Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Povesti, depinde ce nespecialist a umblat cu ele [emoji23]. Am folosit de-a lungul timpului si solutii speciale pentru curatat textile si solutii obisnuite. Ambele au avut efecte foarte bune, iar tapiteria plafonului nu a cazut nimanui in cap de la ele . [emoji12]


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Pt tavan zarurile au fost aruncate.
      Restul nu-s chiar asa sensibile sau sunt simplu de carpit/relipit.
      Textilele de pe usi erau semi desprinse cand am luat masina, dar niste prenandez si vreo 5 minute de lucru pe fiecare usa si au iesit ca noi.
      Eu le-as inlocui, dar e cam mult de lucru, sigur nu degraba.

      Vom vedea evolutia lor in timp.
      De uscat s-au uscat f repede din motive evidente: aspirator + caldura mare.

      Comment


      • Mare lucru n-am mai scris in ultima vreme, dar nici nu am facut prea multe, doar m-am plimbat cu masina.
        Curatat mocheta si ornamentele.
        Nimic special, biocarpet, tot felul de solutii, spuma activa, bla bla bla.

        Pana la urma de vrei sa speli calumea trebuie sa scoti totul afara.
        Jegul e sub mocheta, nu in ea. Nu are sens sa o freci cu peria decat o data si fara sa insisti.

        Spray cu stropitorul de gradina si aspirat imediat, pana nu patrunde apa.
        Dureaza zile intregi. De stiam scoteam mocheta si faceam treaba ca la carte.
        Acu degeaba e curata, ca daca scapa cineva apa, cand apesi pe mocheta iese murdaria din adancuri la loc.
        Asadar biocarpet si altele de genul curata doar suprafata.

        LEgat de desprinderi, nu am remarcat probleme. Unele ornamente le-am pus la inmuiat peste noapte, nu s-a desprins nimic de pe ele.
        Dar la final nu era nici o diferenta intre cele puse la inmuiat si cele spalate doar cu solutii, apa si aspirator.

        Voi mai pune poze, actualele sunt dintr-un stadiu intermediar. Merge incet treaba, asta e vreme de plimbat nu de stat pe langa masina.


        Legat de gaz, am mai facut reglaje.
        Setat baza 2D, apoi trecut pe 3D (aveam un bug in program si nu puteam regla 3D). Alta viata.
        Rar mai vad cate un trim de peste 5%.
        Consumul tot ala e, dar au disparut complet usoarele ezitari care apareau cand apasam brusc acceleratia.
        Erau irelevante pentru orice om normal, dar eu le simteam si ma enerva faptul ca nu merge masina fix ca pe benzina.

        Reglat exclusiv dupa STFT: mentinut regimul, asteptat pana cand STFT se stabilizeaza si scris in mapa 3D.
        F importanta e calibrarea cu temperatura, ca sa elimini cam 4-5% variatie. Altfel reglezi mergand incet prin oras, dar cand ii dai talpa scade temperatura cu 30-40C.

        La WOT am redus din amestec asa incat sa nu am o pierdere de putere masurat in mers fata de un audi a4 de 150 cai.
        Am tot scazut concentratia pana cand am remarcat o pierdere in putere.
        La final am avut 8% in minus fata de reglajul initial.
        Irelevant dpdv al consumului, ca nu ii dai talpa toata ziua, dar macar motorul in special supapele merg mai reci!
        La regim normal motorul meu oricum sta in stoicometric asa ca nu am re regla.
        De modificat hartile nu am chef si nici posibilitatea sa masor rezultatele pe un dino, asa ca nu merita sa umblu acolo.
        Important e sa se regleze cat mai putin asa incat accelerarile bruste sa nu ceara corectie, corectie care e lenta => ezitari.

        Avansul inca nu l-am modificat, dar sper de acolo sa mai scot niste putere in plus.
        Mai multe detalii aici, unde am gasit un om interesat de procesul asta:


        Next pe lista e intinzatorul si apoi probabil lantul. Dar prin septembrie/octombrie.
        Attached Files
        Last edited by Sharky; 08-04-2017, 15:21 PM.

        Comment


        • Daca aveai diesel scapai de stresul asta cu reglatul....[emoji13]
          Yanis aka hater...[emoji23][emoji23]




          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • Originally posted by yanis2222 View Post
            Daca aveai diesel scapai de stresul asta cu reglatul....[emoji13]
            Yanis aka hater...[emoji23][emoji23]




            Sent from my iPhone using Tapatalk


            Trollllllllllllolololololololol





            Nu stiu de ce , dar mie mi-ar fi frica sa ma joc cu gazul... e ca si cum te-ai juca in fundul gol pe langa .... sculata )
            Să știi să lupți când vrei să ai.
            Să nu regreți când pierzi sau dai

            Comment


            • Pai vezi? Doar ca nu stii de ce, nu inseamna ca nu o sa-ti placa

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • DAca aveam diesel ma jucam cu hartile.
                Crezi ca scapa neatinsa?

                LEgat de reglat ce vreau sa spun e ca reglatul clasic, prin "copierea" hartilor e una, reglatul dupa cum cere motorul e alta.
                Desi, in opinia mea, ideal e un chip tunning ca sa poti beneficia de toate avantajele gazului, atat ca si pret cat si ca si combustibil.

                DAr chip tunning fara dino si fara scule scumpe nu prea ma vad sa o scot la capat, asa ca momentan e bine si asa.
                Mie imi place sa fac asta, sa reglez, sa inteleg cum functioneaza.

                Stii cum e treaba cu jucatul...depinde de care partea a p.. esti.
                Eu unul nu recomand nimanui sa isi puna gaz, ca urca preturile.

                AZi maine fac 9mii pe gaz, ~1400 lei recuperati si ma asteapta o tura la HAjdu si weekendul viitor la Praga.
                Apoi o las in garaj si iau avionul si 2 saptamani n-o mai vad.

                Comment


                • Cluj-Hajdu-inapoi, AC pornit tot timpul, 40C afara (dupa spusele senzorului), 4 persoane in masina, bagaje 12% pe gaz ~ 6.2% benzina ca si bani.
                  Mers semi-nervos incolo, mai normal inapoi ca era liber.
                  Asadar consumul tot ala e, cu reglaj, fara reglaj. DAR trimm-urile sunt mult mai mici. Rar vad cate un 7%, ceea ce e normal, ca apare si pe benzina vreo 2-3s cand accelerez puternic.

                  Reglat lambda si experimentat la talpa vs audi 150cai, colegul de drum.

                  lambda aprox 1.05-1.10: (dupa estimarile mele) se simte o pierdere de putere.
                  Audi ia avans incet incet se indeparteaza.
                  Motorul merge excelent, nu detoneaza. Pe benzina asta e imposibil. Poate cu ceva benzina speciala,altfel nu merge cu amestec asa sarac.

                  Lambda 0.9-0.95 egalitate perfecta, masina colegului nu se departa nici un pic.

                  Lambda aprox 0.8 - parca parca un pic il ajungeam, dar diferenta era infima.
                  Nu e nimic spectaculos incat sa justifice 10% in plus benzina si probabil EGT marit.

                  Mai bogat nu m-am dus, nu cred ca are rost.
                  Pe benzina ma apropiu incet incet de el , deci clar ceva pierdere de putere am.

                  De fiecare data am dat vreo 2-3 teste, porneam deodata si acceleram de la 80 la 120.
                  Era in fata mea, vedeam clar rezultatul.
                  Masina mea era mai incarcata, dar asta e irelevant, pe mine nu ma interesa sa ma compact cu audi, vroiam doar o referinta pentru a compara cele 3 setari de gaz in lipsa unui dino.
                  Ca sofer e imposibil sa iti dai seama de diferenta.

                  Concluziile pentru acest tip de motor sunt clare.
                  Puteti saraci amestecul pt consum mai bun la talpa si protejarea motorului. Prea mare pierdere de putere nu e si motorul/supapele de evacuare vor fi mai reci.
                  Target pt sonda lambda 0.1V (chiar inainte sa se faca zero de tot) pt cel mai sarac amestec testat de mine. Voi masura cu alta ocazie EGT.
                  Cel putin cu gazul care l-am avut atunci in butelie a mers excelent, poate cu alt gaz va merge mai bine, sau mai prost, nu am de unde sa stiu asta.

                  Pentru perf optime as zice lambda 0.9 la talpa e ok. EGT masurat sumar nu parea sa fie mai mare ca egt pe benzina, dar ramane sa fac masuratori detaliate pe perioade mai lungi.
                  Amestec mai bogat de atat nu merita in opinia mea, cresterea de putere e aproape nula, dar EGT in mod sigur creste.
                  Eu pe 0.9 am ramas ca oricum peste 4300 trece automat pe benzina deci nu simt nevoia sa potrivesc ceva.

                  Motorul din ce vad cam pe la 0.85-0.95 functioneaza pe benzina, dar benzina e benzina, gazu e gaz.
                  Toate aceste reglaje sunt in bucla deschisa, la talpa. Cand mergi normal ecu oricum trece in stoicometric, deci nu prea conteaza ce reglezi ca ECU trage lucrurile spre normal, adica lambda ~=1.

                  Am noroc ca prietena mea e rabdatoare si m-a ajutat sa reglez amestecul din mers, dupa cifrele care le dictam eu.

                  La intoarcere am luat o groapa care mi-a strambat directia, am deschis topic pt asta.
                  Sper sa o dreg/ vad ce e pana vineri ca vreau sa merg la Praga.

                  Comment


                  • Felicitari pt explicatii, o placere sa citesc. Iti place sa mesteresti. Cat despre groapa, astea s drumurile, imi pare rau.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • PAtriei Maghiare, era semnalizat limitare de 40, dar m-o mancat pe mine in toba de esapament sa ma duc repede.
                      Imi asum integral vina, dar na...important e sa o rezolv pana vineri sa pot pleca cu ea.

                      Legat de explicatii, am umblat doar la amestec, la AFR. Probabil e nevoie si de modificarea avansului. DAr inca nu am montat emulatorul...rusine mie.

                      Comment


                      • Schimbat filtrul de gaz dupa 9mii si ceva de km pentru ca am dat o tura prin Cehia, o tara superba, bere buna.
                        Motorul a rezistat eroic tot la 3-4mii ture sunetul de v6 m-a insotit tot drumul. VRUUUM!
                        LA iesirea din tara masina a vrut sa dezerteze nevrand sa mai cupleze decat V3 si V4 dar n-am lasat-o.
                        Suit-o pe bordura, cuplat la loc tija de la timonerie, asigurat-o bine cu sarma si de atunci merge impecabil.
                        Va trebui sa o rezolv definitv, dar stiti cum e cu solutiile provizorii.

                        Consum 11-12% pe gaz, masurat aproximativ la pompa, nu am facut de fiecare data golul ca sa pot masura exact.
                        Cu un plin fac cam 410-460km in regim de autostrada, mers semi-legal, deci ma declar multumit de autonomie.
                        Am papat vreo 8L de benzina cand am ramas fara gaz si pt depasiri.
                        Consum ulei vreo 0.4-0.6L (nu pot masura exact), in astia ~2200km. Nu e o tragedie, uleiul e ieftin.
                        Pana acum am economisit minim 18mil, in cel mai pesimist caz.

                        M-am folosit de ocazia asta sa ajustez instalatia de gaz pe partea de amestec si masurare EGT.
                        Mare lucru nu mai era de facut, corectii minore, tot aia e cu ele fara ele.
                        Variatiile sunt prea mici sa mai conteze, regimul este f stabil, deci compensarea cu rpm nu e deloc un moft si-a facut simtit efectul.

                        Totodata compensarea cu temperatura nu e optionala, e obligatorie!
                        Mers prin oras incet gazul urca la 90C, mers cu 150 pe autostrada scade la 50C!
                        Cere o compensare cu vreo 5%, deloc neglijabila, zic eu.
                        AS specula ca daca temperatura exterioara ar fi fost catre zero, gazul ar fi fost un pic mai rece de atat!

                        Cu lambda=0.9 la WOT reglat asa cum am descris mai sus EGT e mai mic pe gaz decat pe benzina!
                        Cu lambda reglat la aprox 0.8, reglaj dupa copierea hartii de injectie EGT intr-adevar e ceva mai ridicat decat pe benzina.
                        In cazul motorului meu acel reglaj nu aduce nici un plus de putere, doar mici ezitari asadar nu isi are rostul, neadunand niciun beneficiu, dimportriva!
                        Lambda >=1 EGT e mai scazut, dar dupa cum am scris mai sus, puterea scade destul de mult.

                        Va urma reglarea avansului, dar nu stiu cand voi avea timp.
                        Ce am mai remarcat e ca senzorul de temperatura gaz si presiune gaz este amplasat inainte de filtru si nu dupa!
                        Va trebui sa remediez asta, nu imi place ideea sa se colmateze cu jeg.

                        Am ajuns la concluzia ca bieleta de directie s-a indoit scurtandu-se cu 1-2mm.
                        Restul elementelor sunt prea groase, plus ca stau in bucse elastice. Caseta sta bine fixata in bucsele ei.
                        Am invartit de capatul de bara pana cand s-a indreptat volanul si aia e deocamdata. La reglaj de directie totul a iesit super ok.

                        Culmea rotile n-au suferit nici o paguba, totul de la janta la guma sunt ok si nu bat la viteza mare.
                        Probabil socul a venit din lateral si a lovit doar in cauciuc, fortand bieleta.

                        Cu ocazia verificarii rotilor am constatat ca placutele spate au scazut de la 6mm la 4mm in ultimii ~10mii km facuti.
                        Asa ca s-ar putea sa scap si anul viitor fara sa le schimb atat pe ele cat si discul.
                        Pe fata etrierul inca nu scartaie, deci reparatia a fost un succes.
                        Discurile de pe fata inca nu au facut buza noua, cea veche a fost rasa tot in urma cu 10mii km.
                        Prin urmare vor fi schimbate numai la anul, asa cum am preconizat.
                        Uzura facuta de placutele ceramice e f mica.

                        Poze, bordul Cz, Hu, Ro. In Hu am stat dupa un accident.
                        Attached Files

                        Comment


                        • reglajul final:
                          Attached Files

                          Comment


                          • Chiar ma intrebam cand mai scrii o poveste...)


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Acu vad ca harta 3D e o versiune mai veche,
                              Ea reprezinta procente de corectie.

                              Dar se vede clar din ea ca daca vrei sa ai trimm-uri mici, un reglaj 3D e obligatoriu.
                              Altfel, las ca merge si asa!

                              Razi tu yanis, dar te prinde pe tine nostalgia dupa steluta.

                              Comment


                              • Originally posted by Sharky View Post
                                Suit-o pe bordura, cuplat la loc tija de la timonerie, asigurat-o bine cu sarma si de atunci merge impecabil.
                                Hehe, mă trece nostalgia... În 2010 aveam un drum de Budapesta și mergând încolo, la Huedin mi-a sărit și mie tija... la mine a dezertat siguranța aia mică de tablă ce fixează tija de selector (normal că n-aveam cum s-o recuperez, cine știe când și-a luat zborul)...
                                Scena era ”idem și la fel”: bordură, târâș pe sub mașină, legat la loc... singura diferență că eu aveam colier de plastic în cutia cu scule... Și așa am făcut încă 800 și ceva de km până am ajuns înapoi...

                                Numai bine!
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF