Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un mic upgrade, pt cand o las in parcare, sa nu imi fure steluta.
    Tinta se monteaza doar cand ies la drum lung sau in zilele de sarbatoare.
    Cost 30lei + o ora de experimentat. "Pe original" 150 lei, aberant de mult pt o bucata de plastic + cleme.
    Fata de poza, am mai facut niste indoituri care sa se agate in gaura. Functionalitatea e aceeasi, se apasa si intra singura in gaura.

    Mi-am cumparat suruburi pt jantele de iarna de CLK, 170lei 16 bucati, noi, "pe producator".
    "Pe dezmembrari" nu gaseam M14 de lungimea aia, si toti imi dadeau preturi de 200-250lei.
    Restul de 4 le iau de pe passat pana cand gasesc niste antifurturi compatibile.

    Au sosit piese noi: intinzator lant 460lei si subansamblu timonerie (140), cel cu tija buclucasa.
    Ambele "pe original", "pe producator" nu am gasit.

    Cu noile taxe ce se anunta sper sa nu fi dat banii degeaba pe piese.
    De aceea sistez orice operatiune, inclusiv gumele de iarna noi pt spate, le-oi cumpara dupa ce se clarifica ce taxa urmeaza desteptii astia sa puna.
    Ar fi trebuit sa nu ma grabesc cu intinzatorul, dar asa e cand nu ai rabdare.

    Ma bazez pe passat, care are tot ce trebuie pt iarna si la cat de drag imi e, tocmai s-a stricat.
    Se pare ca e o regula, cand am ceva de facut la mercedes, ori am de lucru cu passat-ul, ori cu fordul fratelui meu.
    Attached Files

    Comment


    • Schimbat tija buclucasa de la timonerie.
      F simplu, e nevoie de groapa/elevator se schimba direct.
      Dar cum eu sunt roman adevarat am pus o sarma suplimentara, sa fiu 100% sigur ca tija noua nu mai sare.
      Am remarcat ca in cablul flexibil e un arc, chiar in bucsa din capat.
      Probabil e pus sa elimine jocul.

      Nu am stiut exact cum sa il pun la loc, dar mai cercetez problema.
      Imbunatatirea e clara, schimbatorul e mai precis, asta pe langa faptul ca nu mai e pericol sa sara
      Cam slabe piesele, la opel rotula era mai mare si nici vorba de joc.

      In rest totul ok sub masina, flansa e in regula, suportul cutiei nu s-a lasat.
      Attached Files

      Comment


      • Trancaneala de weekend:

        Celalalt capac de epurator ramas restant, reetansare, de data asta cu mai putin silicon. Exagerasem data trecuta si imi era frica sa nu ajunga in motor.
        Suruburile nu le-am inlocuit, cele mici de aluminiu nici nu le-am strans, decat f putin, n-au fost probleme de etansare.
        Daca e sa scape, etansez capul surubului si tot aia e.

        Intre timp am rupt stutzul de aerisire din vasul de expansiune, abia ce l-am atins cu mana si s-a crapat.
        Carpeala cu piesa de alama.
        Furtunul de plastic taiat in zona cu stutzul rupt, incalzit cu phoen si infipt alama in el. Peste pus colier, just in case...

        Voi vedea zilele viitoare daca tine, dupa ce se usca siliconul, dar tind sa cred ca alama aia e mai rezistenta ca stutz-u ala amarat pus de fabrica. De aia nici nu am vrut sa dau 100lei pe un furtun nou. Nu imi inspira incredere.
        Attached Files
        Last edited by Sharky; 10-15-2017, 23:13 PM.

        Comment


        • Desi ai facut o treaba "profi", tot o sa cedeze, nu acum, ci peste ceva timp. Aceasi problema am avut-o si eu, fiind cu masina acasa, cu o zi inainte sa ma intorc in Bucuresti. Eu nu am avut strung si alte minunatii. Am infipt la cald o tija de cupru,peste care am dat cu "garnitura lichida" Victor Reinz si infipta intr-o chestii de la TV de fier(poze de la improvizatie la prezentarea masinii mele). Ce pot zice este ca tot picura. Am ajuns cu bine la Bucuresti. Aici am cumparat doua noi, pretul fiind 15 lei(febi). Un amic a gasit OEM cu 25 lei. Pe langa asta am gasit si pe aliexpress la pretul de 10 dolari din aluminiu parca, si parea destul de bine realizata.

          Comment


          • Merci de pont! Nu stiam ca se poate lua separat. Postasem reparatia mai mult pt amuzament.
            Gasisem tot furtunul la 60 lei, nu e o suma mare, DAR de fapt tratez efectul si nu cauza.
            Tot la fel de usor o sa se rupa si ala nou, dintr-o neatentie.
            Plus da mai bine o piesa de alama la un mercedes.

            Reparatia aia am facut-o in jumate de ora cu ajutorul unui vecin. Mai mult a durat sa caut tarodul compatibil cu mufa de alama.
            Eu zic ca nu scapa, filet cu pas fin si banda de teflon, slabe sanse, dar om vedea.

            Place your bets!

            Comment


            • Bun asa! [emoji1303] Ce iti mai place sa mesteresti![emoji2] Eu cred ca va tine fara probleme.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • Am vazut acum ca e cu teflon, deci poate sa se rupa restul de plastic. Cauza e data de materialul prost al stutului si al temperaturilor antigelului.
                O solutie pe viata ar fi stutul din alama, poate vecinul tau are indemanare si il faci pe tot din alama. Acum nu stiu cum se comporta pe termen lung alama la actiunea antigelului.
                Vezi pe viitor cum tine. Oricum se vede ca e facut profi.

                Comment


                • Era prea frumoasa mufa ca sa nu o folosesc.
                  Plasticul mai are carne multa si e ranforsat. Pana la urma de il fac prea rezistent o sa imi rup vasul de expansiune care e mai scump!
                  De acum inainte cand am o lucrare serioasa la masina scot mufa!
                  De e ceva problema in teren am la mine niste furtunuri de cauciuc si coliere. Blochez aerisierea si gata, nu raman in drum din atata.

                  Folosesc antigel G11, mobil. E compatibil cu cuprul. Eu cred ca e ok.
                  Si in rest nu e in contact decat cu plasticul din vas, asa ca e exclus sa se formeze ceva circuit electro-chimic intre aluminiu si cupru.
                  Iar ca bonus am o borna de test pt antigel! O borna a multimetrului pe bloc/chiulasa, alta pe alama, de am tensiune peste 0.2V, antigelul e acid.
                  Hehehehe, cat de mult poti laud o improvizatie.

                  Comment


                  • Am schimbat intinzatorul, daca tot l-am luat.
                    Procedura e simpla: jos alternatorul, nu e musai sa il scoti de tot, nici nu am cum ca nu are loc de vaporizator.
                    Apoi se desface intinzatorul si se pune cel nou in loc. Se insurubeaza f usor la mana apoi 80Nm.

                    Evident intinzatorul nu avea nimic, lantul sau ghidajul caraie ca inainte. Asadar 460lei dati degeaba, dar na, am inceput cu ce e mai simplu.
                    Va urma sa schimb lantul probabil la primavara, am timp sa ma gandesc pana atunci daca sa o fac sau nu.
                    Se subintelege ca de schimb lantul va trebui a repet operatiunea, adica sa dau jos intinzatorul.

                    Alternatorul e ok, mai are din perii un pic, se simte cum se apasa inca.
                    Nu stiu daca la modelul asta se pot schimba periile, ceva metoda sigur este.

                    Pus totul la loc si evident, pt ca niciodata nu merge totul din prima, am rupt celalalt stutz de la furtunul buclucas.
                    Naiba sa le ia de materiale si proiectare de tot rahatul.
                    Pun si aici alama si un furtun flexibil, ca ce are mercedesul de fabrica e lucru tiganesc!
                    Attached Files

                    Comment


                    • Carpeala facuta a doua zi, de data asta piesa din aluminiu.
                      Sper sa scap de problema ruperii stutzurilor cu furtunul flexibil.
                      Aveti idee daca furtunul de combustibil rezista la antigel?
                      Asta am avut la indemana vineri noaptea, dar de e musai il schimb.

                      In rest lantul suna ca inainte, chiar daca am intinzator nou.

                      Asadar inca vreo 400lei sa il schimb, cand oi avea vreme si chef.
                      Attached Files

                      Comment


                      • Carpeala facuta se tine bine.

                        Intre timp am montat calculatorul de avans.
                        Multe ore de lucrat in frig.
                        Evident mai descopeream cate un furtun de vacuum obosit, il schimbam si pe ala, si cel mai mult m-au incurcat firele de la clapeta de acceleratie.
                        Mantaua lor era coapta si erau in pericol sa se frece de cutie.
                        Nu neglijati acest aspect!
                        Eu am dat o banda peste ele si apoi spirala de organizat cablurile. Rezista cu brio la temperaturile de sub capota, am testat cu alta ocazie la alta masina.
                        Asa o operatiune de maxim doua ore s-a lungit la vreo 6, cumulate.

                        Functionarea e simpla:
                        Preia semnalele de la senzorul de vibrochen si came si urmatoarea tura le da in avans in functie de harta editabila din el.
                        Neajunsul e ca afecteaza injectia, dar nu cred ca e o problema prea mare cateva grade in plus la ture mici.

                        Momentan sunt in teste, ca sofer nu iti dai seama, asa la prima vedere.
                        PArca reactioneaza mai bine la acceleratie, dar nu sunt 100% sigur de asta.
                        Exista sansele sa il fi montat degeaba, dar ca norocul, sa il scoti e f simplu.
                        Am o mufa care se pune in locul calculatorului ce reface legaturile.

                        Poze cu ecranarea facuta intr-un stil cat se poate de tiganesc.
                        Varianta nu finala, am dat peste banda textila asigurata cu soricei.
                        Sa se opreasca ninsorile sa pot iesi cu ea la drum intins.
                        Inca nu am gume de iarna pe fata. Cele vechi erau prea roase, altele nu iau pana nu se anunta taxa.

                        Urmatoarea pe lista e o sursa dubla/tripla reglabila 0-30V 0-5A de uz general la ce mai mesteresc plus incarcarea bateriei.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Am mai reglat avansul din procesor. Nu stiu daca am vreo imbunatatire decat la relanti unde MAF indica 3.3 in loc de 3.9. In ture mai mare influenta nu e asa de masurabila turat in gol, ca in sarcina inca nu am gasit un procedeu de incredere de masura.

                          Aportul de combustibil ar trebuie sa scada proportional.
                          Restul nu le-am putut masura intr-un mod prea cinstit, inca.
                          Povestea aici:


                          Distractia de weekend, incarcat de baterii.
                          LA merc era aproape incarcata, la passat era descarcata rau.
                          Sursa de laborator semi-improvizata si timer pt priza. Va urma sa o montez calumea intr-o carcasa, sa ii pun un V-A de panou, plus sa ii fac rost de o sora, sa fie sursa dubla.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Frumoasa improvizatia. Ce e pe sursa? Vad ca e ceva ce necesita racire, un transistor, cred. E pentru a stabiliza amperajul?

                            Comment


                            • Ca sa nu ma mai uit ca "matza-n calendar" ce se intampla acolo de fapt ?
                              Care este scopul acelei instalatii? Doar incarcare sau ceva mai mult?
                              E220 cdi W210, 2001

                              E320 W210, 1997
                              C180 W202, 1994
                              W123 200D, 1978 cu inima de W124


                              Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                              Comment


                              • E o sursa reglabila tensiune/curent.
                                E un ATX modificat sa dea 35V 5A continuu (poate chiar mai mult) si 9A (timp scurt) dupa care e pus un convertor DC-DC reglabil 0-30V, 0-5.5A (cel de sus, cu radiatoarele).
                                Un coleg de pe elforum.ro le-a facut, in opinia mea merita toti banii 130lei, plus inca vreo 10 lei voltmetrul.
                                Trebuie sa spun ca valorile si dimensionarile sunt cam exagerate, in sensul ca la 5A tot montajul ala ramane rece bocna, in timp ce un chinezism specificat la 3A, cand trece de 2A nu mai poti tine mana pe el.
                                De riplu nici nu mai vorbesc!

                                Sursa e pt uz general, alimentez diverse montaje cand mesteresc.
                                Pe viitor vreau sa mai iau una, sa le pun frumos intr-o carcasa calumea, cu panou calumea, nu un carton scris cu markerul, niste instrumente de panou sa vad V si A, potentiometre multitura, etc.
                                Asta e o incropeala cat sa le testez si sa le pun la treaba rapid, nu asta e scopul ei principal.

                                Bateria de merc am pus-o intentionat pe calorifer ca sa vad care e tensiunea la 20C pt o evaluare initiala, fiind adusa de afara.
                                La a doua m-am desteptat, spalat-o bine si pusa in lighean cu apa calda, sa nu astept.
                                Apoi a ramas in lighean sa nu-mi murdareasca podeaua.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF