Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eliminare dpf la c220 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Fara lupte seculare, problema cu filtru de particule se rezolva de mai bine de 2 ani.
    Exista cel putin 3 variante sa pacalesti DPF.

    Chestia este ca unora li se pare scump si 50 euro, dar-minte 400 euro.

    (multi isi imagineaza ca este precum slefuitul unei platine)

    Originally posted by gigi popescu View Post
    Salut.
    "Dupa lupte seculare care au durat cateva luni", am reusit sa dezactivez cu succes filtrul de particule la C-ul meu cu ajutorul : http://www.autosally.ro/. Ceea ce nu am reusit la Dimsport Bucuresti am rezolvat la Simeria in 2 zile. Costul a fost 400 euro.
    Daca mai sunt colegi cu aceeiasi problema pe care am avut-o eu recomand acest service.
    Bafta.
    Acest thred se poate inchide.
    Multumesc.

    Comment


    • #32
      Cu 400 de euro iese si dpf-off si resoftare pe dyno pe la 170 de cai si 400nm la w203 c220.
      Stiu un coleg de forum care a facut si este extrem de multumit.

      Comment


      • #33
        Acum am vazut topicul despre dpf la w203 si sa va scriu din experienta mea.
        Dpf la masina mea se tot infunda si cerea mereu regenera, in plus strica senzorul de presiune diferentiala la 2 saptamani.
        Dupa multe regenerari fortate, schimbare de senzori, o gramada de bani cheltuiti cu testarul si teste ma hotarasc si elimin fizic dpf si sa mi se schimbe softul pentru masina fara dpf si de aici incept problemele:
        Masina mergea foarte bine 2 porniri a 3 pornire se limita. Dupa asta chiar daca se limita in drive pe manual mergea fara nici o problema. Am renuntat la ideea cu softul pentru ca nu aveam masina perfect functionala. Operatiunea ar fi costat 200 euro daca ar fi mers. ( asta fiind cea mai ieftina varianta, la o firma cu renume din bucuresti)
        In final gasesc o firma care monteaza dpf sport, sun ma programez si ei imi monteaza doua catalizatoare, imi pasteaza senzorii de presiune diferentiala din dpf si masina tot nu mergea corect. Dupa mai multe intrebari fara un raspuns clar si sigur aflu ca mai trebuie doar un upgrade de soft si problema se rezolva. Merg la reprezentanta ii fac ugrade si masina merge si in ziua de asta fara probleme la dpf.
        Nu va mai amagiti cu regenerari fortate, problema nu o rezolvati doar ii amanati efectele.

        Comment


        • #34
          Salut.
          Ma bucur ca ai scapat de probleme pentru ca stiu cat de enervante si sacaitoare sunt.
          In alta ordine de idei ,resoftarea pentru anularea filtrului de particule e mult mai complicata decat cea de crestere de putere si de aceea nu multi o reusesc si in plus mai lasa si bug-uri in softul original .
          La tine a fost nevoie de update de soft pentru ca dupa resoftare, softul original a fost alterat. De exemplu si la mine cand am anulat filtrul la o a doua firma, pentru ca la prima nu mi-au reusit, mi-au gasit in softul masinii sectiuni incomplete chiar daca cei la care am resoftat prima data pt anularea DPF-ului mi-au pus filele originala. Cei de la al doilea service ,au obtinut de la firma din afara (ALIENTECH) ai caror reprezentanti sunt, fila originala pe care au modificat-o cu succes si mi-au dezactivat DPF-ul.
          Bafta

          Comment


          • #35
            Nu cred ca aveam buguri in softul original, deoarece in incercarea de a eliminata dpf'ul prin soft, softul original a fost salvat si pus ulterior.
            Upgrade'ul de soft facut la reprezentanta si a fost facut pentru masina cu filtru de particule, teoretic masina are filtru de particule, toti senzorii pe dpf functioneaza, cenusa din interiorul lui este la minim in permanenta.
            In mare sunt doua rezolvari:
            -eliminarea fizica a cartusului si un soft care sa ii permita sa mearga fara filtru, senzori samd. ( cost 200 euro )
            -inlocuierea filtrului cu unul sport, masina funtioneaza la fel, cu toti senzorii, doar ca filtrul nu se va mai infunda niciodata.( cost 400 euro )

            In ambele cazuri masina in accelerare va scoate putin fum.

            Comment


            • #36
              Pai scrieti baieti si numele firmelor/tunerilor care au facut treaba buna sau proasta. Sa stie lumea la cine sa mearga si la cine nu.

              Comment


              • #37
                Pina in 180.000km nu recomand chiuretaj la DPF, se poate rezolva prin regenerare fara probleme. Insa dupa aceea daca aveti regenerari fara efect si sinteti necajiti cu limitarea la 3000/ture, eliminarea DPF chiar este necesara.
                Dar nu se face oricum.
                Originally posted by sunnyboy View Post
                Nu cred ca aveam buguri in softul original, deoarece in incercarea de a eliminata dpf'ul prin soft, softul original a fost salvat si pus ulterior.
                Upgrade'ul de soft facut la reprezentanta si a fost facut pentru masina cu filtru de particule, teoretic masina are filtru de particule, toti senzorii pe dpf functioneaza, cenusa din interiorul lui este la minim in permanenta.
                In mare sunt doua rezolvari:
                -eliminarea fizica a cartusului si un soft care sa ii permita sa mearga fara filtru, senzori samd. ( cost 200 euro )
                -inlocuierea filtrului cu unul sport, masina funtioneaza la fel, cu toti senzorii, doar ca filtrul nu se va mai infunda niciodata.( cost 400 euro )

                In ambele cazuri masina in accelerare va scoate putin fum.

                Comment


                • #38
                  Salutare baieti.Am si eu un mercedes din 2005 numai ca este w211 si nu cel din topicul deschis de voi si imi cer scuze daca deranjez dar aici am vazut ca sa discutat despre anularea dpf.Masina mea e un w211 de 150 cp si are filtru de particole. As avea o rugaminte daca nu este cu suparare sami spuneti si mie daca eu renunt la acest filtru de particole ce consecinte am in plus sau minus. La mine sa ajuns in situatia asta ptr ca si masina are destui km si inplus imi tot apare martorul de filtru de particole infundat. La recomandarea mecanicilor am ajuns la concluzia ca trebuie eliminat atat fizic cat si electronic daca ma exprim bine. se poate intampla ceva?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by acn13_costel View Post
                    Salutare baieti.Am si eu un mercedes din 2005 numai ca este w211 si nu cel din topicul deschis de voi si imi cer scuze daca deranjez dar aici am vazut ca sa discutat despre anularea dpf.Masina mea e un w211 de 150 cp si are filtru de particole. As avea o rugaminte daca nu este cu suparare sami spuneti si mie daca eu renunt la acest filtru de particole ce consecinte am in plus sau minus. La mine sa ajuns in situatia asta ptr ca si masina are destui km si inplus imi tot apare martorul de filtru de particole infundat. La recomandarea mecanicilor am ajuns la concluzia ca trebuie eliminat atat fizic cat si electronic daca ma exprim bine. se poate intampla ceva?
                    Eu zic sa repari defectul care a dus la infundare...
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • #40
                      Revin cu amanunte, masina are 365000km reali si merge 80%in oras. In plus ca am fost la multe testere si mi sa recomandat sa merg sa fac o regenerare cu viteza constanta si turatie mai mare, asta am si facut am mers cu 80 km la ora cu o turatie de 3300/h intre ramnicul sarat si buzau adica numai 30 km de distanta, DUS CAT SI INTORS, si tot infundat cu 87% imi indica pe diagnos. Erori nu mai am caci nici martorul nu mi sa aprins decat atunci cand imi apare eror pe filter particle. Au incercat si regenerare cu diagnosa si tot probleme sunt. Am incercat sa aflu de la voi daca eu merg la eliminarea atat fizica cat si electronica daca sunt probleme ptr mine in viitor sau am si unele satisfactii. Am inteles ca este un baiat destept si profesionist cu specializare din IASI, in a face asa ceva si cu garantia ca nu se va intampla nimic ba din contra ca voi avea un consum mai mic nitel si un demaraj mai bun. Acum consumul sincer nu cred ca va scadea cu 2 litri dar macar sa nu mai am probleme cu acest filter particle. Daca ati anulat careva va rog in numele celor care au asteptat ca si mine la un raspuns corect si sa nu uitati ca si atunci cand ati rezolvat ceva sa va intoarceti si sa ne uimiti cu rezolvarile. CU STIMA...

                      Comment


                      • #41
                        Nu vrea nimeni sa ne spuna si noua efectele dupa anularea filtrului de particole? Mai nou la mine a inceput sami dea eroare si pe sonda lambada, deci cred ca il anulez.... Multumesc oricum ptr raspunsuri.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by acn13_costel View Post
                          Nu vrea nimeni sa ne spuna si noua efectele dupa anularea filtrului de particole? Mai nou la mine a inceput sami dea eroare si pe sonda lambada, deci cred ca il anulez.... Multumesc oricum ptr raspunsuri.
                          Salut.
                          Daca anularea/dezactivarea e facuta corect, nu exista efecte secundare nedorite.Singurul lucru mai putin placut e ca masina va scoate ceva fum.
                          Eu ma facut aproximativ 5000 de Km de la anulare si nu am nici o problema.
                          Inaite de anularea corecta a filtrului, am avut parte de o incercare nereusita de anulare,cu limitari frecvente si regenerari repetare . De aceea e foarte important unde vei face aceata operatiune, pentru ca nu o reuseste oricine.
                          Eu am incercat sa anulez filtrul pentru prima data, la firma care cu doi ani inainte imi resoftasara masina pentru putere si in tot acest timp nu am avut nici o problema cauzata de softul modificat, de aceea am apelat tot la ei , dar fara succes. In plus incepusera sa imi spuna ca ar avea masina ceva de nu reusesc ei. Dar dupa cateva luni mi-am luat "inima in dinti" si am apelat la alt tuner si de aceasta data mi-a reusit anularea.
                          Bafta.
                          Last edited by gigi popescu; 06-30-2013, 09:11 AM.

                          Comment


                          • #43
                            Intradevar in urma cu 4 ani si eu imi luam inima in dinti.

                            Acum se rezolva chiar si in aratura. Technica evolueaza pe zi ce trece.

                            Sint mai multe solutii de rezolvat DPF. Poate fi ANULAT sau MODIFICAT/ imi este indiferent. Nici una nu afecteaza motorul. Ambele solutii sint importate din Italia si Anglia si se practica in toata Europa.

                            La afiramatia ca masina va scoate mai mult fum te contrazic.

                            Masina ta daca scoate mai mult fum este din cauza ca iai marit puterea mai mult decit trebuie probabil (este normal sa fie asa findca ai un dozaj mai mare la injectie) sau ar mai putea fi cind nu mai baga turbina.

                            Intotdeauna C220 scoate mai mult fum fata de C200. Este diferenta la KW.

                            Originally posted by gigi popescu View Post
                            Salut.
                            Daca anularea/dezactivarea e facuta corect, nu exista efecte secundare nedorite.Singurul lucru mai putin placut e ca masina va scoate ceva fum.
                            Eu ma facut aproximativ 5000 de Km de la anulare si nu am nici o problema.
                            Inaite de anularea corecta a filtrului, am avut parte de o incercare nereusita de anulare,cu limitari frecvente si regenerari repetare . De aceea e foarte important unde vei face aceata operatiune, pentru ca nu o reuseste oricine.
                            Eu am incercat sa anulez filtrul pentru prima data, la firma care cu doi ani inainte imi resoftasara masina pentru putere si in tot acest timp nu am avut nici o problema cauzata de softul modificat, de aceea am apelat tot la ei , dar fara succes. In plus incepusera sa imi spuna ca ar avea masina ceva de nu reusesc ei. Dar dupa cateva luni mi-am luat "inima in dinti" si am apelat la alt tuner si de aceasta data mi-a reusit anularea.
                            Bafta.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                              Intradevar in urma cu 4 ani si eu imi luam inima in dinti.

                              Acum se rezolva chiar si in aratura. Technica evolueaza pe zi ce trece.

                              Sint mai multe solutii de rezolvat DPF. Poate fi ANULAT sau MODIFICAT/ imi este indiferent. Nici una nu afecteaza motorul. Ambele solutii sint importate din Italia si Anglia si se practica in toata Europa.

                              La afiramatia ca masina va scoate mai mult fum te contrazic.

                              Masina ta daca scoate mai mult fum este din cauza ca iai marit puterea mai mult decit trebuie probabil (este normal sa fie asa findca ai un dozaj mai mare la injectie) sau ar mai putea fi cind nu mai baga turbina.

                              Intotdeauna C220 scoate mai mult fum fata de C200. Este diferenta la KW.
                              Salut.
                              Am spus ca scoate ceva fum (nu mult fum) pentru ca atat timp cat am avut dpf-ul pe instalatia de evacuare, nu am vazut gram de fum in orice turatie nici in mers si nici la stationare .
                              P.S Cu fum sau fara sunt super multumit de operatiune.

                              Comment


                              • #45
                                Poate scoate fum din cauza tuningului. Stiu care ar scos si DPF si au facut si resoftare si nu au fum. Cred ca ti-am dat odata un nume de aici de pe forum, pe PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF