Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Distributie C180 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Dar intr-un post de-al tau spuneai ca tragea de rupea! Cum era posibil cu supape indoite?

    Comment


    • #62
      Aparent este posibil pentru o scurta perioada de timp.
      acum deabia porneste..

      Comment


      • #63
        Salutare! Am primit mail de la cei din Anglia si voi schimba dantura, 380£. Inca nu imi e clar daca transportul este inclus. Urmeaza sa primesc raspuns si pentru asta.

        Va mai rog cand aveti timp sa ma elucidati, convingeti, cum vreti voi, sa inteleg rolul furtunelor alora in stricatea defazoarelor.

        Pricep ce fac ele dar nu vad legatura...sub nicio forma.
        Fiindca eu cred ca e o problema mecanica si mai putin de lresiuni sau alte lucruri.
        Mai degraba suspectez munca deficitara a intinzatorului decat furtunele alea.

        Scuze de insistenta

        Comment


        • #64
          Am asteptat poate raspunde altcineva, ca sa ai si alta sursa de explicatie.
          O sa-ti mai zic o data pe scurt si cat de simplu pot exprima, dar si alte contributii sunt binevenite, poate sunt altii mai priceputi in a explica:
          Ideea e ca ajustarea pozitiei axelor cu came ( si implicit a valve timingului ) depinde de foarte multi parametri din motor. Ei, acele furtunase de aerisire carter daca sunt crapate si nu functioneaza corect, presiunea din camera arborelui cotit nu va fi optima si asta va duce la corectii din partea mecanismului de ajustare, aducand stres suplimentar sistemului, care nu functioneaza in pozitia ' default ' din cauza acestei corectii necesare.

          Nu cred nici eu ca furtunasele sunt cauza principala, dar e clar ca nu ajuta daca au probleme.
          Oricum, materialele sunt prost calibrate, lantul este mult mai dur decat dintii variatorilor si de acolo si uzura, care probabil devine tot mai puternica cu cat lantul este mai intins. Exista o sansa si ca lantul sa se intinda neuniform - unele verigi mai puternic decat altele, ducand la 2 situatii: prima, o za sau o serie de zale mai largi langa unele mai stranse, a doua: un asa numit 'skew' - practic pozitie de paralelogram a unei zale ( vs normal dreptunghi ) ceea ce explica intr-un fel si roaderea neuniforma ( pe portiuni ) a pinioanelor, sau atacarea lor intr-un anumit unghi.

          Acum intinzatorul ar trebui sa tina lantul fix in utilizarea uzuala, dar daca lantul nu este uniform intins sau este 'skewed', probabil tot va mai avea putin joc pe portiuni si va afecta pinioanele.
          Cred ca cel mai bine este sa fie schimbat kitul de lant si intinzator preventiv la un anumit rulaj. Eu personal ma gandesc sa nu-l las pe cel original peste 150.000 km, chiar daca la prima vedere ar parea totul in ordine acolo.
          Last edited by dkmg; 05-19-2017, 15:19 PM.

          Comment


          • #65
            E cea mai probabila ipoteza asta cu largirea pe portiuni. Gandeste-te ca in pozitia A, lantul e fix, zalele sunt bune, apoi in functionarea motorului se roteste cu X grade ansamblul catre pozitia B, unde gaseste zale mai largi. Intinzatorul trage in continuare de lant, deci acesta se 'reaseaza', busind pinioanele si rozandu-le in timp doar pe portiunea pe care is verigile mai slabe.

            Comment


            • #66
              Personal din ce am discutat cu cine repara asenea motorare factori decisivi si preventivi sunt: ulei bun si schimbat la km decenti, intinzator schimbat si el preventiv pentru ca isi pierde in timp proprietatile si chiar era un coleg care a postat anul trecut diferenta de la intizatorul nou la cel vechi, plus acele tuburi sa fie mereu necrapate si valva si ea functionala...In rest nu cred in noroc si alte superstitii de genul...
              P.s.: offtopic: era la vanzare taxi w211 din 2003 cu 380000 de km motor original si cica in perfecta stare de functionare...
              Last edited by broscutza2001; 05-19-2017, 15:35 PM.
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #67
                Avand in vedere cat produce un taxi din asta in strainatate a.i. sa merite si costul de achizitie initial al masinii vs. alta mai ieftina, un schimb de pinioane+lant+intinzator poate intra lejer la 'costuri de mentenanta' fara sa se lase cu sudalme si palpitatii ca pentru utilizatorul obisnuit, cu masina luata eventual SH.

                Si colegul Crazyady are un rulaj admirabil, dar nu stiu daca are certitudinea ca masinii nu i s-a schimbat nimic de genul pana a ajuns la el.

                Oricum, nu mi se pare un capat de lume lant+intinzator+furtunase la 150.000 km, nu trebuie schimbate si ghiduri si lant balansor deci nu e de desfacut prea mult si atunci si manopera e decenta. Ma supara chiar un pic ca nu l-au pus in intervalele de mentenanta sa fie verificat si schimbat, avand in vedere ca nu e Duplex. Omul care nu are o pasiune deosebita sau nu se documenteaza special nu se asteapta la aceste probleme, iar costurile de a remedia ce apare pe urma sunt mult mai mari.
                Last edited by dkmg; 05-19-2017, 15:58 PM.

                Comment


                • #68
                  Salutare ,stie cineva codurile originale pentru intinzator si lant ,pentru c200 kompressor 184hp an 2008, multumesc anticipat.

                  Comment


                  • #69
                    A0009932076 pt lant si A2710500611 pt intinzatorul revizuit

                    Comment


                    • #70
                      Stefan, multumesc!
                      Cum vad eu situatia:
                      Admitand ca lantul se intinde pe anumite portiuni logica imi spune ca si defazorul de admisie ar trebui sa aiba dintii stricati. Lucru care nu se confirma. Asemenea si pinionul arborelui cotit. Care nici el nu confirma uzuri. Cert este ca indata ce dau lantul jos cu mana mea o sa masor fiecare za in parte si fiecare spatiu cu sublerul si micrometrul.
                      Ideea e ca pe admisie pare ca nu se aplica tot timpul corectii ci mai mult pe evacuare.
                      Fiindca doar acolo e uzura. Si doar pe anumite portiuni, nu peste tot. Ce ma duce la ideea ca supapele trbuiesc inchise-deschise in anumiti timpi dati de sondele de oxigen si debitmetru. Ca amestecul sa fie corect si in parametri.
                      Voi incerca sa fac tot ce imi sta in putinta sa caut si sa verific periodic dupa ce le schimb.
                      Daca stie careva cat de benefic e sau nu sa schimb intinzatorul cu unul fara valva de retur ii multumesc!

                      Comment


                      • #71
                        In principiu, daca era usor/ieftin de corectat si inteles exact ce se intampla acolo, fara a reproiecta de la 0 sisteme, o faceau Mercedes din fabrica si nu mai aveam ce sa dezbatem, mai ales ca problemele au continuat si pe m271 evo. Deci discutiile noastre sunt tehnice pana la un punct si putina ghiceala dincolo de acest punct.
                        Acum, cu sfaturile date de colegul @broscutza2001 , la care as adauga si lantul pe lista de mentenanta preventiva, se poate avea viata indelungata si cu acest motor, care nu este rau deloc daca il plasezi in contextul pietei avand in vedere si raportul putere/capacitate ( vezi la concurenta 1.8 tfsi cu segmentii de ungere prea ingusti care baga motorul pe ulei sau bmw cu lanturi rupte brusc in mers ).

                        Comment


                        • #72
                          @crazy am vazut su furtunasele care sunt cu probleme in postarea ta , se intampla sa ai si codurile pt toate , as vrea sa le schimb si cred ca ar trebuii si ceva garnituri pt compresor , multumesc anticipat.

                          Comment


                          • #73
                            Am citit cu atentie toate posturile si am gasit codurile necesare , dar la demontare din cate am inspectat eu sunt niste coliere cu, clema la carcasa filtrului de aer care nu prea ajungi la el . Ordinea demontarii ar fi carcasa filtru aer , debimetru care are acest colier clema greu de scos , curea accesorii , kompressor si galerie. As vrea sa fac operatia asta eu ca si masura preventiva. Ceva sfaturi sunt binevenite.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by Misu C. View Post
                              Aparent este posibil pentru o scurta perioada de timp.
                              acum deabia porneste..
                              Salut . Ai mai reusit sa inlocuiesti motorul ? ceva foto cu piesele de pe masina ? Am si eu un motor cu probleme asemanatoare(putin)si as dori sa stiu cand desfac cum se prezinta fata de ale tale . Mersi .
                              wwww.clubmercedes.ro

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by luka87 View Post
                                Salut . Ai mai reusit sa inlocuiesti motorul ? ceva foto cu piesele de pe masina ? Am si eu un motor cu probleme asemanatoare(putin)si as dori sa stiu cand desfac cum se prezinta fata de ale tale . Mersi .
                                Salut,

                                Nu am gasit motor, am dat masina la dezmembrari.
                                Trecut la Golf.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF