Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diverse probleme / intrebari 126 280 SEL

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut,

    Dupa cum spunea si Dan, e mult mai simplu sa schimbi instrumentele cu tot cu carcarsa, cu toate ca nici demontarea ceasului din bord nu e o filozofie. Daca nu ai 2 maini stangi, nu ai ce sa strici si totul se explica de la sine. Si daca tot deschizi bordul (instrumentele), poti face si acolo o mica revizie, sa schimbi de griji in acel loc. Poti schimba toate becurile, poti curata banda de masa (-) care face legatura intre cele 3 instrumente, poti reda culoarea portocalie a acelor, etc. etc.

    Legat de cutie, ai cateva variante:
    1 - schimb de ulei cu filtru -->> inclusiv din convertizor
    2 - setul de arcuri K1 -->> treaba mult mai simpla decat pare, se face odata cu schimbul de ulei
    Daca nu dispare patinajul din II in III inseamna ca sunt duse benzile din cutie ... In acest caz va trebui sa te obisnuiesti cu acest patinaj sau sa schimbi cutia. Interventia in acest caz e costisitoare, dar mai mult decat atat implica specialisti care pe la noi sunt aproape inexistenti ...

    La contact tot secretul e SA STII CUM SE FACE. Am un topic mai vechi in care povesteam povestea contactului meu, din care am invatat ceva. Eu am inlocuit contactul cu unul original, facut pentru cheia masinii, luat din reprezentata. Asa ca prima data fa-ti rost de contact, ca sa ai ce schimba.

    Mai mult ca sigur e dus butonul. Daca ai nervi, il desfaci, cureti lamelele din el si va mai merge ! Daca nu, comanzi unul nou (sau ambele, sa nu apara diferente de culoare). In jur de 80 de Lei bucata -> OEM.

    Frana de mana -> ai dat singur raspunsul -> cablu rupt ...

    Toate cele bune !

    PS1: Colegul Sovieticool are nevoie de piese de Webasto. Ar merita sa ajunga la el.
    PS2: Pune te rog o poza cu instrumentele noi pe care ziceai ca le-ai primit. Sunt chiar noi-noute ?!?

    Comment


    • #17
      Mersi Orvo, dragut ca intotdeauna.


      Problema sta in felul urmator, azi am chemat un mecanic dibaci (cine are nevoie da un semn pe privat - zona Bucuresti - Ilfov), mi-a dat jos Webasto lu' peste, mi-a reparat ceasul din bord (numai cel ce indica ora), mi-a facut consola spate sa bage caldura (avea cablul ce actiona comanda sarit din loc), mi-a facut toate luminile si luminitele de pe consola / bord sa mearga (schimbat becuri, etc); izolat fire, scos tiganii, improvitatii ... cam tot ce se putea face intr-o zi, dupa Paste o sa il mai chem la o "sesiune" ... Sunt foarte multumit de ceea ce am facut la gunoi azi. Martorul frana in bord imi sta aprins / pedala blocata pentru ca nu mai are ce s-o traga inapoi, masina nu mai are cablu de frana "de mana", o sa trebuiasca sa cumpar unul nou sau SH (?), cine are habar e rugat sa dea de veste aici, sau pe privat. Dupa ziua de azi parca nu-mi mai vine sa dau masina ....
      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

      Comment


      • #18
        Cu cat o vei cunoaste mai bine, cu atat iti v-a fi mai draga.De masina vorbeam.In legatura cu cablurile la frana de "mana" doar pe original.La mine cel de pe dreapta spate imi ceruse cam 120 de roni, dar inca nu l-am comandat.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #19
          Preturi pe OEM puteti afla aici: CLICK

          Comment


          • #20
            Mersi Tumar.

            Inca ceva, pusesem poza cu acea caseta care se gasea sub pedale ... aia demufata. Se pare ca toroapa a avut instalatie de gaz pe ea, iar cutia era comanda centrala. Am scos tot azi de la ea, caseta , fire (o tona), desfiintat tot. Ce nu e util la gunoi !

            In pozele de mai jos, compartimentul motor fara webasto (desfiintarea lui a fost un cosmar); cutia de comanda instalatie gaz, un car kit nokia care e pus la "misto", am vrut sa-l arunc dar mi-ar lasa niste gauri (2) in bord :
            Attached Files
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #21
              Butuc nou + 2 chei noi (originale / OEM).
              Aprox 150 de Lei - spune-mi daca te intereseaza, am o sursa buna.

              Comment


              • #22
                Originally posted by carmine View Post
                Am scos webasto azi...
                L-ai scos pentru ca nu mai mergea sau nu ai mai avut nevoie de el?
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #23
                  Originally posted by dan500se View Post
                  L-ai scos pentru ca nu mai mergea sau nu ai mai avut nevoie de el?
                  In principiu nu am nevoie de asa ceva, iarna masina sta in garaj, avem alte toroape sa ne miscam.

                  Originally posted by Orvo View Post
                  Butuc nou + 2 chei noi (originale / OEM).
                  Aprox 150 de Lei - spune-mi daca te intereseaza, am o sursa buna.
                  Ma intereseaza.


                  Azi am inceput un proces de "mini" restaurare, am luat de la Dl. Gorilrulz fete de usi spate complete de SEL (cele vechi erau praf, nu stiu de ce), presurile impecabile care vin pe sub scaune, tot albastre, prezoane. Car Kitul e la gunoi, urmeaza dupa Paste cablurile de frana spate; butonul de geam spate; poate niste jante ... i dunno. Poze clare maine.
                  Attached Files
                  Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                  http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                  http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by carmine View Post
                    Ma intereseaza.
                    Ai PM.

                    Spor la munca cu masina, vad ca te-ai pus pe muncit la ea !
                    Aproape sigur am si buton, maine promit ca rascolesc garajul !
                    Ar fi pacat, acum ca ai fete usi noi.

                    Toate cele bune !

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Orvo View Post
                      Spor la munca cu masina, vad ca te-ai pus pe muncit la ea !
                      Aproape sigur am si buton, maine promit ca rascolesc garajul !
                      Ar fi pacat, acum ca ai fete usi noi.

                      Toate cele bune !
                      Mersi Orvo. Poze, ca in reclamele de slabit, before / after :
                      Attached Files
                      Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                      http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                      http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                      Comment


                      • #26
                        M-am hotarat sa dau jos tot ceea ce nu a fost original pe masina, tiganiile la gunoi, azi am dat jos foliile geamuri spate. E f. de mama si trebuie nervi de otel, operatiunea a durat vreo 4 ore. Bineinteles ca folia trasparenta s-a deslipit fasii iar "negreala" a ramas pe geam. Nu recomand celor lipsiti cu darul rabdarii, jur ca nu mai fac asa ceva :
                        Attached Files
                        Last edited by Carmine; 04-08-2010, 20:42 PM.
                        Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                        http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                        http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                        Comment


                        • #27
                          Salutam.Eu am dat-o jos, dar la un 124 si a mers relativ usor(era dezlipita folia la un colt).Ai incercat cu apa calda sau aer cald?Ma gandesc ca poate mergea mai usor.
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by tumar View Post
                            Salutam.Eu am dat-o jos, dar la un 124 si a mers relativ usor(era dezlipita folia la un colt).Ai incercat cu apa calda sau aer cald?Ma gandesc ca poate mergea mai usor.
                            Am incercat si cu uscator de par, si cu duhul blandetii, nu a vrut decat cu lama de cutter si acetona de lac de unghii.

                            S-a rezolvat si cu butonul de geam, caut urmatorul element, capacelul de la gaura de cric stanga fata, cine are astept un semn pe privat:
                            Attached Files
                            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
                            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
                            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

                            Comment


                            • #29
                              Capacelul cred ca se potriveste de pe orice parte(sunt la fel).Daca le vei pune, sa bagi vaselina "la greu".Acolo v-a ataca rugina.Multe masini au probleme cu rugina in acel loc.Eu nu am masca aceea pe praguri si orificile pentru cric se prezinta binisor(adica ca la o babuta de treizeci de ani),cel putin pana acum.Sper sa il gasesti cat mai repede.
                              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by tumar View Post
                                ...Eu nu am masca aceea pe praguri ...
                                Masca de prag e doar la seria II. Probabil masina in cauza a primit un "update" , dar parca barile sunt tot de seria I (nu se vede foarte clar in poze)!
                                W123 280E Blue Green Metallic

                                W126 280SE Champagne Metallic
                                W126 280SE Black Blue Metallic
                                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                                W126 500SE Midnight Dark Blue

                                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF