Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Defectare cutie transfer GLK

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Buna seara !




    Ceea ce nu pricepe majoritatea lumii este ca in cazul unui sistem de transmisie 4x4 permanent sau nepermanent, nu toate dimensiunile unei roti sunt importante, ci doar diametrul ei. Nu conteaza nici latimea sau ET-ul jantei.


    In cazul rotilor de 17" indicate, diferenta intre dimensiunile fata/spate este de 0.75mm per balon, ceea ce este deloc esential pentru electronica de gestiune a transmisiei sau a altor sisteme care lucreaza cu informatiile respective. De la o diferenta de presiune intre anvelopele fata si spate pot aparea diferente mai mari de 0.75mm in diametrul rotii, la fel si de la o sarcina mai mare pe axa spate.


    Functia de diferential central este preluata de ansamblul de roti planetare aflat in spatele pachetului de discuri de frictiune care a picat. Si nu va faceti griji, la orice sistem 4x4 permanent bazat pe un cuplaj de frictiune, acesta se va duce la un moment dat. Mai exista un fel de cuplaj problematic, viscocuplajul, pe care unii si-l amintesc de la elicea ventilatorului de racire a radiatorului si care este prezent in unele sisteme de tractiune integrala.




    Ambreiaj 4x4 GLK 1.JPG Ambreiaj 4x4 GLK 2.JPG




    Pe partea de cutie de transfer, exista cinci rulmenti si un lagar cu ace, si potentiala schimbare a unui rulment nu va afecta mecanic partea de transfer sau de cuplaj. Dar un reglaj incorect al jocului la rulmenti poate duce la sunete ciudate de sub masina, si sigur nu vrei asta de la o masina "premium". Cum de obicei specificatiile astea nu le gasesti la tot pasu', clar ca nu e bine sa te apuci de schimbat rulmentii aia in fata blocului. Dar asta nu inseamna ca nu se poate face. Si daca stii si cum, ai un avantaj...



    Cutie transfer GLK 4Matic in sectiune.JPG



    Oricum, e plin netul de 4Matic-uri cu viata proprie, si toate au ajuns mai devreme sau mai tarziu la schimbarea transmisiei/cutiei de transfer. Deh, calitatea nu mai e ce era odata...







    Dragos

    Comment


    • #17
      Originally posted by Heavy D. View Post
      Buna seara !




      Ceea ce nu pricepe majoritatea lumii este ca in cazul unui sistem de transmisie 4x4 permanent sau nepermanent, nu toate dimensiunile unei roti sunt importante, ci doar diametrul ei. Nu conteaza nici latimea sau ET-ul jantei.


      In cazul rotilor de 17" indicate, diferenta intre dimensiunile fata/spate este de 0.75mm per balon, ceea ce este deloc esential pentru electronica de gestiune a transmisiei sau a altor sisteme care lucreaza cu informatiile respective. De la o diferenta de presiune intre anvelopele fata si spate pot aparea diferente mai mari de 0.75mm in diametrul rotii, la fel si de la o sarcina mai mare pe axa spate.


      Functia de diferential central este preluata de ansamblul de roti planetare aflat in spatele pachetului de discuri de frictiune care a picat. Si nu va faceti griji, la orice sistem 4x4 permanent bazat pe un cuplaj de frictiune, acesta se va duce la un moment dat. Mai exista un fel de cuplaj problematic, viscocuplajul, pe care unii si-l amintesc de la elicea ventilatorului de racire a radiatorului si care este prezent in unele sisteme de tractiune integrala.




      [ATTACH]126266[/ATTACH] [ATTACH]126267[/ATTACH]




      Pe partea de cutie de transfer, exista cinci rulmenti si un lagar cu ace, si potentiala schimbare a unui rulment nu va afecta mecanic partea de transfer sau de cuplaj. Dar un reglaj incorect al jocului la rulmenti poate duce la sunete ciudate de sub masina, si sigur nu vrei asta de la o masina "premium". Cum de obicei specificatiile astea nu le gasesti la tot pasu', clar ca nu e bine sa te apuci de schimbat rulmentii aia in fata blocului. Dar asta nu inseamna ca nu se poate face. Si daca stii si cum, ai un avantaj...



      [ATTACH]126268[/ATTACH]



      Oricum, e plin netul de 4Matic-uri cu viata proprie, si toate au ajuns mai devreme sau mai tarziu la schimbarea transmisiei/cutiei de transfer. Deh, calitatea nu mai e ce era odata...







      Dragos
      Salutare Dragos,

      Exact elementele din prima poza s-au defectat la mine,iar cuplajul a fost inlocuit cu totul(1300 ron a costat doar aceasta piese).

      Ca sa fiu sigur ca am inteles corect,pot folosi din nou 255 55 r 17 pe spate si 235 60 17 pe fata ,anvelope all season ?

      Comment


      • #18
        Buna seara, Andrei !



        Binenentes ca poti monta dimensiunile indicate fara probleme. Iar daca arunci o privire peste dimensiunile anvelopelor pe 19" si faci un calcul rapid, vei vedea ca si acolo exista o diferenta de 2,75mm pe raza in favoarea rotilor fata. Si tot fara probleme merg si astea...





        Dragos

        Comment


        • #19
          Originally posted by Heavy D. View Post
          Buna seara, Andrei !



          Binenentes ca poti monta dimensiunile indicate fara probleme. Iar daca arunci o privire peste dimensiunile anvelopelor pe 19" si faci un calcul rapid, vei vedea ca si acolo exista o diferenta de 2,75mm pe raza in favoarea rotilor fata. Si tot fara probleme merg si astea...





          Dragos
          Multumesc de info!!
          Sa ai o zi frumoasa!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Livake777 View Post
            Buna ziua ,

            Aceeasi situatie s-a intamplat si la mine pe 29 Decembrie...si am urcat-o pe platforma de am parcat-o. S-a speram ca v-om gasi solutii mai ieftine ...Urmeaza sa contactez reprezentanta din Galati ca am inspectat-o cu un meserias si nu s-a putut pronunta la fata locului. Eu am 230 de mii de km ...si chiar ma gandeam ca modelul offroad e mai pentru offroad...dar vad ca are hibe...Poate n-e ajuta careva ...

            Va doresc un 2016 mai bun !
            salutare,ai mai rezolvat problema?

            Comment


            • #21
              Da ,scuze celor ce urmaresc ...am rezolvat-o ...scartiitul a fost la fel dar defectul nu...A picat cardanul mic...si reparatia a costat 1500 euro...Da in prima faza am zis ca e aceeasi defectiune...cel ce s-a uitat nu s-a putut pronunta la o verificare preliminara pe sosea. Am mers cu ea la service si am aflat dezastrul ...se putea si mai rau...Nu stiu de ce s-a defectat...masina a rulat doar pe asfalt si condus batraneste...dar astea sunt fiarele...cateodata musca ...la buzunar...
              Cu respect ,
              Liviu

              Comment


              • #22
                Buna ,
                Am avut anvelope de vara Goodyear 235/60R17 fata/spate si as dori sa le schimb acum,nu am fost multumit de ele. Dorinta mea este sa-mi recomandati alta marca de anvelope de calitate?!!! Ce parere aveti de Nokian Line SUV 102V???eu am de iarna aceste anvelope dar am vazut pe site ca Nokian fac si cauciucuri de vara. Astept raspuns! Multumesc!

                Comment


                • #23
                  Alege orice altceva, sunt infecte cele de vara. Continetal, Pirrelli, Yokohama, cam astea sunt marcile folosite de MB ( MO ).
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by novigelu View Post
                    Ce parere aveti de Nokian Line SUV 102V???
                    Nokian Line SUV pare a fi un model reusit si recomandat de majoritatea site-urilor de specialitate. Aceste anvelope au iesit pe primul loc la testul autobild allrad in 2015.

                    Comment


                    • #25
                      buna ziua
                      Eu am cumparat masina de noua cu urmatoarele roti
                      Fata 235/50/19

                      Spate 255/45/19

                      Comment


                      • #26
                        Problems diferential/cutie transmisie

                        Buna ziua,


                        Am unable MB GLK 220CDI 4matic 2012, cumparat in 2012 de la Autoklass Constanta de noua. Acum are 36000 kilometri si am un vibrat pe spate la viraje si un zgomot pe fata pe care nici un mecanic nu l-a putut detecta. Am fost cu masina la Tiriac si mi-au spus ca e diferentialul si ca trebuie schimbat tot angrenajul. Am cerut parerea altcuiva si mi-a spus ca e cutia de transmisie.
                        As vrea sa am si a 3 a parere, de la cineva care se pricepe. Am vazut ca sunt baieti care si-au reparat cutia de transmisie...
                        Astept parerile voastre...

                        Comment


                        • #27
                          Eu am un C300 4 matic W204 si am aceeasi problema cu zgomotul (huruitul) pe fata care se intensifica odata cu cresterea vitezei si banuiesc ca este de la diferential, dar inca nu am avut curajul sa ma duc cu el la constatare. Am schimbat uleiul in ambele grupuri, uleiul la cutia de viteze, am verificat rulmentii la roti, dar din pacate nu s-a modificat in nici un fel acel zgomot de cardan.

                          Comment


                          • #28
                            Am un zgomot pe fata de cca 1 an de zile, caruia nu i-au gasit originea mecanicii la care am fost, demontand rotile fata. Dar nu este un huruit... Vibratiile pe spate se simt de curand, cca 4 luni, cand am maxim volan, pe mers inainte si inapoi. Iau virajul, nu mai apas pedala de acceleratie si se aude si simte. Cu rotile fata drepte nu vibreaza. Nu ma pricep la mecanica mai deloc... dar nici nu as vrea sa o iau pe cai gresite, din cauza diagnosticului gresit. O sa mai merg la un service luni sa vad ce-mi zice.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF