Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eliminare dpf la c220 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eliminare dpf la c220 w203

    SALUT.
    Am un c220 cdi din 2006 si am o problema cu DPF-ul care intra in regenerare aproape in fiecare zi.Asi vrea sa-l anulez si asi dori daca cineva a mai facut aceasta operatiune, sa-mi spuna ,care sunt consecintele ulterioare eliminarii filtrului de particule.Ce probleme pot aparea in timp ,cu exceptia fumului.
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Anulare doar soft sau si eliminare fizica ?
    sigpice60 525d

    Comment


    • #3
      Salut.
      Nu stiu daca e posibila doar anularea din soft ,pt ca fara autocuratara dictata de ECU ,acesta se va infunda.
      Asi fi vrut si pareri ale unor colegi de forum ,care au efectuat aceasta operatiune, sau au gasit o alta solutie pentru a mari timpul intre regenerari ,ale DPF-ulu ,alta decat inlocuirea cu unul nou.Pt ca pe mine m-a disperaaaaat.
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        De ce oare vreti toti sa il eliminati nu pot sa imi dau seama?Nu e oare mai simplu sa eliminati problema pentru care acesta regenereaza des?
        Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

        Comment


        • #5
          Salut
          Nu a putut nimeni sa-mi spuna de ce isi face regenerarea asa de des.La toate service-urile la care am fost.cand masina merge bine indicele de incarcare al filtrului este <40 iar regenerarea incepe la 80.Turbina e ok nu baga ulei pe evacuare.La toba finala tevile de esapanent sunt ruginite si nu au pic de funingine.Masina nu scoate fum nici in 4500 de ture,iar cand am avut un futun la turbo spart, nici atunci nu am vazit fum pe evacuare . Nu stiu ce sa mai fac.

          Comment


          • #6
            Originally posted by gigi popescu View Post
            Salut
            Nu a putut nimeni sa-mi spuna de ce isi face regenerarea asa de des.La toate service-urile la care am fost.cand masina merge bine indicele de incarcare al filtrului este <40 iar regenerarea incepe la 80.Turbina e ok nu baga ulei pe evacuare.La toba finala tevile de esapanent sunt ruginite si nu au pic de funingine.Masina nu scoate fum nici in 4500 de ture,iar cand am avut un futun la turbo spart, nici atunci nu am vazit fum pe evacuare . Nu stiu ce sa mai fac.
            Dar cand incepe regenerarea, ai suficienta motorina in rezervor sa o si termine?

            Regenerarea are ca si conditie pe langa cele 20 min de mers si peste 15-20 litri in rezervor. Daca aceste conditii nu sunt indeplinite cumulativ, revine iar si iar...

            Daca, insa masina detine tuning atunci datele problemei se schimba.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gigi popescu View Post
              Salut
              Nu a putut nimeni sa-mi spuna de ce isi face regenerarea asa de des.La toate service-urile la care am fost.cand masina merge bine indicele de incarcare al filtrului este <40 iar regenerarea incepe la 80.Turbina e ok nu baga ulei pe evacuare.La toba finala tevile de esapanent sunt ruginite si nu au pic de funingine.Masina nu scoate fum nici in 4500 de ture,iar cand am avut un futun la turbo spart, nici atunci nu am vazit fum pe evacuare . Nu stiu ce sa mai fac.
              Buna seara, nu a putut sa iti spuna pentru ca simptomul este destul de rar , si majoritatea, nu cunosc cum functioneaza acest sistem, am intalnit multi posesori de masini cu filtru de particule care au inteles de la diversi ca acest filtru se schimba la un anumit nr de km ,ori se poate scoate de pe masina, sau sa anulezi ca si soft.
              Nimic din toate astea nu este adevarat , iata de fapt ce este acest sistem.si cum functioneaza el , Apropo filtru de particule se schimba NUMAI DACA s-a spart turbina si a intrat ulei in filtru , pentru restul simptomelor exista remediere .




              Evacuarea cu DPF diesel particulate filter
              Filtrul de particule Diesel are un volum de 3.6 l si este montat
              sub podeaua vehiculului. El este confeŃionat din carbură de
              siliciu si poate retine cca. 99% din particulele solide din gazele
              de evacuare.
              Particulele de funingine (particule de carbon), se depun pe
              peretii canalelor din filtrul de particule si sunt apoi arse
              temperaturi ale gazelor de evacuare de peste approx. 600°C,
              formându-se bioxid de carbon (CO2).
              Aceste temperaturi ale gazelor de evacuare necesare pentru
              regenerarea filtrului de particule Diesel pot fi atinse întâmplător,
              dacă se rulează la regimurile de sarcină respective sau sunt
              atinse în mod dirijat, prin realizarea unei post-injecŃii de
              combustibil. Regenerarea initiată de sistemul de gestiune
              electronică a motorului se realizează în baza presiunii si a
              temperaturii gazelor de evauare ce ajung în filtrul de particule.
              Cerintele de emisie conform standardului EURO 4 sunt îndeplinite
              atât cu cât si fără filtrul de particule Diesel.
              Sistem de conversie catalitică cu filtru de particule Diesel
              1 Convertor catalitic primar
              2 Senzor de oxigen
              3 Convertor catalitic
              4 Senzorul de temperatură înaintea catalizatorului
              5 Senzorul de temperatură înainte de filtrul de particule DPF
              6 Conducăt prelevare presiune înainte de filtrul de particule DPF
              7 Conducte de conectare a senzorului de presiune diferenŃială
              8 Filtrul de particule Diesel - DPF
              9 Conductă prelevare presiune gaze evacuare după DPF
              10 Tobă esapament finală

              Functionare

              Filtrul de particule Diesel filtrează,
              acumulează si arde particulele de
              funingine ce rezultă din arderea
              combustibilului Diesel. Gazele de
              evacuare nefiltrate (A) sunt timise prin
              canalele filtrului ce sunt deschse către
              faŃă. Gazele sunt apoi filtrate, trecând prin
              peretii porosi ai corpului -fagure (carbură
              de siliciu). Gazele ies apoi prin canalele
              deschise căte înapoi ale filtrului. Gazele
              de evauare filtrate (B) sunt apoi evacuate
              prin instalatia de evacuare. Particulele
              generate prin arderea combustibilului
              Diesel sunt retinute fizic în corpul filtrului
              de particule si sunt arse pe timpul
              procesului de regenerare.
              Gradul de colmatare a filtrului de particule
              Diesel cu funingine si cenusă este determinat
              prin intermediul senzorului de presiune
              diferentială DPF.

              Uleiul de motor Low-ash (cu conŃinut redus de cenusă)
              Pentru a asigura intervale lungi de revizie a sistemului DPF este necesară utilizarea unui ulei de motor
              special, cu un continut redus de cenusă (low SPAsh). ÃŽn cazul utilizării unor uleiuri de motor obisnuite, se
              va mări gradul de încărcare a filtrului de particule cu cenusă. Prin aceasta se reduce intervalul de schimb
              a filtrului de particule Diesel.

              Regenerare DPF
              Calculatorul de motor CDI initiază regenerarea filtrului de
              particule Diesel prin ridicarea periodică a temperaturii
              gazelor de evacuare la peste 550°C. Particulele de
              funingine sunt arse în mare măsură, formându-se CO2.
              Cenusa ce nu poate arde rămâne sub formă de
              depunere în DPF.
              Temperatura gazelor de evacuare este monitorizată
              permanent pe timpul regenerării. Prin conductele de
              prelevare a presiunii, senzorul de presiune diferentială
              determină căderea de presiune pe filtrul de particule. ÃŽn
              baza acestei căderi de presiune si a masei de gaze de
              evacuare calculate de calculatorul CDI, precum si a unor
              caracteristici memorate în calculatorul CDI se determină
              gradul de colmatare a filtrului cu cenusă si funingine.
              ÃŽn cazul în care colmatarea cu funingine depăseste un
              anumit nivel memorat într-o matrice de date, calculatorul
              CDI va initia regenerarea filtrului, dacă sunt îndeplinite
              anumite premise pentru regenerare.
              Ridicarea temperaturii gazelor de evacuare
              Timpii de regenerare sunt dependenti de temperatură si
              se reduc substantial odată cu cresterea temperaturii
              gazelor de evacuare

              Măsuri pentru ridicarea temperaturii gazelor de
              evacuare
              • Post injectie
              • Obturarea parŃială a admisiei
              • încălzirea bujiilor incandescente în regim de
              regenerare DPF
              După regenerare, calculatorul CDI citeste diferenta de presiune si o
              compară cu o valoare de referintă. Din această valoare, calculatorul
              CDI determină gradul de colmatare cu cenusă a filtrului de particule Diesel.

              Componenetele sistemului
              Senzorul de temperatură
              Senzorul de temperatură înainte de catalizator determină valoarea efectivă a
              temperaturii gazelor de evacuare îănainte de catalizator. Senzorul de
              temperatură înainte de filtrul de aprticule Diesel măsoraă temperatura după
              catalizator (înainte de filtrul de particule Diesel). Termistorul NTC îsi modofocă
              rezistenŃa electrică funcŃie de temperatura gazelor de evacuare si transmite un
              semnal de tensiune corespunzător la calculatorul CDI. Acest semnal de
              tensiune serveste calculatorului CDI pentru monitorizarea cresterii temperaturii
              gazelor de evacuare înainte si după faza de regenerare
              Senzorul de presiune diferentială
              Senzorul de presiune diferentială DPF citeste diferenŃa de presiune înainte si
              după filtrul de particule Diesel.
              Diferenta de presiune a gazelor de evacuare este prelevată prin intermediul
              conductelor dinaintea si de după filtrul de particule. Presiunea diferenŃială
              acŃionează asupra elementului piezomanometric. Este generată o tensiune ce
              este amplificată de cipul de siliciu integrat în senzor si transmis mai departe către calculatorul CDI ca semnal de tensiune.

              Senzorul de contrapresiune
              Senzorul de contrapăresiune în evacuare
              măsoară presiunea gazelor de evacuare
              înaintea turbosuflantei. El este folosit de
              calculatorul CDI pentru a îndeplini următoarele
              funcŃiuni:
              • Monitorizarea gradului de colmatare a DPF
              • ProtecŃia turbosuflantei
              • ProtecŃia motorului
              Contrapresiunea din evacuare deformează o
              membrană ce acŃionează asupra unui
              potentiometru. Potentiometrul îsi modifică valoarea
              rezistentei si influentează tensiunea de semnal.
              Aceasta este folosită la rândul ei de către
              calculatorul de motor CDI ca informaŃie asupra
              contrapresiunii în evacuare.
              Last edited by automaticul; 12-24-2011, 22:07 PM.
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #8
                Problemele au aparut cu multi km inainte de resoftare.Adevarul este ca cei mai multi km sunt facuti in oras.
                Dar cu toate astea zilele trecute, am mers cu un domn de la un service, cu STAR-ul montat, pe centura orasului si am observat ca, momentul in care motorul merge neregulat, coincide cu inceperea regenerarii ,iar toata regenerarea a durat doar cateva minute.In momentul in care pe star a aratat finalul regenerarii mersul motorului a revenit la normal. In puls am observat ca atunci cand pornesc motorul repede si plec imediat de pe loc , mersul motorului se schimba si atunci incepe iar regenerarea.
                Poate vreun senzor sa declanseze regenerarea aiurea sau nu? Pe STAR nu apare nimic.
                Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu o eventuala rezolvare?
                Platesc gras numai sa ma scap de o belea.
                Multumesc.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by gigi popescu View Post
                  Problemele au aparut cu multi km inainte de resoftare.Adevarul este ca cei mai multi km sunt facuti in oras.
                  Dar cu toate astea zilele trecute, am mers cu un domn de la un service, cu STAR-ul montat, pe centura orasului si am observat ca, momentul in care motorul merge neregulat, coincide cu inceperea regenerarii ,iar toata regenerarea a durat doar cateva minute.In momentul in care pe star a aratat finalul regenerarii mersul motorului a revenit la normal. In puls am observat ca atunci cand pornesc motorul repede si plec imediat de pe loc , mersul motorului se schimba si atunci incepe iar regenerarea.
                  Poate vreun senzor sa declanseze regenerarea aiurea sau nu? Pe STAR nu apare nimic.
                  Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau cu o eventuala rezolvare?
                  Platesc gras numai sa ma scap de o belea.
                  Multumesc.
                  Buna seara, scrie-mi seria de caroserie sa aflam mai multe despre masina, si ce inseamna ca motorul are un mers neregulat, daca o lasi la relanti asa din senin il apuca crizele , la cald sau la rece, inainte de a aparea acest simptom s-a umblat pe la masina , s-a schimbat ceva piese??, incearca sa povestesti din urma cum a inceput sa se manifeste .
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #10
                    VIN:WBD2030071A827667
                    Problemele au inceput acum ceva timp, cand am observat ca daca pornesc masina si plec de pe loc imediat ,motorul incepe sa mearga mai sacadat (zgomotul injectoarelor e mai pronuntat) iar cand accelerez la 1000-1200 motorul trepideaza.In aceste conditii puterea motorului e mai scazuta iar consumul creste foarte mult. Am verificat toate injectoarele ,acum toate au valori <0.50 ,am schimbat valva regulatoare din capatul rampei de injectoare.Tot timpul s-a crezut ca mersul neregulat e cauzat de sistemul de injectie dar de curand s-a observat ca mersul neregulat este prezent atat timp cat DPF-ul este in regenerare. Ce e ciudat ca, daca pun contactul ,las sa se aprinda toti indicatorii in bord ,o pornesc si plec dupa 5-10 secunde de pe loc ,masina merge ok.Daca atunci cand merge neregulat, o opresc pt cateva minute si o pornesc din nou, merge ok.Mentionez ca daca o pornesc si nu plec de pe loc ,sau o las la ralanti nu am nici o problema ,matorul merge ok.Problema apare doar in sarcina.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gigi popescu View Post
                      VIN:WBD2030071A827667
                      Problemele au inceput acum ceva timp, cand am observat ca daca pornesc masina si plec de pe loc imediat ,motorul incepe sa mearga mai sacadat (zgomotul injectoarelor e mai pronuntat) iar cand accelerez la 1000-1200 motorul trepideaza.In aceste conditii puterea motorului e mai scazuta iar consumul creste foarte mult. Am verificat toate injectoarele ,acum toate au valori <0.50 ,am schimbat valva regulatoare din capatul rampei de injectoare.Tot timpul s-a crezut ca mersul neregulat e cauzat de sistemul de injectie dar de curand s-a observat ca mersul neregulat este prezent atat timp cat DPF-ul este in regenerare. Ce e ciudat ca, daca pun contactul ,las sa se aprinda toti indicatorii in bord ,o pornesc si plec dupa 5-10 secunde de pe loc ,masina merge ok.Daca atunci cand merge neregulat, o opresc pt cateva minute si o pornesc din nou, merge ok.Mentionez ca daca o pornesc si nu plec de pe loc ,sau o las la ralanti nu am nici o problema ,matorul merge ok.Problema apare doar in sarcina.
                      Buna seara, regenerarea nu poate sa se faca in conditiille pe care le descrii , daca pleci repede cu masina face regenerare, daca astepti un pic nu mai face regenerare, nu are logica .chiar daca tu sustii acest lucru si te cred, sistemul de evacuare, EGR,injectia, nu lucreaza in acest mod , de fapt ele incearca sa corecteze o alta problema care o are masina.
                      Problema cred ca se afla in alta parte si tine de echilibrarea motorului , acel zgomot pe care il auzi la injectoare, este de fapt corectia sistemului de injectie , astfel incat motorul sa mearga cat mai rotund , calculatorul motorului este capabil sa vada daca motorul este dezechilibrat , in momentul in care motorul are o problema mecanica sau de alta natura,calculatorul prin intermediul injectiei corecteaza cantitatea de motorina pe care trebuie sa o injecteze astfel incat motorul sa mearga rotund (sa fie echilibrat), adica mareste timpul de injectie si astfel baga mai multa motorina in cilindru, pentru a compensa deficienta acelui cilindru care din diferite motive are o problema , injectand mai multa motorina , si un consum mai mare, automat si senzatia de regenerare,
                      Faptul ca masina are cutie manuala este si asta o problema , chiar daca pare bizar la prima vedere , ce are cutia cu regenerarea , sunt cazuri in care are o legatura destul de stransa
                      Sunt multe lucruri care pot genera acest simptom , lucruri la care nici nu te gandesti , daca vrei sa lamurim de unde se trage necazul , ar trebui sa vii la atelier sa facem un pic de studiu sa intelegi legatura dintre sistemele motorului, http://www.nordautoexpress.ro/2011/11/reparatii-cutii-de-viteze-automate/ .
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • #12
                        Stiu eu ce are masina asta !
                        Am avut aceleasi probleme, recunosc fiecare simptoma in parte. La mine, in vara, facea regenerare in fiecare zi aproape, cu miros toxic de gaze, si degeaba, tot nu se curatea.
                        Solutia in cazul meu: L-am dat jos, l-am curatit, dar fiind mancat de gaze intro parte, l-am intors invers, pentru a preveni reinfundarea. De atunci, regenerarea o face la circa 500 de km, de mers in oras. Deci cam la 2 saptamani.
                        Mersul neregulat (intarziat), si CRANTZANITUL motorului, sunt semne evidente ale regenerarii.
                        In cazul masinii tale, eu as da imediat DPF jos, l-as spala cu solutie speciala la un service, si in cazul in care este intact, il re-montezi asa cum este. Daca este spart, sau daca continua regenerarile, inseamna ca trebuie "decupat" la capete si intors invers, pentru a sufla in sens invers particulele blocat in profunzime. Aceasta operatiune este putin mai delicata, si necesita masuratori exacte, dar GARANTEZ rezultate satisfacatoare cu aceasta solutie "brevetata" de mine.
                        Eu am DPF'ul asa cam de 8000 de km, si e totul ca la carte, desi toti imi ziceau ca e dus.

                        Comment


                        • #13
                          Salut.
                          Si la mine cand isi face regenerarea apare un miros de gaze in habitaclu. Voi incerca si eu dupa revelion sa-l curat sau sa-l intorc.
                          Multumesc mult.
                          SARBATORI FERICITE!

                          Comment


                          • #14
                            Salut !
                            Regenerarea la mine (c220 cdi 2006) era cam 1 data pe saptamana, mers numai in oras si mai ales ca motorul este rece nici nu poti sa ai turatie pt regenerare, incearca sa pui de cateva ori motorina de la Rompetrol si mergi constant inafara orasului cu 2500 rot/min eventual pui tempomatul , atentie nu trebuie viteza, doar sa respecti turatia constant pana cand termini regenerarea DPF-ului. Dupa ce am alimentat numai de la rompetrol , nu am mai avut probleme asa des. Sau daca il scoti si il cureti, sa pui motorina buna.Incearca asa, la mine a mers .Lucrez la un service, dar oricum nu te pot ajuta ca sunt din Piatra Neamt.
                            Numai bine si Sarbatori Fericite!

                            Comment


                            • #15
                              1 - daca masina este 'resoftata', sfatul meu este sa ii pui la loc softul original, sa remediezi problema dupa care sa pui inapoi 'resoftarea'.

                              In principiu orice tuning se face pt marirea/scaderea performantelor nu pt mascarea unor defecte si nu ar trebui facut atata vreme cat masina are un defect curent.

                              2 - Daca miroase in habitaclu, atunci in mod sigur exista o scurgere de gaze din esapament, care in momentul regenerarii se traduce prin lipsa de presiune necesara DPF-ului pt a arunca spre afara cenusa.

                              Poate simpla reparatie a esapamentului rezolva toate problemele.

                              Programul original de diagnoza MB, arata in clar nu numai 'incarcarea' DPF-ului ci si continutul de cenusa al acestuia.
                              Spalarea, curatatrea acestuia trebuie sa tina cont de acest ultim parametru!
                              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                              www.mbretrofit.ro

                              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF