de plata este destul de piperata mai ales daca ma duc la mercedes si am toate sansele sa plec cu masina la fel cum ma duc si ei sa imi spuna ca asa merge normal.Am mai patit chestia asta la o masina.Cat despre schimbul de ulei la cutie cand sa facut nu am fost prezent eu personal,am trimis prietenul asta al meu care are masina identica cu a mea si nu pot sa stiu ce a fost acolo cand a demontat baia,stiu doar ca a zis mecanicu ca uleiul meau arata mult mai bine decat al lui si ar mai fii mers nefiind decat un pic inchis la culoare,el schimband cu o zii inaintea mea tot acolo uleiul(explicatia putand fii ca prietenul meu are 130.000 iar eu am doar 105.000).Schimbul nu lam facut la mercedes,lam facut la un service mic care se ocupa numai de masinii de taxi(prietenul meu fiind taximetrist si de aici si legatura cu servisul).Updetul la softul de motor si de cutie crezi ca as putea sa il primesc gratis daca ma duc la mercedes,sau daca nu cam cat ar putea sa coste?Si inca o chestie importanta care am observato de cand am schimbat uleiul dar am uitat sa mentionez,acum cand bag in R pleaca frumos in spate si se misca destul de bine fara sa accelerez de loc pe cand inainte de schimb nu facea chestia asta stand tot pe loc si doar cand ciupeam acceleratia plecand in spate.poate sa fie si de la ulei si daca mai schimb inca 4 litri sa isi revina de tot?Ca e tare curios ca dimineata la rece cand pornesc masina si plec prima oara de pe loc pleaca instantaneu cum iau piciorul de pe frana dar asta doar cat merg 500 m, ca la colt la stop cand pun frana gata sa terminat nu mai pleaca decat daca o accelerez.

              Comment


              • Originally posted by liviucosmin View Post
                am inteles despre ce este vorba,numai ca la mine e mai complicat un pic ca eu locuiesc in austria si aici daca te duci cu masina in service ai sanse sa nu iti faca mare lucru la ea dar nota de plata este destul de piperata mai ales daca ma duc la mercedes si am toate sansele sa plec cu masina la fel cum ma duc si ei sa imi spuna ca asa merge normal.Am mai patit chestia asta la o masina.Cat despre schimbul de ulei la cutie cand sa facut nu am fost prezent eu personal,am trimis prietenul asta al meu care are masina identica cu a mea si nu pot sa stiu ce a fost acolo cand a demontat baia,stiu doar ca a zis mecanicu ca uleiul meau arata mult mai bine decat al lui si ar mai fii mers nefiind decat un pic inchis la culoare,el schimband cu o zii inaintea mea tot acolo uleiul(explicatia putand fii ca prietenul meu are 130.000 iar eu am doar 105.000).Schimbul nu lam facut la mercedes,lam facut la un service mic care se ocupa numai de masinii de taxi(prietenul meu fiind taximetrist si de aici si legatura cu servisul).Updetul la softul de motor si de cutie crezi ca as putea sa il primesc gratis daca ma duc la mercedes,sau daca nu cam cat ar putea sa coste?Si inca o chestie importanta care am observato de cand am schimbat uleiul dar am uitat sa mentionez,acum cand bag in R pleaca frumos in spate si se misca destul de bine fara sa accelerez de loc pe cand inainte de schimb nu facea chestia asta stand tot pe loc si doar cand ciupeam acceleratia plecand in spate.poate sa fie si de la ulei si daca mai schimb inca 4 litri sa isi revina de tot?Ca e tare curios ca dimineata la rece cand pornesc masina si plec prima oara de pe loc pleaca instantaneu cum iau piciorul de pe frana dar asta doar cat merg 500 m, ca la colt la stop cand pun frana gata sa terminat nu mai pleaca decat daca o accelerez.
                Up-date-ul de soft se face la dealer on-line si este pe bani, dar este bine sa mergi la acel service la care ai schimbat uleiul si sa il rogi pe mecanic sa desfaca cele doua capace dreptunghiulare de cauciuc de pe carcasa cutiei sa invarta motorul cu o tubulara de 27 si sa se uite daca converterul are buson de golire , daca are se desface busonul cu un imbus de 5 sau 4, si se goleste de ulei ,in acelasi timp se da baia de ulei jos si filtru de ulei sa se scurga uleiul din cutie si cu un torx de 30 slabeste blocul hidraulic(valve body),Atentie nu demontezi blocul ci numai se slabeste foarte putin pentru a lua aer converterul si a se scurge mai bine de ulei.
                Daca nu ai buson de golire la converter ,urmezi procedura de mai sus cu slabirea blocului hidraulic , astfel se scurge o parte din uleiul din converter.
                Mai este indicat sa se uite si la conectorul electric , cutiile de mercedes au probleme de etansare la acel conector si se pierde ulei din cutie .
                Se mai mai intampla ca la montajul filtrului de ulei, sa nu stea cum trebuie in locasul lui si cand pui baia de ulei sa cada in baie , si atunci apar probleme.
                Cand se face nivelul de ulei, motorul trebuie sa fie pornit si cutia in P, si cel mai important sa aiba joja de mercedes pentru a controla nivelul, nu face nivelul dupa ureche ,( cat dai jos atata pui), poate inainte ai avut pierderi si acum nu faci decit sa pui cat ai avut inainte poate mai putin decat trebuie , sper sa intelegi ce vreau sa spun.







                0
                Last edited by automaticul; 08-08-2010, 19:41 PM.
                Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                TEL 0722623721.

                Comment


                • nu poti sa imi spui cam cat costa in romania un update de soft sa imi fac o idee cam cat ar costa si aici ca preturile nu sunt cu mult diferite.Doar ce am fost la masina si mam uitat in vasul de expansiune si nu se vad urme de ulei si antigelul este un albastru deschis si clar.Nivelul la ulei la facut cu joja dupa ce la trimis pe prietenul meu sa faca cam 15 20 km cu masina si sa schimbe si pe tiptronic si pe normal.Cand sa intors cu masina mia zis ca a facut nivelul si a mai completat cam 3-400 ml.Din ce am citit pe forum intrun post deal tau mai sus uleiul circula peste tot prin cutie inclusiv prin converter.Daca fac cateva sute de km cu masina ma gandesc ca se amesteca destul de bine al vechi cu al proaspat schimbat si pot sa il mai schimb eu inca o data cam 4 l ce ar iesi pe la joja cu aspiratorul si asa sar mai improspata si mai bine.

                  Comment


                  • Un up-date de soft ar fi undeva la 200-300lei (ron), si recomand sa dai baia de ulei jos pentru a mai face un schimb de ulei si cu aceasta ocazie vezi si ce este in baia de ulei,iar nivelul musai cu joja de Mercedes.
                    Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                    TEL 0722623721.

                    Comment


                    • Mersi mult automaticul.O sa incerc sa mai obtin o programare la service sa mai schimb inca o data 4 litri de ulei.Despre updetu de soft nu poti sa te uiti tu la tine la lucru daca chiar este pt motorul si cutia mea vreaun updete sa nu ma pacaleasca si sa imi bage tot softul pe care il am acum si sa platesc degeaba.

                      Comment


                      • Originally posted by liviucosmin View Post
                        Mersi mult automaticul.O sa incerc sa mai obtin o programare la service sa mai schimb inca o data 4 litri de ulei.Despre updetu de soft nu poti sa te uiti tu la tine la lucru daca chiar este pt motorul si cutia mea vreaun updete sa nu ma pacaleasca si sa imi bage tot softul pe care il am acum si sa platesc degeaba.
                        Buna seara, in legatura cu up-date-ul de soft la dealer , trebuie sa stiti ca acesta se face on-line , si anume :se pune Starul pe masina , se face un test al tuturor calculatoarelor , dupa care se merge la cel de cutie si se intra in meniul " control unit adaptation" intri in acest meniu si te logezi on-line cu serverul din germania ,bineinteles ca totul este cu parola si tot ce vei face se stie cine a facut-o , pentru ca sunt inregistrate Starurile si parolele , daca este vre-o versiune de soft pentru cutie , aceasta va fi afisata pe ecranul Starului , dupa care trebuie sa dai un YES si totul se va face automat , mecanicul nu face decat sa se uite la STAR si atat.
                        Trebuie sa stiti ca, up-date-urile de soft la mercedes se fac on-line , conectare directa cu serverul din germania , si bineinteles toul este parolat si inregistrat , pentru a nu exista reclamatii ulterioare.
                        Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                        TEL 0722623721.

                        Comment


                        • Originally posted by Tudor040790
                          Salut,am un Sprinter 316 CDI,motor 2.7,an 2002,cutie automata.Am o problema la cutia de viteze opresc masina in viteza ,si cand vreau sa o pornesc nu mai o pot scoate din viteza (nu porneste numai daca este scoasa din viteza si calc frana).Am patit de 2 ori treaba asta totusi am reusit sa o scot daca am pus pe cineva sa tot miste masina in fata si in spate si numai asa de abia o iesit din viteza .Care ar fi problema va rog mult sa ma ajutati.Seria de caroserie WDB9036631R472661.Va multumesc
                          Ai primit deja doua raspunsuri pe pagina anterioara!
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • Buna seara, voi incerca in continuare sa lamuresc o problema legate de cutiile de viteze automate de pe Mercedes, si anume ma voi referi la modelul 722.6 care echipeaza multe modele de masini.
                            In continuare vom vorbi despre antigelul care intra in cutie si care da multe batai de cap.
                            Un lucru foarte important de retinut, toate modelele de Mercedes au probleme cu antigelul, se pare ca este de fapt o problema a radiatorului de racire al motorului.
                            Partea ce mai grea vine atunci trebuie diagnosticat acest lucru ,si anume ,antigelul in cutiile de viteza automate este foarte greu de diagnosticat,si DE CE :entru ca in masini aveti antigel care are temperatura de inghet de -30-40grade celsius,EI si aici intervine chimia in transmisiile automate ,.
                            Dupa cum se stie ULEIUL IN COMBINATIE CU ANTIGELUL mai concentrat nu isi schimba culoarea , DAR CUM SUNT INVATATI romanii sa stie (pe vremuri antigel mai greu de gasit, mai multa apa),
                            ATENTIE antigelul in cutie nu schimba culoarea uleiului, ci da niste simptome de plangi linga masina .
                            Si anume ,simptomele pe care le da antigelul cand a contaminat uleiul din cutie , sunt multiple ,dar cele mai concrete sunt ::vibratiile cand cutia schimba 2-1, sau schimba foarte repede 1-2 , sau cand la rece se merge constant 20-30km/h si m,asina are o manifestare a turatiei motorului de parca ai merge cu barca pe valuri ,adica ceva de genul urca si coboara turatia cu diferente de 100-200rot/min(oscilatie a turometrului ).
                            Ce se intampla de fapt in cutie cand a intrat antigel ,toate discurile din cutie se imbiba cu antigel inclusiv cele din torque converter,daca ati observat ,antigelul este mai unsuros si atunci toate discurile din cutie incep sa patineze inclusiv cele din converter.
                            Dupa cum se mai stie , inainte vreme vara se folosea apa in motoare , dar dupa o vreme se strica pompa de apa , de ce ?pentru ca apa este mai uscata nu are grasime sa unga presetupa la pompa de apa , acum cand toata lumea a dat de bine si masinile au avansat se foloseste antigel , dar nu se mai strica pompele de apa DE CE ?? pentru ca antigelul intretine(unge) presetupa de la pompa de apa ,DAR datorita problemelor de fabricatie RADIATOARELE dau batai de cap .
                            Ca sa puteti scapa de aceasta problema trebuie sa se schimbe foarte multe piese din transmisie inclusiv radiatorul de racire al motorului care de fapt este problema principala.
                            De ce spun ca trebuie schimbate multe piese in transmisie , pentru ca uleiul circula peste tot inclusiv in converter si tot ce este in contact cu uleiul este afectat, chiar daca vei schimba numai radiatorul si vei face un flash la cutie, tot nu vei scapa de probleme.
                            Vedeti voi pentru cine nu s-a lovit de astfel de probleme este foarte greu sa inteleaga de ce trebuie sa schimbe atate piese in cutie .
                            Si poate am mai spus-o ,cutiile automate nu sunt ceea ce par la prima vedere , pentru a reusi sa repari asemenea minunatii ale tehnicii , trebuie sa ai cunostinte de::Matematica , Geometrie , Fizica ,Chimie , SI CEEA CE NU ITI TRECE PRIN MINTE.
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • Originally posted by Tudor040790
                              Salut,am un Sprinter 316 CDI,motor 2.7,an 2002,cutie automata.Am o problema la cutia de viteze opresc masina in viteza ,si cand vreau sa o pornesc nu mai o pot scoate din viteza .Am patit de 4 ori treaba asta totusi am reusit sa o scot daca am pus pe cineva sa tot miste masina in fata si in spate si numai asa de abia o iesit din viteza .Care ar fi problema va rog mult sa ma ajutati.Seria de caroserie WDB9036631R472661.Va multumesc
                              Ti s-a raspuns cand ai scris prima data :



                              Nu mai scrie de n ori acelasi lucru. Este a 3-a oara cand scrii acelasi lucru.

                              Chiar ti-e lene sa cauti unde ai scris prima data si unde ti s-a raspuns ?
                              Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

                              Comment


                              • 2006 E320cdi 7G-Tronic.
                                As vrea sa schimb uleiul in cutie. Precizez ca masina are 179,000km . Unde imi recomandati sa-l schimb, cat ulei trebuie si cat ma costa operatiunea cu uleiul si filtrul meu.

                                Ms!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF