Mercedes Benz Forum
Atentie :
Acest forum este destinat pasionatilor de Mercedes Benz din Romania.Orice informatie oferita de dvs va contribui la buna dezvoltare a acestui forum.Nu uitati sa va inregistrati pe forum.

Go Back   Mercedes Benz Forum > Mercedes Benz... mai vechi > Mercedes Benz W116/W126 > Probleme tehnice - W116/W126

Diverse probleme / intrebari 126 280 SEL

Probleme tehnice - W116/W126


Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 12-02-2009, 19:49 PM   #1
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default Diverse probleme / intrebari 126 280 SEL

Ce am remediat pana acum :

-tripla spate ciobita, inlocuita de la dezmembrari;

-oglinda sofer crapata, schimbata;

-ulei motor (castrol long life 10w40, filtru schimbate);

-placute frana;

-flansa cutie noua;

-motoras geam sofer reparat, se gripase de la apa;

-capete de bara si pivoti noi (trebuie sa-i fac unghiul);

-bujii ngk, filtru' de aer, filtru benzina.


Ce am nerezolvat, unele de cand am masina:

-contactul imi face figuri (asa am luat-o), in sensu' ca trebuie sa-l gadil ca s-o ia, stiu ca a schimbat careva contactul, daca poate sa-mi spuna cat de greu e. Mi-e tarsha sa umblu ca pe zona asta am numa' sclavi care mai mult strica decat sa repare, in plus am inchidere, alarma, tot felul de butonele pe capac porbagaj, capota motor.

-din a 2-a in a 3-a are intarzieri in schimbarea vitezelor, laguri, ezita sa schimbe si se tureaza in gol. Pentru putin timp cei drept (o secunda, doua), dar are chestia asta. Daca acceleratia e calcata tare nu mai face. Mentionez ca nu am schimbat uleiul si filtrul, am vorbit cu un arab, prieten de-al meu, a zis ca de la asta ar fi.

- la pornire cand e frig, se aude ca un zanganit metalic, ca si cum ar atinge ceva, ca o vibratie, la fel la schimbarea din a 2-a in a 3-a, ca un fel de zgomot de grup de cobra, dar mult mai fin si mai ascutit, de scurta durata, care se aude undeva in fata, pe la motor. Stiu ca e hilar, da asa stiu sa explic.

-nu-mi merge butonul de la geamul dreapta spate, l-am coborat intr-o zi si nu l-am mai urcat, de am mers cu geamu' deschis pana acasa. Am dat fata de usa jos, am inversat papucii si l-a urcat, acum , normal nu-l mai da jos, deci merge intr-un singur sens, daca inversez polaritatile il da jos. Sa fie din buton?

-martorul din bord de la frana de mana sta aprins, pedala nu se retracteaza, cred ca e cablul rupt, isi revine daca trag clapeta din bord si o ridic cu mana. Frana e inexistenta. Cam astea ar fi in linii mari.

Prin urmare, am nevoie de contact, posibil buton geam spate, niste fete de usi de Sel negre sau albastre (cele de pe masina sunt uzate rau). Care are, astept un semn pe pm. Mersi!
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 12-09-2009, 21:08 PM   #2
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

3 poze cu bordu' la pornire si la vreo 20 de minute. Nivelul la carburant e sus, dar martorul e aprins. Turatia e la 1500, dupa ce se incalzeste scade la 1000 si mai jos un pic. Nu-mi merge ceasul, a mers pana a crapat, are ideea careva ? Am un bord "nou" primit cadou, ma bate gandu' sa schimb cadranul cu ora da mi-e tarsa sa nu fut ceva p-acolo.
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (436.7 KB, 1748 views)
File Type: jpg 2.jpg (431.4 KB, 311 views)
File Type: jpg 3.jpg (436.7 KB, 301 views)
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 12-09-2009, 22:15 PM   #3
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by carmine View Post
Nivelul la carburant e sus
Cat de sus e? Eu vad ca esti cam pe limita! E normal ca atunci cand ajunge in apropierea ultimei linii sa se aprinda...Asa face si la mine (inclusiv la 500SE asa facea si acolo aveam si computer de bord pt a vedea kilometrii de parcursi ramasi).

Dupa parerea ta cati litrii ai avut in rezervor cand ai facut poza?
dan500se is offline  
Old 12-09-2009, 22:29 PM   #4
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Pe putin 20 de litri. Ai idee cu ceasul?
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 12-09-2009, 22:34 PM   #5
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by carmine View Post
Pe putin 20 de litri. Ai idee cu ceasul?

Esti destu de aproape de REZERVA care e de circa 12 litrii...deci daca ar fi 20 e prea putina diferenta si posibil de aia iti arde becul! Incearca sa vezi ce se intampla daca pui mai multa benzina, daca ai de exemplu jumatate de rezervor (e cam costisitor...dar asta e). Si atunci arata aiurea? La mine cand e peste limita minima arata destul de bine!

CEASUL...mai bine schimbi tot bordul...Dureaza 5 minute!
dan500se is offline  
Old 12-09-2009, 22:43 PM   #6
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
CEASUL...mai bine schimbi tot bordul...Dureaza 5 minute!
Ma gandeam sa schimb numai ceasul, l-am studiat pe cel de rezerva. In afara de ceas merg toate, daca schimb ceasurile cu totul e posibil ca la ala sa mearga ceasu' si sa nu mearga altceva. Ma rog, imi trebuie o zi cu soare si multa rabdare. Mersi mult de raspuns.
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 12-10-2009, 06:54 AM   #7
dan500se
V.I.P
 
dan500se's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Arad
Motorizare : Benzina + GPL
Posts: 5,071
:
[V.I.P]
Default

Quote:
Originally Posted by carmine View Post
Ma gandeam sa schimb numai ceasul...
Cand te hotarasti sa faci operatia, nu crezi ca e mai bine daca, demontand oricum bordul, sa incerci bordul de schimb? Trebuie doar sa bagi mufele in el fara sa-l montezi la loc. Eu zic ca demontand ceasul pierzi mult timp....si dupa cum ai spus si tu, poate mai apar si unele accidente cu demontarea si atunci o sa faci mai mult rau decat bine!
dan500se is offline  
Old 02-16-2010, 20:51 PM   #8
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Quote:
Originally Posted by dan500se View Post
Cand te hotarasti sa faci operatia, nu crezi ca e mai bine daca, demontand oricum bordul, sa incerci bordul de schimb? Trebuie doar sa bagi mufele in el fara sa-l montezi la loc. Eu zic ca demontand ceasul pierzi mult timp....si dupa cum ai spus si tu, poate mai apar si unele accidente cu demontarea si atunci o sa faci mai mult rau decat bine!
Azi am pornit masina dupa doua luni, a luat-o din prima fara probleme, i-am pus 30 de litri de benzina, acul sta la jumatate, deci cred ca indica bine, pur si simplu mananca multa benzina. Am primit si o baterie noua dupa un mercedes w211 dauna totala. Masina avea motorul de 3,2 motorina, deci bateria mare. Cand sa bag acumulatorul la locului lui am rupt ca un desptept stutzul de la motorasul bazinului cu lichid de parbriz si a f#@ut si mufa aia. Oricum, scotand motorasul ca sa lipesc stutuzul cu super glu (tipic RO, acum sa vad daca tine), am observat o tiganie facuta de ala dinaintea mea, cred ca acolo trebuia sa aiba o garnitura ceva, in schimb are o rola mare de scoci infofolita. Motorasul e de 124.
Iar pentru lagurile de la cutie, pun si aici linkul trimis de Dl. Automaticul, destul de interesant:

http://www.benzworld.org/forums/w201...3-722-4-a.html
Attached Images
File Type: jpg 2.jpg (160.4 KB, 279 views)
File Type: jpg 1.jpg (185.6 KB, 276 views)
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 02-16-2010, 23:48 PM   #9
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 31
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Era nitel rapanos vasul la lichid . Am eu dop de ala care vine pe gaura aia unde trebuie sa vina pompita. Dopul care il am il am si in varianta plina si in varianta cum se vede la tine in poza ..cu gaura pentru a intra pompita. Iti trimit un pumn de garniturele daca vrei cu posta fara sa te coste nimic.Merge cu superglue, dar dupa ce se usuca montezi bateria si vasul stropitor, apoi blochezi furtunul care se infinge in stutzul rupt cu cateva coliere de plastic sa stea intr-o pozitie tzeapan.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline  
Old 03-13-2010, 19:07 PM   #10
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Am lipit vasul cu superglu', tzara style, mm. Ideea e in felul urmator, am facut curat azi in gunoi... am scos presurile fata si am gasit sub pedale o cutie neagra cu o mufa care iesea din ea , mufa care era scoasa. Are idee careva ce face dracovenia asta ? Mersi !
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (325.0 KB, 97 views)
File Type: jpg 2.jpg (317.3 KB, 87 views)
File Type: jpg 4.jpg (327.7 KB, 81 views)
File Type: jpg 3.jpg (331.9 KB, 70 views)
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 03-13-2010, 20:11 PM   #11
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Salutam.Nu are nici un cod pe ea?
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline  
Old 03-13-2010, 20:50 PM   #12
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 31
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

E de la cutia automata.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline  
Old 03-14-2010, 05:37 AM   #13
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Quote:
Originally Posted by sovieticool View Post
E de la cutia automata.
Posibil d-asta sa am lag-urile alea ? Sa incerc s-o mufez, ce face dracovenia asta?

Quote:
Originally Posted by tumar View Post
Salutam.Nu are nici un cod pe ea?
Nu m-am uitat atent ...
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 03-14-2010, 10:34 AM   #14
sovieticool
Organizator de intalniri
 
sovieticool's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Iasi
Motorizare : 2500
Age: 31
Posts: 1,381
:
[Organizator de intalniri]
Default

Acel releu administreaza treapta intai si cumva le supravegheaza pe celelalte. Am gasit pe un forum cum unu isi facuse o modificare sa porneasca tot timpul cu 1-a de pe loc. Lagurile sunt din alte motive. Arcurile K1 si altele. Poate o privire de-a lui Automaticul ar ajuta mult.
__________________
`87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

now - bicicleta !

0744 239 949

WEB
http://garajautodiag.blogspot.com
sovieticool is offline  
Old 03-31-2010, 00:27 AM   #15
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Am scos webasto azi, o tona de fire, cabluri contacte si alte rahaturi (nu se vad in poze). As vrea sa stiu daca imi afecteaza cumva motorul scoaterea acestui dispozitiv, tur- returul a fost gatuit si taiat (cel care trecea prin webasto). Am rupt dintii masinii vreo ora, nu am sesizat nimic neobisnuit.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.

Click the image to open in full size.
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 03-31-2010, 01:15 AM   #16
Orvo
V.I.P
 
Join Date: Mar 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 300SE
Posts: 1,301
:
[V.I.P]
Default

Salut,

Dupa cum spunea si Dan, e mult mai simplu sa schimbi instrumentele cu tot cu carcarsa, cu toate ca nici demontarea ceasului din bord nu e o filozofie. Daca nu ai 2 maini stangi, nu ai ce sa strici si totul se explica de la sine. Si daca tot deschizi bordul (instrumentele), poti face si acolo o mica revizie, sa schimbi de griji in acel loc. Poti schimba toate becurile, poti curata banda de masa (-) care face legatura intre cele 3 instrumente, poti reda culoarea portocalie a acelor, etc. etc.

Legat de cutie, ai cateva variante:
1 - schimb de ulei cu filtru -->> inclusiv din convertizor
2 - setul de arcuri K1 -->> treaba mult mai simpla decat pare, se face odata cu schimbul de ulei
Daca nu dispare patinajul din II in III inseamna ca sunt duse benzile din cutie ... In acest caz va trebui sa te obisnuiesti cu acest patinaj sau sa schimbi cutia. Interventia in acest caz e costisitoare, dar mai mult decat atat implica specialisti care pe la noi sunt aproape inexistenti ...

La contact tot secretul e SA STII CUM SE FACE. Am un topic mai vechi in care povesteam povestea contactului meu, din care am invatat ceva. Eu am inlocuit contactul cu unul original, facut pentru cheia masinii, luat din reprezentata. Asa ca prima data fa-ti rost de contact, ca sa ai ce schimba.

Mai mult ca sigur e dus butonul. Daca ai nervi, il desfaci, cureti lamelele din el si va mai merge ! Daca nu, comanzi unul nou (sau ambele, sa nu apara diferente de culoare). In jur de 80 de Lei bucata -> OEM.

Frana de mana -> ai dat singur raspunsul -> cablu rupt ...

Toate cele bune !

PS1: Colegul Sovieticool are nevoie de piese de Webasto. Ar merita sa ajunga la el.
PS2: Pune te rog o poza cu instrumentele noi pe care ziceai ca le-ai primit. Sunt chiar noi-noute ?!?
Orvo is offline  
Old 03-31-2010, 22:49 PM   #17
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Mersi Orvo, dragut ca intotdeauna.


Problema sta in felul urmator, azi am chemat un mecanic dibaci (cine are nevoie da un semn pe privat - zona Bucuresti - Ilfov), mi-a dat jos Webasto lu' peste, mi-a reparat ceasul din bord (numai cel ce indica ora), mi-a facut consola spate sa bage caldura (avea cablul ce actiona comanda sarit din loc), mi-a facut toate luminile si luminitele de pe consola / bord sa mearga (schimbat becuri, etc); izolat fire, scos tiganii, improvitatii ... cam tot ce se putea face intr-o zi, dupa Paste o sa il mai chem la o "sesiune" ... Sunt foarte multumit de ceea ce am facut la gunoi azi. Martorul frana in bord imi sta aprins / pedala blocata pentru ca nu mai are ce s-o traga inapoi, masina nu mai are cablu de frana "de mana", o sa trebuiasca sa cumpar unul nou sau SH (?), cine are habar e rugat sa dea de veste aici, sau pe privat. Dupa ziua de azi parca nu-mi mai vine sa dau masina ....
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  
Old 03-31-2010, 23:06 PM   #18
tumar
Senior Member
 
tumar's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Orsova/MH
Motorizare : M102 963
Age: 48
Posts: 1,194
:
[Senior Member]
Default

Cu cat o vei cunoaste mai bine, cu atat iti v-a fi mai draga.De masina vorbeam.In legatura cu cablurile la frana de "mana" doar pe original.La mine cel de pe dreapta spate imi ceruse cam 120 de roni, dar inca nu l-am comandat.
__________________
Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!
tumar is offline  
Old 03-31-2010, 23:08 PM   #19
Orvo
V.I.P
 
Join Date: Mar 2008
Location: Timisoara
Motorizare : 300SE
Posts: 1,301
:
[V.I.P]
Default

Preturi pe OEM puteti afla aici: CLICK
Orvo is offline  
Old 03-31-2010, 23:12 PM   #20
Carmine
Galante
 
Carmine's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Buftea-Ilfov
Motorizare : 2800
Age: 36
Posts: 3,636
:
[Galante]
Default

Mersi Tumar.

Inca ceva, pusesem poza cu acea caseta care se gasea sub pedale ... aia demufata. Se pare ca toroapa a avut instalatie de gaz pe ea, iar cutia era comanda centrala. Am scos tot azi de la ea, caseta , fire (o tona), desfiintat tot. Ce nu e util la gunoi !

In pozele de mai jos, compartimentul motor fara webasto (desfiintarea lui a fost un cosmar); cutia de comanda instalatie gaz, un car kit nokia care e pus la "misto", am vrut sa-l arunc dar mi-ar lasa niste gauri (2) in bord :
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (336.2 KB, 68 views)
File Type: jpg 2.jpg (436.4 KB, 89 views)
File Type: jpg 3.jpg (321.4 KB, 87 views)
__________________
Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c
Carmine is offline  

Closed Thread

Tags
126, 280, diverse, probleme, sel


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +3. The time now is 18:11 PM.



Politica de Securitate Google
Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
Forum SEO by Zoints
Anulare DPF