Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

F1 Mercedes-Benz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceva date statistice interesante dupa MP al Chinei:
    - Fernando Alonso: - cursa cu nr. 200; victoria cu nr. 31 egalqandu-l pe Nigel Mansell; podiumul ner. 88.
    - Kimi Räikkönen urca pe podium pentru a 71-a oara si a ajuns la a 20 cursa in puncte.
    - Lewis Hamilton inregistreaza al 27-lea pol, primul cu Mercedes AMG si 51 pozitionari pe podium. De la debut, a facut in fiecare an minimum un podium.
    - Sebastian Vettel are doar 10 curse consecutive in puncte.
    - La constructori, Ferrari ajunge la 220 de victorii si 670 de podiumuri.
    - Mercedes numara 10 poluri si 25 podiumuri. Totusi, este al 2-lea pol a unui Britanic la volanul unei sageti argintii dupa Stirling Moss in 1955.
    - A fost al 10-lea Mare premiu al Chinei. Alonso si Hamilton au cate doua victorii, Ferrari are 4;
    - Alonso a terminat toate acela 10 curse ale MP China in puncte.
    - Directorul Mercedes Motorsport, Toto Wolff, declara ca problemele tehnice aparute la masina lui Nico Rosberg din acest sezon sunt inacceptabile. In Australia a abandonat din cauza unei probleme electrice iar in China din cauza barei anti-ruliu.
    „Dupa trei curse avem 2 podiumuri. Suntem multumiti totusi. Lewis a luat un start bun iar masina este competitiva in conditii diferite pe trase diferite.”
    - Hamilton: "Circuitul din Bahreïn este o veritabila incercare, in special datorita gumelor. Pista este extrem de calda dar si plina de nisip. Circuitul este o mare combinatie de viraje rapide, lente si medii care le fac foarte dificile pentru pilot si masina”.

    Stiri pe scurt:
    - Nurburgring si Bernie Ecclestone au semnat doar pentru acest an organizarea Marelui Premiu al Germaniei;
    - Ecclestone ameninta Interlagos: fara lucrari de amenajare corespunzatoare, fara cursa in 2014;
    - Pirelli impune gume foarte dure la Barcelona;
    - Sauber iubesc tinerii incepatori:
    - Horner : Webber nu se va lasa batut;
    - Ferrari este mai bine pregatita in acest an pentru titlu;
    - Lopez nu vede nici un motiv palpabil pentru care Kimi ar parasi Lotus;
    - Sauber spera sa evolueze mai bine ca in China.

    Comment


    • Ecclestone realizeaza acum ca F1 devine prea lenta in 2014 si se apropie de GP2. 5 secunde mai lente pe tur!

      Bernie Ecclestone este ingrijorat de performantele in cursele F1 de anul viitor cand vor fi utilizate pentru prima oara noile V6 turbo couplate cu diferite sisteme de recuperare a energiei (scad puterea).

      Marele Sef al Formulei 1 crede ca monoposturile se vor grupa, performantele apropiindu-se ce cele obtinute in GP2. Cauza ? Limitarea consumului de combustibil impusa de asemenea motorizare.

      Reglementarile de astazi impun un consum de carburant mai mic de 100 kg per ora. In timp ce cantitatea maxima din rezervoare va fi max. 100kg. Adica, cca. 135 litri.

      Cu asemenea limitari, motoarele vor rula la doar 12.000 rot / min., maximum in course fata de 15.000 maximum autorizat in calificari.

      Ecclestone ar dori cresterea dar Mercedes, Ferrari si Renault sunt prea avansate in realizarea modelelor V6 turbo pentru a mai fi modificate conform acestor date tehnice.
      our tenir compte de cette nouvelle donne.

      Renault a comunicat din februarie datele. Bernie de abia acum a priceput.

      "Motoarele de astazi produc in jur de 750 CP. In calificari, cu ERS, suntem cam la aceste valori. In cursa, cu limite de consum impuse, vom scadea la 550 sau 600 in medie" declara Rob White, directorul tehnic al Renault Sport F1

      Stiri:
      Ecclestone : Sao Paulo a asigurat ca va renova Interlagos;
      Raikkonen : Multe se schimba. Nu sunt aici pentru a vorbi ci pentru rula pe pista.
      Kovalainen : Modelului Caterham CT03 nu i se poate imputa nimic dupa primele teste.
      Mercedes AMG : Lotus a gasit cea mai buna solutie pentru suspensiile ’FRIC’. Merg perfect la ei.
      Hamilton : Perez incepe sa simta presiunea la McLaren. Ii recomanda: un pilot de varf trebuie sa aiba mare rezistenta.
      Hamilton nu doreste plecarea lui Brawn. Chiar daca va fi inlocuit cu Paddy Lowe. (Oare stie ceva mai mult?).

      Bahrein/ foto 1
      Attached Files
      Last edited by epurare_coco; 04-19-2013, 15:15 PM.

      Comment


      • Distrugerea F1 continua. Grosjean s-a repliat. Pirelli continua.
        F1 - Pirelli anunta semnarea prelungirii acordului pentru F1 si in anul 2014
        Bernie Ecclestone a lansat o mica intrebare prin fraza „ din partea noastra totul este aranjat pentru 2014.”
        Aceasta afirmatie la surprins pe Paul Hembery, directorul de competitii de la Pirelli. Pentru noi lucrurile sunt foarte urgente.

        Hembery, preseaza continuarea Pirelli in F1, explica pozitia consiliului sau de administratie:

        "Ne trebuie rapid termenii noului contract pentru ca, in ciuda cheltuielilor din F1, vanzarile globale au scazut in 2012 cu 10%. Dar si cele de masini noi in acest an.

        CA-ul lui Hembery declara ca multitudinea de critici referitoare la gumele din 2013 din ultimele saptamani sunt innacceptabile.

        F1 – Penalitate de 5 locuri pe grila de start pentru Hamilton din cauza schimbarii anticipate / fortate a cutiei de viteze.

        Ce anume s-a intamplat. In aceasta dimineata, pneul spate stanga s-a dezintegrat inexplicabil (conf. Pirelli care a recunoscut acest defect). Automat s-a distrus si suspensia. La efectuarea reparatiilor, pentru siguranta pilotului si a masinii, echipa a decis si schimbarea cutiei de viteze ( in F1 suspensia nu este independenta ca noi. Tot ansamblul cutie de viteze-planetare-telescoape sun un ansamblu integrat).

        Bahreïn : Rosberg se impune. Urmeaza Vettel, Alonso et Hamilton.

        Temperatura aerului 34°, a pistei 42°.
        Lewis Hamilton si Esteban Gutiérrez vor fi penalizati cu 5 locuri, Mark Webber cu 3,

        Grila de start cinstita:
        Poz. Pilot Echipa Timp Q1 Timp Q2 Timp Q3
        01 Nico Rosberg Mercedes AMG 1:33.364 1:32.867 1:32.330
        02 Sebastian Vettel Red Bull Renault 1:33.327 1:32.746 1:32.584
        03 Fernando Alonso Ferrari 1:32.878 1:33.316 1:32.667
        04 Lewis Hamilton Mercedes AMG 1:33.498 1:33.346 1:32.762
        05 Mark Webber Red Bull Renault 1:33.966 1:33.098 1:33.078
        06 Felipe Massa Ferrari 1:33.780 1:33.358 1:33.207
        07 Paul di Resta Force India Mercedes 1:33.762 1:33.335 1:33.235
        08 Adrian Sutil Force India Mercedes 1:34.048 1:33.378 1:33.246
        09 Kimi Raikkonen Lotus Renault 1:33.827 1:33.146 1:33.327
        10 Jenson Button McLaren Mercedes 1:34.071 1:33.702 - :—.---
        — ---------------- --------------- ---------- ---------- ----------
        11 Romain Grosjean Lotus Renault 1:33.498 1:33.762
        12 Sergio Perez McLaren Mercedes 1:34.310 1:33.914
        13 Daniel Ricciardo Toro Rosso Ferrari 1:34.120 1:33.974
        14 Nico Hulkenberg Sauber Ferrari 1:34.409 1:33.976
        15 Valtteri Bottas Williams Renault 1:34.425 1:34.105
        16 Jean-Eric Vergne Toro Rosso Ferrari 1:34.314 1:34.284
        — ---------------- --------------- ---------- ---------- ----------
        17 Pastor Maldonado Williams Renault 1:34.425
        18 Esteban Gutierrez Sauber Ferrari 1:34.730
        19 Charles Pic Caterham Renault 1:35.283
        20 Jules Bianchi Marussia Cosworth 1:36.178
        21 Max Chilton Marussia Cosworth 1:36.304
        22 Giedo Van der Garde Caterham Renault 1:36.476

        Maine la 15,00. Cursa.
        Attached Files

        Comment


        • Originally posted by epurare_coco View Post
          F1 – Penalitate de 5 locuri pe grila de start pentru Hamilton din cauza schimbarii anticipate / fortate a cutiei de viteze.

          Ce anume s-a intamplat. In aceasta dimineata, pneul spate stanga s-a dezintegrat inexplicabil (conf. Pirelli care a recunoscut acest defect). Automat s-a distrus si suspensia. La efectuarea reparatiilor, pentru siguranta pilotului si a masinii, echipa a decis si schimbarea cutiei de viteze ( in F1 suspensia nu este independenta ca noi. Tot ansamblul cutie de viteze-planetare-telescoape sun un ansamblu integrat).
          Poti pune un link cu declaratia oficiala pirelli? Ca eu am gasit altceva.
          In rest nu inteleg ce spui, poate recitesti si reformulezi in limbaj de om normal.
          Pirelli
          Paul Hembery, Pirelli motorsport director
          ”The problem seen on Lewis Hamilton’s Mercedes during free practice was not the result of a structural tyre failure, but instead must have been down to a piece of debris on the track.”

          Don't miss a Formula 1 moment – with the latest news, videos, standings and results. Go behind the scenes and get analysis straight from the paddock.

          Comment


          • Off topic si flame.
            Ca atata stii.
            Posteaza matale in romaneste si mai vedem.
            Da. Nu am verificat suficient postarea. Mama m-a invatat sa-mi cer scuze cand gresesc. Se pare ca nu este cazul la matale. Urmaresti doar inchiderea subiectului. Daca si alti colegi au inteles, ar fi OK. Despre matale, ... .
            Se pare ca cei peste 2300 de vizitatori inteleg. Doar matale si ceilalti doi nu. Cam dubioasa parerea matale.
            Last edited by epurare_coco; 04-20-2013, 16:55 PM.

            Comment


            • GP de astazi de la ora 15,00 (RO) - Bahreïn 2013 - Grila de start oficiala
              Poz.______Pilot__________Echipa___________Timp Q1__Timp Q2__Timp Q3_Penalitati(locuri)
              01__Nico Rosberg______Mercedes AMG______1:33.364__1:32.867__1:32.330___---
              02__Sebastian Vettel___Red Bull Renault_____1:33.327__1:32.746__1:32.584___---
              03__Fernando Alonso___Ferrari_____________1:32.878__1:33.316__1 :32.667___---
              04__Felipe Massa______Ferrari_____________1:33.780__1:33.358_ _1:33.207___---
              05__Paul di Resta______Force India Mercedes_1:33.762__1:33.335__1:33.235___---
              06__Adrian Sutil_______Force India Mercedes_1:34.048__1:33.378__1:33.246___---
              07__Mark Webber______Red Bull Renault_____1:33.966__1:33.098__1:33.078___+3
              08__Kimi Raikkonen_____Lotus Renault_______1:33.827__1:33.146__1:33.327___---
              09__Lewis Hamilton____Mercedes AMG_______1:33.498__1:33.346__1:32.762___+5
              10__Jenson Button_____McLaren Mercedes___1:34.071__1:33.702____---______---
              ------------------------------------------------------------
              11__Romain Grosjean___Lotus Renault_______1:33.498__1:33.762____---______---
              12__Sergio Perez______McLaren Mercedes___1:34.310__1:33.914____---______---
              13__Daniel Ricciardo___Toro Rosso Ferrari____1:34.120__1:33.974____---______---
              14__Nico Hulkenberg___Sauber Ferrari_______1:34.409__1:33.976____---______---
              15__Valtteri Bottas____Williams Renault______1:34.425__1:34.105____---______---
              16__Jean-Eric Vergne__Toro Rosso Ferrari____1:34.314__1:34.284____---______---
              ---------------------------------------------------------------------------------
              17__Pastor Maldonado__Williams Renault______1:34.425__---________---______---
              18__Charles Pic________Caterham Renault____1:35.283__---________---______---
              19__Jules Bianchi_______Marussia Cosworth___1:36.178__---________---______---
              20__Max Chilton________Marussia Cosworth___1:36.304__---________---______---
              21__Giedo Van der Garde_Caterham Renault___1:36.476__---________---______---
              22__Esteban Gutierrez___Sauber Ferrari_______1:34.730__---________---______+5

              Comment


              • F1 - De ce trebuie sa fie penalizati pilotii pentru incidente tehnice?
                Ross Brawn considera ca F1 trebuie sa se gandeasca la aseasta problema.
                In cursul seziunii trei de antrenamete libere, Lewis Hamilton a fost victima unei dezintegrari a pneului stanga spate, a iesit de pe pista, a antrenat suspesia si cutia de viteze care a trebuit sa fie schimbata.

                In urma acestui accident, Lewis a fost retrogradat cu 5 locuri. O dezintegrare urmata de o penalizare. Nu cumva este un act de injustitie?

                Anul trecut, 5 echipe si 11 piloti au denuntat calitatea gumelor Pirelli. In acest an, dupa 3 curse, 6 echipe si 13 piloti.
                Singurii care au fost de acord, distrugand tehnic curse, au fost cei de la Pirelli.
                Daca murea un pilot?
                Oare cat costa viata unui pilot, a unei masini, fata de aceea a unor gume ale unui producator aflat la limita bunului simt?

                Ma ingrijoreaza doar tampeniile. Daca Pirelli pleaca, sper sa nu ne trezim cu familii distruse in Slatina.

                Sa ne pregatim:

                Parte 2 - fotografii
                Attached Files
                Last edited by mircea600sel; 04-21-2013, 13:12 PM.

                Comment


                • Aceleasi lamentari despre gume si pozute fara copyright de pe un singur site vai mama lui. Despre anvelope, ce spune Kimi:
                  Q: Can you comprehend all the lamenting about the tyres? You seem to be pretty unimpressed…
                  KR: We cannot change them right now so you better get used to it. Lamenting over things never helps.

                  Comment


                  • Vettel . Castiga detasat un GP relativ animat. Cel mai mult a suferit spectacolul.
                    (21 arilie 2013 - 15h43, de D. Thys)

                    Temperatura ambianta 29°.

                    Din pole position, Nico Rosberg este ajuns de Vettel din prima linie.
                    A doua linie este ocupata de Ferrari cu Fernando Alonso si Felipe Massa, linia atreia de Force India Mercedes cu Paul di Resta si Adrian Sutil.

                    Doar Felipe Massa este pe pneuri dure. Urmeaza Button, Grosjean, Hulkenberg, Bottas, Vergne si Gutiérrez toti pe dure.

                    Classementul primului tur : Rosberg, Vettel, Alonso, Di Resta, Massa, Webber, Raikkonen, Button, Perez, Hamilton, Grosjean, Hulkenberg, Ricciardo, Maldonado, Bottas, Vergne, Bianchi, Van der Garde, Pic, Chilton, Gutiérrez si Sutil. Ultimii doi se implica intr-un acrosaj imediat dupa start.

                    Sebastian Vettel depaseste pe Nico Rosberg in turul trei. Alonso il depaseste pe Nico in turul 4, germanul revine pe franare dar spaniolul se instaleaza din turul 5 in fata acestuia.

                    Top 10 la turul 6 : Vettel, Alonso (+3”5), Di Resta (+4”), Rosberg (+5”1), Massa (+5”4), Webber, Button, Perez, Raikkonen si Grosjean.

                    Fernando Alonso intra la primul schimb in turul 7 dar si pentru deblocarea aripilor DRS. Dar acestea se redeschid si spaniolul este obligat sa reintre pentru remediere.

                    Webber, Grosjean si Alonso intra in turul 8, Rosberg, Button, Ricciardo, Bianchi in 9, Vettel, Massa, Perez, Hamilton, Maldonado, Chilton in 10, Pic in 11, Hulkenberg in 12, Bottas in 13, Di Resta in 14, Van der Garde in 15 si Raikkonen in 16.

                    Clasament tur 17 : Vettel, Webber, Rosberg, Button, Grosjean, Perez, Di Resta, Hamilton, Hulkenberg, Raikkonen, Maldonado, Alonso, etc. Massa reintra la ralenti cu guma dreapta spate distrusa. Vergne abandoneaza, singurul de altfel.

                    Rosberg si Perez schimba in turul 20, Webber, Button in 21, Hamilton si Bianchi in 22, Maldonado, Pic, Chilton in 23, Alonso in 24, Vettel, Ricciardo, Van der Garde in 25, Hulkenberg in 26, Grosjean in 27, Massa in 28, Bottas in 29.

                    In acest timp, Button si Perez se bat ca nebunii pentru locul 5, se ating des, Jenson Button se descarca de nervi. In fata, Vettel conduce in fata lui Di Resta, Raikkonen si Webber.

                    Rosberg schimba iar in turul 33, Raikkonen, Button in 34, Pic in 35, Di Resta, Massa (dezintegrare pneu a doua oara cu blocare sistem schimb), Bianchi in 36, Webber in 37 (reintra jenandu-ul pe Rosberg), Hamilton, Chilton in 38, Perez, Alonso, Maldonado in 39.

                    Confortabil instalat in fruntea cursei, Sebastian Vettel nu are adversar.

                    Sebastian Vettel efectueaza o ultima oprire in turul 42. Romain Grosjean schimba si reintra pe locul 6.

                    Rosberg reintra in turul 44 pentru a patra oara, Button in 46, Bottas in 47.

                    La sfarsitul cursei, Romain Grosjean face un tur de forta pana pe locul trei, dupa Sebastian Vettel si colegul sau Kimi Raikkonen. Adica, acelasi podium de anul trecut.
                    c’est-à-dire exactement le même podium que l’année passée. Cet ordre ne changera pas d’ici à

                    Intra in puncte : Di Resta, Hamilton, Perez, Webber, Alonso, Rosberg si Button.

                    Poz.___Pilote_____________Echipa_________Ecart timp______________Nr.opriri
                    01__Sebastian Vettel_____Red Bull Renault____57 laps=1h36m00.498s_____3
                    02__Kimi Raikkonen______Lotus Renault____________+9.111____________2
                    03__Romain Grosjean____Lotus Renault_____________+19.507___________3
                    04__Paul di Resta________Force India Mercedes______+21.727___________2
                    05__Lewis Hamilton______Mercedes AMG___________+35.230___________3
                    06__Sergio Perez_________McLaren Mercedes________+35.998__________3
                    07__Mark Webber________Red Bull Renault__________+37.244__________3
                    08__Fernando Alonso_____Ferrari__________________+37.574_______ ___4
                    09__Nico Rosberg________Mercedes AMG___________+41.126__________4
                    10__Jenson Button_______McLaren Mercedes________+46.631__________4
                    11__Pastor Maldonado____Williams Renault_________+66.450__________3
                    12__Nico Hulkenberg_____Sauber Ferrari____________+72.933__________3
                    13__Adrian Sutil__________Force India Mercedes_____+76.719__________3
                    14__Valtteri Bottas________Williams Renault________+81.511__________3
                    15__Felipe Massa_________Ferrari_________________+86.364_____ _____4
                    16__Daniel Ricciardo_______Toro Rosso Ferrari_______+1 lap____________3
                    17__Charles Pic___________Caterham Renault_______+1 lap____________3
                    18__Esteban Gutierrez_____Sauber Ferrari___________+1 lap____________4
                    19__Jules Bianchi__________Marussia Cosworth______+1 lap____________4
                    20__Max Chilton__________Marussia Cosworth_______+1 lap___________4
                    21__Giedo Van der Garde___Caterham Renault________+2 laps__________5
                    22__Jean-Eric Vergne_______Toro Rosso Ferrari________DNF____________2

                    Cei mai buni timpi:
                    Poz._____Pilot_____________Echipa_________________ Turul_____Timpul
                    01__Sebastian Vettel_______Red Bull Racing-Renault_____55______1:36.961
                    02__Adrian Sutil___________Force India-Mercedes_______44______1:37.070
                    03__Fernando Alonso_______Ferrari___________________41______1:3 7.204
                    04__Nico Rosberg__________Mercedes AMG____________48______1:37.588
                    05__Romain Grosjean_______Lotus-Renault_____________52______1:37.627
                    06__Jenson Button_________McLaren-Mercedes_________49______1:37.743
                    07__Sergio Perez___________McLaren-Mercedes_________41______1:37.913
                    08__Kimi Räikkönen________Lotus-Renault______________57______1:38.164
                    09__Valtteri Bottas_________Williams-Renault___________57______1:38.192
                    10__Esteban Gutierrez______Sauber-Ferrari______________45______1:38.202
                    11__Lewis Hamilton________Mercedes__________________48______ 1:38.204
                    12 ….

                    Daca adaugam 25sec/oprire + timpi pentru depasire masini lente, cum ar fi aratat clasamentele?
                    Cred ca ar trebui introduse conditii de fiabilitate pentru gume, ca la benzina, maximum 2 opriri normale. Sa ai 7 piloti cu 4 opriri, 11 cu 3, unul cu 2 si unul cu 5, este inadmisibil.

                    PS. @siegfried=>=>=>=Flame.
                    Esti matale cu pluta vis-vis de ? copierea... Ma uit la zeci de surse. Daca voi primi o amenda, o anunt cu justificarea de rigoare. Cine a sesizat, ce a obtinut. Matale, UN MARE FASSSS.
                    Toti colegii nostri posteaza mii de chestii la limita legii. Ok. Vrei sa ma desfiintezi. Dar ce ai cu colegii?
                    Nu uita: romanii au, printre altele, doua vorbe:
                    - betivii se mai trezesc, prostii - NICIODATA!;
                    - nu esti prost destul daca nu esti si fudul.

                    Despre capra vecinului ... responsabilitatea apartine coordonatorilor de aici. Sarpele crescut la sanul lor naste monstri. Cam ca matale. Doar acestia sunt obsedati de distrugere.

                    Dar se pare ca cineva de aici, acolo sus, iti admira marlania si ardoarea de a distruge o oarecare munca a cuiva.

                    Comment


                    • Slaba prestatia pilotilor de la AMG, luand in considerare ca Nico a castigat prima grila de strat si a terminat pe pozita 9. Hamilton a reusit sa urce cateva pozitii pana la finalul cursei.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Corect.
                        Dar, fata de anul trecut, au intrat in toate cele 4 curse - ex abandonuri tehnice - in top then.
                        Este mai bine deja!
                        Astazi, 5 locuri din primele 10 au motorizari MB.
                        Iar gumele au cam 60% implicatie determinanta. O fi normal?
                        Last edited by epurare_coco; 04-21-2013, 18:29 PM.

                        Comment


                        • Da, 5 locuri din 10 merc, dar primele trei reno... ce inseamna sa privesti prin prisma.
                          Eu zic sa traduci macar cu google translate, asa cum faci si din franceza, ce a zis Kimi si am postat mai sus, dovada si rezultatul.
                          Despre Mercedes, greseala s-a vazut din calificari, masina de one lap, iar Rosberg o stia f bine.
                          Mai precis au setat un downforce extrem pe spate, ajuta o tura dar va strica foarte repede anvelopele, ceea ce s-a si intamplat, 4 opriri in loc de doua cat a facut Kimi sau Di Resta (locurile 2 si 4).
                          Kimi insa a pregatit de vineri masina pt aceasta strategie, Grosjean nu a putut de exemplu sa o duca.
                          Daca plecarea era de pe locul 4 sau 5, eu zic ca se putea bate cu Vettel.


                          Originally posted by epurare_coco View Post
                          Corect.
                          Dar, fata de anul trecut, au intrat in toate cele 4 curse - ex abandonuri tehnice - in top then.
                          Tare de tot )
                          Then = atunci/astfel/de atunci/apoi/asadar etc
                          Ten = 10
                          Last edited by Siegfried; 04-21-2013, 19:18 PM.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF