Salutare!
De vreo saptamana mi-a aparut problema aceasta si chestia e ca ventilatorul de la radiator merge la maxim permanent plus ca mi-a intrat in Limp Mode. In prima faza ammers la tester Star, care, din pacate nu a putut fii efectuat din cauza ca pe pin-ul cu semnalul de la contact nu primeste curent. Deci s-a conectat la computere tot ok dar când a cerut testerul sa puna contactul ca sa poata citi erorile s-a deconectat. Am fost trimis la electrician sa rezolve problema pinului (am crezut ca e fir intrerupt). La electrician am descoperit ca siguranta F2 de pe releu (de la computere) e arsa. Când am pus alta siguranta a ars-o pe loc, defapt urmatoarele 10 sigurante le-a ars pe loc... când atingeam cu siguranta flama si le ardea.
Am descoperit ca pe plus vine semnal când pun contactul, dar din ceva motive, arde siguranta si nu transmite semnalul catre pin. Dupa am descoperit ca defapt pe 2 fire cu acelasi cod de culori vine semnal când pun contactul (firul este culoarea rosu-verde). Am dat jos computerele crezând ca poate s-a ars ceva de la releu sau chiar computere, dar nimic. Când le-am montat inapoi, am pus alta siguranta pe care in prima faza nu a ars-o, dar dupa 15 min dinnou aceeasi eroare,aceleasi simptome. Unul dintre cele 2 fire rosu-verde merge la senzorul care vine pe furtunasul mic de la epuratorul de gaze carter, iar celalalt intra in masina. Întrebarea mea e unde merge acel fir in masina? Si ar putea face scurt ca sa imi arda siguranta? Exista vreun loc in manunchiul de fire care intra in masina, care sa transforme firele in mai multe de acelasi fel, gen mufa, releu, etc? Am exclus din start la electrician ca problema vine de la releul ventilatorului sau senzorul temperatura motor... Acea siguranta e de la diesel management, abs/esp... si daca e functionala , e semnal si la pin-ul cu problema... Cum ma sfatuiti sa procedez sa aflu care e problema? Multumesc si scuze de povestea lunga...
Mercedes W210 E200cdi tiptronic
De vreo saptamana mi-a aparut problema aceasta si chestia e ca ventilatorul de la radiator merge la maxim permanent plus ca mi-a intrat in Limp Mode. In prima faza ammers la tester Star, care, din pacate nu a putut fii efectuat din cauza ca pe pin-ul cu semnalul de la contact nu primeste curent. Deci s-a conectat la computere tot ok dar când a cerut testerul sa puna contactul ca sa poata citi erorile s-a deconectat. Am fost trimis la electrician sa rezolve problema pinului (am crezut ca e fir intrerupt). La electrician am descoperit ca siguranta F2 de pe releu (de la computere) e arsa. Când am pus alta siguranta a ars-o pe loc, defapt urmatoarele 10 sigurante le-a ars pe loc... când atingeam cu siguranta flama si le ardea.
Am descoperit ca pe plus vine semnal când pun contactul, dar din ceva motive, arde siguranta si nu transmite semnalul catre pin. Dupa am descoperit ca defapt pe 2 fire cu acelasi cod de culori vine semnal când pun contactul (firul este culoarea rosu-verde). Am dat jos computerele crezând ca poate s-a ars ceva de la releu sau chiar computere, dar nimic. Când le-am montat inapoi, am pus alta siguranta pe care in prima faza nu a ars-o, dar dupa 15 min dinnou aceeasi eroare,aceleasi simptome. Unul dintre cele 2 fire rosu-verde merge la senzorul care vine pe furtunasul mic de la epuratorul de gaze carter, iar celalalt intra in masina. Întrebarea mea e unde merge acel fir in masina? Si ar putea face scurt ca sa imi arda siguranta? Exista vreun loc in manunchiul de fire care intra in masina, care sa transforme firele in mai multe de acelasi fel, gen mufa, releu, etc? Am exclus din start la electrician ca problema vine de la releul ventilatorului sau senzorul temperatura motor... Acea siguranta e de la diesel management, abs/esp... si daca e functionala , e semnal si la pin-ul cu problema... Cum ma sfatuiti sa procedez sa aflu care e problema? Multumesc si scuze de povestea lunga...
Mercedes W210 E200cdi tiptronic
Comment