Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Formula 1 2009

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    E clar ca Brawn vor lua tot sezonul asta.Parca ar fii o conspiratie .Marile puteri de abia fac fata competitiei.
    Astia de la Brawn fac ca Renault in primul sezon. Bine macar ca au motoare MB ...ce romantic

    Comment


    • #32
      Astazi a avut loc si marele Premiu al Monaco, cea mai spectaculoasa etapa a calendarului. Sambata, in prima sesiune de calificari Lewis Hamilton a avut parte de un usor accident, si nu a mai putut sa continue, luand startul azi de pe locul al 16-lea. Heikki Kovalainen a luat startul de pe pozitia a 7-a. De pe primele 3 locuri au luat startul Jenson Button, Kimi Raikkonen si Rubens Barichello in aceasta ordine. In cursa, Kovalainen a avut un accident, ceea ce a produs abandonul. Cei la Brawn Mercedes au obtinut iarasi o dubla, terminand primul Button urmat de Barichello. Pe locurile 3 si 4 o dubla Ferrari, Raikkonen si Massa. Lewis Hamilton, cu singurul McLaren ramas in cursa a terminat pe locul al 12-lea.
      Urmatoarea etapa, peste doua saptamani, Marele Premiu al Turciei.

      Comment


      • #33
        Sunt si ei oameni.
        CUORE SPORTIVO

        Comment


        • #34
          As fi vrut sa merg anul asta la Marele Premiu al Turciei dar din pacate nu am avut timp (iar prin timp se traduce bani ). In schimb am avut ocazia sa merg la cursa din 2006 de la Silverstone. Biletul Gold in dreptul podiumului pe 3 zile de curse a costat 279 lire sterline. Pe atunci Lewis Hamilton a cistigat locul 1 la Formula 3000. A fost un weekend memorabil care as vrea sa il repet in Turcia dar poate la anul in 2010. Cine stie...
          PS: Pe atunci eram fan Ferrari ...si un pic mai slab.
          Attached Files
          Stefan

          Comment


          • #35
            In Marele Premiu al Turciei tot Button cu al sau Brawn Mercedes s-a impus, dar au facut o figura frumoasa si cei de la Red Bull.
            In calificari Sebastian Vettel cu al sau Red Bull a reusit pole-positionul urmat de cele 2 Brawn Mercedes - Button respectiv Barrichello, apoi pe locul 3 din nou Red Bull-ul pilotat de Webber. McLaren Mercedes au luat startul de pe pozitiile 14 (Heikki Kovalainen) respectiv 16 (Lewis Hamilton).
            In cursa Rubens Barichello a ratat startul, iar dupa prima jumatate a cursei a abandonat din cauza unor probleme la cutia de viteze. Sebastian Vetel a iesit in decor intr-o curba din primul tur, si astfel Button a profitat de acest lucru si s-a instalat la conducere. In final, cum am spus si in primele randuri, Button a castigat, urmat de Mark Webber locul 2 si Sebastian Vetel locul al 3-lea. Ferrari a obtinut un loc in puncte prin Felipe Massa (locul 6). McLaren Mercedes raman constanti ca si pana acum in sezonul acesta din pacate, terminand pe locurile 13 si 14 Hamilton respectiv Kovalainen.
            Urmatorul Mare Premiu in Marea Britanie peste 2 saptamani.

            Comment


            • #36
              Au mai trecut 2 saptamani, cum am spus mai sus, am avut Marele Premiu al Angliei. De data aceasta au dominat cursa cei de la Red Bull.
              In calificari pole-positionul l-a obtinut Sebastian Vetel, locul 2 Rubens Barichello de la Brawn Mercedes si locul 3 Mark Webber de la Red Bull. Jenson Button a obtinut startul din locul al 6-lea. Cei de la McLaren Mercedes tot din ultima jumatate a plutonului au luat startul, si anume: Heikki Kovalainen locul 13, si Lewis Hamilton locul 19.
              Cursa nu a avut evenimente majore, decat un acrosaj intre Sebastien Bourdais si Kovalainen, ce a dus la abandonul lor.
              Au trecut linia de sosire primul Sebastian Vetel, al 2-lea coechipierul sau Mark Webber, al 3-lea Rubens Barichello. Jenson Button a terminat pe locul al 6-lea, iar Lewis Hamilton pe locul 16.
              In clasamentul general al pilotilor tot Jenson Button este lider cu 64 puncte, urmat de Rubens Barichello cu 41 puncte, iar pe locul al III-lea este Sebastian Vetel care s-a apropiat de Barichello la numai 2 puncte de acesta.
              La constructori primul loc il ocupa Brawn Mercedes cu 105 puncte urmat de Red Bull cu 74,5 puncte.
              Avem o pauza de 3 saptamani, dupa care urmeaza Marele Premiu al Germaniei, la Nürburgring.

              Comment


              • #37
                Am un prieten care e in Germania si desi trebuia sa vina in Romania pe data de 10, mai sta 2 zile ca sa mearga la Nürburgring. Sper sa ajunga sa auda "albinutzele".
                E220 cdi W210, 2001

                E320 W210, 1997
                C180 W202, 1994
                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                Comment


                • #38
                  Roaga-l te rog sa vina cu multe poze, filmulete, etc.!

                  Comment


                  • #39
                    Weekendul acesta a fost Marele Premiu al Germaniei.
                    Calificarile s-au disputat si pe carosabil ud, si pe carosabil uscat, vremea influentand si ea timpii. McLaren Mercedes au obtinut cele mai bune pozitii de start din acest sezon -> locurile 5 (Lewis Hamilton) si 6 (Heikki Kovalainen), dar a fost decat un foc de paie. Pole-position-ul l-a obtinut australianul Mark Webber cu al sau Red Bull Renault, urmat de cei 2 coechipieri de la Brawn-Mercedes (Rubens Barrichello si Jenson Button in aceasta ordine), iar pe locul 4 din nou un Red Bull -> Sebastian Vettel.

                    In cursa Hamilton a luat un start excelent, inaintea primului viraj ajungand pe primul loc, dar datorita vitezei prea mari a ratat traiectoria in curba, si a iesit in decor. Aceasta iesire i-a provocat si o pana de cauciuc; practic pentru el cursa aici s-a terminat, iesind de la boxe pe ultimul loc. Mark Webber, desi a avut o penalizare ,,drive-through" din cauza unui incident intre el si Barichello la start, a facut o cursa exceptionala, castigand primul Mare Premiu din cariera. Sebastian Vettel a trecut al 2-lea linia de sosire => o dubla Red Bull, acestia vin tare din urma. Locul al 3-lea i-a revenit pilotului Felipe Massa de la Ferrari. Brawn Mercedes n-au obtinut decat locurile 5 (Button) si 6 (Barrichello). Kovalainen a terminat pe locul 8.

                    La piloti in fruntea clasamentului tot Jenson Button se afla cu 68 p, urmat de Vettel pe locul 2 cu 47 p, Webber pe locul 3 cu 45,5 p si Barrichello pe 4 cu 44 p.
                    La constructori pe locul 1 Brawn-Mercedes cu 112 p, pe locul 2 Red Bull Renault cu 92,5 p si Toyota pe locul 3 cu 34,5 p.

                    Urmatorul Mare Premiu in Ungaria, peste 2 saptamani.

                    Comment


                    • #40
                      In acest Mare Premiu al Ungariei, McLaren Mercedes ne-a facut o surpriza placuta, Lewis Hamilton terminand pe primul loc.
                      Massa a avut sambata un accident grav. El a avut ghinionul sa fie in spatele lui Barrichello cand acestuia i-a sarit o piesa de la masina, care l-a lovit pe pilotul Ferrari in casca, i-a spart-o, atingandu-l in zona ochiului.

                      A fost in coma, dar si-a revenit; medicii spun ca acesta are fractura de craniu, dar recuperarea decurge bine. Sezonul acesta nu o sa il mai vedem concurand aproape sigur. Nu este exclus cariera lui de pilot sa ia final. Sunt zvonuri ca Michael Schumacher sa revina in F1, in locul lui Massa sezonul acesta. Am atasat 3 filmulete cu accidentul si simularea facuta pe calculator:




                      In calificari, Fernando Alonso a obtinut startul de pe primul loc al grilei, urmat de Vettel, Webber si Lewis Hamilton. Kovalainen a plecat in cursa de pe locul 6.

                      In cursa Alonso a mers foarte bine, la fel si Hamilton care se apropia de acesta cu fiecare tur. Dar, dupa ce a oprit la boxe, roata dreapta fata a pilotului Renault nu a fost prinsa bine, acesta pierzand-o pe pista, iar mai tarziu a abandonat, urmare acestui incident. Acesta a fost momentul cand pilotul McLaren Mercedes s-a instalat la conducerea cursei, detasandu-se de urmaritori, si mentinand acest ritm pana la sfarsit. Asadar campionul en-titre a obtinult prima victorie din acest sezon , locul secund l-a ocupat Kimi Raikkonen iar al 3-lea Mark Webber. Al 2-lea pilot McLaren, Heikki Kovalainen a terminat cursa pe locul 5.
                      Brawn Mercedes sunt intr-o cadere de forma, Button de-abia reusind sa termine pe locul 7.

                      Comment


                      • #41
                        Veste buna pentru fanii Michael Schumacher: acesta va concura in F1, incepand cu etapa viitoare de la Valencia (23 august 2009) in locul lui Felipe Massa pana cand brazilianul se va reface, si va fi apt sa revina.

                        Comment


                        • #42
                          La nici 24h dupa ce am scris postul de mai sus, septuplul campion mondial a anuntat ca nu va putea sa revina in F1, din cauza unei dureri la gat survenita dintr-o cazatura cu motocicleta la inceputul anului. El sustine ca a facut tot ce se putea ca sa il inlocuiasca pe Massa, dar tratamentele nu au dat rezultate. Acum, cei Ferrari sunt nevoiti sa apeleze la serviciile pilotului de rezerva Luca Badoer pentru a concura pana la revenirea lui Felipe Massa.
                          Ar fi fost interesanta o revenire a germanului, cine stie, poate aveam parte de mai mult spectacol.

                          Comment


                          • #43
                            In Marele Premiu al Europei (Valencia), McLaren Mercedes a mers foarte bine, dar a terminat prost...
                            In calificari Hamilton a obtinut pole-postionul, urmat de coechipierul sau Heikki Kovalainen, iar locul 3 Rubens Barrichello.
                            In cursa Hamilton a pilotat fara greseala, dar la cea de-a doua oprire la boxe mecanicii sai nu au fost pregatiti, si au pierdut timp pretios pana au adus rotile, de pe urma acestui incident profitand Barrichello, ce era pe locul 2 la acest moment, instalandu-se la conducere, si castigand prima sa cursa la Brawn-Mercedes si deci, prima victorie a sezonului. Hamilton a terminat al 2-lea, Raikkonen al 3-lea. Al doilea pilot McLaren, Heikki Kovalainen a terminat pe locul 4. Inlocuitorul lui Massa, Luca Badoer a plecat de pe ultima pozitie, si a terminat al 17-lea, lipsa de experienta spunandu-si cuvantul.
                            Last edited by 3mil; 08-26-2009, 16:26 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Duminica aceasta a fost Marele Premiu al Belgiei, la Spa-Francorchamps, poate cel mai frumos circuit al sezonului.
                              In calificari, spre surprinderea tuturor, Giancarlo Fisichella a obtinut pole-position-ul, cu al sau Force India-Mercedes (care dupa cum se vede si in nume, aceste monoposturi sunt echipate cu motoare Mercedes de generatie mai veche), urmat de Jarno Trulli (Toyota), Nick Heidfeld pe 3 (BMW Sauber - echipa ce si-a anuntat retragerea dupa acest sezon), iar startul de pe locul 4 l-a obtinut Rubens Barrichello (Brawn-Mercedes). Pilotii McLaren-Mercedes au obtinul startul abia de pe locul 12 (Hamilton) respectiv 15 (Kovalainen). Liderul clasamentului general, Jenson Button a luat startul de pe 14.
                              In cursa, Lewis Hamilton a fost victima unui acrosaj in al 2-lea viraj, in care au mai fost implicati Button, Romain Grosjean (pilot Renault, venit in locul lui Piquet) si Jaime Alguersuari (pilot STR-Ferrari, venit in locul lui Bourdais). Toti acestia au fost nevoiti sa abandoneze in urma acestui incident. In rest, o cursa curata, Trulli nu a reusit sa isi fructifice locul de pe care a luat startul, abandonand dupa 21 de ture din cauza unor probleme la frane. Barrichello a avut sansa aceasta cursa sa termine pe un loc bun, sa mai recupereze din diferenta de punctaj dintre el si Button, ceea ce ii sporeau sansele la titlu, dar a ratat aceasta sansa terminand abia pe locul 7. In ultimile 3 ture, spectacolul de la el a venit, masina sa a inceput sa scoata un fum albastrui, de ulei, ca atunci cand motorul este pe cale sa explodeze, si incredibil a reusit sa termine fara sa piarda vreun loc in aceste ture. Cum a oprit masina, partea din spate a acesteia a izbucnit in flacari. A castigat Kimi Raikkonen, urmat de Fisichella si Vettel, apoi pilotii BMW si Kovalainen (McLaren Mercedes).

                              P.S.: Invit colegii de forum, sa schimbam impresii pe aceasta tema; vad ca am ramas singur...
                              Last edited by 3mil; 08-31-2009, 22:34 PM.

                              Comment


                              • #45
                                Incepand cu urmatoarea etapa (Marele Premiu al Italiei), la Ferrari va veni in locul lui Luca Badoer italianul Giancarlo Fisichella. Acesta a semnat cu Ferrari pana la sfarsitul sezonului 2009. Luca Badoer a fost inlocuitorul lui Massa ultimile doua curse. Felipe va reveni incepand cu sezonul viitor.
                                In locul lui Fisichella la Force India-Mercedes va veni un alt italian, Vitantonio Liuzzi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF