Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sper ca nu te-ai suparat de intarziere dar credema n-am avut timp nici sa dorm prea mult!Frumos ca faci tu totul cu mana ta dar grea boala asta ca asa e si la mine!Insa partea pozitiva e ca banii de manopera ii folosesti pentru orice altceva!
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • Nu-i stres, am gasit niste valori orientative pe net pt alte modele, plus un pic de bun simt si am scos-o la capat.

      Chiar nu cred ca e vreun pericol daca faci operatia fara dinamometrica, eventual la flansa de o strangi pana ii deformezi bucsele sau sa insurubezi filetele in aluminiu (cutie si suport) pana cand le rupi.
      Dar trebui sa fii in cale de afara de zevzec.

      Nu prea stiu cat costa toate aceste operatiuni descrise de mine pe aici, plus altele marunte.
      Dar e clar ca ceva bani am economisit. Plus am evitat schimbarea de piese la nimereala, pe banii mei. Acolo sunt costurile cele mai nasoale.
      Pe de alta parte, la cat de incet au decurs operatiunile, din economia asta, tare prost am fost platit.
      Last edited by Sharky; 05-19-2017, 14:59 PM.

      Comment


      • Am testat azi masina.
        Cardanul merge brici, zero vibratii chiar si la 180.
        Din pacate reglajul de gaz desi merge f bine, trece cam des pe benzina si nu e chiar asa economic. A papat cam 2-3L% din ceea ce estimez.
        Mai vad ce fac cu el. Probabil voi ridica pragul la care trece pe benzina, 70% e prea jos.
        Am si o discrepanta intre valoarea MAP citita de senzorul masinii si cel de gaz, care e infiletat langa injector.
        Sper sa nu fie vreo problema cu admisia variabila, dar va urma.

        Deocamdata voi lega sondele lambda la ecu gaz pt monitorizare mai buna si logare, plus bucsele de pe bratele de sus din spate.

        Rotile sunt ok acum.
        Rotile re-echilibrate luasem de la Sigemo gume noi si le-au echilibrat fix invers, sau au cazut plumbii. Acum nu mai bat.
        Evident mi s-a spus ca sa ma programez intr-o saptamana, ca-s jantele, ca am dat eu in gropi bla bla-urile clasice, ei nu-s de vina.
        Ce sa vezi, o simpla echilibrare la o alta vulcanizare pe banii mei a rezolvat problema.
        Last edited by Sharky; 05-20-2017, 21:44 PM.

        Comment


        • AM fost la atelier pt montat folie azi, ales model ieftin si subtire, sa vedem cat tine.
          Transparent UV, plus lac UV.
          A polishat omul a iesit la fel ca si polish-ul meu manual.

          Sondele lambda le-am legat duminica la unitatea de gaz, forma de unda pare cam aiurea, sonda pare sa se agate in amestec bogat apoi sa cada in amestec sarac, sta acolo o vreme, apoi iar merge sus.
          Nu face oscilatii frumoase, dar e drept, nu am o referinta.
          Face la fel si pe gaz si pe benzina.
          Attached Files

          Comment


          • Am schimbat ieri furtunurile de aerisire carter.
            Se gasesc si "pe producator" la 10-15lei bucata(ma distreaza expresia) nu trebuie luate "pe original".
            Cele vechi erau transformate in plastic de la caldura si ulei.
            Nu scapau aer sau ceva, dar nu imi placea sa le stiu asa.

            Am schimbat garniturile de la debitmetru. Gulerele noi sunt mult mai rigide si strang mai bine cotul/tubul in care sta debitmetrul.
            Rezultatul e ca acum fuel trim de la valori mici sta la valori mai mari, gen -10, -8% pe cele doua canale.
            Nu prea inteleg de ce, singura explicatie care o pot gandi deocamdata e ca inainte imi tragea aer fals, si printr-o coincidenta, lambda imi arata mai mult decat trebuie, prin urmare rezultatul dadea bine.
            MAP are valori mici gen 0.33-0.35, MAF masoara cam 4-5g/s, dar alea asa erau si inainte.

            Tensiune pe lambda arata un pic ciudat, din ceea ce mi se pare mie. Adica ramane agatat cam mult in zonele de tensiune ridicata, sta putin jos si iar urca catre amestec bogat.
            Momentan am masurat cu un OBD, cu controllerul de gaz, dar voi masura si cu un osciloscop cu memorie, sa fiu 100% sigur ca masor realitatea si nu ceva artefacte prinse pe cabluri, desi ma indoiesc ca e cazul, dar vreau sa inlatur orice dubiu.
            Pun poze mai tarziu, dar momentan descriu:
            in loc sa oscileze frumos gen /\/\/\/\/\/\ (mai rotunjite), semnalul e ceva de genul: /---\_/----\_/----\_/----\_/----\.
            (Palierele orizontale sunt tot in partea de sus, pe la 0.8V maxim, dar nu am gasit un caracter potrivit la indemana.)
            Ideea e ca sonda petrece mai mult timp in partea de amestec bogat decat in amestec sarac.
            E drept ca la RAR la omologare GPL, lambda pe benzina era de 0.98, deci un pic spre bogat, iar pe gaz era 1 fix.

            Daca ar fi vorba de opelul meu vechi as fi zic clar ca e sonda obosita, dar aici nu am o referinta si nu stiu ce sa zic.
            Sondele de dupa cat sunt noi, ele pe benzina indica fix 0.55-0.6V, semn ca rezultatul final e cel dorit.
            Pe gaz incep sa oscileze intre 0.5 si 0V, dar nici aici nu am o referinta ca sa stiu daca e normal sau nu. (Sa fie normal ca e alt combustibil care arde mai curat?)

            Mai e varianta ca am injectoare cu scapari. Totusi, pe gaz face la fel.
            Iar presiunea in rampa de injectie de benzina e constanta si se pastreaza cu motorul oprit. De ar scapa nu ar putea sa pastreze presiune ore intregi.

            Voi incerca si sa anulez EGR sa vad daca apar diferente in semnalul lambda
            La EGR am testat clar actionarea vacuumatica, merge bine, electrovalva nu scapa vacuum cand nu trebuie si nu da comenzi false.
            Iar actuatorul vacuumatic functioneaza corect, nu are membrana sparta sa alte povesti.

            Tare greu sa aduci o masina sa mearga cum mergea de noua.
            Evident ca de ma duc la un service ma iau de nebun si ma trimit la plimbare, ca doar masina merge bine.

            Voi ce parere aveti?
            Last edited by Sharky; 06-01-2017, 15:55 PM.

            Comment


            • E240 W211 - rejuvenation in progress

              Si la mine cand m-am uitat anul trecut aveam ulei de motor in mufele sondelor lambda imi arata constant 4.5 V, dupa ce au fost curatate mufele am variatii intre 0 V si 8-9V, am inlocuit preventiv sonda lambda dinaintea catalizatorului pentru ca avea numarul de kilometrii recomandat de producator , iar valorile si oscilatiile sunt 0-9 V au ramas la fel si pe benzina si pe gaz. Doar relantiul a avut o imbunatatire in sensul ca inainte de inlocuire aveam o mica fluctuatie a acestuia, iar cu sonda noua a disparut fluctuatia.
              Daca vrei sa vezi precis care este treaba mergi la un service si baga analizorul de gaze sa verifici nivelul hidrocarburilor, etc. concomitent cu citirea voltajului sondelor lambda la diferite turatii. Totodata vezi si cat esti peste valorile standard de emisii ale masinii.

              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Last edited by Crazyady; 06-01-2017, 16:32 PM.

              Comment


              • Nu am de unde sa stiu care-s valorile standard.
                Doar atata am vazut lambda 0.98 pe benzina si 1 pe gaz.
                Buletinele de analiza au iesit cu brio la RAR.
                Eu doar ma interb daca masina mea merge cu adevarat bine sau nu.

                Deocamdata consumul tot ala e 12% inafara, pe drumuri preponderent de munte: Cj-Sighet-retur, prin tg Lapus.
                LTFT tot pe negativ a ramas de cand ma schimbat garniturile de debitmetru.
                Deci ceva imbunatatire s-a produs.

                Repet, masina merge bine, dar ma manca pe mine...

                Si o poza de pe drumul de intoarcere.
                Da, stiu, o sa rezolv oglinda, candva.
                Attached Files
                Last edited by Sharky; 06-05-2017, 22:25 PM.

                Comment


                • Am gresit eu. Lambda nu era 0.98 ci era 0.99x.
                  Asa ca e ok.

                  Am mai facut teste, motorul ramane in bucla inchisa pe toata plaja de turatii.
                  Iese din bucla doar la talpa serioasa sau de apesi pedala brusc si o tii apasata.
                  Asadar la acest tip de motor nu e vreun pericol sa ai EGT ridicat din cauza amestecului bogat, pt ca motorul merge pe amestec optim.
                  Iar in bucla deschisa ii mai tai din alimentare din calculatorul de gpl.

                  Trimm-urile totale (LTFT+STFT) mi-s destul de ok, variaza intre 0-10% in functie de turatie.
                  Deci e suficient montajul doar cu autocalibrarea facuta la relanti, dar clar ca e loc de mai bine.
                  Va urma o calibrare mai exacta in curand, sper sa pot gasi o solutie simpla de a determina reglajul compensarii cu temperatura gazului, asta pe langa calibrarea in sine a instalatiei.

                  Oscilatiile mai mari le atribui reglajului in bucla inchisa.
                  Presupun ca ecu masinii se bazeaza ca acel trim e calculat pt conditiile din ciclul de combustie anterior si cu valorile MAP, rpm, MAF/etc de la ciclul respectiv. Dar din pacate pana la urmatoarea re-evaluare conditiile astea se schimba, deci cifra obtinuta nu mai e valabila.
                  Deci oscilatii mari ale STFT, mai mari ca la benzina, unde peste 5% nu sare.
                  De aceea e necesar o calibrare cat mai exacta, sonda lambda fiind doar pt reglajul fin.

                  Am vorbit cu montatori de gaz, m-au cam trimis la plimbare cu raspunsuri gen "las domnule ca merge si asa, daca vroiai sa mearga perfect de ce i-ai mai pus gaz?".
                  PLM, CSF/NCSF.
                  M-oi descurca singur.

                  Pana termin imi vine stag TAP03, sa vad ce mai fac si cu ala.
                  Last edited by Sharky; 06-12-2017, 21:30 PM.

                  Comment


                  • Pfoa...ce probleme ai tu....)


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • In principiu gpl cere avans mai mare, in special in sarcini partiale si rpm uzuale pt performante optime. Asta conform unor studii serioase publicate.
                      Dar mai intai amestecul sa fie pus la punct!

                      Ce-i drept as putea sa imi repar senzorii de parcare, sa imi inlocuiesc ecranul de la navi (~100$), dar e neinteresant pt mine si inutil, deocamdata.

                      Daca spuneai ca iti vinzi masina intr-un an, stateam cuminte si asteptam dupa ea.

                      Comment


                      • M-am jucat ieri mai bine de 2 ore cu masina si instalatia de gaz.

                        Calibrarea e destul de simpla, cel putin 2D (MAP vs timp injectie).
                        Auto calibrare, apoi mai multe sprinturi la diverse sarcini in toata plaja de turatie, atat pe gaz cat si pe benzina si coeficientului de ajustare a injectiei.
                        Sa vad cum o scot la capat cu 3D-ul (intra si rpm in ecuatie).

                        Am constatat ca nu aveam nici un fel de compensare cu temperatura de injectie a gazului si calibrarea initiala era facuta la 45C cu capota ridicata.
                        Mare greseala!
                        Pe caldurile astea gazul are de fapt 80-90C, fiind incins bine sub capota!
                        Am facut niste teste azi de dimineata, temperatura gaz 30, calibrarea mea de ieri fiind facuta la 85C.
                        Aveam fuel trimm-uri mari, de ~+15. Cum s-a incalzit motorul complet trimm-urile au scazut spre zero.
                        Asadar compensarea cu temperatura nu e un moft!

                        Ce am mai constatat e ca acest motor are un sistem de reglaj lent.
                        E.g.:
                        Pot sa ii dai dintr-un injector +25%, sau o compensare generala cu temperatura de +20%, trimm-urile vor reactiona incet in directia opusa.
                        Trec cam 8s pana cand valoarea se stabilizeaza.
                        Asadar orice reglaj faci la acest motor, va necesita o culegere a hartii intr-un regim cat se poate de stabil si pe o perioada de macar 8s pentru fiecare punct.

                        Pe de alta parte, diferente in functionare nu sunt. Ca sofer nu le simti.
                        Ecu masinii corecteaza cu success neconcordantele.
                        Chiar si un simplu reglaj pe baza de autocalibrare la relanti da rezultate decente pentru acest motor.

                        Iata cum arata bujiile dupa ce din Octombrie merg tot pe gaz. Ce-i drept, intre timp am schimbat garniturile de la debitmetru. Posibil sa conteze si asta.
                        Ultimele doua poze sunt de ieri, dupa mai bine de 6mii km pe gaz.
                        Celelalte sunt aceleasi bujii, dar dupa mersul pe benzina cum le-am scos si apoi curatate.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Imi place ce citesc ! [emoji2][emoji1303]


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • Eu cred ca a luat masina asta pentru experimente...)


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Originally posted by yanis2222 View Post
                              Eu cred ca a luat masina asta pentru experimente...)


                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              Ma jur ca asta vroiam sa-i scriu si eu .

                              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                              Comment


                              • Ahahhaha


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF