Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme relanti, CLK 200 kompressor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme relanti, CLK 200 kompressor.

    Buna ziua !
    Am achizitionat de curand un clk 200 kompressor din 2005 cu o problema
    Relantiul este instabil iar pe masura ce se incalzeste motorul situatia se agraveaza atat de tare incat nu mai pot pleca de pe loc cutia fiind automata
    Odata atinsa turatia de 2000 rpm merge bine fara probleme de consum sau altceva
    Pe tester apare misfire pe 2 cilindri
    Problema mai grava este ca ma aflu in Franta si ar trebui sa rezolv cumva aici
    Ma tem ca in service voi fi taxat foarte tare si mi se vor inlocui bobine de inductie bujii si alte cele fara sa mi se rezolve problemele
    Poate stie cineva de pe forum cum se rezolva problema si ce sa caut
    Va multumesc!

  • #2
    Posteaza eroarea.

    Comment


    • #3
      imi pare rau dar nu mai am cum
      masina a fost testata in Anglia de unde am cumparat o
      Avea motorul aprins in bord Un amic deacolo a pus testerul si mi a zis ca eroare e legata de lipsa scanteii pe 2 cilindri ,a sters erorile si s a stins becul galben
      Dupa cativa km s a aprins din nou si problemele au aparut
      Pentru moment nu mai dispun de tester..

      Respectă regulile generale de postare!
      Last edited by Florin_WES; 03-07-2018, 01:20 AM.

      Comment


      • #4
        Cel mai ieftin daca pot spune asa Este sa ii schimbi bujiile, pentru a exclude problema. Daca ai avea un tester si o surubelnita torx T15 sau T20 daca imi amintesc corect ai putea sa schimbi bobinele de inductie intre ele sa vezi daca se muta misfire pe alti cilindrii. Daca se muta ai bobine defecte, daca ramane inseamna ca ai bujii uzate sau alte defecte pe cilindrii aceia.
        Scule : surubelnita torx, cheie de bujii, tester obd cel mai ieftin.
        Mai este posibil sa ai ulei de motor in jurul bujiei adunat destul de mult incat sa iti afecteze scanteia la bujie. Este cunoscut la motorul M271 ca pe la garniturile capacului chiulasei din jurul bujiilor in timp scapa ulei pe acolo si se aduna in jurul bujiilor putand sa afecteze scanteia de la bobina la bujie. Pentru acest lucru iti trebuie surubelnita torx sa desfaci cele 2 suruburi ale fiecarei bobine de inductie si niste servetele,aer comprimat si ochelari de protectie ca sa suflii uleiul de acolo (bujia este destul de jos in chiulasa). Bafta!
        Sa ne spui ce ai gasit si ce ai reusit sa faci. Stima.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #5
          Am schimbat bujiile si e aceeasi problema
          Nu am gasit ulei pe fisele bujiilor
          Urmeaza sa primesc testerul pentru a jongla cu bobinele intre cilindri
          Banuiala mea este ca problema vine de la injectoare Cat timp este rece motorul merge perfect si asta ma duca la gandul ca pe perioada respectiva are "socul tras" Deindata ce motorul se incalzeste si se reduce cantitatea de benzina injectata amestecul saracit nu se mai aprinde
          Exista vreun aditiv sau ceva de genul asta de pus in benzina care sa ajute la curatarea injectoarelor?Se pot curata cumva?

          Comment


          • #6
            Am reusit sa achizitionez un tester care spune asa:
            p2029-001
            selfadaptation of mixture formation at rich stop (tendency of enginetowards`learn)
            dtc status:
            fault indicator lamp on
            Am sters eroarea si reapare
            Va rog ajutati ma sa interpretez
            Va multumesc

            Comment


            • #7
              problema rezolvata

              la motorul acesta se pare ca apare frecvent aceasta problema
              se dizolva efectiv un furtun de vacum undeva sub filtrul de aer
              Acest furtun absoarbe aer fals si da peste cap functionarea motorului in relanti
              Sper sa fiu de folos celor ce vor avea probleme similare si vor fi pusi sa schimbe injectoare bujii sau bobine
              Multumesc celor care au incercat sa ma ajute!
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Problema s-a mai discutat pe cateva topicuri, inclusiv in topicul meu am scris si pus poze cand le-am inlocuit, dar de obicei apare cu eroare P0171 System too lean. Este vorba de 3 furtunase si o valva unisens care se crapa si pot trage aer fals. Trebuie dat inclusiv kompressorul mecanic jos ca se le poti inlocui.


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Salutare tuturor, sunt nou pe forum dar rezonez cu problema cu relanti-ul. Am achizitionat de curand un clk 200 kompressor, benzina 1998 cm3. Masina este superba cu aproape tot functional pe ea, 2 randuri chei cu chip + cheie rezerva. Pb este ca am luat-o cu checj engine aprins, cativa posesori de dube mercedes care pareau soferi experimentati mi-au zis ca ar fi EGR ul sau IGR ul blocat pe pozitia deschis si ca ar trebui curatat sau schimbat sa vedem daca dispare eroarea. In afara de asta am vazut ca la relanti (cutie automata) tot asa in trafic la stop dupa 2-3-4 minute incepe motorul cumva sa se innece sau sa se miste vibrand partea din fata. Azi am observat mai bine asta si la fel o acceleratie subtire / slaba la plecare de pe loc. La service la augsburg mi s-a zis ca trebuie schimbat capacul de tacheti si filtrul de benzina si apoi daca mai sunt pb cu motorul distributia care este pe lant. Masina are 234 000 km reali (am carte service germania cu inspectiile service pana la 207 000 km facute in germania ultima pe 19.06.2016. Ma gamdesc ca nemtii ar fi vazut o distributie pe cale sa expire ? Sincer nu prea stiu cum sa procedez. Filtrul benzina si capacul tacheti vin saptamana asta. Cu stima,

                  Comment


                  • #10
                    Pune un tester Star pe masina la cineva cares stie sa citeasca parametrii sau la reprezentanta. La o masina nou cumparata este bine sa ii faci revizia completa.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Salutare! Am aceeași problema la mașina mea ,un clk 200 din 2005 ,as vrea sa știu adytimofte dacă ai rezolvat problema la mașina ta și cum ai făcut ,pas cu pas,mi-ar fi foarte de folos,mulțumesc anticipat!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crazyady View Post
                        Pune un tester Star pe masina la cineva cares stie sa citeasca parametrii sau la reprezentanta. La o masina nou cumparata este bine sa ii faci revizia completa.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Mersi de răspuns Adi, am pus tester ul și am notat toate erorile. Intre timp am schimbat garnitura de la capacul culbutori sau ceva de genul. S-a înlocuit filtrul de combustibil cu filtru original MB.

                        Menționez ca intre timp am mai făcut munca de documentare și am ajuns la următoarele concluzii:
                        1) problema cu accelerație slaba la pornire de pe loc apare destul de frecvent Exclusiv cu motorul cald. Exact ce mi se întâmplă mie: după ce stau la stop 2-3 minute pleacă relativ greu (nu accelerează).
                        2) se corelează cu aerul / clima pornită. Temperatura la stop creste peste linia de 80 C spre 90 dar nu ajunge niciodată la 90. Totuși în acest interval motorul de comporta ciudat.
                        3) dacă merg pe timp rece sau fără aglomerația din București (seara) mașina de comporta absolut impecabil.
                        4) am găsit pe forum (am link pe laptop îl postez aici mai târziu) unde cineva a avut aceeași problema cu motorul la cald și rezolvarea era schimbarea clapetei de aer suplimentar!

                        Știe cineva ceva legat de acest aspect? Tot citesc sa ma lămuresc ce face acest aer suplimentar și cum ar putea afecta motorul la cald.

                        În rest mașina merge chiar bine și nici consumul nu m-ar deranja în alimentație dacă nu ar fi acest inconvenient legat de plecarea de pe loc..

                        Cu mulțumiri,

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adytimofte View Post
                          la motorul acesta se pare ca apare frecvent aceasta problema
                          se dizolva efectiv un furtun de vacum undeva sub filtrul de aer
                          Acest furtun absoarbe aer fals si da peste cap functionarea motorului in relanti
                          Sper sa fiu de folos celor ce vor avea probleme similare si vor fi pusi sa schimbe injectoare bujii sau bobine
                          Multumesc celor care au incercat sa ma ajute!
                          Salut!

                          Ai schimbat acel furtun de vacuum și nu mai apar probleme la relanti? Dar check engine?

                          Cu mulțumiri,

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Ovidiu-d View Post
                            Mersi de răspuns Adi, am pus tester ul și am notat toate erorile. Intre timp am schimbat garnitura de la capacul culbutori sau ceva de genul. S-a înlocuit filtrul de combustibil cu filtru original MB.

                            Menționez ca intre timp am mai făcut munca de documentare și am ajuns la următoarele concluzii:
                            1) problema cu accelerație slaba la pornire de pe loc apare destul de frecvent Exclusiv cu motorul cald. Exact ce mi se întâmplă mie: după ce stau la stop 2-3 minute pleacă relativ greu (nu accelerează).
                            2) se corelează cu aerul / clima pornită. Temperatura la stop creste peste linia de 80 C spre 90 dar nu ajunge niciodată la 90. Totuși în acest interval motorul de comporta ciudat.
                            3) dacă merg pe timp rece sau fără aglomerația din București (seara) mașina de comporta absolut impecabil.
                            4) am găsit pe forum (am link pe laptop îl postez aici mai târziu) unde cineva a avut aceeași problema cu motorul la cald și rezolvarea era schimbarea clapetei de aer suplimentar

                            Cu mulțumiri,
                            Acesta este thread ul

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF