Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Orice masina voi avea, va fi sigur diesel...indiferent de motorizare.
    Iar daca, doar daca voi cumpara masina pe benzina vreodata, sigur nu va avea GPL.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Originally posted by yanis2222 View Post
      Orice masina voi avea, va fi sigur diesel...indiferent de motorizare.
      Iar daca, doar daca voi cumpara masina pe benzina vreodata, sigur nu va avea GPL.



      Sent from my iPhone using Tapatalk


      [emoji23][emoji23][emoji23] mai nou se pot monta instalatii Gpl si pe motorizari diesel, merg in combinatie de 60% Gpl si 40% motorina! [emoji12]


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Am un zgomot enervant la pompa servo.
        Se aud niste caraituri din ea de zici ca se rupe in doua.
        https://goo.gl/photos/NZ2nYDxJaoihVUgL9

        Ulei este din plin e la semne, cu capacul ridicat tot timpul e ceva ulei acolo.
        Ce e suspect e ca are bule. La voi cum arata uleiul pe joja in functionare? Cu bule sau nu?


        Cat timp nu umblu la volan se potoleste dupa o vreme, cum virez caraie de numa numa!
        Servo isi face treaba, dar mi-e frica sa nu se blocheze, sa rupa cureaua si sa raman in drum asa ca masina va ramane in garaj si tot passatul de 350kkm nereali ramane baza.

        O sa incerc o aerisire suplimentara, cu rotile in aer, probabil marti sau weekendul viitor.

        Am remarcat ca pe frigurile astea in primele 5 minute servo merge cam greoi initial, dar isi revine.
        E normal?

        Cand invart cu mana pompa se aude un mic scartait, dar nu imi dau seama daca e rulment sau presetupa. Suna doar cand invart intr-un sens.
        Totodata am tot invartit cu mana si din cand in cand mai iese cate o bula de aer.
        Ce sa verific?
        Poate caseta sa traga aer pe undeva? Scap cu o aerisire?
        Lichidul e la nivel.

        Cum a inceput sa faca:
        Am gasit azi un teren de fotbal complet gol, cu zapada nivelata si m-am apucat sa fac drifturi in stil mare. Pus niste jaloane, m-am distrat incercand sa tin masina pe traiectorie cu pedala apasata bine si ESP off.
        E clar ca volanul il actionam in toate directiile.
        Masina a mers ok apoi am parcat-o si am luat alta masina sa repetam figura. Cand i-am dat drumul a inceput sa caraie.
        Am venit cu ea tot scoasa la liber, ca sa nu turez pompa prea tare. Se potolea pe drum drept, dar cum viram un pic incepea sa caraie pt cateva secunde.
        Cand am bagat-o in garaj, facand mai multe manevre a carait intr-una si nu s-a mai oprit.
        Am lasat-o sa se odihneasca cateva ore, la pornire nu a facut, pana cand nu am inceput sa invartesc de volan si in momentul in care m-am apropiat de capatul cursei a inceput iar sa caraie.
        De remarcat ca in capatul cursei nu mai caraie de loc.
        Voi incerca sa repet experimentul cu rotile in aer pentru efort minim.

        Comment


        • Am rezolvat-o. Era prea putin ulei, chiar daca arata ca e la nivel.
          Totodata uleiul din ea e o porcarie galbena/maro care face f usor spuma.
          In mod sigur el e responsabil de servo greoi la -15C.

          Uleiul cu care am completat, original 345.0 e mult mai fluid la aceeasi temperatura.
          Cum se face cald il voi schimba, desi na, la 110 lei e cam scump, dar acum pe frigurile astea stiu si de ce.

          Cu nivelul e cam asa, degeaba masori nivelul cand ai bule de aer prinse in sistem.
          Am dat niste ture de volan cu masina pe butuci, am turnat lichid pana sus si cu capacul scos am pornit motorul si am invartit in continuare volanul.
          Am masurat nivelul lichidului cu motorul pornit si l-am pus la nivel.
          Nu e asta procedura oficiala, dar daca masor cu motorul oprit caraie pompa de o ia naiba, semn ca e prea putin.
          Mentionez ca nu am avut scurgeri pe la caseta sau alte parti. E refulat doar prin capac, in timpul aerisirii.
          Probabil fiind uleiul prost, volmul sau creste din cauza bulelor.

          In sfarsit s-a terminat butelia, dupa drumuri de oras. ~20% am avut consum, cu f mult stat la relanti, si acum cu pompa si cu alte ocazii.
          Last edited by Sharky; 01-24-2017, 22:08 PM.

          Comment


          • Aveam niste remuscari cum ca am pus prea mult silicon la etansarea capacelor.
            Am desfacut unul din ele si temerile s-au adeverit, era cam mult silicon inauntru care probabil in timp s-ar fi desprins.



            Re-etansat de data asta cu mai putin, pus pe exteriorul "bordurii".
            Sa vedem daca tine si il fac si pe celalalt.
            NExt pe lista interfata usb pt gaz si discul flexibil.

            Prea multe nu am mesterit la masina fiind ocupat cu passatul prietenei si placutele de pe fordul fratelui meu.
            Dar sezonul abia incepe si am multe de facut.

            Am facut saptamanile trecute un control cu stetoscopul, am ajuns la concluzia ca lantul bate in carcasa la relanti, deci probabil pe sfarsitul verii sau anul viitor l-oi schimba cu tot cu intinzator.
            Loveste numai la relanti, cum turezi un pic tace.
            Loveste deasupra vibrochenului, am mai intalnit problema pe net si cei care au rezolvat-o aveau lantul usor intins.
            Altii nu au rezolvat-o si au mers in continuare sute de mii km fara stresuri.

            E util stetoscopul, am auzit si un inceput de bataie de tachet care cu urechea nu ai cum sa il auzi, tot de pe partea de pe care se schimba lantul, asa ca il voi rezolva cu el.

            Comment


            • Slabuta miscare pana acum fiind ocupat cu alte masini, dar am recuperat.
              Totodata garajul si implicit spatiul din fata lui este blocat de lucrarile de refacere a parcarii, deci nu ma pot ocupa de lucrari mai ample asa ca am schimbat ordinea operatiilor.
              Discul flexibil il mai aman (inca arata la fel de bine/rau), la fel si lucrarea la bucse/directie.

              Deocamdata filtre, antigel, termostat.
              Filtrele interioare de la AC era cele cu care a venit masina din fabrica.
              Nu erau infundate si nu cred ca au cum sa fie infundate din moment ce mai e un filtru in fata lor.
              Ele sunt cu carbon activ, facute sa absoarba mirosuri.

              Filtrul de aer parea si el ok, dar 4 ani si 30mii ii ajung.
              Depresiune nu puteam masura dupa el, asa ca sigur ar mai fi mers.



              Antigel nu stiu cand a fost schimbat, sigur nu din 2011 incoace, din ce am intles.
              Masuram 0.2V intre o borna a aparatului si borna minus, semn ca devenise usor acid, in rest arata ca nou.
              Am pastrat o mostro, o mai analizez.

              Din pacate motorul nu se poate goli complet doar din radiator, mai raman vreo 2-3L in el.
              ASa ca am turnata multa apa peste pana cand lichidul a iesit curat.
              Atentie cand completati sa puneti concentrat, nu amestec si sa incepeti cu antigelul, pt ca din cei 10L 3L sunt ramasi in motor de la spalarile anterioare si nu va iese concentratia.
              Necesar total sunt 10L.
              Turnati mai mult ca oricum se va aerisi si veti mai turna inca de vreo 2 ori.

              Golirea se face prin radiator, in partea soferului pe interior are un stutz si un robinet de golire.
              Colectat antigelul in sticle si dus la benzinarie pt reciclare.
              Pe viitor voi monta un rezervor de silica gel, ca la modelele mai noi, ca sa prelungesc termenul de schimbare al antigelului.

              Am schimbat termostatul.
              Operatia e f simpla, nu necesita vreun detaliu.
              Cel original e facut de Wahler si soarta a facut sa aleg tot un wahler din cauza pretului de 60 lei, in loc de 140 unul original.
              Cei doi Valeri arata identic, doar ca cel neoriginal are sigla stearsa prin gaurire.


              Poze cu diferentele in functionare:

              Cel vechi era un pic decalibrat, avea aceeasi hiba cel de la passat.
              Se deschidea cam la fel, DAR se inchidea mai tarziu.
              Temperatura acum scade mult mai putin ca inainte si sta in jur de 85-90, inainte era cu vreo 10C mai jos.
              Nesemnificativ, dar pt 60lei, merita lucrarea.

              Am facut un test de bucse, am de schimbat cate ceva:
              - pivot brat simplu(cel mare cu o bucsa si un pivot) stanga (avea camasa rupta cand l-am luat asa ca e de asteptat)
              - bucsa celalalt brat


              Al doilea brat fiind fara joc in pivot ma gandesc sa il pastrez, sa ii schimb doar bucsa.
              E original deci ma gandesc ca tine ceva mai bine.
              - bucsa simpla din bratele spate sus e un pic slabita, nu e nimic grav, o las la urma.

              Ca idee, faceti testul pe standul de bucse. Cand am fost la test oamenii mi-au suit masina si imi trageau de brate cu ranga, ei imi spuneau ca se vede asa mai bine.
              Abia ce au gasit o bucsa, restul le-a gasit testul.
              Am insistat cu testul pt ca ranga am si eu.


              Urmeaza sa imi adaptez niste jante de CLK pe masina mea.

              Sa vad exact de ce cap are nevoie sa aiba surubul ca sa calce perfect in gaura.

              Comment


              • Am fiert azi termostatul. Deschide cam normal in jur de 90C, dar de inchis nu se inchide complet decat la 70.
                E drept ca am vazut si mai rau, la passat unde dupa 18 ani la 85 deschidea, dar de inchis complet doar la 50C. Apa statea in jur de 60-70, in functie de temperatura de afara.


                filtrele de praf din interior:

                Comment


                • Masina a facut 10mii km si un an de cand o conduc asa ca i-am facut cadou o pereche de gume pt fata de 16 michelin primacy 3, niste bucse/brate care le tot amanam si un schimb de ulei motor si servo.

                  Daca tot am avut masina saltata pe butuci am schimbat si uleiul. Cel vechi avea aproape 9mii km, era un wolf 5w30 229.3, pus in ideea de a curata ce e in motor. In astia 9mii am completat cam cu 2L de ulei, de data asta 5w40, tot wolf. Am trecut pe Motul excess 5w40 229.5 si am de gand sa il tin 15mii daca ma prinde vara la cifra asta, daca ma prinde iarna il tin pana la 20mii.

                  Mi-am facut o joja dintr-o sarma de otel, pe care am etalonat-o cu minimul la cei 7L care i-am turnat in motor. Bordul tot atata imi arata, deci e ok.Revin cu lungimea jojei.

                  Cu uleiul nou lantul nu se mai aude la relanti.
                  Placebo nu cred ca e ca oricat ma screm, nu am cum sa il aud, iar deja stiu dupa ce sa ascult, n-are cum sa imi scape.
                  Ramane sa pun stetoscopul pe bloc sa il mai ascult in detaliu.
                  Nu imi dau seama care ar fi explicatia. Voi masura presiunea de ulei, sa vad daca e o corelare intre asta si sunet, in caz ca se mai apuca de facut vreodata.

                  LEgat de directie.
                  Am avut 2 vineri si sambete la rand pline de activitati.
                  Prima serie plina de frustrari ca dupa o zi de chin abia am reusit sa inlocuiesc un brat, a doua de impliniri si satisfactii.
                  Vina pt prima a fost lipsa unui extractor de pivoti suficient de fortos.

                  In final ma reusit sa schimb bieleta antiruliu si pivotul antiruliu de pe partea soferului, bratul simplu sofer (pivot cu joc vizibil la stand, dar nevizibil "la mana") si bucsa celuilalt brat (era crapata rau).
                  Bieleta de la pasager va urma si ea dupa ce am vazut cum arata cea schimbata.
                  Directia inca nu e chiar optim, trebuie sa investighez cauza. Pe drumuri cu inclinatie imi trage un pic de volan spre dreapta. Daca ma pun pe mijlocul drumului e ok.

                  Ce am invatat din lucrarile la suspensie:
                  - Fara un extractor serios, nu jucarie, nu separi pivotii
                  - bucsa din brat nu se poate schimba decat pe o presa tzapana (Am incercat sa improvizez un extractor cu o tija filetata, dar bucsa nu a vrut sa iasa nicicum, s-a rupt piulita.
                  A fost nevoie de aprox 6-7tone forta la presa sa se urneasca bucsa si ma indoies ca un filet e capabil de asa ceva)
                  - Pivotul antiruliu a iesit destul de usor tot la presa, el era sursa zgomotului, asa cum mi se spusese/probasem anterior
                  - bieleta antiruliu chiar daca arata ok asa cum sta, poate ascunde crapaturi majore. Se vad cum o desfaci de pivot si rotesti de ea cat timp e prinsa de bara. Imediat se vad crapaturile.
                  - cauza din care masina tzopaia nu era din cauza directiei reglate prost, ci din cauza bucsei distruse a bratului de pe partea dreapta. Vezi masuratorile de mai jos.
                  - treaba cu w211 care e sensibil la directie e o DUMA. Cu toate ca am pus suruburile de unghiuri, am schimbat un brat si o bucsa, iar directia in mod sigur e in pom, masina e f stabila inclusiv la 150 la ora!
                  Volanul revine, masina tine drept in aproape toate conditiile. Ca se rod gumele e alta poveste.
                  - bucsele de la bratul principal chiar daca sunt vechi, se tin bine. Sunt f rigide, atat incercate la mana cat si pe standul de bucse.
                  Sper sa nu fi facut o prostie ca nu le-am schimbat, din moment ce un brat tot am dus in casa, si probabil va urma si celalalt candva, cand voi schimba pivotul antiruliu.

                  I-am montat suruburile pt reglajul unghiului de cadere, stiam deja ca rotile sunt cracanate de la un reglaj anterior.
                  Pont pt montare: Marcati suruburile (in caz ca nu sunt marcate) in partea in care e decalat santul din ele.
                  Daca ati nimerit pozitia corecta surubul nu trebuie sa se poata invarti, fiind blocat de sant.
                  Daca ati nimerit mijlocul surubul o sa se invarta in gol fara probleme semn clar ca nu l-ati bagat in gaura potrivita.
                  Montarea se face cu masina pe butuci, fara probleme.
                  In caz ca nu aveti o cheie E, merge si o tubulara de 15, ca oricum de pe partea respectiva abia tineti putin contra, cuplul mare se aplica piulitei.

                  Atentie, nu strangeti bucsele bratelor cu masina in aer. Efectele le vedeti in poza cu bucsa veche stransa de vreun meserias!
                  Asezati rotile, sau ridicati bratele de pe ambele parti cu niste cricuri asa incat pozitia bucselor sa fie cea fireasca!
                  Doar apoi strangeti!
                  Daca mecanicul va spune ca nu are loc de roata sa faca asta inseamna ca e un lenes ordinar asadar fugiti de acolo!
                  Daca un amator ca mine s-a descurcat, orice om care se vrea mecanic trebuie sa se descurce!

                  Alte periperii:
                  Am reusit sa rup un burduf de pivot si totodata am vazut ca cealalt burduf are si el un inceput de gaura.
                  Remediul romanesc: bagat vaselina cu siringa pana la refuz si pus peste alt burduf de la un pivot mai mare, burduf recuperat din gunoaie.
                  Mi-ar fi parut rau de pivotul inlocuit cu doar vreo 30mii km in urma si care se tinea bine.

                  Eu zic ca am nimerit-o destul de bine in regim de amator.
                  De mers tot cam la fel merge si dupa reglaj ca si inainte. Probabil alea 30 minute diferenta sunt prea putine cat sa incepi sa le simti ca sofer.
                  Gumele in schimb cred ca le simt.

                  Cupluri:
                  80Nm 120grade pt bucse
                  165Nm pt bieleta in ambele parti
                  50Nm si 90 grade pt pivoti.

                  AStea sunt datele gasite de mine pe net.
                  Dar la cat de groase sunt fierele, ma indoeisc ca se intampla ceva de strangi mai tare, in opinia mea dinamometrica nu e musai la aceasta operatie.

                  Preturi: ~600 lei
                  270 brat stanga
                  43 bucsa brat plina, nu hidrolagar
                  70 bieleta antiruliu
                  50 pivot antiruliu
                  80 reglaj directie puntea fata la MAS Cluj (spatele e relativ ok de anul trecut)
                  50 lei test de bucse
                  20 lei ciubuc lasat din proprie initiativa la un service pt extractorul de pivoti.
                  1000 lei manopera, m-am auto platit f bine

                  Urmeaza o bucsa pe spate care avea un joc infim, dar observabil pe stand si apoi schimburile de ulei la cutie+diferential si discul flexibil de la cardan, in vreo luna-doua, cand mi se face iar chef de mesterit.

                  Si cu asta mecanica e cam gata, pot trece la maruntisuri, gen diagnoza senzori parcare, inlocuit ecran player, curatat mocheta din interior, retapitat volanul, etc.
                  Dar sa mai fac si km cu ea, nu doar sa stau sa o intineresc.

                  despre poze:
                  Bucsa hidrolagar nu era cursa, am intepat-o eu.
                  bucsa rupta e originala si in mod sigur a fost stransa cu rotile in aer, in opinia mea.
                  Extractorul cu tija filetata...no way
                  Attached Files
                  Last edited by Sharky; 04-17-2017, 05:41 AM.

                  Comment


                  • continuare:

                    DAca tot am desfacut am tratat urmele de rugina.
                    Nimic grav, dar nu imi place ideea.

                    Plus o mica curatenie de primavara. Se pare ca doar scaunul soferului era murdar, oi fi eu de vina?
                    Attached Files
                    Last edited by Sharky; 04-17-2017, 05:50 AM.

                    Comment


                    • Am mai facut km prin tara, mini vacante.

                      Directia e dreasa, dar nu de tot.
                      Volanul se cam invarte dupa inclinatia drumului si e cam enervant.
                      Daca nu il tin ajung in sant.
                      Probabil mai sunt bucse care cer schimbate, e drept ca cea de pe spate-sus-exterior-spre spate avea un mic joc pe stand inca nu e schimbata.
                      Am marcat capatul de bara, am crescut convergenta, dar nici o schimbare, drept pt care l-am readus pe aceeasi pozitie.

                      MEdia totala in astia 6miikm facuti pe gaz, la bani vine echivalentul a 7.5% ca pretul benzinei.
                      Calculul include tot, inclusiv costurile benzinei suplimentare, aprox 1%km.

                      Am reusit sa o fac sa treaca pe benzina peste 4500 ture rapid, fara smucituri.
                      Solutia: MAx load on gas 70%, switchover between cylinders 250ms=> 1.5s timp total de comutare.
                      Delay mai mic nu are sens desi cred ca ar merge.

                      Problema initiala e ca in momentul in care ii dai pedala, masina iese din bucla inchisa si trece in bucla deschisa, arunca benzina cu galeata, fara control de la sonda lambda.
                      Asemanator pompei de spritz, la dacie.
                      Cand e sa treaca de pe gaz pe benzina, in sarcina si la 4500 ture ajungea motorul sa fie inecat pentru o scurta perioada de timp si da in nas.
                      Sa cresc timpul dintre cilindri la 600ms, nu era o solutie la 6 cilindri, ar dura prea mult.
                      Sa nu va ganditi ca smucea tare, dar nu imi placea mie.
                      Fata de cum schimba unii "soferi" vitezele acel smucit era parfum!

                      Acu e ok.
                      Daca nu ar palpai ledul de gaz, nici nu o simti!
                      Pare ok si in oras, tasneste bine de pe loc, dar mai testez.

                      F utila e trecerea pe benzina sub 700 ture. Motorul merge prost pe gaz sub turatia de relanti, iar cu cutie manuala risti f usor sa il ineci cand il manevrezi prin parcare. Evident, daca nu il cunosti.

                      Calibrarea masinii mele a fost simpla, tipic stag 200/300 dar automatizata. Calibrare automata la relanti, apoi in sarcina cules mapa de benzina si apoi refacuta pt gaz.
                      Voi aduce niste poze cu mapa reala in curand momentan nu le-am salvat.
                      Am folosit-o pe prietena ca pilot de incercare iar eu am butonat laptopul de la Oradea la Cluj.
                      Doar m-am jucat, dar va urma o calibrare la marele fix cat de curand.
                      Am vreo 3-4 puncte cu deviatie mai mare, dar nimic cat sa nu poata fi rezolvat de calculatorul masinii.
                      Logurile culese cu torque sunt bune, rar depaseste STFT 10%, iar in general sta la +-5%. E drept ca pe benzina e si mai stabil, dar eu zic ca inca nu e vreun motiv de alarmare.

                      Pentru cei cu povestile ca tin se aprinde check engine, povesti cu pesti, cel putin pe modelul asta, logane sau alte motoare simple.
                      ORi montatorul e in halul ala de incompetent ca nu reuseste o calibrare automata, ori masina are alte probleme.

                      Pentru cine vrea sa isi faca interfata, fie pt stag sau altele, Cablu UTP, un PL2303 USB-TTL costa vreo 6-10 lei (ATENTIE, NU FOLOSITI RS232). LEgati Rx la Tx si invers si GND la GND.
                      Nu cumparati cabluri de diagnoza la 100 lei ca-s hotie la drumul mare!

                      Voi mai sapa in directia asta, vad ce mai pot optimiza dpdv al cifrelor, ca dpdv al soferiei merge la fel ca pe benzina.
                      Ecu benzina face o treaba buna sa corecteze neconcordantele dinter gaz si benzina.
                      Attached Files
                      Last edited by Sharky; 05-10-2017, 05:29 AM.

                      Comment


                      • Originally posted by Sharky View Post

                        Directia e dreasa, dar nu de tot.
                        Volanul se cam invarte dupa inclinatia drumului si e cam enervant.
                        Daca nu il tin ajung in sant.
                        Nu stiu sigur cat e de la uzura / reglaje , si la mine necesita corectie cand drumul capata o inclinatie mai pronuntata, intr-un fel e si normal sa te duci in cercuri, e ca circuitul de Nascar

                        Comment


                        • Sa rezolv bucsa de pe spate sa stiu ca nu am nici un fel de joc.
                          E vorba de bratul dinspre spate, de sus. Avea un mic joc pe stand, dar nu exagerat.

                          Sigur e ceva defect sau nu e reglat calumea. Prea tare face, doar mai am si alte masini la indemana.
                          Practic toate drumurile au o inclinatie si mercedesul o cam simte. Ma refer la drumuri normale, nationale.
                          Pe contra sens merge cat de cat ok, o tine drept, la fel si intr-o parcare plana, trage muult mai putin.
                          La franare sau accelerare comportamentul nu se schimba, ceea ce e bine.

                          Le iau sistematic. Nefiind o problema grava nu ma grabesc sa arunc cu banii.
                          Intai sa elimin problemele usor de verificat si cele deja existente care oricum trebuie facute.

                          Comment


                          • Cata pasiune pentru GAZ aici
                            Să știi să lupți când vrei să ai.
                            Să nu regreți când pierzi sau dai

                            Comment


                            • Pentru reglaje si optimizari tehnice.
                              Sunt inginer, ce pana mea!

                              Comment


                              • Pun vreo 2 poze mai vechi, daca tot am facut ordine prin ele:

                                Astea-s mai apreciate pe aici, dar eu in general las estetica mai la urma, dupa cele tehnice.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF