Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • De vroiam masina buna si pusa la punct luam o skoda, logan, dar unde era farmecul?
    Iar una mai noua nu inseamna ca nu are bubele ei.

    Am noroc ca nu am bube mari la masina, astea-s doar optimizari/intretinere periodica. Masina merge oricum bine, si cu ele si fara.
    Intre timp am primit un fault de la passat, geometrie variabila blocata, deci proiectul asta iar va fi amanat.

    Legat de poze, ultimele 2 sunt bujiile actuale, arse de gaz 6mii km.
    Pozele 2 si 3 sunt cele folosite pe benzina de cand e masina, inlocuite de unele speciale de gpl.
    Poza 1 e o bujie originala curatata in comparatie cu o bujie de gaz.
    Last edited by Sharky; 06-16-2017, 12:10 PM.

    Comment


    • Am mai facut vreo 1000km pe gaz, pana in Bucovina, pana spre Deva, etc etc.
      Mers destul de vitejeste, dar fara teribilisme.
      Consum 3% pe benzina, ~10% pe gaz.
      Benzina fiind folosita pt colectarea hartii si a vedea deviatia.

      Inca nu am reusit sa pun la punct o metoda buna de reglaj, dar progrese am facut.
      Calibrarea pot sa spun ca e buna deocamdata, dar nu perfecta. Cel putin cele doua harti e simplu sa le suprapui, dar asta nu inseamna mare lucru.

      Am saracit amestecul in sarcina si turatie mare.
      Era prea bogat, dar acum l-am saracit prea mult din moment ce LTFT e la 10% si cand revin pe benzina scade la 4-5.
      Ca si imbunatatire e ca acum trece fara probleme pe benzina, cu pedala apasata la fund, deci in bucla deschisa. Nu mai e nevoie de nici un delay la comutare gaz benzina. Cele 200ms sunt arhisuficiente. Merge bine chiar si cu 150ms intre cilindri.
      Inainte smucea cand eram in talpa, dar de eram la semi-talpa si masina era sub control lambda trecerea era insesizabila.
      Semn clar ca era vorba de amestec gresit. probabil bogat.

      Din pacate am saracit amestecul cam tare in ture mari si motorul si-a pierdut din putere. PE autostrada s-a plafonat la 180 in v6. Comutat pe benzina si s-a dus la 220.
      MAi pe larg, masina de pe la 160 in sus, in v6 pe accelerare nu mai ramane in bucla inchisa cu control lambda =1. Trece in bucla deschisa, iar daca tu din ecu de gaz ii dai prea mult sau prea putin gaz, ea asa merge.
      E semn clar ca am saracit prea mult amestecul si de aia nu a tras.
      Sonda imi arata ca inca eram pe amestec bogat, dar fara o sonda wide band, nu am de unde sa stiu unde eram exact.

      Totodata am remarcat ca in sarcina serioasa temperatura gazului de dupa vaporizator scade. Daca la mers normal ai cam 90C sub capota pe caldurilea astea, pe autostrada la talpa ajungi chiar si la 50C, deci o compensare cu temperatura nu e deloc un moft.

      Alte experimente care le-am facut a fost masurarea EGT, dar la modul rudimentar. MErs la deal in regim constant, ridicat capota, masurat galeria de evacuare, apoi repetat pe gaz.
      Voi vedea cum reusesc sa sudez niste senzori direct de esapament sa ii pot monitoriza in permanenta.
      Concluzia e ca pe gaz evacuarea e mai semnificativ mai rece la acelasi regim de mers.

      Comment


      • Sambata am ajuns cu a mea la 220 fara probleme gaz.De parametri nu ma intreba ca nu stiu.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • Pe gaz nu am facut test de top speed, decat acum desi nu asta era intentia.
          Ideea e ca am saracit prea mult amestecul, fiind in jur de lambda 1 din estimatirele mele.
          Am calibrat timpii de injectie de gpl sa bata cu cei de pe benzina la limita in care motorul ramane in bucla inchisa.
          Apoi prin extrapolare am saracit amestecul din multiplicator, asa incat sa raman tot cu aceeasi timpi de injectie, chiar daca calculatorul masinii da comanda de mai mult combustibil.
          Sondele lambda aratau 0.8V, deci inca eram pe amestec bogat, dar se pare ca nu suficient de bogat.
          Pt putere maxima teoria spune ca e nevoie de lambda=0.9, dar cum nu am un senzor lambda de banda larga, nu am cum sa masor asta.

          De acolo a rezultat pierderea de putere.
          Sunt sigur ca e o pierdere aici, din moment ce m-am dat pe gaz vs a4 de 150 cai si i-am tinut piept. Iar acel audi poate urca la 200, chiar si la deal, doar eu l-am condus.
          Totodata find automat nu ai ce gresi, deci exclus faptul ca s-a incurcat colegul meu la schimbat vitezele.

          Teoria spune ca gazul nu raceste motorul in amestec bogat asa cum face benzina, dimpotriva, creste temperatura gazelor de evacuare.
          De aia vreau sa evit mersul pe gaz in ture si sarcini mari unde ECU masinii imbogateste amestecul in mod voit!
          Pana nu montez niste senzori de EGT pe esapament nu ma bag la creatie sa nu parlesc ceva, am pus instalatia sa treaca pe benzina la 4500 ture si gata.

          Important e ca acum imi schimba pe benzina fara pic de smuceala.
          Chiar si cu delay-uri stupid de mici intre cilindri (100-150ms!) comutarea e perfecta!
          Inainte era nevoie de 600ms sau sa comut in sarcina partiala pe benzina, cand inca masina e sub control lambda.
          Deci semn clar ca amestecul "la talpa" era prea bogat.

          Mi-a sosit comanda pt calculatorul de avans, sa vad si cu ala ce mai iese.

          In final probabil tot pe dino voi ajunge, dar mai intai sa ma obisnuiesc cu procesul, fenomenele, altfel doar dau banii degeaba.

          Comment


          • Sa iti zic cum monitorizez eu functionarea corecta.
            OBD prin bluetooth, si cu torque monitorizez STFT in mers.
            Pe benzina rareori sare de 2%, doar in accelerari cu schinmbare de regim mai vezi cate un 4%.
            In general in regim constant sta la 0.x 1% maxim.

            PE gaz inainte sa o dreg aveam unele zone in care aveam -10%, in altele avem 10% la mers constant, si chiar mai mult la schimbari de regim. Acum e undeva la +-5%, dar ramane sa fac asa incat LTFT sa scada la zero.

            Comment


            • MEstereala de ieri:
              bucse spate partea de sus stanga.
              Cele de pe bratul care se poate da jos usor le-am schimbat pe presa, iar la celalalt brat doar exteriorul cu un extractor improvizat cu un surub din material demn de gradul 10.9 si niste tevi indreptate la strung.
              Bucsa mica de 38 a iesit fara probleme.
              Pt cea de 41, pe presa presa a inregistrat 4tone ca valoare de varf, pana s-a pornit, apoi cam 1.5 tone, dar nu am dat cu wd40.
              Ar trebui sa iasa si aia la surub, zic eu.

              Cele de la bratul dinspre spate sunt de ~41mm, cele dinspre fata de 38.
              Una din exterior avea joc mic pe stand.
              Coduri:
              - interior spre spate, de tip plat: 29726 01 lem, 2303521665 OE
              - exterior spre spate rotunjit 29750 01 , 2303521465 OE
              - ext spre fata, rotunjit TRW JBU791, cod OE nu am mai citit, dar se poate gasi pe net

              Pont, schimbati pe rand cate un brat, nu le dati jos deodata, altfel e mai greu de pus la loc. Eu le-am dat jos ca sa am mai mult loc sa ma joc cu exctractorul, dar nu a fos nevoie deaparat.
              Evident, inainte de a strange bucsele se ridica roata cu un cric pana la nivelul ei normal.

              Ca sofer nu simt vreo diferenta, de tras tot trage usor dreapta pe drum inclinat, de trancanit nu trancanea nimic nici inainte.
              Restul le am cumparate, dar pana nu dau jos discurile ca sa lucrez in voie, nu ma ating de ele.
              MAi sap, dar deocamdata a venit calculatorul de avans pt gaz.

              Nu prea a fost vreme de mercedes, am avut de deblocat geometria variabila la passat cu spray de cuptor si tras de tija, curatat egr, reetansat admisia.
              Culmea, la passat a mers totul f repede, in 3 ore am terminat tot.
              Plus montat EGR nou pe ford.

              De cand cu gazul recalibrat cu un rezultat final de LTFT 10% consumul din bord a crescut si el cu 10%. Real tot ala e.
              Speculez ca daca as pune la gaz multiplicator 1 pe harta si ecu ar face corectiile din trimm-uri, computerul de bord ar indica destul de precis consumul pe gaz.
              Evident, masina va merge prost, cu ameste in general prea sarac, dar gazul e mult mai iertator ca benzina din ce am vazut, fiind un combustibil mai de calitate.
              IEri am incercat o saracire voita a amestecului, merge fara sa zica pass si sa creasca knock count!
              Evident masina nu avea acelasi sprint.
              Attached Files
              Last edited by Sharky; 06-30-2017, 05:01 AM.

              Comment


              • dupa 8kkm pe gaz.
                Consum mediu 13.1, echivalent in bani la pretul actual al benzinei 7.5%. Consumul ia in calcul benzina aditionala, folosita pt pornire, etalonari/teste sau peste 4500 ture.
                De la media anterioara de 11%, e ceva diferenta. Aprox 1200 lei economisiti.
                Am inclocuit filtrul de faza lichida.
                Pont, deconectati releul din portbagaj si lasati motorul sa mearga pe gaz pana cand se goleste conducta.
                Filtrul era imbacsit pe jumatate, ochiometric.

                De reglat amestecul mai am un pic, dar am cam dres-o in mare parte, am inteles fenomenele.
                Am reusit sa o reglez la lambda ~0.9-0.95 estimat in bucla deschisa la talpa.
                Traiasca functia de logare din softul de gaz. E mana cereasca.

                NExt step: masurare EGT si modificat avansul.

                Intre timp am dus la curatat plafonul si textilele din masina.
                Mocheta nu a iesit chiar ca noua, si nici buzunarele dar vazand cum se face, am reparat un aspirator cu apa si cu prima ocazie ii mai trag o spalare.
                Attached Files
                Last edited by Sharky; 07-10-2017, 00:06 AM.

                Comment


                • [emoji1303][emoji2]


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • Pfua....nu ai trapa ? (


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • DAca imi spuneai ca iti dai masina intr-un an acum as fi avut.
                      Buna era si o rontzaitoare pe motorina dar FULL.

                      Comment


                      • Iti place sa mesteresti . Cu ce ai curatat textilele?

                        Comment


                        • Curatarea nu am facut-o eu.
                          S-a facut cu aspirator cu apa si spuma activa (nu stiu de care, dar era f agresiva, atentie sa acoperiti scaunele, pateaza si greu mai scoti pata). Un jet arunca apa+spuma si imediat dupa vine spatula care aspira.
                          Plafonul s-a curatat ok, mocheta s-a curatat si ea, dar au mai ramas unele pete.

                          Nu dati cu perie sau carpa pe textile ca se scamoseaza si arata ca naiba.
                          Cel mult o perie f fina.
                          Mai bine insistati cu spalari repetate. E o masina de lux, nu un logan.
                          De se desprinde ceva se lipeste la loc, de se scamoseaza/rupe nu mai ai ce-i face.
                          Asa ca stati cu ochii pe omul care executa lucrarea, indiferent cat se lauda ca a mai facut si alte masini.
                          Multi vor sa termine repede si daca ceva se scamoseaza si arata prost iti tranteste in fata, ce vrei domne, oricum era veche.
                          Mocheta si tot ce e textil a durat 4 ore de munca, fara pauze!
                          Si inca nu arata ca noua.

                          Tavanul era relativ ok, dar odata ce dai cu aparatul vezi de fapt care e culoarea lui reala.

                          Pe usi si mocheta voi mai insista, de data asta eu, de dorei carora trebuie sa ii pazesc si sa ii invat cum sa faca nu mai am chef, iar la cat costa un serviciu scump mai bine imi suflec eu manecile intr-un weekend cand am timp.
                          Azi o usa, maine un petec de mocheta si tot asa.
                          De aspirator am facut rost mocca, mai trebuie sa fac rost de o stropitoare si e gata utilajul.

                          Comment


                          • Daca aveai panoramic,scapai de grija asta...)


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Eu la Golf , dupa ce am spalat plafonul , dupa 1 an , a inceput sa se dezlipeasca panza ...asa ca as evita solutiile minune.

                              Comment


                              • Sunt foarte periculoase, eu din cate masini am auzit ca au fost spalate cu solutiile magice niciuna nu a scapat zdravana de acolo , ba tot plafonul cazut in cap la semafor , ba dezlipiri pe margini si cute foarte mari .
                                Să știi să lupți când vrei să ai.
                                Să nu regreți când pierzi sau dai

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF