Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Discutii generale > Mercedes Benz totul despre ...

Mercedes Benz totul despre ... Discutii generale.

DURA LUBE/METABOND,sau ce altceva mai bun?

Mercedes Benz totul despre ...


Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 11-17-2008, 15:09 PM   #21
florio
Junior Member
 
Join Date: Nov 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : 2148 cmc
Age: 50
Posts: 1
:
[Junior Member]
Default

Dura Lube/ Metabond...Controverse peste tot ... am citit pana am obosit !
O parte au sustinatori interesati material,reselleri, etc.. si pe astia trebuie sa-i " mirosi " ca sa le elimini din calcul parerile .
Personal am pus Dura Lube atunci cand alt tratament fara particule nu exista. Si chiar a functionat ! Spun asta pentru ca masina a rulat cu 140 km/h desi isi evaporase toata apa !Toata ! Nu intru in detalii sa nu plictisesc. Cert e ca motorul (2000 TD) a mers Ploiesti-Bucuresti , desi fusese atat de incins incat suruburile chiulasei aveau degradeuri intre albastru si rosu, cand le-a desfacut mecanicul. Cu mare certitudine s-ar fi gripat in conditii normale .
Acum am un mercedes w211 tdi , vreau sa pun un tratament-motor si amicul "arhitect" imi spune ca Metabond e alegerea . Eu am incercat ce v-am spus .
Dincolo de dilema alegerii, cred ca e mai bine sa previi o uzura, decat sa incerci s-o carpesti. E destul de evident ca tratamentele astea, reduc frecarile si nu au particule gen teflon sau altceva.
Mai are cineva opinii bazate pe ceva real ?
florio is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2008, 18:57 PM   #22
arhitect
Senior Member
 
arhitect's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Bucuresti
Motorizare : V8 - 5439 cc
Posts: 619
:
[Senior Member]
Default

Coleg Florio, dupa cum bine ai spus, prefer METABOND. Cred ca este la moda . Colegul ANDREAS aici pe forum mi l-a recomandat si mie, eu ti-l recomand la randul meu. Sper sa facem alegerea cea mai buna. De parca ne-am da seama care e mai bun. E un fel de Placebo pentru cai. Putere.
__________________
Nici o fapta buna nu ramane nepedepsita.
arhitect is offline   Reply With Quote
Old 11-17-2008, 19:56 PM   #23
Andreas
Senior Member
 
Andreas's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Pitesti
Motorizare : 1,8
Posts: 378
:
[Senior Member]
Default

Inainte sa incepeti tratamentul cu Metabond faceti teste motor: putere, compresie, emisie noxe si pastrati printul cu rezultatele, dupa ce faceti al doilea schimb de ulei sub tratament Metabond refaceti testele iar apoi va puteti minuna... sau nu, am vorbit cu multe persoane avizate sa dea cu parerea si nu am mai stat pe ganduri timpul trece iar uzura isi spune cuvantul.
Eu folosesc multe produse METABOND si nu am fost dezamagit de efecte.
Sa auzim numai de bine!
Andreas is offline   Reply With Quote
Old 11-18-2008, 00:28 AM   #24
nykolas79
Member
 
nykolas79's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: Targu Mures
Motorizare : Diesel si mai nou Benzina
Posts: 87
:
[Member]
Default

La ambele masini w 210 si w 202 folosesc gama Metabond, adica ulei, aditiv ulei si aditiv motorina si benzina. Sunt foarte multumit iar acum 2 ierni cand afara erau - 23 de grade Celsius, am umblat cu motorul diesel fara probleme, in timp ce la unii vecini nu le-a pornit auto pe benzina.
Sa nu uit si vaselina este de calitate superioara.
nykolas79 is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2008, 19:08 PM   #25
csongi
Member
 
csongi's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Odorhei
Motorizare : 2500 diesel
Age: 39
Posts: 49
:
[Member]
Default

Mecanicul meu zice ca Metabondul ar putea sa atace garniturile.
csongi is offline   Reply With Quote
Old 12-15-2008, 19:51 PM   #26
doktor4carz
Banned
 
Join Date: May 2007
Location: :::
Motorizare : :::
Posts: 3,294
:
[Banned]
Default

Quote:
Originally Posted by csongi View Post
Mecanicul meu zice ca Metabondul ar putea sa atace garniturile.
Ba din contra... La unele mashini care aveau pierderi pe la cite un simering magic, de trebuie sa faci bucatzi juma' de mashina ca sa il schimbi, un Metabond a facut minuni...
Numai daca stam si ne gindim nitzel... cine dracu ii dadea drumul pe piatza, daca facea garniturile terci ? Pai daca ar ataca o amarita de garnitura, de restul inseamna ca se alege praful...
doktor4carz is offline   Reply With Quote
Old 12-16-2008, 10:29 AM   #27
csongi
Member
 
csongi's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Odorhei
Motorizare : 2500 diesel
Age: 39
Posts: 49
:
[Member]
Default

Bine ca aflu, DOK;
Uit-asa imi mai largesc orizontu'
csongi is offline   Reply With Quote
Old 02-13-2009, 14:25 PM   #28
Mercedes-Benz
Senior Member
 
Mercedes-Benz's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: Giurgiu
Motorizare : 3500
Posts: 194
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by doktor4carz View Post
Ba din contra... La unele mashini care aveau pierderi pe la cite un simering magic, de trebuie sa faci bucatzi juma' de mashina ca sa il schimbi, un Metabond a facut minuni...
Numai daca stam si ne gindim nitzel... cine dracu ii dadea drumul pe piatza, daca facea garniturile terci ? Pai daca ar ataca o amarita de garnitura, de restul inseamna ca se alege praful...
Intreb si eu daca afecteza tachetii hidraulici Metabond-ul asta care impiedica scurgerile de ulei ? Eu nu sunt de parere ca ataca garniturile dar cred ca mai ales daca este pus intr-un motor rece atunci el s-ar "opri" un pic la tacheti .
Eu am pus Dura Lube in S-ul meu , 2 flacoane si nu ma asteptam la schimbari majore . Am mai pus la Dacie cu multi ani in urma si a fost o minune ,dar acum la motorul meu l-am pus preventiv .
Eu recomand urmatoarea operatiune ,atunci cand adaugati aditivi ptr ulei :
schimbati uleiul si filtrul ,porniti masina si abia apoi adaugati aditivul cand temperatura apei ajunge la 80 si ceva de grade ...implicit si uleiul este cald ,asta ar elimina formarea de "cocoloase" care pot bloca si lasa fara ulei anumite portiuni din chiuloasa mai ales
__________________
Mercedes ... si alte masini ! "b" de la masini !
Inmatriculari BULGARIA autoturisme max 163 cp in 7 ore ,LEGAL !
˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq
Mercedes-Benz is offline   Reply With Quote
Old 05-03-2009, 16:36 PM   #29
Caligula
Junior Member
 
Caligula's Avatar
 
Join Date: May 2009
Location: craiova
Motorizare : 2200
Posts: 14
:
[Junior Member]
Default

Eu am folosit Metabond si cu mana pe inima va spun ca e placebo. Un motor nu are nevoie decat de ulei bun schimbat la timp, nimic altceva. In Germania care ar fi chipurile patria aditivului miracol nu a auzit nimeni de licoarea cu pricina si nu foloseste nimeni petarde de genu' .
Caligula is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2009, 11:51 AM   #30
air_catalin
Senior Member
 
air_catalin's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: Ploiesti
Motorizare : 2L Benzina
Age: 37
Posts: 214
:
[Senior Member]
Default

M-am decis sa-mi pun si eu metabond in motor la urmatoarea revizie. Dilema mea este care dintre cele 4 tipuri sa-l folosesc ? M, C, Old Spezial, Gold ?
__________________
MB 180C Sport Coupe W203
air_catalin is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2009, 21:47 PM   #31
Andreas
Senior Member
 
Andreas's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Pitesti
Motorizare : 1,8
Posts: 378
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by Mercedes-Benz View Post
Intreb si eu daca afecteza tachetii hidraulici Metabond-ul asta care impiedica scurgerile de ulei ? Eu nu sunt de parere ca ataca garniturile dar cred ca mai ales daca este pus intr-un motor rece atunci el s-ar "opri" un pic la tacheti .
Eu am pus Dura Lube in S-ul meu , 2 flacoane si nu ma asteptam la schimbari majore . Am mai pus la Dacie cu multi ani in urma si a fost o minune ,dar acum la motorul meu l-am pus preventiv .
Eu recomand urmatoarea operatiune ,atunci cand adaugati aditivi ptr ulei :
schimbati uleiul si filtrul ,porniti masina si abia apoi adaugati aditivul cand temperatura apei ajunge la 80 si ceva de grade ...implicit si uleiul este cald ,asta ar elimina formarea de "cocoloase" care pot bloca si lasa fara ulei anumite portiuni din chiuloasa mai ales
Oameni buni cine va vinde Metabond are si cateva intrebari a va pune ( nu cumparati Dvs ce credeti de cuvinta), acest Metabond difera in functie de uzura motorului ajungand pana la Metabond Old Special pentru motoare cu grad ridicat de uzura.
Un aditiv niciodata nu se pune oricum ci numai la schimbul de ulei care se face cand motorul are peste 60 de grade cel putin (pt ca uleiul sa fie mai fluid si sa se recupereze gravitational intr-un timp decent, asta daca nu este extras cu recuperatorul pneumatic unde timpul este foarte mic dar tot trebuie ca motorul sa aiba peste 60 de grade), dupa extractie se pune o parte din aditivul Metabond care se prezinta la flacon de 250ml si se pune pe parcursul a 3 schimburi de ulei dar asta depinde cat de uzat este motorul.
Important: Nu va face cocoloase in viata lui dar producatorul specifica ca este obligatoriu ca sa se faca schimbul si aplicarea aditivului cu motorul cald dupa care obligatoriu se parcurg nimim 100 de km imediat si constant la o turatie mare (nu cu 60,80) pentru OMOGENIZARE, altfel va pierdeti timpul si banii aiurea!
Metabond este un tratament si trebuie aplicat corespunzator!

Last edited by Andreas; 07-17-2009 at 21:53 PM.
Andreas is offline   Reply With Quote
Old 09-23-2009, 13:12 PM   #32
Demiurgos
Senior Member
 
Join Date: Sep 2008
Location: Timisoara ca se pronunta mai usor...
Motorizare : w123 240TD
Age: 30
Posts: 623
:
[Senior Member]
Default

Am folosit DuraLube la Passat, si am ramas surprins de efecte. Dupa un schimb de ulei am constatat ca motorul este mai silentios, iar acum ca a venit racoarea, dimineata cand il pornesc nu mai trepideaza. Inainte parca mergea in 2 pistoane pret de 10 secunde. Vorbesc de sincopele la rece pe care le are majoritatea motoarelor diesel. Acum nu mai are nici o scapare... Am mai sesizat un dop de fum la pornire, insa nu cred sa aibe legatura cu aditivul.
Demiurgos is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2013, 21:03 PM   #33
edot
Junior Member
 
Join Date: May 2012
Location: Zalau (RO)
Motorizare : 642.970
Age: 36
Posts: 10
:
[Junior Member]
Default

Liqui-Moly!

Daca studiezi putin iti dai seama ce trebuie, au 'oilguide' pe situl din .de. Ei au inceput business-ul in 1956 la Ulm; au comercializat bisulfura de molibden (MoS2). http://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide

Sunt convins ca tot ce diferentiaza uleiurile actuale este pachetul de aditivi.

Limorom din Sibiu aici in ro. Folosesc de la ei TopTec 4200 (MB 229.51, VW 507.00) si Leichtlauf High Tech 5W-40 (pentru F8Q Moteur au Fonte pe Kangoo), impreuna cu Ceratec la fiecare 50000 km si restul aditivilor pentru combustibil.

Exclusiv aceasta marca din 2007, F8Q are 320000 km cu motor original; in sensul ca nu a fost 'segmentat'; pompa de injectie a fost rectificata la Delphi, este o problema comuna. Deasemenea filtrele (Mahle - preferinta personala - dar probabil, daca as avea un distribuitor la indemana as lua Hengst) sunt foarte importante pentru fiabilitate; si mentenanta preventiva. Diagnosticarea corecta face cat 10 'mecanici'.

Deasemenea folosesc Liqui-Moly pentru: Merc W463 (G320 CDI DPF din 2008), Sprinter 906 (315 CDI DPF 2007), VW Passat (2.0 TDI 170 CP BMR PD 2007) si nu am schimbat injectoarele : ), VW T5 (2.5 TDI 96 kW BNZ PD 2009), asta este cu cutie automata Aisin, PITA.

Poate si un W126 sub 50000 km (aprox. 15000 eur) in urmatorii 2 ani. : )

P.S. Nu sunt agent de vanzari sau actionar Liqui-Moly. : )

Doar pasionat, si cat se poate de atent la detalii.

Deasemnea nu am o parere foarte buna despre service-urile Daimler din Romania; dar cred ca sustin acest site si nu vreau sa continui ideea.
edot is offline   Reply With Quote
Old 02-01-2013, 21:31 PM   #34
cutaresku
. .
 
cutaresku's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Location: Bucuresti +
Motorizare : 220cdi
Age: 37
Posts: 5,643
:
[. .]
Default

Nu sustine nici o reprezentanta MB acest loc.
cutaresku is offline   Reply With Quote
Old 02-02-2013, 12:46 PM   #35
epurare_coco
Banned
 
Join Date: Jan 2009
Location: Galati + Tecuci
Motorizare : benzina
Age: 67
Posts: 1,418
:
[Banned]
Default

On Topic

Cele doua produse fac parte din categoria CONDITIONATORILOR de metale.
Conditionarea metalelor este parte a protectiei anticorozive.

Dura Lube produce doar conditionatori de metale si vaseline.

Am patit, am auzit si am citit mai sus experiente cu situatii limita care corespund indicatiilor de pe eticheta produselor.

Metabond produce uleiuri, aditivi si conditionatori.
Pentru conditionatori, temperatura max. 450grd. Mi se pare cam putin pentru temperatura din interiorul cilindrului.

Din parerile unor conducatori auto (diverse forumuri), scaderea cu 30 CP datorata folosirii unui canditionator Metabond nu este recomandabila.

Dar am vazut ca neintelegerea categoriei produselor si NERESPECTAREA INDICATIILOR DE FOLOSIRE de pe etichete conduc la pareri exacerbat de aiurea pentru ambele produse. Inclusiv amestecarea notiunilor: fluid, conditionator, aditiv, corector proprietati fluid pe durata de exploatare.

Ca sa nu mai vorbim de pret (+60% fata de Duralube) si durata (nr. km.) garantata.

Inca nu am vazut/citit o parere sau recomandare despre uleiurile Metabond bazata pe experienta proprie.

Off Topic.

Quote:
Originally Posted by edot View Post
Liqui-Moly!
Daca studiezi putin.... iti dai seama ce trebuie, au 'oilguide' pe situl din .de. Ei au inceput business-ul in 1956 la Ulm; au comercializat bisulfura de molibden (MoS2). http://en.wikipedia.org/wiki/Molybdenum_disulfide

Sunt convins ca tot ce diferentiaza uleiurile actuale este pachetul de aditivi.

....
epurare_coco is offline   Reply With Quote
Old 12-06-2017, 22:13 PM   #36
adrian_trans
Junior Member
 
Join Date: Dec 2017
Location: pitesti
Motorizare : 3000
Posts: 2
:
[Junior Member]
Default

Salut,

Cam vechi postul dar trebuie sa ii facem un update.

Am mai multe dube si camionae si folosesc permanent aditivi si tratamente pentru motor.

Am folosit mult timp Dura Lube, Liqui-Moly si alte tratamente mai vechi, sunt bune si acestea , dar Metabond este peste ele.

Sunt super multumit de Metabond.
Folosesc pentru camioane Metabond : https://www.metabond.org/tratamente-...etabond-truck/

-si pentru masina personala Metabond: https://www.metabond.org/tratamente-.../metabond-eco/

Bineinteles cu ulei tot Metabond....

De curand am inteles ca a aparut Metalubs. O sa il testez si pe acesta si revin cu o parere.

Drumuri bune!
adrian_trans is offline   Reply With Quote
Old 12-07-2017, 20:36 PM   #37
Bugs Bunny
Senior Member
 
Join Date: Aug 2008
Location: București
Motorizare : OM603.971
Posts: 120
:
[Senior Member]
Default

Quote:
Originally Posted by adrian_trans View Post
Am mai multe dube si camionae si folosesc permanent aditivi si tratamente pentru motor.
Felicitări. Până la urmă de ce mai punem ulei? Nu ar merge doar cu aditivi? Am auzit ca albește cuzineții roșii din motoarele taxiurilor bej cu 889.000km care cirulă la noi revopsite maron (care te simți?) și cu 180.000 pe ceasul din bord, completează particulele lipsă din segmenți si redesenează cum e cheamă aia, "cross hatching" de pe cămăși.
Oare dacă am pune doar aditivi în câțiva ani motorul nu ar ajunge iar la 0km?
Bugs Bunny is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2017, 09:31 AM   #38
adrian_trans
Junior Member
 
Join Date: Dec 2017
Location: pitesti
Motorizare : 3000
Posts: 2
:
[Junior Member]
Default

" Oare dacă am pune doar aditivi în câțiva ani motorul nu ar ajunge iar la 0km?"


Buna asta. )

eu nu am luat masinile noi si nu stiu cum au facut schimbul de ulei si cum a facut intretinerea inainte ... e bine sa protejez.

Dar acum sa fim seriosi....cand motorul are probleme mecanice .... doar nu ne asteptam ca bagam potiunea magica si ne repara motorul. ))

Tratamentele de motor chiar isi fac treaba pentru un consum de ulei mediu , zgomot redus,,, o pornire la rece mai usoara.... dar nu ne segmenteaza motorul peste noapte
adrian_trans is offline   Reply With Quote
Old 12-08-2017, 11:22 AM   #39
Hodrea calin
Senior Member
 
Join Date: Jan 2016
Location: arad
Motorizare : 200cdi
Age: 40
Posts: 109
:
[Senior Member]
Default

Apropo de taxiuri vopsite (putin oftopic), stiu o chestie tare. Un taximetrist si-a luat un 212 taxi crem cu 350000km, si l-a vopsit, i-a dat kilometrajul la 150000km, doar sa creada colegii ca a luat o masina scumpa, se vedea de la o posta ca este vopsit. Dar a facut minim 150000km, apoi nu l-am mai vazut.
Hodrea calin is offline   Reply With Quote

Reply

Tags
altceva, bun, dura, lube or metabond, mai, sau


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
ambreiaj uzat sau altceva? josh200CE Probleme tehnice - W124 4 08-06-2008 17:55 PM


All times are GMT +3. The time now is 21:57 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF