Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 320 Cdi 4Matic Nu trage desi se tureaza.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 320 Cdi 4Matic Nu trage desi se tureaza.

    Buna ziua,

    Detin un Mercedes E 320 4Matic din 2008. De vreo luna de zile, in mers, masina are momente cand nu mai trage (nu depaseste 40 km/h) desi motorul se tureaza normal si ajunge la 4 - 5 mii de turatii si nici nu se aprinde vre-un martor la bord.

    Dupa aproximativ 30 de secunde pana la un minut, masina isi revine si merge normal.

    De asemenea am observat ca, in mers, daca tin motorul la aproximativ 2000 de turatii, cand apas acceleratia, in noua din zece cazuri face figura asta.

    Am fost cu ea la mai multe service-uri, inclusiv la Casa Auto Iasi, iar pe test nu apar erori.

    Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta sau aveti vreo idee care ar fi cauza astept raspunsurile dvs.

    Multumesc!

  • #2
    S--a facut diagnoza si in mers?
    Last edited by cutaresku; 06-02-2015, 15:11 PM. Reason: deja exagerezi cu faulturi grosolane gramaticale prezente in toate posturile tale.
    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

    Comment


    • #3
      Nu, nu cred.

      Desi am dus-o la Casa Auto Iasi nu mi-au spus sa fi facut diagnoza in mers.

      De fapt am dus-o de 2 ori la ei si de fiecare data mi-au spus ca e vorba de altceva. Ba ca e vorba de convertizor, ba ca e o valva din cutia de viteze. Oricum nu pun mare greutate pe ce spun ei pentru ca am auzit de la multe persoane ca la capitolul diagnoza (voit sau nu) nu fac nici cat o ceapa uda.

      Comment


      • #4
        Fara o diagnoza amanuntita , cam greu sa identifici de unde provine defectul.
        Masina e w211 sau w212 ? Cutia e automata cu 5 trepte sau 7g ?
        Vorbeste si cu colegul cl600.

        Comment


        • #5
          Daca se tureaza motorul si masina nu merge e cutia.Ai controlat nivelul ulei?

          Comment


          • #6
            I-am facut revizia la cutie (ulei + filtru + o mufa care zic ei ca se inlocuieste) si tot la fel face.

            Cand am vorbit cu seful de service mi-a zis ca de vina ar fi convertizorul si o valva "lockup" dar tot el mi-a zis ca in momentul in care blocheaza valva respectiva prin computer masina merge perfect.

            De aici eu inteleg ca, convertizorul nu are nimic si de fapt e de vina doar acea valva dar dupa cum am spus in primul post, asta e ultima lor versiune despre ce ar avea masina. Prima oara mi-au zis ca e o planetara apoi ca e ESP-ul care din cauza planetarei detecteaza o diferenta intre rotatiile rotilor si taie puterea, lucru care mie mi se pare stupid. Asta ar insemna ca la fiecare curba, cand roata din exterior parcurge o dist. mai mare sa intre ESP-ul sa taie puterea.

            Dar revenind, da i-am facut revizia cutiei si rezultatele sunt aceleasi.

            Comment


            • #7
              In multe cazuri blocarea convertizorului se dizactiveaza cu Starul,pentru a fi siguri ca smunciturile mici dupa pornire sunt din cauza blocarii neregulare a convertizorului,o problema destul de frecventa pentru cutiile 5g-tronic(aceasta cutie sta si la masina ta).Si dupa dezactivare masina merge destul de bine numai ca cu turatiile un pic marite in timpul mersului ca de obicei.Adica vreau sa spun ca sunt cazuri cind discurile din convertizor sunt roase si patineaza si cel ce conduce nici nu-si da seama.Dupa simptomele pe care le-ai descris,adica turatiile se ridica pina la 4-5000 si masina merge cu 40km nu seamana sa fie de vina blocarea.Mai degraba e pompa de ulei s-au ai discurile(la anumite viteze)uzate sau alte probleme in cutie.

              Comment


              • #8
                Originally posted by b97dmt View Post
                Fara o diagnoza amanuntita , cam greu sa identifici de unde provine defectul.
                Masina e w211 sau w212 ? Cutia e automata cu 5 trepte sau 7g ?
                Vorbeste si cu colegul cl600.
                Masina nu poate sa fie w212 din 2008.

                Comment


                • #9
                  Masina e W211 din 2008

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by optik View Post
                    In multe cazuri blocarea convertizorului se dizactiveaza cu Starul,pentru a fi siguri ca smunciturile mici dupa pornire sunt din cauza blocarii neregulare a convertizorului,o problema destul de frecventa pentru cutiile 5g-tronic(aceasta cutie sta si la masina ta).Si dupa dezactivare masina merge destul de bine numai ca cu turatiile un pic marite in timpul mersului ca de obicei.Adica vreau sa spun ca sunt cazuri cind discurile din convertizor sunt roase si patineaza si cel ce conduce nici nu-si da seama.Dupa simptomele pe care le-ai descris,adica turatiile se ridica pina la 4-5000 si masina merge cu 40km nu seamana sa fie de vina blocarea.Mai degraba e pompa de ulei s-au ai discurile(la anumite viteze)uzate sau alte probleme in cutie.
                    Multumesc pentru raspuns!

                    Dar daca e ceva din ce ai descris mai sus nu ar aparea erori pe tester?

                    Comment


                    • #11
                      Sunt cazuri diferite.Poate sa nu-ti dea nici o eroare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by optik View Post
                        Masina nu poate sa fie w212 din 2008.
                        Dap , e logic .

                        Comment


                        • #13
                          Surdu Vlad84

                          Am aceesi problema cu o masina identica. Ai rezolvat? Ce era pana la urma?

                          Comment


                          • #14
                            Probabil ca da , dar de obicei se uita sa revina cu rezolvarea .
                            Honda.

                            Comment


                            • #15
                              La mine s-a rezolvat... simplu. Era vorba de un conector de la intercooler care facea se tureze aiurea. Nu are nici o problema cutia de viteze. O zi buna!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF