Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Aveti dreptate. El castiga, oricum, banii necesari. Ca avea partea lui, nu vi se pare normal, intr-o lume cat de cat civilizata? De multe ori s-a remarcat contributia lui la formarea unei echipe eficiente, la dezvoltarea unei masini. Nu numai de F1. Ci si la cele comerciale. Dar si la acelor multi piloti germani din karting care, pe pista parintilor sai -CARE NU PLATEAU NIMIC -, au ajuns mari!

    Comment


    • #32
      Originally posted by epurare_coco View Post
      Daca veti gasi un sofer sau un pilot care sa nu fi facut a magarie, fie si numai ca urmare a unei marlanii din trafic, in acele secunde de enervare, am putea fi de acord. Doar ca Shumy a avut si rezultate. Pe cand altii... .
      Eh, Mika Hakkinen, Jenson Button, Kimi Raikkonen, Damon Hill, Niki lauda.

      Comment


      • #33
        Totusi,am si eu o nelamurire...care credeti ca a fost cauza mortii lui Ayrton Senna?oare a fost sabotat?s-a spus ca inainte de cursa ar fi vrut el sa ii se modifice coloana de directie de la monopost,ca nu vedea prea bine in fata,dar,sa fie doar asta???sa nu fi avut Schumy nici o legatura cu accidentul?

        Comment


        • #34
          Daca nici anchetele "cu dedicatie si scop precis" - ca este vorba de prea multi bani, nu si-au permis sa se scape ceva dubios, de la departare nu vad cum am putea gasi noi ceva.

          Comment


          • #35
            Nu a fost nici un complot. Pe yellow flag s-a circulat foarte lent, a scazut presiunea in pneuri si monopostul a coborat, intrucat era foarte jos a atins cu fundul plat asfaltul si a derapat ducand la moartea lui Senna. Ulterior s-au pus restrictii clare privitor la inaltimea monopostului.

            Comment


            • #36
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Totusi,am si eu o nelamurire...care credeti ca a fost cauza mortii lui Ayrton Senna?oare a fost sabotat?s-a spus ca inainte de cursa ar fi vrut el sa ii se modifice coloana de directie de la monopost,ca nu vedea prea bine in fata,dar,sa fie doar asta???sa nu fi avut Schumy nici o legatura cu accidentul?
              Nu in lumea lor, a profesionistilor. Doar in cea a speculatorilor. Ca de obicei, cu cat mai mult avanseaza careva, cu atat trebuie sa !se! existe mai multe explicatii. Ca de pareri ...valeleu!

              Comment


              • #37
                Oricum...urat,foarte urat...dupa ce s-a dus cel mai bun,macar au scapat ceilalti,nu au mai fost accidente mortale.

                Comment


                • #38
                  Dupa ancheta OFICIALA, s-au luat acele masuri. S-ar mai pune o intrebare: De ce restul pilotilor nu au patit asa ceva? Masuri impuse, ca de altfel, de fiecare data cand a fost un eveniment. Din pacate pentru noi, alde progenituri PDL ne-au privat de a vedea, cu comentatori profesionisti, pana si F1. Vai! Costa 2 mil. euro/an. Adica de 3 ori valoarea masinii d-lor. De aia nu avem nici o transmisie cu comentatori profesionisti.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ediskan89 View Post
                    Oricum...urat,foarte urat...dupa ce s-a dus cel mai bun,macar au scapat ceilalti,nu au mai fost accidente mortale.
                    Normal ca nu au mai fost cazuri mortale deoarece se investesc foarte multi bani pe teste cara sa le asigure siguranta pilotilor de F1 si nu numai.

                    Daca va aduceti aminte accidentul teribil a lui Kubica cand a intrat frontal in zidul de beton cu 270 km/h, la care a raspuns (intr-un interviu) fostul campion mondial Niki Lauda "la vremea cand inca concuram, nimeni nu ar fi supravietuit unui asemenea accident''
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Absolut corect. Orice informatie trunchiata din diverse motive, ne ocupa mult timp ca sa ?ne facem ca intelegem? Nu stiu ce. Daca urmarim comentariile prapaditilor cu bani de ieri si azi, te apuca strechea. Prefer sa ma chinui cu posturi rusesti, germane, italiene, desi nu prea inteleg totul la timp. Le prefer contra cacaielilor paparudelor de la Digi. Asa au aparut si speculatiile DIN TOTDEAUNA. Popandai cu morga de ?specialisti?.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by epurare_coco View Post
                        Daca urmarim comentariile prapaditilor cu bani de ieri si azi, te apuca strechea. Prefer sa ma chinui cu posturi rusesti, germane, italiene, desi nu prea inteleg totul la timp. Le prefer contra cacaielilor paparudelor de la Digi. Asa au aparut si speculatiile DIN TOTDEAUNA. Popandai cu morga de ?specialisti?.
                        Pai ai imagine la tv indiferent de limba, ai date de telemetrie pe live timing pe site la f1, stiri gasesti pe internet, asa ca nu inteleg ce conteaza ce spun aia, ce pot spune ei mai mult de atat si de ce mai ales trebuie sa-ti spuna cineva ceva.
                        Altfel oricine ar comenta inteleg ca e o buna ocazie de a deborda in invective, de obicei cauza reala e cu totul alta.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Siegfried View Post
                          ...
                          Altfel oricine ar comenta inteleg ca e o buna ocazie de a deborda in invective, de obicei cauza reala e cu totul alta.
                          In principiu (vorba bancului de dinainte de '90), ai dreptate. Doar ca, atunci cand vorbeste un pilot sau comentator care a vazut si mers cu o masina din aia pe un acel fel de circuit, intelegi mult mai multe. De cand nu mai transmit PROFESIONISTII DE LA TVR, ca progenitura paparudei, de la volanul unui Ferarri era scandalizata de cheltuirea a doar 2 mil Euro/an, e greu sa mai spun ca avem si la noi profesionisti, macar comentatori. Daca vreunul din alea 2 voci a trecut cu o masina peste 100km/h (daca are carnet), ma impusc. Azi, un pic mai devreme, la antrenamete, unul din ai popandai, reda un fel de gluma. Nici el, nici alalat nu radea. A, era o schema finlandeza. Din '64 de cand urmaresc cursele de masini, nu credeam ca voi fi OBLIGAT, PE BANII MEI, sa ascult pe unul mai tampit ca mine. Ce sa inteleg de la aia? Acel lucru l-am spus mai sus. Aceasta este problema mea. Eu compar ce am citit si auzit, am si invatat ceva, de la astia doar ma inervez ca-i platesc. A-si da dublu sa taca. Seamana cu sexul cu prezervativ si mirositul trandafirilor in punga de celofan. Scuze. Acuma va las ca incep calificarile.
                          Last edited by epurare_coco; 05-12-2012, 14:02 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Maine avem calificari in, poate, cel mai mare premiu anual. Si cel mai vechi. Si cel mai spectaculos. Cine castiga MC este un mare pilot. Pentru ca acolo nu prea mai conteaza masina. Sef este PILOTUL. Mare sau mic.

                            Comment


                            • #44
                              Da, asa este. Toti pilotii viseaza sa termine pe primul loc. Anul trecut Schumacher a fost penalizat chiar in ultima curba.

                              Sunt curios sa vad ce fac baietii de la AMG.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #45
                                Si iata ca a mai trecut un an si Mercedes-Benz AMG straluceste . Schumacher a reusit un pol position si coechipierul Rosberg pe locul 3. Din pacate Schumacher a fost penalizat cu cinci locuri din cursa anterioara si va porni de pe locul sase.

                                Sunt curios ce vor face de data aceasta.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF