Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A luat si Schumy primele puncte. Dupa ce a plecat de pe 22, a terminat pe 10.
    16'' C350e
    16" 911 Carrera
    15" S350 Cdi

    Comment


    • #17
      Originally posted by Drey63 View Post
      A luat si Schumy primele puncte. Dupa ce a plecat de pe 22, a terminat pe 10.
      Acesta este al doilea punc acumlat. Anul acesta a mai terminat odata pe locul 10.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Scuze. Pastele blajinilor nu mi-au permis sa vad plecarea. Eram in cimitir. Ma doare ca, desi MB-AMG de azi munceste enorm, rezultatele sunt, momentan, derizorii. Dar si ca celelalte echipe motorizate MB nu stralucesc. Acest lucru nu ma sperie. MB este prea mare. Doar ca nu are la dispozitie suficienti bani. Daca se vor injecta suficiente fonduri - si nu depinde asta de echipele de pe circuit- avand in vedere extremele temperaturi, poate vom fi si noi, fanii MB, multumiti.

        Comment


        • #19
          Originally posted by epurare_coco View Post
          Pastele blajinilor nu mi-au permis sa vad plecarea.
          Din pacate azi nu au stralucit atat de bine precum au fost in China. Rosberg a pierdut pozitii la pornire pierzand 4 pozitii. Dar pana la final a recuperat pozitiile pierdute.

          Dar din pacate nu le-a picat bine caldura .
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Aveti dreptate. Pentru ca de la 20 la 40 este o mare distanta. Nu ma incalzeste cu nimic faptul ca si altii au avut asemenea probleme. Multe echipe au fost depasite de un asemenea ecart. Problema este ca stiau si nu au facut nimic. Iar noi sanctionam prestatia pilotilor. Jenant.

            Comment


            • #21
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Acesta este al doilea punc acumlat. Anul acesta a mai terminat odata pe locul 10.
              Gresala mea...Stiam de 1 punct luat acum si atat. Nu stiu de ce am scris "punctele".

              Cred ca este cel mai disputat campionat din ultimii ani cu 4 castigatori diferiti in 4 curse si multi piloti care pana anul acesta d-abia terminau in puncte acum ajung pe poozitii inalte. Anul trecut n-am prea urmarit...A fost destul non-spectacol cu toate victoriile lui Vettel. Anul asta mi-a dat mai multe sperante pt. Schumacher dar...sper sa ma insel
              Last edited by Drey63; 04-23-2012, 00:17 AM.
              16'' C350e
              16" 911 Carrera
              15" S350 Cdi

              Comment


              • #22
                Nu pot sa nu remarc ce bine au mers Lotus-urile. Au obtinut un rezultat foarte bun, terminand pe locurile 2 -> Raikkonen si 3 -> Grosjean. Kimi a avut momente cand statea in coada lui Vettel sa il depaseasca. A fost cea mai spectaculoasa cursa din sezonul acesta, pacat ca Mercedes nu a aratat mai mult...

                Comment


                • #23
                  Asta este dureros. Renault are mai putin 30 cai. Dar are si sasiu si caroserie mai buna aerodinamic.

                  Comment


                  • #24
                    Ce sa ii faci...asta este F1...si eu ma bucur ca campionatul a inceput mai echilibrat precum a fost anul trecut precum a spus mai sus colegul Drey63.

                    Sper sa nu ne dezamageasca Mercedes AMG ...ii tinem pumnii in continuare!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #25
                      Diferanta de putere a motoarelor in marja de 5% este neglijabila intr-o cursa de masini.
                      Spectacolul de pe pista e datorat gaselnitelor lui Bernie, cauciucuri care se dezintegreaza impredictibil, DRS, lipsa realimentarilor, limitari fara numar etc, si abia apoi monoposturilor, setarilor, strategiilor si pilotului.
                      Monopolul Pirelli strica tot jocul, ca orice alt monopol de altfel, pilotii nu mai pot da maxim din ce sunt in stare pentru ca trebuie sa aiba grija pe anvelope.
                      Schumi plateste probabil blestemele trecutului, ca a facut mai multe marlanii decat toti pilotii adunati la un loc.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Siegfried View Post
                        Schumi plateste probabil blestemele trecutului, ca a facut mai multe marlanii decat toti pilotii adunati la un loc.
                        La ce marlanii te referi?
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • #27
                          Ia una dintre cele mai groase http://www.youtube.com/watch?v=OcRUM2w2CVY
                          Desi favorizat in toate echipele in care a fost, acuzatii fara numar au curs de la colegi de echipa si adversari, din 94 pina in 2011, de la taiat de cauciucuri, scos afara, blocaje mult peste limita regulamentului pina la ordine de echipa, monopost care nu respecta regulile etc etc, si toate presarate cu o aroganta demiurgica.

                          Comment


                          • #28
                            Marlanii, asa e...Dar foarte inteligente....
                            16'' C350e
                            16" 911 Carrera
                            15" S350 Cdi

                            Comment


                            • #29
                              Daca veti gasi un sofer sau un pilot care sa nu fi facut a magarie, fie si numai ca urmare a unei marlanii din trafic, in acele secunde de enervare, am putea fi de acord. Doar ca Shumy a avut si rezultate. Pe cand altii... .

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Siegfried View Post
                                Ia una dintre cele mai groase http://www.youtube.com/watch?v=OcRUM2w2CVY
                                Desi favorizat in toate echipele in care a fost, acuzatii fara numar au curs de la colegi de echipa si adversari, din 94 pina in 2011, de la taiat de cauciucuri, scos afara, blocaje mult peste limita regulamentului pina la ordine de echipa, monopost care nu respecta regulile etc etc, si toate presarate cu o aroganta demiurgica.
                                Da asa este, iti dau dreptate, dar ce sa ii faci daca el avea banii pe care altii doar visau. Si este normal ca el era totdeauna plasat pe primul loc.

                                Dar insa sa nu uitam...precum mentiona si colegul Epurare_Coco ''Doar ca Shumy a avut si rezultate'' ...intr-o cursa (cand inca Ferrari era in floare) de pe ultimul loc a ajuns sa urce pe podiu, care este un mare rezultat.
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF