Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

sfat achizitie w215 2004 cl 500 7g-tronic

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sfat achizitie w215 2004 cl 500 7g-tronic

    Salutari.
    Tocmai mi-am facut si eu cont pe forum. Sunt in prag de a pune mana pe un cl 500 din 2004 cu cutie 7g-tronic dar inainte as vrea sa vad si parerea voastra despre acest model.......m-am mai informat si de pe alte forumuri dar cred ca este bine sa iau inconsiderare si unele sfaturi. Eu ma aflu acum in Germania si la sfarsitul anului voi veni acasa......am gasit aceasta masina intr-un anunt in apropierea zonei unde am lucrat si intentionez sa o iau ......pacat ca nu am poze sa va pun, am cautato si pe net dar se pare ca neamtul nu a puso.
    Sa va dau niste detalii:
    W215 cl 500
    Fabricata in 04 2004; masina este la al doilea proprietar; verificarea recent facuta; manual de servis in jur de 160.000km, doua seturi de jante iarna/vara cele de vara sunt originale 55amg pe 18 care le-a pus el dupa achizitionare, culoare: negru, interior: piele perforata bej foarte deschis si lemn de nuanta ceva cam portocaliu.
    Masina este facelift are cutie 7g-tronic si navigatia este altfel fata de cele din 2003 tot cu facelift. 2004-2006 au navigatie diferita (nu stiu de ce.....voi pune si niste poze informative ca sa vedeti la ce ma refer)
    Ca si dotari suplimentare sunt multe de spus.
    Nu dispune de: Keyles-go, frigider pt. locurile din spate, incalzire/ventilatie auxiliara cu teleconanda, si buton la portbagaj pt. inchidere elecrica.
    Dispune de: Distronic, Liguatronic, Parktronic, scaune ventilate cu masaj, etc.
    Am mai inteles de pe forumuri straine ca are caroserie din aliminiu si plastic, doar sasiul este din otel, iar la modelele 2004 in sus sasiul din otel a fost bagat in baie de cupru si astfel este invelit cu un strat usor de cupru pt. a preveni ruginirea acestuia....corectatima daca gresesc, cel putin asta am inteles.
    Masina arata ingrijita ,fara zgarieturi, fara interior jegos, motorul si cutia merg perfect, suspensia la fel.(din ce am mai citit pe net, am inteles ca modelul w215 are suspensie hidraulica activa numita ABC care ofera stabilitate si confort de exceptie, numai ca este si foarte sensibila si costa mult reparatia.....din fericire aceasta masina nu a avut pana acum probleme.)
    Pretul este de 12.000 euro.....inca nu am discutat cu neamtul despre pret dar din ce l-am citit pare ca nu ar mai lasa ....sper totus sa mai lese vreo 200-300 euro.
    Merita bani sau nu?
    As vrea sa stiu ce parere avet despre cl 500 cu 7g-tronic .....am inteles pana acum ca are un consum mai bun , dar fiabilitatea?
    Si ca veni vorba de consum ......cam cat credeti ca ar lua? Cartea zice ca 8 extra, 11,4 mixt, 17,3 urban.........Dar va rog eu mult nu imi dat consum de Bucuresti.......eu voi utiliza masina la drum lung si intr-o localitate de cateva mii de persoane unde sunt f putine intersectii, 0 semafoare, si aglomeratie f mica.
    Timbrul de mediu ar fi cam 3000 de euro la care se mai adauga anual impozitul, verificarea, asigurarea, rovinieta= aprox.2000 euro/an......cam mult pt. un om de rand, dar spre fericirea mea nu sunt chiar de rand , insa merge si Bulgaria, unde locuiesc eu acasa am multi prieteni care si le-au trecut la Bulgari pe firma, si cu totul m-ar costa cam 700 euro/an la Bulgari....am timp sa ma gandesc la asta .....acuma vreau sa o vad cumparata.
    Attached Files

  • #2
    O masina exceptionala care iti ofera o placere deosebita cand o conduci si cam aceasi placere dar in sens negativ cand platesti facturile dese de reparatii.

    Consumul dat de fabrica nu are nici o legatura cu relitatea. Masina , mai ales daca e incaltata cu jante + 18 inci are un consum de minim 22-24 in oras la mers frumos iar la drum e de peste 12 l. Asta la viteze legale. Daca vrei consum mai redus, CL600 are consumul un pic mai redus.

    Confortul e la superlativ, iar vizavi de suspensie nu are rival. Poate doar Citroen C6 sa fie mai confortabila. Daca masina respectiva nu a avut probleme cu suspensia, atunci nu prea e bine. Asptectul asta nu trebuie sa te bucure, ci sa-ti dea de gandit , pt ca nu prea e fiabila si pernele + compresorul cam trebuiesc schimbate dupa un anumit rulaj, mai ales daca ruleaza in Romania. Si aici ustura rau buzunarul.

    Referitor la fiabilitate, singura componenta fiabila a masinii e MOTORUL. In rest.....suspensia si cutia o sa-ti faca probleme. Cutia 7G nu a figurat deloc ca fiind fiabila, eu am reusit sa stric cateva. Daca vei forta masina printr-un condus sportiv cutia se face praf.

    Daca mai ai nevoie de informatii, iti stau la dispozitie

    Comment


    • #3
      Originally posted by 300zxtt View Post
      O masina exceptionala care iti ofera o placere deosebita cand o conduci si cam aceasi placere dar in sens negativ cand platesti facturile dese de reparatii.

      Consumul dat de fabrica nu are nici o legatura cu relitatea. Masina , mai ales daca e incaltata cu jante + 18 inci are un consum de minim 22-24 in oras la mers frumos iar la drum e de peste 12 l. Asta la viteze legale. Daca vrei consum mai redus, CL600 are consumul un pic mai redus.

      Confortul e la superlativ, iar vizavi de suspensie nu are rival. Poate doar Citroen C6 sa fie mai confortabila. Daca masina respectiva nu a avut probleme cu suspensia, atunci nu prea e bine. Asptectul asta nu trebuie sa te bucure, ci sa-ti dea de gandit , pt ca nu prea e fiabila si pernele + compresorul cam trebuiesc schimbate dupa un anumit rulaj, mai ales daca ruleaza in Romania. Si aici ustura rau buzunarul.

      Referitor la fiabilitate, singura componenta fiabila a masinii e MOTORUL. In rest.....suspensia si cutia o sa-ti faca probleme. Cutia 7G nu a figurat deloc ca fiind fiabila, eu am reusit sa stric cateva. Daca vei forta masina printr-un condus sportiv cutia se face praf.

      Daca mai ai nevoie de informatii, iti stau la dispozitie
      Scuze ca raspund asa tarziu, dar nu am timp sa stau toata ziua pe net.

      Ce sfat imi dai legat de suspensie .......la ce sa ma uit exact si cu atentie referitor la suspensie? Masina nu se lasa cand este oprita ceea ce cred ca nu are inca probleme cu suspensia. Dar am nevoie de un sfat ca sa stiu unde sa ma uit cel mai exact.

      La cutie nu imi fac probleme nu sunt un sofer agreziv .....sunt genul de sofer care merge tare dar lin, imi place sa conduc confortabil, sa accelerez usor nu brusc nu franez brusc nici in curbe nu folosesc frana ci mai degraba las acceleratia iar cand ma aflu in curba accelerez si ma scoate perfect, frana doar in cazuri extreme.

      Ce stii, cum sta un 2004 W215 cu electronica, cei drept i multa, are ceva probleme specifice sau la cata are se descurca bine?

      Si ce as mai vrea sa te intreb este legat pret. Ce parere ai, este un pret bun 12000 euro merita? unde ai clasifica pretul? tu ai da atata?

      Comment


      • #4
        300zxtt

        Originally posted by 300zxtt View Post
        O masina exceptionala care iti ofera o placere deosebita cand o conduci si cam aceasi placere dar in sens negativ cand platesti facturile dese de reparatii.

        Consumul dat de fabrica nu are nici o legatura cu relitatea. Masina , mai ales daca e incaltata cu jante + 18 inci are un consum de minim 22-24 in oras la mers frumos iar la drum e de peste 12 l. Asta la viteze legale. Daca vrei consum mai redus, CL600 are consumul un pic mai redus.

        Confortul e la superlativ, iar vizavi de suspensie nu are rival. Poate doar Citroen C6 sa fie mai confortabila. Daca masina respectiva nu a avut probleme cu suspensia, atunci nu prea e bine. Asptectul asta nu trebuie sa te bucure, ci sa-ti dea de gandit , pt ca nu prea e fiabila si pernele + compresorul cam trebuiesc schimbate dupa un anumit rulaj, mai ales daca ruleaza in Romania. Si aici ustura rau buzunarul.

        Referitor la fiabilitate, singura componenta fiabila a masinii e MOTORUL. In rest.....suspensia si cutia o sa-ti faca probleme. Cutia 7G nu a figurat deloc ca fiind fiabila, eu am reusit sa stric cateva. Daca vei forta masina printr-un condus sportiv cutia se face praf.

        Daca mai ai nevoie de informatii, iti stau la dispozitie
        scz.ma prietene sper sa nu te jignesc dar tu ori faci confuzie intre Airmatic si ABC ori nu sti "cu ce se mananca" suspensia de pe un w125. W215 are suspensie ABC pe baza de lichid hidraulic(Pentosin CHF 11S) aicea nu mai vorbim de perne de aer si compresoare este drept ca pe ansamblu se cam aseamana doar ca suspensia nu este pe aer ci pe ulei hidraulic.
        Suspensia ABC la partea tehnica are cam asa:
        -rezervor fluid hidraulic( cu joja pt masurarea nivelului si filtru pe returul circuitului care este chiar la capac)
        -pompa servo (este pompa servo a masini care este folosita atat pt. directie cat si pt. suspensie)
        -radiator racire
        -3 blocuri de valve (pt puntea fata 1 /spate 1 si presiune suplimentara 1)
        -4 amortizoare (care in partea superioara au un cilindru hidraulic (acolo patrunde pentosinul ) si in cea inferioara un arc)
        -4 suruburi de aerisire (se gasesc pe fiecare conducta care duce la amortizor)
        -4 rezervoare de presiune(pt. puntea fata 1/spate 1, pe retur 1 si pt presiune suplimentara 1)
        toate astea sunt legate printrun sistem de coducte
        Iar pe partea electrica :
        2 microcomputere care controleaza suspensia prin semnalul primit de la cei 13 senzori
        15 senzori sunt de toti (1 citeste presiune fluidului ,1 temperatura, 4 pozitionati in apropierea fiecarei roti si sunt pt ridicarea gardel la sol, 4 in fiecare telescop acestia citesc fiecare denivelare si groapa cu care intra roata in contact, 3 care au grija in viraje ca masina sa nu se balabseze , 1 are grija at cand accelerezi/franezi ca masina sa nu se ridice /lese de fata si at cand pui o incarcatura in spate de exemplu ca sa nu se lese si inca 1 care este senzor lateral tot pt stsbilitate)
        mai avem aicea si un tablou de sigurante.
        Cam din asta este format sistemul abc
        la puntea fata pe langa telescop mai are 1 pivot 1 brat in partea superioare in forma de V si 2 brate in partea se jos (pe unu din brate este sprijinit amortizorul)mai este un brat pe verticala care leaga cele 3 brate, si de care este prins discul. ar mai fi capetele de bara care nu sunt f scumpe, iar un brat este undeva in jur de 100 euro (numai ca unule au si kit de reparatie si nu esti nevoit sa schimbi tot bratul) un amortizor este peste 1000 euro si spre deosebire de airmatic la care nu esti nevoit ca sa schimbi tot telescopul umai perna, aicea nu poti schimba pt ca nu sunt perne cand schimp schimb tot telescopul. din fericire nu exista compresor numai ca exista pompa servoo care este cam 700 euro numai ca este mai fiabila dacat un compresor. f important sa nu ajunga impuritati in sistem pt ca pot ajunge in blocul de valve si at masina se va lasa blocurile de valve sunt cele mai scumpe piese de pe w215 (parete buna este ca se pot repara(adica curata) fata de alte piese, partea rea este ca nu se baga nimeni la asa ceva) puntea spate este un pic mai simpla in afara de amortizor mai avem ceva bucse si 2 brate.
        Legat de consum sunt perfect de acord cu tine doar ca exagerezi cand spui "Consumul dat de fabrica nu are nici o legatura cu relitatea" asta pt ca consumul dat de fabrica nu este dat asa din burta de la ei ci a fost scos candva cand w215 era nou si bine inteles in conditiile cele mai favorabile, numai ca in viata de zi cu zi nu te intalnesti cu acele conditi mai de loc de aceea este inposibil sa scoti consumul dat de ei (la orice masina care am testat consumul imi dadea cam cu aproape 2 litri mai mult decat declarau ei, in fine)
        pun o poza cu sistemul abc
        si un video despre suspensia si sistemul abc


        Attached Files

        Comment


        • #5
          Originally posted by m_andrei View Post
          Scuze ca raspund asa tarziu, dar nu am timp sa stau toata ziua pe net.

          Ce sfat imi dai legat de suspensie .......la ce sa ma uit exact si cu atentie referitor la suspensie? Masina nu se lasa cand este oprita ceea ce cred ca nu are inca probleme cu suspensia. Dar am nevoie de un sfat ca sa stiu unde sa ma uit cel mai exact.

          La cutie nu imi fac probleme nu sunt un sofer agreziv .....sunt genul de sofer care merge tare dar lin, imi place sa conduc confortabil, sa accelerez usor nu brusc nu franez brusc nici in curbe nu folosesc frana ci mai degraba las acceleratia iar cand ma aflu in curba accelerez si ma scoate perfect, frana doar in cazuri extreme.

          Ce stii, cum sta un 2004 W215 cu electronica, cei drept i multa, are ceva probleme specifice sau la cata are se descurca bine?

          Si ce as mai vrea sa te intreb este legat pret. Ce parere ai, este un pret bun 12000 euro merita? unde ai clasifica pretul? tu ai da atata?
          la suspensie ar fi bine sa te uiti sa nu aiba scurgeri pe la vreun furtun dar daca zici ca nu se lasa cand sta oprita pt mai mult timp e ok .....daca o iei tias recomanda sa schimbi filtrul , dar mare atentie cum o faci sa nu ajunga mizerie in sistem daca nu te pricepi mai bine duo la cineva care stie.
          nu cunosc ce pb ar avea la electronica dar iti asumi un risc si aicea daca o iei,
          iar pretul mi se pare un pret bun .........totusi este bine sa mai astepti sa vezi si ce o sa mai zica si altii.....parerea mea.

          Comment


          • #6
            mai pun odata videourile
            http://www.youtube.com/watch?v=vqkfz2LRoPQ
            http://www.youtube.com/watch?v=Qn44RRv0rbg
            http://www.youtube.com/watch?v=L95_2A_HYbE

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF