Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme suspensie hidraulica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pana una alta am pus telescoape noi pe fata(fara reglaj al gardei).Caut insa sa-mi iau un siste complet de pe alta masina.Voi gasi in final.Am gasit masini zdrobite pe dincolo dar nemtii nu vor sa vanda bucati.Modificaea a fost simpla.Nu mi-am batut joc.Am pus alte arcuri deoarece cele de susp hidramata sunt f scurtesi imi laasa masina prea jos iar circuitul ce se facea prin telescop se face acum printr-un furtun care se afla sub aripa.in rest toata instalatia e pe masina.Doar am inlocuit telescopul(am legat turul de retur )cu un furtun de presiune.Nu pot elimina tot circuitul si nici nu vreau ,din doua motiveompa de presiune pt telescoape e tot una cu cea pt servo si 2,spatele functioneaza perfect.Orca are dreptate.Alea sunt codurile de telescoape.In consecinta revin pe sosele.
    MERCEDES-BENZ SL300
    MERCEDES-BENZ B180 CDI
    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
    DUCATI 600 SS
    YAMAHA XT350

    Comment


    • #32
      suspensie h

      Originally posted by sl300 View Post
      Pana una alta am pus telescoape noi pe fata(fara reglaj al gardei).Caut insa sa-mi iau un siste complet de pe alta masina.Voi gasi in final.Am gasit masini zdrobite pe dincolo dar nemtii nu vor sa vanda bucati.Modificaea a fost simpla.Nu mi-am batut joc.Am pus alte arcuri deoarece cele de susp hidramata sunt f scurtesi imi laasa masina prea jos iar circuitul ce se facea prin telescop se face acum printr-un furtun care se afla sub aripa.in rest toata instalatia e pe masina.Doar am inlocuit telescopul(am legat turul de retur )cu un furtun de presiune.Nu pot elimina tot circuitul si nici nu vreau ,din doua motiveompa de presiune pt telescoape e tot una cu cea pt servo si 2,spatele functioneaza perfect.Orca are dreptate.Alea sunt codurile de telescoape.In consecinta revin pe sosele.
      Ai incercat sa turezi cu sarcina echivalenta in portbagaj cum ti-am spus eu..?.
      aici cred ca e buba ca alt secret nu vad.deci cand ii faci proba pune o greutate echivalenta in portbagaj si tureaz-o conform instructiuni " Steen"

      cu stima

      Comment


      • #33
        Originally posted by steen View Post
        Ai incercat sa turezi cu sarcina echivalenta in portbagaj cum ti-am spus eu..?.
        aici cred ca e buba ca alt secret nu vad.deci cand ii faci proba pune o greutate echivalenta in portbagaj si tureaz-o conform instructiuni " Steen"

        cu stima
        Am incercat dar nu am reusit nimic.Dupa cum spuneam masina a fost la Budapesta la service deci daca ar fi fost o probl de reglaj atunci ar fi rezlvat-o ei.In final am suspensie normala pe fata.
        MERCEDES-BENZ SL300
        MERCEDES-BENZ B180 CDI
        MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
        DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
        DUCATI 600 SS
        YAMAHA XT350

        Comment


        • #34
          Sferele alea sunt defapt arcurile masinii . . . au in interiorul lor o membrana care este tinuta tensonata de o anumita presiune de azot. Deci pe scurt in juma de sfera este azot in jumate ulei hidraulic.

          Problema nu poate fi de acolo . . .sferele daca se descarca masina este foarte rigida dar nu are nici o legatura cu garda la sol.

          Mai mult ca sigur masina ta are undeva un disjunctor/conjunctor care nu mai lucreaza ok si da prea multa presiune in telescoape sau corectoarele de inaltime nu lucreaza corect ( ceva gen niste cantare pe putile spate si fata conectate cu un sistem de tije pe punti)

          Ce am scris eu aici e valabil cam la orice masina cu suspensie hidraulica. . .
          1991 R129 300SL-24
          1991 w124 300CE-24
          1993 w202 C280
          1978 w116 450SEL 6.9
          1987 w201 190E 2.0
          1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

          Comment


          • #35
            Originally posted by Ford_V6 View Post
            Sferele alea sunt defapt arcurile masinii . . . au in interiorul lor o membrana care este tinuta tensonata de o anumita presiune de azot. Deci pe scurt in juma de sfera este azot in jumate ulei hidraulic.

            Problema nu poate fi de acolo . . .sferele daca se descarca masina este foarte rigida dar nu are nici o legatura cu garda la sol.

            Mai mult ca sigur masina ta are undeva un disjunctor/conjunctor care nu mai lucreaza ok si da prea multa presiune in telescoape sau corectoarele de inaltime nu lucreaza corect ( ceva gen niste cantare pe putile spate si fata conectate cu un sistem de tije pe punti)

            Ce am scris eu aici e valabil cam la orice masina cu suspensie hidraulica. . .
            Pot fi arcurile masinii dar sa stii ca are si arcuri elicoidale... .Eu cred ca totusi repartitorul e de vina,nici pompa ,nici sferele desi cei de la service au vrut sa le schimbe si sferele.Sa completez: posibil sa nu aibe sferele nimic cu garda la sol dar sa stii ca in momentul in care masinna se ridica la ceruri,telescopul e deschis la max iar masina e fffff rigida.Deci unde e problema? Help,astept orice parere.Nu stie NIMENI ce are.
            MERCEDES-BENZ SL300
            MERCEDES-BENZ B180 CDI
            MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
            DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
            DUCATI 600 SS
            YAMAHA XT350

            Comment


            • #36
              Daca ai si arcuri inseamna ca sferele au doar rolul de acumulatoare de presiune.

              Cand masina are garda la sol maxima este normal sa fie foarte rigida deaorece presiunea in telescoape este maxima si pistonul nu are unde sa culiseze in jos . . .practic telescoapele raman fara cursa . . . inaltimea maxima nu este pt mers cu ea ci pentru a iesi din vreo situatie dificila . . .

              Din ce spui tu si eu suspectez tot repartitorul . . . Inca ceva . . .vezi ca in hidraulica auto se lucreaza cu tolerante de microni . . .deci chestii gen curatat sau altele sunt vax . . . gandeste-te ce inseamna o uzura de 1-2 microni . . . deja la presiunea de acolo uleiul se duce unde vrea el . . .

              Sincer nu am vazut nici un sistem hidraulic de mercedes pana acum dar am avut de'a face cu alte masini cu astfel de sisteme asa ca pot doar sa emit niste supozitii bazate pe depanari de sisteme similare.
              1991 R129 300SL-24
              1991 w124 300CE-24
              1993 w202 C280
              1978 w116 450SEL 6.9
              1987 w201 190E 2.0
              1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

              Comment


              • #37
                sl300, ce s-a mai intamplat cu suspensia hidraulica ?
                W208 CLK200Kompressor 722.6 Avantgarde Designo
                W163 ML 55 AMG 2001
                W163 ML 55 AMG 2002
                W164 ML 320 CDI
                W251 R350

                Comment


                • #38
                  uhhh...complicat cu sl-urile astea !!

                  Comment


                  • #39
                    Am pus telescoape normale si e ok.
                    MERCEDES-BENZ SL300
                    MERCEDES-BENZ B180 CDI
                    MERCEDES-BENZ SPRINTER 313 CDI
                    DACIA 500 LASTUN (SEEN ON TV)
                    DUCATI 600 SS
                    YAMAHA XT350

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by sl300 View Post
                      Am pus telescoape normale si e ok.
                      Salut Pårerea mea este ca ai procedat corect, Si noi am avut aici 2 cazuri asemanatoare , iar dupå 2 saptamini de batai de cap , am ajuns la concluzia sa trecem pe suspensia clasica , deoarece ajungea reparatia foarte scump ,propietarii masinilor ,au fost foarte multumiti , pentru ca au avut costurile mult mai mici, decit daca continuam sa depistam gresala + piesele de rezerva sint destul de scumpe.

                      Comment


                      • #41
                        Buna am vazut problema ta si eu am un sistem la fel pe w123 TD hidropneumatic si la fel ridica suspesia la maxim si nu mai coboara cateodata dupa ce opresc motorul am rezolvat problema (era de la butoaisele cu gas nu mai trimitea presiunea hidraulica anapoi) la un service Citroen pentru ca si citroenurile au suspensi la fel hidropneumatice,.. ancearca la un service care se ocupa de marca Citroen si sigur vei reusi..

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF