Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eliminare dpf la c220 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut.
    In acele momente masina face regenerarea filtrului de particule. Injectoarele arunca motorina pe evacuare , aceasta se aprinde si astrfel creste temperatura in filtrul de particule pentru a arde funinginea.Sunt simptome normale care apar in timpul proceselui de regenerare. Nu e normal daca regenerarea iti apare la mai putin de 1000km .Inseamna ca filtrul e colmatat si nu se poate regenera complet sau ai turbina si/ sau injectoarele obosite si incarca filtrul de particule mai repede decat ar fi normal.Ideal e ca in momentul in care apar simptomele regenerarii sa ai cel putin 15-20 l carburant, sa mergi constant cu o turatie de peste 2000rpm intre 5-15 km sau pana cand mersul motorului revine la normal. La mine la un W203 ajunsese sa isi faca regeneraea dupa fiecare 100 de km parcursi si am decis sa il anulez fizic si din soft.
    Bafta.

    Comment


    • #77
      mersi pt raspuns

      intrebarea e cat de des se intampla procesul acesta? adica inainte nu se intampla deloc iar acum mai mereu, daca se intampla aceasta regenerare a filtrului si circul acei 15 km cu o viteza si turatie constanta iar mirosul si suntetul dispare insa dupa ceva timp apare din nou trebuie schimbat ceva sa nu se mai intample sau pur si simplu dispare dupa un timp?

      Comment


      • #78
        Daca citesti pe aici mai mult ai sa vezi ca daca regenerarea este prea deasa, atunci motorina in exces ajunge in baia de ulei. Uleiul se dilueaza cu motorina, poti observa si singur pe joja, dupa miros si/sau nivel crescut.

        Gaurile in dpf nu au facut decat sa ajute senzorul de presiune diferentiala sa spuna motorului ca nu ai dpf-ul in regula.

        Probabil ai citit deja aici, ca infundarea dpf-ului s-a intamplat din cauza unui alt defect, care probabil a ramas neremediat.

        Eliminarea dpf-ului, pe langa aspectele legale si de respect fata de restul celor din trafic, reprezinta o solutie tehnica gresita.

        Mult mai ieftin este sa repari cauza decat sa intretii efectul. Doar daca s-a spart turbina si a umplut dpf-ul cu ulei, merita schimbat, altfel e doar nepriceperea sau hotia mecanicului.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #79
          hmmm ok

          Pai cred ca ai dreptate , cel putin astazi am alimentat si din nou a mirosit cateva minute mai tarziu. Ce trebuie facut daca motorina intra in baia de ulei? Banuiesc ca nefacand nimic risc sa se strice motorul in timp sau?

          Comment


          • #80
            Originally posted by vcatalin92 View Post
            Pai cred ca ai dreptate , cel putin astazi am alimentat si din nou a mirosit cateva minute mai tarziu. Ce trebuie facut daca motorina intra in baia de ulei? Banuiesc ca nefacand nimic risc sa se strice motorul in timp sau?
            Te bucuri ca inca nu e prea tarziu, dai jos urgent uleiul si filtrul, pui altele noi si originale si nu mai mergi cu masina pana te hotaresti.

            Fireste ca uleiul diluat isi pierde drastic proprietatile si motorul va ramane fara ungere.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #81
              Eroare DPF la w203 din 2005

              Salut!
              Aduc si eu in discutie un Mercedes C220 CDI din 2005 (W203). Masina are 185.000 km (proponderent oras) si s-a aprins becul galben "check engine". Testerul citeste eroare DPF si valorile:
              - cenusa 109% (ar fi trebuit mai mica decat 80%);
              - incarcarea 6 (mai mica de 250 - normal).
              Am sters eroarea, am mers cu masina pe autostrada 30 min la 3600 rot/min si nu s-a redus decat incarcarea, de la 6 la 2. Cenusa tot 109%. Dar becul nu s-a mai aprins.
              Ma poate indruma cineva ce pasi sunt de urmat? Pot reduce cenusa, de la 109%? Este normal asa (daca becul e stins)?
              Multumesc

              Comment


              • #82
                Si care era defectul memorat?

                "cenusa" in cauza e doar in calcul pt istoria regenerarilor, nu are nici o influenta imediata.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #83
                  Originally posted by cl600 View Post
                  Si care era defectul memorat?

                  "cenusa" in cauza e doar in calcul pt istoria regenerarilor, nu are nici o influenta imediata.
                  Defectul era: "Continut mare de cenusa"

                  Comment


                  • #84
                    Inseamna ca ultimele cateva regenerari nu au fost reusite. Probabil vre-un furtun fisurat, cantitate insuficienta de motorina, stat prea mult la relanti, drumuri mult prea scurte, etc.
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #85
                      Kilometrajul e sigur ala?
                      In general la masluirea kilometrajului, DPFul sare in 100%, la multe modele de mercedes.
                      2 la mana, ala e doar un indicator ca filtrul si-a trait viata si ca teoretic in functie de numarul de regenari/km parcursi etc rezidurile ramase dupa arderea cenusii l-au cam umplut si ca se recomanda schimbarea lui. Daca tu zici ca DPFul e functional si ca nu are probleme, ca sa scazi 109% ala, cred ca e de ajuns sa dai un "Inlocuire DPF" si s-a trecut pe 0. De preferat e sa il dai din Star, ca altfel revine in cateva zile inapoi.
                      | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                      Comment


                      • #86
                        Masina e la mine de 10 ani, kilometrajul este real, mare parte in oras. Varianta cu "inlocuire DPF" din soft mi-a fost propusa de un mecanic, dar nu sunt de acord cu "pacalirea" computerului. Pe de alta parte, din ce mi-a explicat un al doilea mecanic diferenta de presiune pe filtru este cam mare si asta ar indica o incarcare a filtrului. Asa ca, am inteles ca o curatre a filtrului ar fi necesara. De principiu sunt de acord cu colegul "cl600" in remedierea problemelor si nu vreau demontare/anulare DPF.

                        Asa ca, aveti cumva idee care solutie/firma de curatat DPF este mai buna? Am vazut o firma in Bucuresti (curatare automatizata), una in Ploiesti (curatare manuala cu diferite solutii). Aveti referinte pozitive sau negative?
                        Multumesc

                        Comment


                        • #87
                          Nu e nicio pacalire. Calculatorul masinii stie ca ai tot filtrul care l-a avut masina si conform numarului de km si-a trait viata. Ala e ca un interval de service, au trecut 180 mii km de ex si mii de regenerari si mii de km facuti in oras, filtru e 100%. Mecanicii nu inteleg despre ce e vorba. Daca nu vrei "pacalire", atunci respecti intervalu de servisare si cumperi la 200 mii km dpf nou, ca asa se recomanda, sau la cat iti spune Mercedesul ca se inlocuieste DPFul,dar si daca pui DPF nou si nu dai reset, tot acolo va ramane counterul. E ca si cum tu schimbi uleiul dar nu ii dai reset la intervalul de ulei si te astepti ca masina sa isi dea seama singura ca ai schimbat uleiul. Deci, inca odata, daca vrei ca ala sa scada, ii dai inlocuire filtru, calculatorul o sa stie ca s-a schimbat filtrul de particule si o sa ia counterul de la 0.
                          Poti sa il cureti cat vrei tu, fara inlocuire din tester, nu se modifica procentajul, la fiecare regenerare si km facuti o sa se tot incrementeze.
                          Despre ce presiuni in mbar vorbim? Spune-mi la relanti, la 2500 rpm si cu pedala jos.
                          | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by la_coste View Post
                            Masina e la mine de 10 ani, kilometrajul este real, mare parte in oras. Varianta cu "inlocuire DPF" din soft mi-a fost propusa de un mecanic, dar nu sunt de acord cu "pacalirea" computerului. Pe de alta parte, din ce mi-a explicat un al doilea mecanic diferenta de presiune pe filtru este cam mare si asta ar indica o incarcare a filtrului. Asa ca, am inteles ca o curatre a filtrului ar fi necesara. De principiu sunt de acord cu colegul "cl600" in remedierea problemelor si nu vreau demontare/anulare DPF.

                            Asa ca, aveti cumva idee care solutie/firma de curatat DPF este mai buna? Am vazut o firma in Bucuresti (curatare automatizata), una in Ploiesti (curatare manuala cu diferite solutii). Aveti referinte pozitive sau negative?
                            Multumesc
                            Colegule drag .... chiar daca vei face o curatare/spalare de filtru , in maxim jumatate de an vei avea aceleasi probleme . Daca nu vrei anularea filtrului , ia in calcul schimbarea lui , fara sa mai platesti 600-800 roni...cam cat te-ar ajunge anularea lui din soft+fizic....daca esti norocos si dai de un baiat care lucreaza pe "bani de tigari" s-ar putea sa iesi si mai ieftin....dar ATENTIE ! Ce ii ieftin e SCUMP !!!
                            Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

                            Comment


                            • #89
                              Parerea mea e ca daca masina e in mintile ei si km de i-a zis, nu are deloc probleme. Problema e counterul respectiv incrementat la valoarea aia, pentru ca dupa Mercedes, s-au facut anumiti km in anumite conditii cu anumite regenerari si filtrul si-a trait viata, uzura psihologica, calculata. Astept valorile mbar ce le-am cerut si pe baza alora ne putem da seama de starea filtrului.
                              DPF off la 600 lei pe mercedes, se lasa sigur cu un calculator nou )
                              | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

                              Comment


                              • #90
                                La relanti presiunea era undeva intre 18 si 20 mb. La accelerare peste 3000 rpm, a urcat undeva la 300 mb.

                                Despre valoarea de relanti sunt sigur, in rest a fost prea rapid pentru mine, nici nu stiam la ce sa ma uit (turometru, tester) .

                                Oricum, mecanicul a concluzionat ca trebuie facuta o curatare si va scadea valoarea incarcarii cu cenusa de la 109% undeva la 20-30%. Si mi-a propus sa-mi faca curatare cu o spuma care trece prin DPF si iese pe evacuare, ca in video de mai jos:

                                Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


                                la 800 lei. + inlocuirea senzorului de presiune dif. Si garantie 1 an.

                                Credeti ca valorile astea (cel putin cea de relanti) sunt in afara limitelor normale? Sau ma mai duc la un tester pentru mai multe detalii?

                                Oricum va multumesc, dupa tot ce am citit incep sa ma luminez. Problema e ca tot nu stiu ce sa fac Ca din tot ce am citit, o curatare este benefica. Chiar la fiecare 50.000 km isi lauda unii serviciile.
                                Last edited by la_coste; 03-10-2017, 18:19 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF