Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut LauLaur,
    Vreau sa subliniez ca tu si gruiarew aveti darul de a trezi optimismul in mine...pentru asta va sunt recunoscator. Intr-adevar, masina merge si asa. Poate atitudinea mea este nepotrivita uneori. Poate ca ar fi cazul sa nu mai postez pe clubmercedes, din cauza ca bagajul meu de cunostinte tehnice este insuficient pentru a ajuta alti posesori de A-class. Eu admir faptul ca tu sau DETHAVE sunteti capabili sa veniti cu o solutie la o anumita problema tehnica, ceea ce am am dorit si eu sa fac atunci cand m-am inregistrat pe acest forum...acum ce sa mai spun decat ca A-class este o masina mult prea complicata pentru mine iar faptul ca, de multe ori m-am luat dupa unii si altii care scriau pe aici ”schimba aia”, ”fa aia”, m-a dezamagit si mai mult...evident ca nimanui nu-i convine sa dea banii pe niste piese relativ scumpe sau manopera in mod inutil. Inca nu m-am putut obisnui cu ideea ca, daca ti-e draga masina asta, exista cineva care va profita de asta incercand sa-ti goleasca portofelul. Am spus eu ca nu am incredere in nimeni dar nu pot sa uit cand ma framanta curiozitatea despre rolul switch-ului de la pedala de ambreiaj...intrebam in stanga si in dreapta, care de care se dadea mai destept si singurul raspuns care l-am primit si am fost pe deplin satisfacut a fost de la tine Laur. De aceea, rectific si spun ca exista totusi oameni pe forumul acesta in care poti avea incredere. Cred ca voi mai reveni pe forum cand voi fi mai bine pregatit. Apropo, daca mai este cineva curios despre switch pedala de ambreiaj:”Clutch-release mechanism
    When the clutch is operated, the contacts in the clutch pedal switch (S40/3) are closed. If the vehicle is stationary and the clutch pedal switch is operated, the ECM(MSM) control module activates a defined idle speed curve.”
    Va urez multa sanatate si sarbatori fericite la toti.
    No malfunction

    Comment


    • #77
      Atitudinea e nepotrivită doar din cauză că te costă. Gândește-te că orice mașină SH iei cel care o dă, o dă că are ceva bube. Ori ceva urmează să cadă, ori s-a săturat să tot bage banii în ea. Prea puține cazuri când vrea doar "ceva mai mare" sau "altceva".

      Așa am fost și eu, mai ales că eu am luat-o de defectă. Dar am avut mare, mare noroc să dau peste un om cu capul pe umeri (mecanicul), care în loc să mă jupoaie ca pe un idiot ce eram (și poate încă mai sunt) mi-a explicat omul că pur și simplu nu are sens să-mi mai cumpăr o dată mașina pe bucăți.

      Acum am pornit-o după o săptămână și ceva. Ghici ce? Parcă fluieră iar ceva la motor la accesorii. Să fug cu ea iar în service să le zic că-mi fluieră ceva la motor și să-mi schimbe băieții pompa de apă, alternatorul, compresorul și rolele? Până nu-i o problemă clară, cum a zis Laur, adidasul în pedală (nu pot conduce cu bocanci), zeamă în rezervor și cu Dumnezeu 'nainte.

      Nu mai e nouă și n-o să poți s-o faci niciodată ca nouă.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #78
        Gruiarew, am uitat sa-ti spun despre rolul benefic al franei de motor. Eu nu prea o foloseam, in sensul ca, daca puneam o frana, ma repezeam repede si in pedala de ambreiaj. De la o vreme, mai intai apas pedala de frana si, abia dupa ce turajul motorului ajunge aproape de turatia de relanti, calc pedala de ambreiaj si scot pe neutru.
        Cand spun rol benefic ma refer ca parca merge mai bine maneta de viteza dupa aia.
        Stii ce mi-e teama cel mai mult? Cred ca un electrician priceput poate modifica in softul calculatorului valorile...in sensul ca poate invata ECU sa ia o valoare gresita drept buna...ma refer la valori presiune admisie, temperatura admisie, etc....apoi, iti baga gogoasa cu placa de presiune sau ca masina e veche si nu mai ai dreptul la pretentii. Eu de aceea fac experimente...daca vad ca ECU ignora senzorul MAP, imi dau seama ca se foloseste de ceilalti senzori, cum ar fi senzorul pozitiei acceleratiei, senzorul turatie motor etc, pentru a forma amestecul...dar nu stie cand e motorul in sarcina. Iti aduci aminte cum calcatul puternic al franei avea efect pozitiv asupra schimbarii vitezelor...ma gandesc ca presiunea din galeria de admisie e cruciala dar daca ECU nu vede corect presiunea de la MAP, calculatorul, vazand ca ai calcat frana isi da seama ca trebuie sa scoata motorul din sarcina...am inteles ca, la masinile mai noi, cand folosesti frana de motor consumul de carburant este zero...cica ECU ii taie injectia de carburant...in fine, eu personal nu voi schimba niciodata kit-ul de ambreiaj...sunt 100% sigur ca la aceasta masina totul este legat in lant. Mi-ar placea sa pot sa-mi rescriu softul in calculatorul masinii si sa aiba valorile din fabrica dar nu stiu unde sa ma duc...fiindca stau prost cu increderea in oameni.
        No malfunction

        Comment


        • #79
          Am mai vazut pe undeva discutia dar nu mai stiu, despre busonul rezervorului si PCV. Am deschis si eu busonul, cu motorul pornit, si am observat ca trage aer permanent. Am facut experimentul si cu motorul rece, si cu motorul cald. Ma bate gandul sa obturez valva asta si sa las furtunul cu vapori de benzina care vin din rezervor in aer. Sunt curios sa vad cum merge motorul. Bine, asta dupa ce termin de facut cozonacii. Daca vedeti ca nu mai postez nimic inseamna ca am explodat...si nu e indicat experimentul.
          No malfunction

          Comment


          • #80
            Sincer nu cred că stă nimeni să-ți rescrie ECU numai ca să-ți schimbe după aia placa de presiune. Mai degraba îți găurește un furtun sau desface un colier.

            Și eu conduc la fel, doar pentru faptul că o zicală veche zice "să nu te încrezi în frână și-n..." (nu mai scriu ca poate-mi iau ban).

            Trebuie să te gândești că sunt piese ce în timp au uzură depinzând cel mai mult de piesa dintre volan și scaun. Personal știu pe cineva ce "călărește" ambreiajul. De asemenea o "ține" în rampa la plecarea de pe loc doar din ambreiaj. Toți care-l cunoaștem i-am făcut morală. Dar omul are sute de mii de km la bord și așa știe el.

            Oricât ne-am ține noi românii de deștepți și inteligenți până-i lumea n-o să fim la nivelul nemților. Nu-i mai scoate mațe și furtune, dă-i pace. Alea-s puse acolo cu un scop și după niște calcule. Dacă-s acolo îs pentru că trebuie să fie acolo nu să vină X să le demonteze.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #81
              Daca aveai putina rabdare si lasai conectorul de la MAP scos mai multi km se aprindea si martorul motor.

              Determinarea in timp real dupa senzorul MAP e mai putin importanta la motoarele fara turbo, la modelul tau valoarea citita de respectivul senzor e cruciala doar in situatii limita.

              De la Euro2, orice masina taie complet benzina in frana de motor.

              Poti incerca sa experimentezi dupa ce studiezi ceva mai mult si mai ales dupa ce intelegi principiile de functionare ale motorului tau.

              Astfel, cu experienta de pana acum si cu informatii documentate despre MAP, management, canistra carbon, valve, etc, poti gasii pe cineva care are incredere 'in oameni', care sa iti imprumute un tester/scanner.

              Daca tester-ul respectiv iti castiga increderea, mai ales in zona valorilor reale sau actionarilor, experienta ta se va imbogatii exponential.

              Aproape 100% dintre calculatoarele motoarelor Euro4 sunt programabile si destul de ieftin de adus la zi, daca nu s-a facut pana acum.

              Eu merg cu un e169 A150 din 2005, care mergea destul de ciudat acum 40K km pana sa ii fac update-ul la motor. Ciudat, dar a mers 10 ani. Ultimii 40K km, de cand alearga pt noi, i-a facut exemplar - cuplu constant, relanti perfect, consum OK, etc.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #82
                Pai uite de ce nu am incredere. Eu, din cand in cand, mai dau telefon pe la service-uri reprezentanta si mai pun si eu cate o intrebare. Bine, nu toti consilierii dau informatii prin telefon dar mai sunt binevoitori. Ultima oara, daca nu ma insel am sunat la Autoklass, cred ca era cea de pe bdul. Unirii - Bucuresti si intreb daca se poate face update la soft-ul motorului. Mi-a raspuns o doamna si mi-a spus ca da. Apoi, mi-a facut legatura cu un consilier si el mi-a spus ca nu. M-a intrebat ce masina am si i-am spus ca e W169, benzina, 2004, cutie manuala, etc. Apoi m-a intrebat de ce vreau sa fac update, daca am vreo problema la masina. Evident, i-am spus ca nu am nici o problema la masina...asta fiindca eram convins ca se poate.
                Asadar, domnule cl 600, o fi ieftin de adus la zi dar e greu cu oamenii. Am fost la Tiriac Auto pentru o diagnoza. Ei spun ca masina e perfecta. Singurul care nu crede ca e perfecta sunt eu...asta, fiindca daca sunt la semafor si ma iau la intrecere cu un Trabant, n-am nici o sansa. Bine, nu sunt eu genul vitezoman. Ma uit la frana de mana sa vad daca nu cumva am plecat cu ea trasa dar nu e asta. Acum, stiu, daca e cineva care are vreun depozit de piese auto, o sa-mi spuna ca imi patineaza discul de ambreiaj...sa fie clar, masina asta nu pupa kit nou de ambreiaj...prefer sa sap o groapa si sa o bag acolo pentru totdeauna. Daca dumneavoastra spuneti ca nu e asa important senzorul MAP, atunci ma duc cu gandul la partea de injectie benzina...si imi vine in minte switch-ul de la pedala ambreiajului. Nu stiu de ce am senzatia ca e ceva in neregula, nu neaparat cu switch-ul ca am pus unul nou, ci mai degraba cu faptul ca ECU nu-l vede...sau il vede apasat tot timpul. Aveti dreptate in ceea ce priveste tester-ul, daca mos Craciun mi-ar aduce si mie un tester STAR, probabil mi-as imbunatati experienta. Nu stiu daca va incalzeste cu ceva dar dumneavoastra sunteti unul dintre oamenii in care am incredere. Poate, daca reusesc sa ajung prin Bucuresti vreodata, o sa va contactez pentru o diagnoza. Va multumesc pentru amabilitatea de am raspunde la postarile mele care cred ca au devenit plictisitoare pentru multi cititori ai forumului. Va urez sarbatori fericite.
                No malfunction

                Comment


                • #83
                  Poti incerca un tester generic, de catva lei cu bluetooth pe telefon, nici nu vreau sa ma gandesc ce nebunii ti-ar trece prin cap sa faci cu Star-ul!

                  Switch-ul, de la care a pornit toata nebunia il vei regasii in valorile actuale ale testerului si daca merge...


                  A-urile vechi pe benzina nu au volanta cu masa dubla, astfel diagnoza ambreiajului se face simplu - aluneca ( urca turatia motorului in gol ) sau nu.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #84
                    Dar este adevarat ca, daca volanul nu sta perfect drept, calculatorul crede ca esti in curba si reduce din puterea motorului? La mine trage putin dreapta si mereu trebuie sa corectez pozitia masinii...daca nu-s atent, ma trezesc cu masina in sant.
                    No malfunction

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by georgealinel View Post
                      Dar este adevarat ca, daca volanul nu sta perfect drept, calculatorul crede ca esti in curba si reduce din puterea motorului? La mine trage putin dreapta si mereu trebuie sa corectez pozitia masinii...daca nu-s atent, ma trezesc cu masina in sant.


                      Dupa ce verifici presiunea in roti, dacanu se rezolva, este necesara reglarea geometriei rotilor.

                      Comment


                      • #86
                        Originally posted by georgealinel View Post
                        Dar este adevarat ca, daca volanul nu sta perfect drept, calculatorul crede ca esti in curba si reduce din puterea motorului?...
                        Salut!
                        Daca exista diferenta mare intre traiectoria urmata de vehicul si unghiul de inclinatie al volanului se aprinde martor ESP in bord. De redus nu reduce nimic, doar ca din moment ce s-a aprins martorul in bord sistemul devine inactiv.
                        Cum spunea si colegul, refa geometria si volanul o sa stea drept.Sau mai degraba, refa geometria pana cand volanul o sa stea drept. Si spun asta ca sa fii atent la cine te duci. S-a intamplat sa plec din service cu volanul inclinat...
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #87
                          Da, trebuie refacuta geometria. Am facut-o de vreo cinci ori pana acum, degeaba. Presiunea este egala in roti, anvelope noi. Oricum, m-am obisnuit...te duci la service, aia se fac ca regleaza, incaseaza banii, iti da si o foaie cu niste unghiuri care spun ei ca se incadreaza in limitele normale. Masina nu pare sa fi fost accidentata anterior, de aceea cred ca nu vor sa-mi regleze bine unghiurile.
                          Am gasit pe site-ul acesta: http://mechanics.stackexchange.com/q...oad-determined ce senzori foloseste ECU pentru a determina cand motorul este in sarcina. Cineva intreaba: ”What parameters does an ECU look at to sense and determine the engine load? I don't think there is a single tell-all sensor which returns the engine load; there are likely several signals being combined here”
                          Exact asta ma intereseaza si pe mine. Si raspunsul a fost asta:”There isn't a single sensor it uses to figure this out. For a gasoline (or spark ignition) engine, it utilizes the Air Intake Temperature Sensor (IAT), Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor, Throttle Position Sensor (TPS), and Engine Coolant Temperature (ECT) sensor to do calculations”.
                          Trag concluzia ca, daca unul din senzorii astia nu transmit corect informatiile catre ECU, motorul nostru e in plop. De exemplu, eu am avut senzorul de temperatura lichid racire motor defect...acul imi statea pe la vreo 65 grade. Am crezut ca ramasese termostatul blocat pe deschis dar nu era asa...ca am pus senzorul vechi la termostatul nou si tot 65 grade imi arata. Apoi am pus din nou senzorul nou si acul sta pe 80 grade. Deci senzorul trimitea catre ECU o valoare gresita a temperaturii lichidului de racire si, pe tester nu era nici un cod eroare.
                          Are cineva un senzor MAP care sa nu fie decalibrat si sa mi-l imprumute si mie? Am observat ca schimbarea vitezelor depinde de problema aceasta cu ”engine load”.
                          No malfunction

                          Comment


                          • #88
                            Am gasit pe site-ul acesta:... ce senzori foloseste ECU pentru a determina cand motorul este in sarcina. Exact asta ma intereseaza si pe mine.
                            Te intrebai mai demult, de ce motorului, scos din viteza si neaccelerat ii scade turatia la ralanti, in timp ce aceluiasi motor, cuplat in viteza si neaccelerat ii ramane turatia mai sus de ralanti. Asta parca era una din intrebarile tale si sper sa nu ma insel.
                            Dupa parerea mea, motorul scos din viteza si neaccelerat, in mod normal revine la turatia de ralanti. Faptul ca atunci cand e in viteza si neaccelerat(frana de motor) tine turatia mai sus se datoreaza inertiei vehiculului, inertie care se transmite invers, adica de la roti la motor. La fel ca atunci cand cobori o panta cu inclinatie mare, in viteza a doua fara sa accelerezi(logic). Turatia motorului creste...
                            Trag concluzia ca, daca unul din senzorii astia nu transmit corect informatiile catre ECU, motorul nostru e in plop.
                            Eh, n-as spune chiar in plop... dar il apuca tusea, asta-i clar. Sunt totusi cativa senzori ale caror informatii sunt critice.
                            Am observat ca schimbarea vitezelor depinde de problema aceasta cu ”engine load”.
                            Aminteste-ti ce facea switch-ul de la ambreiaj... dar sa nu te gandesti ca are legatura cu faptul ca tie iti intra greu in viteza. Aia e o problema strict mecanica(dupa mintea mea), asa cum am mai spus.
                            Toate cele bune!
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #89
                              Salut LauLaur,
                              Ma intrebam mai demult, si inca ma mai intreb, de ce motorul meu vine pe relanti daca scot pe neutru iar masina este in miscare...in timp ce la altii, daca scoti pe neutru in timp ce masina se deplaseaza turajul sta undeva mai sus de relanti.
                              Nu stiu cum sa fac sa explic mai bine situatia...ma refer cu transmisia decuplata, cu frana de motor am inteles ce se intampla.
                              Sa zicem ca urmeaza o vale mai lunga...ai 60km/h si scoti pe neutru si iei picioarele de pe pedale...in situatia asta, la mine, acul turometrului vine pe turatia de relanti. La altii, turajul nu vine pe relanti in aceasta situatie ci sta mai sus, undeva aproape de 1000rot/min...si abia dupa ce rotile masinii se opresc, atunci turajul vine pe relanti.
                              Mai e un fenomen care nu-l inteleg...am observat in filmulete cu W169 ca atunci cand se apasa pedala de ambreiaj in timpul mersului, acul turometrului coboara foarte repede...in timp ce la mine, coboara mai greu...si mai e si faza aia, ca la unii nu se tureaza motorul mai mult de 4000 de ture daca masina e pe loc, in timp ce a merge mai mult. Eu nu am alta solutie decat sa compar cu ceea ce aud sau vad la altii. Simt ca e ceva in neregula dar, probabil ca nu voi afla niciodata...daca problemele sunt din senzori decalibrati, mai pot schimba si eu...dar, daca problema e in soft, am incurcat-o. Bine, stiu ca masina merge si asa, dar stiu ca n-o sa mearga mult. Mai stiu si ca nu se merge cu transmisia decuplata, eu doar fac o comparatie cu ce se intampla la altii. Ce am mai observat ciudat, de exemplu senzorii de temperatura lichid racire motor si senzorul MAP sunt insemnati cu vopsea galbena...ma gandesc ca astia din service, au piese decalibrate si iti pun pe masina cand o duci la ei...si nu te lasa sa te uiti. Fiindca au memoria scurta si nu isi mai aduc aminte cui au ”preparat” masina marcheaza cu vopsea. Eu am schimbat senzorul de temperatura lichid racire, acum am pus gand rau senzorului MAP. Nu mai mi-aduc aminte daca era vopsea si pe cel de temperatura aer admisie, trebuie sa ma uit din nou. Am explicat mai sus ce experimente am facut ca sa-mi dau seama ca senzorul de temperatura lichid racire trimitea informatia falsa catre ECU. Daca as avea si eu un tester STAR ce bine ar fi. La reprezentanta, dai 120lei pt test si iti spune ca masina este impecabila. Sunt satul de gogosi. Bine, n-am dovezi ca ei mi-au marcat senzorii masluiti dar ce sa fac?? Consilierul de acolo imi spune ca e placa de presiune decalita...spune si tu, cum si-a dat el seama de asta...merg de mai mult de un an cu masina asa si am facut 34000km, daca era placa decalita nu-i clar ca murea demult. Ei mizeaza pe datul motorului jos, probabil cea mai banoasa operatiune de manopera la A-class. Ma intreb daca mai exista corectitudine pe undeva.
                              No malfunction

                              Comment


                              • #90
                                Salut!
                                de ce motorul meu vine pe relanti daca scot pe neutru iar masina este in miscare...in timp ce la altii, daca scoti pe neutru in timp ce masina se deplaseaza turajul sta undeva mai sus de relanti.
                                Din punctul asta de vedere, masina ta se comporta normal. E firesc sa revina la turatia de ralanti atunci cand masina e scoasa din viteza si nu e accelerata. Ecu citeste turatia motorului cu senzorul de pe volanta, nu cu senzorii de pe roti.
                                Faptul ca nu revine si motorul sta mai sus in ture la ralanti indica probleme: o clapeta de acceleratie murdara, ralanti marit, aer fals, etc...
                                Ce am mai observat ciudat, de exemplu senzorii de temperatura lichid racire motor si senzorul MAP sunt insemnati cu vopsea galbena..
                                Ups! Asa au fost de cand ai cumparat masina? Te intreb pentru ca cei din dezmembrari au obiceiul sa marcheze astfel piesele vandute(sa le poti returna ). Posibil sa fii fost schimbate de fostul proprietar.
                                Ei mizeaza pe datul motorului jos, probabil cea mai banoasa operatiune de manopera la A-class. Ma intreb daca mai exista corectitudine pe undeva.
                                Aici e alta discutie. Poate sunt si din astia pusi pe capatuiala, dar majoritatea actioneaza in necunostinta. Spre exemplu, ieri am vorbit cu un amic. W168-ul lui nu mai iesea din viteza a doua. Masina dusa la service, lasata acolo, astepta resemnata macelul. Urma sa i se dea motorul jos pt o disectie a cutiei(vazuta de mecanic cu posibile probleme ).
                                S-a rezolvat(o problema marunta la selectorul de viteze) fara nici un cost, in 10 minute.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF