Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • F1 Mercedes-Benz

    Noul sezon este mult mai promitator pentru fanii MB. Avem mai multe echipe motorizate de MB. Dar cu sasie si cutii de viteze diferite. Din pacate si acolo exista golani, cam multi parca anul asta. Parca am fi in Romania. Reteta clasica - n-au flasuri - dar au marlanie mai mare decat ei. Totusi nu putem ramane indiferenti pentru aportul "bosorogului". Acuma incepe sa se vada. Geaba cu noile talente daca nu au 7 ani de acasa. Ce mai cauta astia in marele circ profesionist? Acuma avem 3 saptamani de reflectie si analiza. Actorii principali au o groaza de munca. Ei castiga cat un golan de la noi care nu se vede aproape nicaieri. Doar la ei. Ca ne-au ametit cu piste si alte alea. Dar nu au aparut cu nimic pe nicaieri. CAND AU VAZUT CA ACOLO REGULILE SUNT (vorba francezului) -NETE, CLARE SI PRECISE = FORMMALEMENT DIT= s-a rupt filmul. Ei lucreaza dupa a noastra traducere OFICIALA: Formal? Adcica aia calului in varful dealului.
    Last edited by mircea600sel; 05-29-2013, 13:56 PM.

  • #2
    Sa ne traduca careva ce scrie aici....
    Mercedes W202 C180 Sport
    Mercedes W245 B180 cdi

    Comment


    • #3
      Inseamna ca nu a-ti urmarit nimic din cele dua etape din F1. Nici antrenamente, nici calificari, nici curse. Daca nu va pasioneaza acest aspect al MB, nu aveti ce intelege.

      Comment


      • #4
        Originally posted by George_b View Post
        Sa ne traduca careva ce scrie aici....
        Nu aveti SPORT. Rog un moderator sa STEARGA TOPICUL. Nu le place adevarul unora. Probabil , D.le Gerorge_b (nu cumva trebuia b cu litera mare?), aveti talentul de a depasi oricum apoi sa puneti frana violenta sa va repare careva masina. Mizand pe NORMALITATEA UNOR CONDUCATORI AUTO.
        Last edited by epurare_coco; 04-11-2012, 16:37 PM.

        Comment


        • #5
          Originally posted by epurare_coco View Post
          Nu aveti SPORT. Rog un moderator sa STEARGA TOPICUL. Nu le place adevarul unora.
          Imi cer scuze dar nu pot sa fac asta.Sa fiu sincer cu dvs,nu vreau sa va sterg topicul pentru ca eu am inteles ce ati scris si chiar as mai vrea sa citesc analize ale curselor din Marele Circ.

          Nu am timp sa ma uit la curse si mai citesc pe aici ce scrieti dvs.

          O zi frumoasa!

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #6
            Am ras copios...
            Mercedes W202 C180 Sport
            Mercedes W245 B180 cdi

            Comment


            • #7
              Originally posted by George_b View Post
              Am ras copios...
              Aveti dreptate. Eu ma prezint cu ce am: MB-ul meu C180 w202 SPORT, experienta mea. Dvs. cu visele. Ca nu va place daca remarc marlania de pe ?drumurile? romanesti care a ajuns pe o pista de super-creatii cu echipa masinii iubirii multora din membrii acestui forum va apuca rasul. Nu mai cititi.
              Stop. Pt. mine.
              Acuma urmeaza CHINA. Avem o echipa de uzina si 2 echipe cu motorizare MB. Ca de obicei motoristii de uzina nu se ridica la calitatea si rezistenta unor echipe de clienti. Renault s-a retras desi Red Bull este mare si doar mai motorizeaza 4. Aceste dihanii de super-clasa au cam 5 mari componente: motor, cutie de viteze, sasiu, caroserie si piloti. Cum sa fii insensibil cand vezi o magarie nesanctionata?

              Comment


              • #8
                Maine, la 10.00 avem o situatie inedita. Rosberg poll, Shumy - 2 la masa verde in locul lui Hamilton care a schimbat cutia de viteze si retrogradeaza 5 locuri.
                Totusi, de mult timp nu am mai avut 4 motorizari MB contra a cate 3 R si 3F.
                China - Rezultate calificări:
                1. Nico Rosberg Mercedes 1m35.121s
                2. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m35.626s + 0.505
                3. Michael Schumacher Mercedes 1m35.691s + 0.570
                4. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m35.784s + 0.663
                5. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m35.898s + 0.777
                6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m36.191s + 1.070
                7. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.290s + 1.169
                8. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m36.524s + 1.403
                9. Fernando Alonso Ferrari 1m36.622s + 1.501
                10. Romain Grosjean Lotus-Renault No time
                Q2 cut-off time: 1m35.831s Gap **
                11. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m36.031s + 0.331
                12. Felipe Massa Ferrari 1m36.255s + 0.555
                13. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m36.283s + 0.583
                14. Bruno Senna Williams-Renault 1m36.289s + 0.589
                15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m36.317s + 0.617
                16. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m36.745s + 1.045
                17. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m36.956s + 1.256
                Q1 cut-off time: 1m36.933s Gap *
                18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m37.714s + 1.516
                19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m38.463s + 2.265
                20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m38.677s + 2.479
                21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m39.282s + 3.084
                22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m39.717s + 3.519
                23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m40.411s + 4.213
                24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m41.000s + 4.802
                Plecarea din prima linie a celor doua MB-uri de uzina, cu Hamilton nervos pe 7 si Kimy pe 4 banui ca va transforma etapa de maine intr-o etapa de zile mari. Iar posibila ploaie ne va aduce, sper, un mare spectacol dar si un mare circ.
                Marele Premiu al Chinei va avea loc duminică cu începere de la ora 10:00.

                Comment


                • #9
                  Deci Schumacher ar mai avea sanse sa ajunga ce a fost? din ce vad eu, el nici nu prea isi mai bate capul...Vettel vad ca da randament,avand in vedere experienta lui... Tot Ayrton Senna a fost cel mai bun.
                  Last edited by mircea600sel; 04-14-2012, 11:12 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Probabil, a inceput cu MB, vrea sa aduca MB la locul meritat. Apoi se poate retrage. Nu cred ca mai vrea sa fie foarte mare. Deja sunt 2 ani de cand il impinge pe Niko. Intre Sumy si Vettel este o diferenta de conceptie. Sumy a plecat la o alta firma pe care a facut-o mare. Vettel inca nu a plecat. Iar despre morti scriu, din pacate, statsticile iar lumea, numai de bine. Pe vrenea Marelui Maestru, masinile se chimbau la 2 - 3 luni. Acuma se schimba de la un antrenament la altul.

                    Comment


                    • #11
                      Sunt fan Shumy. Desi o greseala de stop-pit devenita obisnuinta dupa eliminarea pistoalelor de desurubare-insurubare pneumatice cu abur sau aer l-a eliminat pe Shumy, in cele 8-9 tururi si-a facut treaba tinandu-i la distanta pe ceilalti de Niko. Acesta a capatat o asa incredere in valoarea masinii MercedesAMG incat prin turul 45 (din 56) avea avans de peste 30 sec. Nu numai ca asteptam asta dar am avut un soc la conferinta de presa. Intreaga atitudine a lui Niko semana izbitor pana si cu mimica lui Shumy. Pentru parerea cu 'cel mai mare', regret ca Bruno nu-l are pe bunicul sau alaturi, asa cum OAMENI STRAINI precum Alonso, Massa, Raikonen si Rosberg l-au avut si il au pe Shumy. Sunt curios sa vad ce vor deveni cei trei piloti pe care MB au decis sa fie "crescuti" de Shumy. Revenirea denota ca Michael se ocupa de: firma, piloti si masini. Oare asta deranjeaza? Sau rezultatele?

                      Comment


                      • #12
                        La asta ma gandeam si eu,rolul lui Michael e sa il ajute pe Rosberg,intr-o cursa chiar s-a vazut cum Michael ii tinea la distanta pe ceilalti de Rosberg.

                        Comment


                        • #13
                          Nu numai. In primul rand a fost masina. Cred ca este mai buna. O sa vedem ce va fi duminica viitoare!

                          Comment


                          • #14
                            Parca si Barrichello a avut rolul de a-l ajuta pe Schumy,nu de asta a si plecat de la Ferrari?

                            Comment


                            • #15
                              In vremea aia, nu prea avea sanse sa fie nr. 1. De ascultat, se pare n-a prea facut-o. A ramas multi ani acolo, undeva, pe la inceputul celei de-a doua jumatati.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF