Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Engine Fan-Visit workshop!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Engine Fan-Visit workshop!

    Salutare!

    De vreo saptamana mi-a aparut problema aceasta si chestia e ca ventilatorul de la radiator merge la maxim permanent plus ca mi-a intrat in Limp Mode. In prima faza ammers la tester Star, care, din pacate nu a putut fii efectuat din cauza ca pe pin-ul cu semnalul de la contact nu primeste curent. Deci s-a conectat la computere tot ok dar când a cerut testerul sa puna contactul ca sa poata citi erorile s-a deconectat. Am fost trimis la electrician sa rezolve problema pinului (am crezut ca e fir intrerupt). La electrician am descoperit ca siguranta F2 de pe releu (de la computere) e arsa. Când am pus alta siguranta a ars-o pe loc, defapt urmatoarele 10 sigurante le-a ars pe loc... când atingeam cu siguranta flama si le ardea.

    Am descoperit ca pe plus vine semnal când pun contactul, dar din ceva motive, arde siguranta si nu transmite semnalul catre pin. Dupa am descoperit ca defapt pe 2 fire cu acelasi cod de culori vine semnal când pun contactul (firul este culoarea rosu-verde). Am dat jos computerele crezând ca poate s-a ars ceva de la releu sau chiar computere, dar nimic. Când le-am montat inapoi, am pus alta siguranta pe care in prima faza nu a ars-o, dar dupa 15 min dinnou aceeasi eroare,aceleasi simptome. Unul dintre cele 2 fire rosu-verde merge la senzorul care vine pe furtunasul mic de la epuratorul de gaze carter, iar celalalt intra in masina. Întrebarea mea e unde merge acel fir in masina? Si ar putea face scurt ca sa imi arda siguranta? Exista vreun loc in manunchiul de fire care intra in masina, care sa transforme firele in mai multe de acelasi fel, gen mufa, releu, etc? Am exclus din start la electrician ca problema vine de la releul ventilatorului sau senzorul temperatura motor... Acea siguranta e de la diesel management, abs/esp... si daca e functionala , e semnal si la pin-ul cu problema... Cum ma sfatuiti sa procedez sa aflu care e problema? Multumesc si scuze de povestea lunga...

    Mercedes W210 E200cdi tiptronic

  • #2
    Update!

    Am fost azi la tester Star aici in Cj (daca vrea cineva nr de tel, vi-l dau cu placere). La prima citire, a aparut o gramada de erori, cel mai probabil ca am umblat printre fire. Dupa ce a sters erorile stocate, au ramas urmatoarele coduri :
    -p0100-064 B2/5 (hot film mass air flow
    -p1189-008 M55 (inlet port shutoff motor... etc. ...for disconnect ...
    -p1189-016 M55 (inlet port shutoff motor ....ground keying)
    -p1470-008 Charge pressure control Open
    -p1403-008 Exhaust gas recirculation Open


    Scz ca nu am denumirea completa a erorilor, am facut poze la ecran si nu am reusit sa prind si codurile si denumirea completa...

    Chestia e ca in continuare imi arde siguranta de pe releul de la computere, dar nu pe loc ci in 4-5min dupa ce pun alta. Din moment ce arde siguranta, tre sa stau vreo jumătate de ora ca sa pot sa pun alta si sa functioneze iara 4-5 min... Ce e de facut in continuare? Stima

    Comment


    • #3
      Eu banuiesc un scurt pe undeva si de aici si arderea sigurantei.Ar trebui urmarit traseul cablurilor , sa nu fie intrerupte pe undeva.

      Sau eventual , ventilatorul in sine .

      Comment


      • #4
        Poi de aia am facut testul ca sa vedem exact unde face scurt ca sa arda siguranta... si asta am primit la test... stim destul de multe, dar ventilatorul suntem 100% ca functioneaza corect. S-ar putea intradevar sa fie o problema la releul ventilatorului, care... o sa vedem cum reusim sa il verificam... e foarte interesant faptul ca in momentul care nu arde siguranta, nu porneste ventilatorul si iese din Limp Mode (alea cateva minute pana arde dinnou siguranta si iar intra in Limp Mode, si iar porneste ventilatorul...). E vorba de siguranta F2 de 15A de pe releu...
        Dar codurile de eroare ce inseamna? Unde ar trebui sa verific toti senzorii aia? Adica am cautat pe net ce inseamna p0100 si lumea zicea ca e vb de EGR, nici pe departe filamentul debitmetrului...(cum zice denumirea codului.)
        1. P0100 - 001- debitmetru
        2. p0100 - 064- la fel
        3. p1189 - 016 - M55 inlet port shutoff ( ??? )-unde sau despre ce e vb?
        4. p1189 - 008 - M55 cred va acelasi lucru
        5. p1470 - 008 - charge pressure control open ( e vb de aeropaletii de la galeria de admisie ??? sau altceva?
        6. p1403 - 008 - Exhaust gas recirculation open (e vb ca ramane deschisa supapa EGR? Unde e mufa de EGR?

        Electricianul a zis ca tre sa scoatem pe rand mufele de la erorile de mai sus, pana ce nu se mai arde siguranta. Când nu se arde, am gasit unde e problema..

        Comment


        • #5
          Foarte bine a gandit electricianul. Incepe cu M55.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            M55-ul e motorasul de la galerie, esti cumva si-n limp?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              A zis ca a luat si limp.

              Comment


              • #8
                Da, asa e a zis, n-am fost atent, la cate bube a avut cu junghiul...
                Chestia electrica ma depaseste.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #9
                  Da...si limp...
                  Electricianul e foarte capabil la partea de electricitate...dar nu si la interpretare coduri eroare. Sunt sigur ca daca il lasam sa imi demonteze jumătate de masina, ca sa urmeze acel cablu, il gasea si repara, dar probabil ca dupa o saptamana de demontat. Tocmai de aia am ales sa merg intai la test, sa trecem peste partea in care trebuie sa cautam unde merge acel fir... Acel motoras actuator l-am schimbat acum 2 ani, tot dupa limp mode. Partea ciudata e ca acel motoras merge in gol de atunci...tija si aeropaletii sunt anulati...motorasul nici macar nu e pus la locul lui sub galeria de admisie, ci agatat prin zona... (apropo...citeam mai inainte de ceva modalitate de anulare a motorasului..).. Sunt 2 coduri la M55... ce ar trebui sa fie fiecare dintre ele? Multumesc pentru raspunsuri..

                  PS Daca am inteles eu corect, partea ca porneste ventilatorul, e ca sa ma avertizeze ca exista o problema, pe care din cauza ca era arsa siguranta nu putea sa avertizeze pe calea normala (adica pe test)... daca ati citit postul nr 1 intelegeati ca nu aveam semnal când pun contactul (pinul dintre + si - de pe mufa cu 38 de pini ), motiv pentru care testerul nu a continuat testarea, si testul nu a fost reusit.
                  Last edited by SirDeadline; 10-20-2014, 21:06 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Partea cu scosul mufelor suna cumva logic in situatia mea...pentru ca arde siguranta in cateva minute dupa ce o pun... Deci daca modulul respectiv nu mai transmite curentul, nu mai arde siguranta...

                    Comment


                    • #11
                      Salutare colegi!

                      Azi am mai stat o zi la electrician si problema persista...intrebarile care se pun sunt urmatoarele :
                      - la modulul M55, nu vine curent, drept urmare nu functioneaza motorasul. Cum ar trebui sa testez daca motorasul este bun sau tre sa cumpar altul? Nu stim care este + sau - .
                      -electrovalva care actioneaza EGR, creaza vaccum la iesire, dar nu asa cum este inainte de a intra vaccum in el ci mult mai putin. E normal? Se poate testa cumva buna functionare?
                      - Weastegate valve nu functioneaza la pornire si nici accelerare. Este posibil sa fie din cauza Limp sau din cauza electrovalvei de la EGR?
                      - ventilatorul functioneaza cu toate ca in momentul acesta nu mai se arde siguranta...

                      Pareri va rog! Multumesc!

                      Comment


                      • #12
                        M55-ul este cu impuls, pas cu pas (asa deduc, dupa ce am ars unul). Daca erai a cote de Bucuresti iti imprumutam unul... La dezmembrari ar trebui sa fie maxim 2 bulioane. Pe site-ul http://forums.mercedesclub.org.uk gasesti modalitatea de a-l anula.
                        Ar trebui ca la pornirea motorului sa se actioneze parghia turbinei, chiar daca electrovalva de vacuum de la EGR nu-si face treaba. Schimb-o cu cea de la turbo vezi ce se intampla.
                        Pune totusi si un vacuumetru, s-ar putea sa nu fie (doar) buba electrica.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SirDeadline View Post
                          Salutare colegi!

                          Azi am mai stat o zi la electrician si problema persista...intrebarile care se pun sunt urmatoarele :
                          - la modulul M55, nu vine curent, drept urmare nu functioneaza motorasul. Cum ar trebui sa testez daca motorasul este bun sau tre sa cumpar altul? Nu stim care este + sau - .
                          -electrovalva care actioneaza EGR, creaza vaccum la iesire, dar nu asa cum este inainte de a intra vaccum in el ci mult mai putin. E normal? Se poate testa cumva buna functionare?
                          - Weastegate valve nu functioneaza la pornire si nici accelerare. Este posibil sa fie din cauza Limp sau din cauza electrovalvei de la EGR?
                          - ventilatorul functioneaza cu toate ca in momentul acesta nu mai se arde siguranta...

                          Pareri va rog! Multumesc!
                          Eu zic sa revenim la ideea superba a electricianului. Adica scoatem toti conectorii implicati in codurile de defect.... probabil i-am scos si nu se mai arde, dupa care revenim tot la ideea omului si punem inapoi unul, cate unul pana se arde din nou si astfel gasim problema.

                          Teoria EGR-ului, weastgate-ului, nu cred ca isi au rostul deocamdata.

                          Daca dupa ce ne-am jucat 'o zi' acum cu toti conectorii la loc tot nu se mai arde siguranta, atunci e si mai simplu.
                          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                          www.mbretrofit.ro

                          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                          Comment


                          • #14
                            Deci...
                            -cred ca am gasit scurtul.. M55, dupa cum spuneam, era agatat prin zona galeriei de admisie, cu colier de plastic. Azi, primul lucru care l-am descoperit e ca acel colier s-a rupt si motorasul impreuna cu mufa atarnau undeva pe deasupra casetei de directie, si cablul era ciupit la toate cele 3 fire, in acelasi loc.... Cel mai probabil, s-a agatat de ceva ascutit si cu timpul s-a transformat in ceea ce am gasit. Am lipit si izolat firele, dupa care am schimbat siguranta F2. Cu toate ca ventilatorul in continuare pornea, siguranta nu s-a mai ars. (sunt 90% sigur ca de acolo provenea scurtul). Chestia e ca acum ca am gasit scurtul, ventilatorul continua sa functioneze la fel ca si când facea scurt. Am intrebat cum este actionat M55 pentru ca am verificat firele sa vedem daca ajunge curent si nu ajungea cu contactul pus.. Ventilatorul acum porneste când am pus contactul, iar inainte când puneam siguranta, nu pornea numai dupa cateva minute (dupa ce ardea siguranta).
                            Daca piesa e defecta, atunci o cumpar (si precedenta am cumparat-o de la colegul Cristian C. ), dar imi doresc sa nu dau banii aiurea daca nu e defect. Cel mai probabil o sa ma indrept spre un nou test, ca sa vedem ce spune acum testerul... Alta modalitate de a testa toate agregatele nu pot sa imi imaginez... Multumesc pentruj pareri!

                            Comment


                            • #15
                              Apropo...mufa de la EGR unde o fi ??

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF