Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Detarare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am avut "rabdarea si curiozitatea" , am citit si m-am crucit ! .

    Supraincarcarea auto influenteaza reactia / viteza de raspuns a directiei , si implicit a manevrabilitatii acestuia , modifica centrul de greutate ( fortele centrifuge si inertiale ) , duce la o uzura mai rapida a suspensiilor , anvelopelor ( o anvelopa incarcata cu o suprasarcina de 20% , are o scadere de randament de 30% ) , a placutelor si discurilor de frana , etc . De asemeni un autovehicul , chiar si de 3,5T sau 8 + 1 persoane , supraincarcat , va consuma mai mult carburant si va polua mai mult .

    Concluzia : risc crescut de accident + cheltuieli usturatoare la buzunar .

    Aviz soferilor ctg B , care vor circula cu dubele supraincarcate din dotare , fara frica de a fi controlati de ISCTR .

    Comment


    • #17
      Aici vorbind de masini de 4,6 sau 5 tone detarate nu vad o problema pentru a incarca peste cele 3,5 tone admise in acte pana la limita admisa de masina ea fiind gandita pentru acea sarcina chiar daca pe hartie e mai putin , aceiasi poveste cu seria 2xx fata de 3xx unde diferenta e doar pe acte

      Comment


      • #18
        Cine doreste detararea unei autoutiliare de 4,6 T in speranta ca o va conduce cu permisul ctg B , trebuie sa stie ca ordinul 1938/2001 ( daca mai este de actualitate ) , limiteaza aceasta operatiune la 15% din masa totala maxim autorizata .

        O autoutilitara de 4,6 T , detarata legal , nu se va putea conduce cu permis ctg B si va fi supusa controlului pe sosea .

        Unde-i 'jmecheria ? .

        Comment


        • #19
          Se detareaza fara probleme si din 5 tone nu numai din 4,6 aici e alta smecherie nu e vb de detarare artizanala exista omologare tip la tuv in germania pt ele ca si 3,5 tone deci exact cum e cu 2xx si 3xx la fel cum e si cu 8+1 exista omologare tip pt ele ca alfel carosieri de la noi nu ar fi putut face asa ceva decat foarte foarte greu .
          La fel e si cu alte marci gen vw iveco ford etc .. singurele exceptii fiind sprinterul de 6 tone si iveco de 6 tone care nu au si omologare de 3,5

          Comment


          • #20
            Originally posted by ionut1410 View Post
            Aici vorbind de masini de 4,6 sau 5 tone detarate nu vad o problema pentru a incarca peste cele 3,5 tone admise in acte pana la limita admisa de masina ea fiind gandita pentru acea sarcina chiar daca pe hartie e mai putin , aceiasi poveste cu seria 2xx fata de 3xx unde diferenta e doar pe acte
            Corect !!
            Ideea este ca nu multi gandesc asa.
            Ca transportator am intalnit fel de fel de patroni care pun fara pb.3 tone pe masini gen Fiat Ducato carosat cu prelata...etc
            Eu pun max 2 T pe 411 CDI+asezata marfa 70% pe spate si se simte ca e maxim pt.masina,avand pe CI scris M.T.M.A -Tehnic admisa 5,5 T !!

            Acuma fiecare cat tine la propria masina !

            Comment


            • #21
              Buna ziua.am o nelamirire.am un sprinter detarat la 3,5 si cei de la rar nu vor sa faca civ-ul pt ca pe brif este stampila de radiere din Austria.masina a fost detarata in 2002.ce pot sa fac in cazul asta?

              Comment


              • #22
                Daca masina a fost detarata in 2002 trebuie sa iasa pe 3.5t.Nu inteleg faza cu radierea.Nu era normal sa fie radiata din Austria? Sau este radiata definitiv din circulatie?Din ce stiu eu sunt doua tipuri de radiere: radierea definitiva cand doresti sa il scoti din circulatie si radierea in vederea exportului.
                Cineflorix trans srl

                Comment


                • #23
                  De anul trecut, daca nu ma insel, nu se mai pot inmatricula masini detarate, ci se inmatriculeaza la greutatea lor initiala....
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #24
                    Am sunat eu la RAR anul trecut in august dar trebuie sa fie detarate dupa noiembrie 2014, sa poata iesi 3,5t la RAR.Din ce mi-au explicat cei de la RAR Sunt doua tipuri de detarare.Primul ar fi din fabrica.Adica toate masinile care se construiesc cu punte dubla pot fi detarate din fabrica sau dupa ce au iesit pe poarta.Masinile cu punte simpla ies obligatoriu pe 3.5t.Daca este asa cum spui tu atunci orice masina care are punte dubla nu mai poate fi imatriculata pe 3,5t.Toate sprinterele cu punte dubla au 4 in fata adica: 411,413,416.
                    Cineflorix trans srl

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF