Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Flanse inaltare garda la sol

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Tocmai la asta nu vreau sa se ajunga.Rigida nu o vreau sub nici o forma, pentru asta am sosetele de vara.
    Sistemul de pe Espace este foarte interesant.Spirelor pe care se monteaza le permite sa lucreze normal, pana la un punct.
    Astfel daca dai de un damb mai periculos si nu ai timp sa reduci viteza va proteja telescopul si va trimite sarcina in brate si anvelope.E mai ieftin sa schimb un pivot si un cauciuc decat un telescop.
    O sa fac poze la sistemul de pe Espace cu prima ocazie cand ajung la parinti.O sa vi se para interesant.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #32
      Astfel daca dai de un damb mai periculos si nu ai timp sa reduci viteza va proteja telescopul si va trimite sarcina in brate si anvelope.E mai ieftin sa schimb un pivot si un cauciuc decat un telescop.
      Amortizorul, pentru astfel de situatii are tampon de cauciuc.
      Sa vezi cat de ieftin este sa schimbi un set de jante pentru una indoita. Am patit-o intr-o groapa, cauciucul (195/50) s-a ales cu galma ulterior.
      Eu astept pozele, sunt curios de fel
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #33
        Flaviu, te mananca...
        1. Subiectul topicului. Nu neg ca niste flanse pot imbunatati silueta masinii, mai ales cand este incarcata... Dar, de ce sa nu schimbi arcurile? Tot ce s-a postat pana acum costa. Cam 100 lei pe roata, deci 400 pe total. Un arc este mai mult. Clar! Dar cat de mult mai mult? Cineva mai jos a spus ca 600 lei toate. Atunci face? Parerea mea este ca nu, dar fiecare este liber sa faca cum crede...
        2. Orice inaltare artificiala a masini, prin metoda tamponului dintre spire, va avea rezultatul spus de Laur. Cat ar costa un tampon intre spire? Cred ca nu scapi mai ieftin de 100 lei ca ... de data asta e cauciuc... Daca tragi linie si aduni ajungi cam tot acolo... cu schimbatul arcurilor... Iar daca se rup arcurile inca ar fi bine, sa nu iasa cu totul... prin tabla!
        3. Daca este neaparat nevoie, de ce sa nu reconditionezi arcurile? Cat ar costa? Le dai pe ale tale si iei altele. Singura problema e sa nu patesti ca mine acum vreo ...15 ani! Aveam o Dacie 1300 si am pus arcuri reconditionate de break. Am umblat 3 luni - NU EXAGEREZ! - cu portbagajul plin de borduri! 5 sau 6 borduri din cele lungi! Si acum imi pare rau de masina aia... Daca nu s-a rupt insemna ca a fost facuta bine!
        PS. pe atunci bordurile nu erau facute de Videanu...
        Last edited by adip1962; 04-19-2013, 21:09 PM.
        Chiar imi place masinuta asta!

        Comment


        • #34
          Originally posted by alexcristian200 View Post
          Salutari maine imi fac inaltatoare pe spate din polimer si le pun direct pe brat sa ridic spatele cu 4 cm si pe viitor fac pe fata intre flansa si caroserie din aluminiu 3 cm. daca sunteti interesati pot pune si poze.Precis veti spune ca pierd stabilitate dar m-am saturat sa o ating mereu
          E un topic mai vechi, dar imi incerc norocul.
          Ai rezolvat cu flansele pe fata? Unde au fost facute si cat au costat?
          E pur si muove!
          Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

          Comment


          • #35
            Le vrei pentru un A? Exista suspensii care ridica garda la sol(OEM sau AM)...
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Pentru un B-classe.

              Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
              E pur si muove!
              Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

              Comment


              • #37
                Bună seara. Și eu urmăresc cu interes o posibilitate de a ridica un w245. Teoretic e ușor să montezi flanșe care ridică 2-3 cm, dar nu sunt sigur de implicații. Am văzut că reglajul geometriei se face introducând toate detaliile despre model, inclusiv dacă mașina are suspensie sport. Oare cel care reglează geometria are posibilitatea să ,,introducă" cei 2-3 cm. în programul prin care se verifică/reface geometria?

                Comment


                • #38
                  Nu vad legatura intre reglaj geometrie si inaltare cu flanse a mainii. Eventual se schimba, nesemnificativ (inaltare 2-3 cm), centrul de greutate (se ridica cu 1-2 cm) al masinii pe înlime.

                  Trimis de pe al meu SM-G930F folosind Tapatalk
                  E pur si muove!
                  Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

                  Comment


                  • #39
                    Am gasit pe internet un tip de flanse pentru fata:

                    Cautati pe EBAY "VA Spring spacers front 20mm Mercedes A-Class W169 B class W245"

                    sau


                    E pur si muove!
                    Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

                    Comment


                    • #40
                      Am cumparat de pe EBAY un set de inaltatoare pentru partea fata a Mercedesului B class W245.
                      Dupa montaj, masina s-a inaltat un pic, suficient ca sa nu mai "iau" toate denivelarile.
                      Tinuta de drum nu s-a schimbat.
                      Inaltatoarele vin cu documente TUV.

                      Cautati pe ebay. Un exemplu: "Front Spring Spacers Front 0 25/32in Mercedes A-Class W169 B CLASS W245"
                      E pur si muove!
                      Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

                      Comment


                      • #41
                        Salut colegu , ai dimensiunile la inaltatoare sau poze cu ele inainte de montare ? Si eu as vrea sa o mai ridic putin de spate

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by florin75 View Post
                          Salut colegu , ai dimensiunile la inaltatoare sau poze cu ele inainte de montare ? Si eu as vrea sa o mai ridic putin de spate
                          Din pacate nu am facut poze. Dar se pot vedea pe Ebay. Inaltimea lor este de 2 cm. La fel sunt si pentru spate. Difera probabil diametrele interioare si exterioare.

                          Trimis de pe al meu SM-G950F folosind Tapatalk
                          Last edited by dinraa; 11-03-2017, 21:28 PM.
                          E pur si muove!
                          Mercedes B-Class, W245, B180 CDI - 2009

                          Comment


                          • #43
                            Salutare
                            Stiu ca topicul este vechi dar imi incerc norocul.
                            Face cineva flanse de inaltare pentru a class ? vreau sa cumpar , sau daca stiti arcuri mai inalte pe care le pot folosi atat fata cat si spate?
                            Multumesc , STIMA

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF