Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Electroventilator merge continuu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Electroventilator merge continuu

    Salut,

    Acum cateva saptamani eram in procesul de demontare EGR si galeria de admisie. Atunci am observat ca electroventilatorul nu avea mufa conectata in soclu.

    Am bagat mufa in soclu si am pornit masina, electroventilatorul mergea continuu si la viteza foarte mare.
    Si inainte de contectarea mufei in soclu si dupa conectare mesajul "Coolant, visit workshop" a continuat sa apara.

    Am mai analizat putin masina si am descoperit faptul ca la radiatorul de clima in partea de jos presostatul are soclul de la mufa rupt.

    Am fost astazi la service, am recuperat freonul, am schimbat presostatul, am incarcat din nou instalatia cu freon.
    Am pornit masina si concluzia este ca instalatia de climatronic isi face treaba cu brio!

    Totusi si in acest punct mesajul -> Coolant, visit workshop ramane prezent pe calculatorul de bord, iar electroventilatorul tot lucreaza fara oprire, inca de la pornirea motorului pana la oprirea acestuia, indiferent daca instalatia de climatronic este pornita sau oprita.

    Astept opinii. Masina este un C200 CDI w203 an 2002 (pre facelift).
    4 wheelers:
    2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
    2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
    2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
    2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
    2 wheelers:
    2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
    2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

  • #2
    Originally posted by ZAR View Post
    iar electroventilatorul tot lucreaza fara oprire, inca de la pornirea motorului pana la oprirea acestuia, indiferent daca instalatia de climatronic este pornita sau oprita.
    Poate fi decedată termocupla... Ca să ajungi la ea, vezi pașii de la poza 9 în jos http://www.pelicanparts.com/techarti...eplacement.htm
    Dacă tragi fișa de pe el și se oprește ventilatorul, am ghicit diagnosticul bun... dacă nu, mai așteptăm păreri...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Am citit undeva pe un forum strain ca daca instalatia de clima nu e incarcata cu 750 gr freon si 30 ulei citeste ca presiunea nu e cea corespunztoare si atunci obliga electroventilatorul sa functioneze la capacitate maxima pt a raci circuitul.
      Sa fie adevarat oare!?
      Tipul de la service a bagat doar 635gr freon si 15 de ulei. A zis ca e imbacsit filtrul dezumidificator si nu poate sa umple instalatia la capacitate maxima.

      Sent from my XT1572 using Tapatalk
      4 wheelers:
      2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
      2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
      2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
      2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
      2 wheelers:
      2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
      2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

      Comment


      • #4
        Originally posted by ZAR View Post
        Tipul de la service a zis ca e imbacsit filtrul dezumidificator si nu poate sa umple instalatia la capacitate maxima.
        Și dacă-l curăța/spăla, îi cădea oare verigheta de pe deget? Că doar o făcea pe bani...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #5
          Din EPC am vazut ca e un fel de cartus asemanator cu o bagheta... I-a fost simplu sa zica ca mai mult nu intra.
          Am sa comand un cartus din acela si am sa merg la "medicul" meu de clime (n-am fost din start la el ca e plecat in concediu).

          Sent from my XT1572 using Tapatalk
          4 wheelers:
          2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
          2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
          2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
          2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
          2 wheelers:
          2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
          2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

          Comment


          • #6
            Am schimbat cartusul de la filtrul uscator, chestie curioasa, am scos din filtrul uscator ca un tampon. Am bagat inapoi filtrul uscator nou.

            Am incarcat instalatia cu freon si ulei.

            Electroventilatorul tot pe maxim merge de cum pun contactul, indiferent ca motorul e rece sau cald.

            Rog pe cineva daca are cum sa ma ajute cu o schema electrica de la electroventilator, de unde isi primeste curent si unde e releul de comanda.

            WDB2032041F268067
            4 wheelers:
            2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
            2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
            2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
            2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
            2 wheelers:
            2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
            2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

            Comment


            • #7
              Am rezolvat si problema asta.
              Am schimbat electroventilatorul cu tot. Video in urmatorul link:
              Masina a intampinat probleme la functionarea electroventilatorului. Acesta nu mai comunica corect cu ECU si mergea constant pe viteza cea mai mare. Smooth Sa...
              4 wheelers:
              2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
              2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
              2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
              2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
              2 wheelers:
              2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
              2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

              Comment


              • #8
                Concluzia fiind că electroventilatorul era de bai?
                Lord W126 500SE -> 2.5D
                Lady W123 230C -> 240D
                W124 -> 200D
                W208 CLK200 -> 2.0

                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                Comment


                • #9
                  Pe electroventilator este o cutie de comanda. In interior are circuite integrate care comanda cand cum si cat de tare electroventilatorul sa mearga.
                  Nu am apucat inca sa o desfac dar o sa fac, sper si un tutorial despre asta...

                  Sent from my XT1572 using Tapatalk
                  4 wheelers:
                  2007 may -> 2013 september Dacia Logan 1.4 Laureat Plus
                  2013 october -> 2017 november Ford Focus mk1 Ghia 1.8 TDDi
                  2017 january -> present Mercedes Benz C200CDI W203 Avantgarde
                  2017 october -> present Mercedes Benz C320CDI W204 Avantgarde
                  2 wheelers:
                  2011 january -> 2011 september Kawasaki GPZ 500s
                  2011 september -> present Yamaha FZR 600R 4jh

                  Comment


                  • #10
                    O problema asemãnãtoare am avut si eu , dar mie nu îmi funcționa tot timpul elecroventilatorul. Partea electronica nu dãdea tot timpul comanda PTR a porni.A fost necesar sa-l înlocuiesc.
                    Toate cele bune!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF