Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > SUV-uri/monovolume/camioane/altele > Mercedes Benz V Klasse > Probleme tehnice - V Klasse

EDC Vito 108 CDI Help

Probleme tehnice - V Klasse


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 09-03-2010, 18:00 PM   #1
litza65
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Cluj
Motorizare : diesel
Age: 49
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default EDC Vito 108 CDI Help

Buna.Am nevoie de ajutor daca se baga cineva.Vito meu se oprea din mers la viteza mai mare si se aprindea becul EDC.Dupa 30 sec pornea din nou.Ultima data cand s-a oprit a ramas decedat.Nu a vrut sa mai porneasca.Am pus 4 testere pe ea care mai de care mai bengos dar nu s-a putut intra in calculatorul masinii.In service mi s-a spus ca partea mecanica e ok.Se formeaza presiune in capul injectorului dar nu primeste comanda electrica.Nestiind ce sa i mai faca,am urcat-o pe platforma si am adus-o acasa.Acum ma apuc eu de ea.Cu mica mea pricepere si cu ajutorul vostru poate i dam de cap.Ms.
litza65 is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2010, 10:30 AM   #2
robby
Junior Member
 
Join Date: Feb 2010
Location: Tulcea
Motorizare : 2148
Age: 29
Posts: 15
:
[Junior Member]
Default

Nu vreau sa vb aiurea da e posibil sa fie EGR-ul probabil a ramas pe inchis,verifica-l totusi cine stie poate poate.
robby is offline   Reply With Quote
Old 09-24-2010, 12:55 PM   #3
cl600
Specialist 7G-Tronic
 
cl600's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: BUCURESTI
Motorizare : CDI
Age: 43
Posts: 1,269
:
[Specialist 7G-Tronic]
Default

Quote:
Originally Posted by litza65 View Post
Buna.Am nevoie de ajutor daca se baga cineva.Vito meu se oprea din mers la viteza mai mare si se aprindea becul EDC.Dupa 30 sec pornea din nou.Ultima data cand s-a oprit a ramas decedat.Nu a vrut sa mai porneasca.Am pus 4 testere pe ea care mai de care mai bengos dar nu s-a putut intra in calculatorul masinii.In service mi s-a spus ca partea mecanica e ok.Se formeaza presiune in capul injectorului dar nu primeste comanda electrica.Nestiind ce sa i mai faca,am urcat-o pe platforma si am adus-o acasa.Acum ma apuc eu de ea.Cu mica mea pricepere si cu ajutorul vostru poate i dam de cap.Ms.
Pune seria VIN.
Prima oara verifica alimentarile si comunicatia calculatorului motor (sigurante, cabluri rupte,etc).
__________________
http://www.clubmercedes.ro/cutiile-a...2.html?t=31592

www.dht.ro
0731 362 861
Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.
cl600 is offline   Reply With Quote
Old 09-25-2010, 02:08 AM   #4
djbeny
Junior Member
 
Join Date: Aug 2010
Location: Bucuresti
Motorizare : 2.2 CDI
Posts: 6
:
[Junior Member]
Default salut.

db3003db@yahoo.com .... pune`mi te rog o poza cu pedala de acceleratie.

am avut aceeasi problema si era de acolo... asta dupa ce am verificat tot motorul. vreau sa vad ce model este pedala ta inainte de a-ti da un sfat. bafta!
djbeny is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2010, 16:41 PM   #5
litza65
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Cluj
Motorizare : diesel
Age: 49
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default

I-am dat de cap dupa ce am plimbat-o prin mai multe ateliere auto.1. Nu sa putut comunica cu calculatorul de bord cu nici un tester deci schimbat calculatorul.Dupa ce sa facut comunicarea,testerul a dat pompa inalta presiune defecta.Schimbat pompa de inalta si a pornit.Total general....2000 lei.Apropoiese second!Acum imi sufla pe langa un injector.La primul service au zis ca nu se baga ca se poate sa se rupa injectorul.E chiar asa?Cum se scoate? dupa ce se desface surubul de la clema de sustinere se scoate prin targere afara sau mai are filet?
litza65 is offline   Reply With Quote
Old 11-09-2010, 18:43 PM   #6
costi
Member
 
Join Date: Feb 2009
Location: Sighisoara
Motorizare : 220CDI
Posts: 92
:
[Member]
Default

salut,nu mai are filet,dar se poate sa fie foarte intepenit,daca reusesti sa-l dai afara trebuie schimbata garnitura de cupru,de varful injectorului,daca nu gresesc trebuie decalita inainte de montare.bafta
costi is offline   Reply With Quote
Old 11-10-2010, 00:40 AM   #7
grigorean
Banned
 
Join Date: Dec 2008
Location: botosani/iasi
Motorizare : OM611 2148cmc ,OM616 2398cmc
Age: 23
Posts: 1,416
:
[Banned]
Default

Se gasesc garniturile de cupru , la inlocuire schimba si surubul care tine brida injectorului.Pentru a scoate injectorul se folosesc niste extractoare speciale.Asta ca sa poti scoate aproape sigur injectorul , deoarece sunt cazuri in care poti sa il scoti cu mana , sau poti sa tragi de el cu orice ca nu iese nici cu rugaciuni.Dar nu am auzit sa se rupa injectorul niciodata.Ori iese ori nu.Saiba e cam 5 lei iar surubul la fel.
De asemenea pentru a scoate mai usor injectorul , e bine sa fie motorul cald.
grigorean is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2010, 12:03 PM   #8
litza65
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Cluj
Motorizare : diesel
Age: 49
Posts: 14
:
[Junior Member]
Thumbs up

Am cumparat un spray antirugina,saibe cupru si m-am apucat de injector.Pe langa el sa format o gramada de calamina.Cu rabdare am curatat locul cu pricina cu un virf de surubelnita dupa ce in prealabil am dat bine cu sprayul de rugina.Cu surubelnita am ajutat injectorul sa iasa.La inceput nu a vrut dar pana la urma si-a dat drumul.Atentie la saiba veche ca ramane in locas.Nu iese odata cu injectorul si nici sa nu sperati ca a suflat-o de tot.E acolo si trebuie scoasa.Se poate vedea cu o oglinda si o lanterna.Eu nu am stiut asta si dupa prima montare a suflat mai rau ca inainte.Si mai trebuie saiba decalita.
litza65 is offline   Reply With Quote
Old 11-15-2010, 12:22 PM   #9
litza65
Junior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Cluj
Motorizare : diesel
Age: 49
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default Termostat

Nu mi se incalzeste apa mai mult de 50 grade.Normal..termostat defect.Am citit pe forum ca cineva si-a montat un termostat suplimentar de dacia.Am facut si eu la fel.E totul ok dar exista o problema.Termostatul de dacia deschide in jur de 86 grade iar racirea la vito e undeva sub 80.Termocupla porneste inainte de a deschide termostatul.Daca motorul lucreaza la temp de peste 85 grade incetisor se duce.Pe urma....schimbat chiuloasa,garnitura...etc...cred ca nu merita.Intradevar un termostat de vito e la 200 lei.
litza65 is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
108, cdi, edc, vito


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 14:32 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints