Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Esp mercedes W169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by georgealinel View Post
    Serios, a dat gaura in etrier? Si a astupat-o dupa ce a scos pistonul? Cum a indreptat pistonul? Mai bine puneai un etrier cu piston noi. Verifica sa nu piarda lichid de frana...si sa nu traga aer in instalatie. Spira de volan cum ai reparat-o? Daca zici ca se aprinde ESP cand dai intr-o groapa, e clar, nu mai e ca din fabrica. Recomand sa pui spira buna si sa ti-o calibreze un specialist cu tester dedicat...si etrier cu piston care nu au fost gaurite sau indreptate cu ciocanul. Pistonul ala s-ar putea bloca din nou. Scoaterea aerului din instalatia de franare trebuie facuta tot de un specialist. Ce sa-i faci? A-class-ul asta vrea perfectiune.
    Adriane, asculta de sfatul lui gruiarew, inspecteaza switch-ul de la pedala de frana...colegul a facut un topic cu switch-ul.
    Crede-ma cu spira am umblat la 3-4 meseriasi cu STAR si nici unul nu a reusit sa o faca....am un topic intreg numit Spira volan despre subiect) nu ma lasa sa merg mai tare de 52km la ora si multe aventuri am tras cu spira) asa ma-m hatarat sa o fac chiar eu..si acum am observat de fapt ca trage doar cand accelerez cu draci in dreapta eu nu pot merge incet,probabil trage dreapta vrea in parcare))))))))) masina este unW168 an 2001 facelift varianta long.

    Comment


    • #17
      Originally posted by gambler View Post
      Cu burghiul a dat gaura ,acolo nu are treaba cu aerul pistonasi aceia nu sunt actionati cu aer au o garnitura (arculet) de cauciuc . de ce sa pun etrier nou??? In etrier a dat gaura nu in pistonas ca ala are circumferinta unul surub de 15.....

      Apropo la service am fost ,este mecanic de vreo 25-30 ani...este foarte bun dar ma mir ca sa chinuit atata cu etrierul pentru ca sta rau cu rabdarea normal trebuia prin caldura sa-l scoata ,dar a vrut el sa rupa vreo 3 burghie)
      Salut!
      Tu vorbesti de culisele suportului etrierului, nu de piston sau etrier. Pentru asta se da jos suportul, se prinde boltul culisant in menghina, spray la greu si rasucit, iese mult mai repede decat sa gauresti suportul. Pe gaura aia patrunde apa, praf si in juma de an ii mai dai o gaura...
      Acum, ON TOPIC:
      Nu cred ca ar fi geometria asta-i unghiul de fuga,nu??? nu am uzura la cauciucuri.
      Geometrie roti=unghi convergenta+unghi fuga+unghi cadere
      De obicei astea sunt cauzele care duc la astfel de comportament: geometria si/sau cele expuse de colegi mai sus. Adica: frane blocate, presiune incorecta in pneuri, jocuri inadmise in directe, etc.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Salut.Eu am w 169 si dupa ce am schimbat toata articulatia fata,am plecat catre service sa-i fac geometria.Pana la service vreo 25 de km sa aprins ESP-ul continuu.Dupa ce am facut geometria nu sa mai aprins si merge perfect acum.

        Comment


        • #19
          Joi mi s-a aprins in bord ESP Inopearative si s-a limitat la 2100 rpm. Am oprit motorul, eroarea a disparut. Am fost la diagnoza cu ea, a dat un mesaj de Signal Implausible, si asta a fost totul. Accelera, sunasi mergea normal. A doua zi, vineri, dau sa plec, apare martorul de check engine, si iarasi limitare la 2100 rpm. Maine am programare la mecanic, dar orice sfat e bun. Va multumesc.

          Comment


          • #20
            si la mine de vreo 3 zile s-a aprins esp-ul, si am 2 mesaje
            1. esp inoperative
            2. runflat inoperative, ceva de genul.
            am aprins martorul de esp-cel cu semnul exclamarii si martorul check engine
            Nu ma lasa sa depasesc viteza de 120 km\H, la turatie nu sunt limitat insa cand ating viteza de 120 km nu mai trage deloc deloc, pana la aceasta viteza trage perfect normal.
            Care ar putea fi cauzele si ce trebuie schimbat, poate ne ajuta colegii care au mai patit.
            Masina este un mercedes w 169 a 180 cdi an 2007.
            mecanic bun nu am gasit si ma gandesc sa o duc la reprezentanta, alta alternativa nu am ca nu vreau sa imi bat joc de masina

            Comment


            • #21
              Aceeași problema o mai am și eu din cînd în cînd. Dar destul de rar. Am fost la tester și mi-au spus că un senzor de pe una din roti nu citește corect, ieșind din plaja de valori. Nu s-au văzut care din ei e cel cu bubă. Așa că m-am apucat de am curățat toți senzorii. De când i am curățat a trecut o luna și mi-a făcut figura numai odată. Nu mă stresez prea tare pentru că mașina merge foarte bine, are geometria făcută bine, anvelopele de vara și iarna sunt noi, atît jantele de aliaj (de vara) cît și cele tabla (iarna) sunt drepte și echilibrate corect. Că rezolvare opresc motorul (dar nu în mers cum zicea un coleg mai sus- metoda de sinucigaș după mine ) aștept 10 secunde și plec mai departe. Sunt chiar curios ce poate fi și cum au rezolvat cei care au pățit așa ceva. Tip auto w169 2008 cvt 180 cdi.

              Comment


              • #22
                Originally posted by amicull View Post
                si la mine de vreo 3 zile s-a aprins esp-ul, si am 2 mesaje
                1. esp inoperative
                2. runflat inoperative, ceva de genul.
                am aprins martorul de esp-cel cu semnul exclamarii si martorul check engine
                Nu ma lasa sa depasesc viteza de 120 km\H, la turatie nu sunt limitat insa cand ating viteza de 120 km nu mai trage deloc deloc, pana la aceasta viteza trage perfect normal.
                Care ar putea fi cauzele si ce trebuie schimbat, poate ne ajuta colegii care au mai patit.
                Masina este un mercedes w 169 a 180 cdi an 2007.
                mecanic bun nu am gasit si ma gandesc sa o duc la reprezentanta, alta alternativa nu am ca nu vreau sa imi bat joc de masina
                La mine a fost de vina switchul de la pedala de frana, 3 minute dureaza schimbatul, dupa schimb merge totul perfect.
                inainte de a schimba switchul de la frana am facut si geometria cu toate ca nu s-a umblat la directie

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF