Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > My Car Mercedes-Benz

My Car Mercedes-Benz Prezentare a modelului Mercedes pe care il conducem

E240 W211 - rejuvenation in progress

My Car Mercedes-Benz


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 04-30-2016, 01:22 AM   #1
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 880
:
[Senior Member]
Smile E240 W211 - rejuvenation in progress

De la cazan la mertzan...

Cum era cazul sa imi schimb vechea masina(Vectra din 92 , 1.6 benzina, 75 cai, aproape nici o optiune) care m-a servit cu nadejde timp de 7 ani am intrat si eu in familia MB. Sper sa nu regret.
Acum 3 saptamani l-am luat, un E din 2003 M112 2.6 benzina.

L-am luat de la colegul Slavik, din Iasi.
Am ales MB deoarece in pretul asta nu gaseam la alte marci aceste dotari si atentie la detalii.
Eram satul de oameni care cereau 6mii E pe un opel vectra din 2007-2008 cu ~200mii km.
De alte marci gen BMW sau gama VW nici n-are sens sa vb. Ori cheala si 2006-2007 ori dotata si intertinuta dar maxim 2004.
Gasisem alte masini bune, dar vanzatorii s-au razgandit. Ma rog, asta e viata.

Cei 3-5 ani diferenta nu mi se par o diferenta majora, iar comparatii intre ce ofera unii vs ce am in acest mercedes nici nu are rost sa le aducem in discutie.
Plus exemplarul pare ca mai are viata in el. Cat a mai fi 'om vedea in timp.

Joi i-am platit taxa, cu maxim de ura in suflet la adresa politicienilor nostri. Saptamana viitoare o inmatriculez.
Pentru cine intreaba de dimensiuni roti si cum se trec in carte, pur si simplu la RAR am cerut sa imi fie trecute toate dimensiunile care sunt scrise pe capacul de la benzina.
Adica au adaugat 205 60 16 (sunt mai ieftine cu 100 lei) si 245 45 17 pe langa 225 55 16, cele deja existente.
Toate pt suma de 20 lei, fara ca sa fie nevoie sa le duc vreo hartie/certificat/spaga.

Ca impresii, ce sa zic, e clar peste alte masini mai noi care le gasesti tot in banii aia sau mai scumpe.
Fata de masina mea anterioara e racheta.
Ca si consum, cum eu nu fac oras nu e de speriat. Se poate scoate 8% inafara daca esti cuminte.
La o mica intrecere(cu bun simt, fara teribilisme) pe autostrada am scos 10%, viteza intre 150 si 200.
Mai mult nu m-au lasat gumele sa merg.

In orice caz sunetul motorului v6 e demential, dar totodata e potolit de tobele masinii, exact cum imi place, fara cocalarisme de neam prost.

Nu inteleg cei care se plang de acest motor si lipsa de putere.
Ori sunt maniaci cu puterea ori nu stiu cand sa retrogradeze.
In orice caz, e un pic mai sprinten decat un A4 B8 2.0 tdi de 150 cai pe cutie multitronic sau un 318i E90.
Testat pe autostrada, din mers de la 80 pana la 200, rezultatul a fost fara nici un dubiu.

Va urma incet incet sa il aduc la gloria lui de altadata.
Voi posta ce mai mesteresc pe la el.
Cam toate operatiunile au fost si vor fi efectuate de subsemnatul. Incet si cu rabdare, cand am timp mai repar cate ceva.
Timp de inca 6 luni voi mai avea vechea masina, asadar nu depind de asta.

Momentan am inceput cu ceea ce arde:
-PArbriz nou Pilk 500 lei, standard elegance, verde senzorii de ploaie si lumina functioneaza in continuare
Cel vechi era crapat si plin de zgarieturi care noaptea infloreau.

- O bucata capat de bara (80 lei TRW), va urma si bieleta(50 lei TRW) cand m-oi duce sa ii reglez directia , momentan experimentez.
Momentan am reglat directia empiric, volanul sta drept, masina merge drept, gumele dupa 300km nu prezinta uzuri anormale.
Pe fata am niste gume vai de capul lor, numia bune de sacrificat in caz ca ceva nu merge bine.
Daca totul se prezinta ok, pun gumele de pe spate care mai au vreu 3mm pe fata si iau o pereche noi pt spate.

- pivotul de la bratul mic are burduful crapat, dar l-am spalat bine cu benzina, pus o noua vaselina, carpit burduful cu aluband (smoala) asigurat cu soricei.
Pana nu da semne de nasol nu schimb bratul. Momentan nu scartaie si nu am jocuri.
Bucsa de la celalalt brat pare indoita. Va trebui sa vad daca e rupta sau daca nu cumva cineva nu a montat bratul corect, cu rotile pe podea...

- curatat motorul la suprafata, ca era plin de ulei curs de la epuratorul de gaze de deasupra capacului de supape
- curatat capacele de la motor si reetansat epuratorul de gaze. M-am uitat cat am putut in capacul de supape prin gauri, pare curat, fara depuneri.
- schimbat furtunurile imbatranite si devenite crapacioase (de vacuum si cele de recuperare a gazelor)
- schimbat ulei si filtru
- inspectat bujiile accesibile, par ok, au cam 1.05-1.1mm distanta intre electrozi.
Nu-s noi, dar mai duc ele pana cand ma hotarasc daca sa ii trag gaz sau nu. Se vede cum materialul a migrat inspre electrodul de masa.
- inspectat fisele, nici una nu e intrerupta si nu e crapata, nu pierde scanteie.
- verificat cablaj sonde lambda de dupa cat. Sunt ok, vine tensiune PWM pt incalzire si tensiune de polarizare.



Planuri de viitor, fie apropiat, sau indepartat, dupa caz:
Mai intai partea functionala, apoi chestiile de moft.
- lichid de frana
- Fulia, rolele si cureaua. Fulia are o bataie cam de 0.9mm varf la varf, masurat cu comparatorul
- polish la faza scurta si lunga. PAradoxal ceata e ok. Probabil cineva inaintea mea le-a spart, masina avand urme de impact usor in partea de jos.
- revizie clima
- ulei cutie si grup
- discuri, placute, verificat glisiere etrieri, burdufuri, regresat glisierii.
- curatat/remediat piele
- montare incalzire in scaune
- pompa de apa (are un mic joc, plus 13 ani ii cam ajung), antigel, termostat
- sondele de dupa catalizator (din ce vad cu scaner ODB motorul merge f bine fara ele)
- caseta de directie are un mic joc sus-jos pe partea soferului, asta e, n-am fost destul de atent cand am verificat-o. Probabil va trebui remediat.
- timoneria prezinta uzura, dar daca o cunosti, te asculta.
- Bratele mici fata vor trebui inlocuite candva, alea mari mai duc
- bielete antiruliu fata, guma pare imbatrania, dar nu au joc prea mare. Mie nu mi se pare pericol iminent sa sara.
- remediat LCD navigatie sau daca nu reusesc inlocuirea cu o unitate cu android.
- GPL, daca voi face mai mult de 6mii km pe an (circul f putin cu masina, rar am nevoie de ea)
- inca o pereche jante aluminiu si gume noi
- reparat senzori parcare
- remediat 3-4 pete de rugina, nimic grav.
- sa imi cumpar un star

Intr-un cuvant, ma tine ocupat mai bine de un an.

Poze si alte detalii maine.

Last edited by Sharky; 04-30-2016 at 01:28 AM.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2016, 09:53 AM   #2
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 880
:
[Senior Member]
Default

Motorul initial:
https://www.dropbox.com/sh/belgqsbcb...rm6dgxOVa?dl=0

Curatat capacele de la epurator
https://www.dropbox.com/sh/ixy53rtk8...Plr3ivXFa?dl=0

Din cate se vede in poze capacele au o gaurica mica. Aia se pare ca se infunda cu timpul. Se poate usor desfunda oricand cu un ac sau o sarma subtire. Jegul care cade inauntru nu e pericol sa ajunga la supape, dupa cum se vede in poze.
Totodata am inlocuit furtunurile care devenisera plastic si nu veneau nicicum jos decat taiate.
Inca nu am toate pozele, dar le voi actualiza mai tarziu.

A fost cea mai muncitoreasca treaba. F greu de la cureti calumea pe fiecare mm patrat al santului, ca sa fiu sigur ca va fi etans ani buni la randul.

Schimbat oloi cu masina pe butuci:
https://www.dropbox.com/sh/lrfwo6diy...-1v7IB7Xa?dl=0
Cum nu prea am avut timp de lucru decat dupa serviciu, uleiul s-a scurs zile intregi.
Filtrul vechi. Nu am gasit urme de span sau jeg excesiv in el.

Capatul de bara:
https://www.dropbox.com/sh/5azpf04d8...zrGPiGdNa?dl=0
Am reusit sa o reglez din aproape in aproape asa incat directia sa nu traga, volanul sa revina si sa stea drept.
Cand termin cu inlocuirile si ii iau niste gume noi ma duc la o geometrie, dar deocamdata semnele sunt clare ca directia e ok, chiar daca nu perfecta.

Mai am ceva poze, in curand.
Estetic inca nu am apucat sa fac nimic, nici macar sa ii fac poze, eu sunt o fire mai tehnica, vreau intai sa il vad rezolvat tehnic, apoi trec la firtomente.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2016, 14:02 PM   #3
Zeus
Super Moderator
 
Zeus's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : E280 4matic
Posts: 4,773
:
[Super Moderator]
Default

Frumos topic, felicitari.
Eu de 2 ani îmi fac curaj sa schimb garniturile la capacele de la culbutori si sa inlocuiesc furtunele la epurator. Sunt toate in portbagaj...
Motor identic, dar de 2800cmc.
Oricum, toate motoarele astea zemuie pe la capace, termoflot si epuratoare...

P.S. Sa o stapanesti sanatos si mai pune poze cu epuratoarele
Zeus is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2016, 17:18 PM   #4
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 880
:
[Senior Member]
Default

La capacul de culbutori nu ma bag. Nu zemuieste inca.
Doar capacul de sus curgea, am vazut asta clar dupa ce am curatat mizeria.
MA rog, vedem cat rezista.
Si la opel aveam problema asta, dar acolo motorul era mai obosit cu multe gaze de carter.
Sincer acolo se rezolva mai simplu cu o garnitura de 10 lei si tinea cam 4 ani.
Aici pana cureti mizeria din sant iti blestemi zilele. Nu am riscat sa pun silicon peste urmele de silicon vechi. Am frecat pana la luciu metalic.

Restul merg usor cu decarbusolv.
PT restul, atentie numai sa nu turnati decarbusolv pe capacul de pe motor, ajunge intrauntru si sigur nu e ce trebuie pt ungere...
Pe ce e pe motor doar cu carpa inmuiata si cu gaurile infundate.

De unde ai luat furtunuri? Eu am pus furtunuri universale. Am folosit cu succes la opel si dupa 7 ani inca sunt ca noi, dar e drept, zona e mai aerisita si mai rece.
Am protejat zona in care face contact cu chiulasa cu ajutorul unui bandaj de fibra sticla si cauciuc siliconic obtinut dintr-un furtun de protectie pt cabluri.

LEgat de schimbatul capatului de bara, nu are sens sa numarati turele decat daca piesele sunt egale ca lungime. Mai bine masurati de la pivotul capatului de bara pana la un reper fix ales de pe bara. E.g. pridneti un colier. Eu asa am facut si volanul statea aproape drept. I-am mai dat ulterior o tura in plus, deci in total 23 fata de cel original care se infileta la 20.

Last edited by Sharky; 04-30-2016 at 17:26 PM.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2016, 19:43 PM   #5
Zeus
Super Moderator
 
Zeus's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : E280 4matic
Posts: 4,773
:
[Super Moderator]
Default

Furtunele toate de la reprezentanta, garniturile la capacele de culbutori autokarma. A, si am luat si garnitura de la cartusul filtrului de ulei, da puin ulei si pe acolo.
Zeus is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2016, 22:01 PM   #6
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 880
:
[Senior Member]
Default

Cam cat costa unul? De curiozitate.
La opel am dat 50 lei pe un amarat de furtunas care nu il gaseam nicicum aftermarket.
Era mai intortocheat.

O hiba aparuta astazi:
Ploaie torentiala: cand semnalizam stanga se opreau stergatoarele. Acum cand semnalizez stanga imi da o data cu lama pe parbriz.
Iar spalatoarele de far nu mai functioneaza, degeaba apas pe buton.
WTF?
O fi intrat ceva apa la niste mufe?

Ii dau eu de cap, sau intre timp se usca apa

Legat de motor, daca spui ca e identic, cand sa ma astept la o distributie: lant, intinzator, patine?
Pe MBWorld unii ziceau ca nu trebuie, altii ca la 200mii, altii ca la 250mii lantul si 350mii patinele.
La tine cum sta treaba?
Deocamdata cu cureaua data jos nu se aud sunete ciudate, dar n-am lasat mai mult de 2-3 minute, ca nu avea cine invarti pompa de apa.

Last edited by Sharky; 04-30-2016 at 22:07 PM.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 04-30-2016, 22:44 PM   #7
Zeus
Super Moderator
 
Zeus's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : E280 4matic
Posts: 4,773
:
[Super Moderator]
Default

Furtunele scumpe, cam tot asa, 50-80 bucata. Eu am 350000 si se aude un pic, insa de la patine. Am inteles ca e cu dat motorul jos pentru distributie...
Zeus is offline   Reply With Quote
Old 05-01-2016, 21:45 PM   #8
yanis2222
Senior Member
 
yanis2222's Avatar
 
Join Date: Jul 2014
Location: Bucuresti-Giurgiu
Motorizare : Diesel
Posts: 813
:
[Senior Member]
Default

Felicitari de achizitie, succes la ce ai in plan !!!
O sa ma opresc ceva vreme din upgradarea masinii mele ca sa te apropii de mine...


Sent from my iPhone using Tapatalk
yanis2222 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 11:10 AM   #9
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 880
:
[Senior Member]
Default

Merci, deocamdata sa fie impecabila tehnic, si apoi ma mai gandesc la upgrade-uri.
Niste poze de ieri de la iarba verde:

si una cu cei 6 cai cai putere:


6 cai: (https://www.youtube.com/watch?v=ajaeU0k6ni4)

Acum ma duc jos sa mai dau o jumate de tura la capetele de bara asa incat sa imi stea volanul drept si sa mearga perfect drept.
Attached Images
File Type: jpg DSC_2900___-1.jpg (84.3 KB, 277 views)
File Type: jpg DSC_2902___.jpg (116.5 KB, 274 views)

Last edited by Zeus; 03-16-2017 at 21:39 PM.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 16:04 PM   #10
Zeus
Super Moderator
 
Zeus's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : E280 4matic
Posts: 4,773
:
[Super Moderator]
Default

E 4matic fierul?

L.E. M-am lamurit... Mai bine da-o jos, cand vei ramane prin zapada cu ea, o sa se lase cu mistouri .

Last edited by Zeus; 05-02-2016 at 16:31 PM.
Zeus is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 20:17 PM   #11
yanis2222
Senior Member
 
yanis2222's Avatar
 
Join Date: Jul 2014
Location: Bucuresti-Giurgiu
Motorizare : Diesel
Posts: 813
:
[Senior Member]
Default

Da-o ... si pe mine m-au certat ca aveam 320...


Sent from my iPhone using Tapatalk
yanis2222 is offline   Reply With Quote
Old 05-02-2016, 23:10 PM   #12
broscutza2001
V.I.P
 
broscutza2001's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Location: Mantova-Italia, Bicaz-Neamt Romania
Motorizare : w211 kompressor, w204 kompressor, Sprinter 211 CDI
Age: 28
Posts: 3,053
:
[V.I.P]
Default

Frumos exemplar si frumos sa vedem inca un pasionat mai ales de w211 care sa vrea sa readuca masina la faima de alta data, si sunt convins ca vei reusi eu iti urez succes!Imi place modelul de jante au o eleganta aparte si nu stau rau deloc!
broscutza2001 is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2016, 07:42 AM   #13
sorinvuta
Senior Member
 
sorinvuta's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Mayenne,53100,France
Motorizare : 2689
Age: 32
Posts: 696
:
[Senior Member]
Default

Frumoasa sa o stapanesti sanatos la un moment dat asta primavara am fost interesat sa o cumpar dar nu am reusit sa ne intelegem la bani...sa te poarte peste tot
sorinvuta is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2016, 09:50 AM   #14
yanis2222
Senior Member
 
yanis2222's Avatar
 
Join Date: Jul 2014
Location: Bucuresti-Giurgiu
Motorizare : Diesel
Posts: 813
:
[Senior Member]
Default

PS: am vazut ca vrei sa umbli pe la sistemul de franare, vezi ca trebuie neaparat sa ai un tester pentru dezactivarea SBC-ului cand vrei sa umbli pe la etrieri, si neaparat o persoana cunoscatoare a marcii, sistemului SBC in speta, daca vrei sa schimbi lichidul de frana, care trebuie sa fie neaparat original.
Eu i-am inlocuit lichidul de frana, si nu e chiar de mintea oricui...


Sent from my iPhone using Tapatalk
yanis2222 is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2016, 20:51 PM   #15
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 880
:
[Senior Member]
Default

Pt lichid voi face asta ori la reprezentanta ori la un mester specializat mercedes.

In rest la placute si la umblat, pt presare ma gandesc la alta treaba:
Deschis robinetii de aerisire pe masura ce presez. In felul acesta nu stresez SBC-ul, iar lichidul nou va veni asa cum vine lichidul pe masura ce se uzeaza placuta.
Dar mai e pana sa ajung acolo, momentan placutele mai duc, iar la stilul meu de condus vor duce multa vreme.
MA mai documentez, estimez aceasta operatiune ca fiind facuta peste un an.

Momentan urmeaza sa scot trancanelile de pe puntea fata si inlocuit cureaua si rolele, inclusiv fulia vibrochen.
La intinzatorul actual (are steaua pe el ) ma gandesc sa ii schimb rulmentul si sa il tin in rezerva, nu se stie cat de buna va fi o rola noua, fie ea SKF.
AStept sa imi vina fulia asa incat sa pot confectiona o unealta pt blocarea ei.

Pt trancaneli, am inlocuit capatul de bara, mai am si altele. Cat am tras cu ranga de pivoti, roti si bucse par relativ ok, ramane sa vad antiruliul. PRobabil voi demonta bieletele si voi trage o tura cu masina peste gropitele din parcare, care de fiecare data imi amintesc ca am ceva de schimbat.

4matic-ul nu il scot, il tin "sa crape invidia in dujman"
Serios vorbind, mi-e cam frica ca va ramane vopseaua patata, dar ramane de vazut. E printre ultimele de pe lista.
Daca ar fi dupa mine mi-as pune un sticker de E200 CDI, ca sa scap de intrebarea : "Dar de ce nu ti-ai luat diesel?" si sa transform masina intr-un sleeper. Ce-i drept ar fi fost mai potrivit un motor mai mare pt asta
MA mai amuza cand ma mai preseaza cate un teribilist cu polo 1.4 sau clasicul 1.9TDI care desi fumega mai ca o soba pe ulei, nu se paote tine dupa mine pe autostrada vreun minut, pana ma potolesc.


Acu nu stiu cat voi reusi cu restaurarea, asta va fi masina din categoria hobby, va sta mai mult in garaj decat va fi folosita, asa ca pt mine nu va fi o prioritate. DAr ceva imbunatatiri eu zic ca tot se vor face simtite, chair daca cu tzaraita.

Cu directia am scos-o la capat, si in perspectiva in care directia a fost initial reglata bine si volanul pus la locul lui, eu zic ca am reglat-o ok. Volanul sta drept iar masina merge drept, iar volanul revine, dar nu f violent.
ORicum in acesti 300km parcursi nu am vazut urme de uzura inegala pe gume.
Cand imi iau gume noi ii trag un reglaj si vad atunci cat de aproape am fost de adevar.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2016, 21:49 PM   #16
XBG
Senior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: Bucuresti
Motorizare : 1800
Age: 37
Posts: 285
:
[Senior Member]
Default

Mare atentie la frâne cu SBC. Am auzit ca nu e tocmai simplu de desfăcut etrierii. Documenteaza-te ca se poate lăsa cu degete rupte. Din ce îmi amintesc nu se deschide nicio portiera cu etrierul demontat. Mai găsisem si solutii de deconectare a cablului de alimentare, dar mie nu-mi inspira încredere.

Sa ne spui si noua experienta ta.
XBG is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2016, 21:51 PM   #17
yanis2222
Senior Member
 
yanis2222's Avatar
 
Join Date: Jul 2014
Location: Bucuresti-Giurgiu
Motorizare : Diesel
Posts: 813
:
[Senior Member]
Default

Merge dezactivat SBCul si cu un tester universal , nu neaparat cu Starul.


Sent from my iPhone using Tapatalk
yanis2222 is offline   Reply With Quote
Old 05-04-2016, 03:59 AM   #18
Sharky
Senior Member
 
Join Date: Jun 2012
Location: Cluj
Motorizare : MB E240
Posts: 880
:
[Senior Member]
Default

Da, in mod sigur nu se da cheie si nu se deschid usile pt ca masina pune frana cand nu te astepti, in special in acele momente.
Stiu asta din moment ce franele mele paraie un pic cand sunt actionate si le aud clar cand deschid usa.
Totusi ma gandesc ca daca aerisitorul este desfacut, forta de apasare este zero!
Doar ca da lichidul pe afara si poate trage aer, deci adios frana!

Dupa cum am mai spus, experienta va fi probabil la anul sau chiar mai tarziu.
Ma voi documenta din timp si voi face o treaba calumea, cand va fi cazul.

Directia am reglat-o cam asa:
Capatul de bara nou de pe partea soferului era mai lung cu 1.5mm, asa ca l-am infiletat mai mult. Am luat un reper pe bieleta fata de care am masurat.
Masina mergea cat de cat ok, dar volanul era virat spre dreapta.
Asa ca am mai scurtat bara de directie de pe partea soferului si am lungit-o pe cealalta tot cu atata.
Cum unghiurile de convergenta intre ele doua roti se egalizeaza, volanul s-a rotit spre stanga.


Voi vedea in timp daca apare uzura pe interior (divergenta) sau exterior (convergenta)
Evident asta nu tine locul unui reglaj, dar pana cand ma prind exact ce e de schimbat, pana rezolv alte chestii, merge.

Nu am un termen de comparatie cu directia, dar cat am condus-o, e stabila la viteze mari, iar volanul revine, nu f violent, e usor de manevrat.
Directia oricum era reglata initial si mi-am notat cam cat am invartit de bielete, deci nu am cum sa fiu prea departe de adevar.
Sharky is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2016, 00:39 AM   #19
sasha2011
Senior Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: iasi
Motorizare : 2200 cdi
Age: 39
Posts: 125
:
[Senior Member]
Default

Am fost proprietarul masii inaintea lui Slavic,este intradevar o masina deosebita,sa o stapanesti sanatos.
sasha2011 is offline   Reply With Quote
Old 05-05-2016, 08:49 AM   #20
Zeus
Super Moderator
 
Zeus's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Location: Bucuresti
Motorizare : E280 4matic
Posts: 4,773
:
[Super Moderator]
Default

Quote:
Originally Posted by sasha2011 View Post
Am fost proprietarul masii inaintea lui Slavic
Am ras grav de tot, cea mai tare chestie citita pe forum in ultima vreme
Ce ti-e si cu autotypingul asta...
E ca aia cu LA MULTI ANI PLINI DE NOROC care a iesit LA MULTI SÂNI PLINI DE NOROI...
Zeus is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
#e240, #m112, #w211, e240, progress, rejuvenation, w211


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 14:11 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF