Va salut!dupa juma de an de cautari si excursii in tara pt a achizitiona un clk kompressor,am reusit sa pun mana pe 1 mai bun,din 2001 de 120 kw cu carte service si un singur prop. pe tara.mergea perfect pana sa incep sa ma dau la el.intr o zi, dupa cateva tetacheuri si o frana brusca,s a aprins martorul 'check engine' si a inceput sa mearga in 3 pistoane, am mers cca 2minute,normal dupa care si a revenit.in momentu de fata,masina ruleaza normal,dar,daca incep sa o pun de a latu,repetitiv,dupa cateva min,incepe sa mearga in 3 pistoane,daca o las in pace, isi revine si merge normal.mentionez ca,de cand am luat o,masina a fost nefolosita cca 1an si pusa in refolosinta inainte cu 3 zile sa ajunga la mine,eu am testato cca juma de ora la fata locului pana in vit a 6 a si am luato pe premiza''boss merge 200,i buna,la pretu asta nu gasesti,desi gasisem si mai ieftin,nu doream sa ma intorc pe jos.imd dupa achizitionare am constatat , toba fisurata,apa din borcan lipsa,cca 700ml,si depuneri de ulei in fata motorului.am verificat ulei,am complectat cu apa,am sudat toba,cu bateria deconectata si masina ruleaza exact cum v am prezentat.
Rog pe careva daca poate sa ma ajute cu o diagnoza pe raza judetului timis,am incercat deja cu Delphi cu, un adaptor ieftin si nu comunica.
Va multumesc!!!
Rog pe careva daca poate sa ma ajute cu o diagnoza pe raza judetului timis,am incercat deja cu Delphi cu, un adaptor ieftin si nu comunica.
Va multumesc!!!
Comment