Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Debitmetru A160

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut. Puteti sa mi spuneti va rog ce lamela vine prima spre filtrul de aer? Vreau sa le lipesc si nu stiu pe care sa o pun prima. Una are niste linii paralele in img atasata e a doua, prima fiind cea veche care era a 2 a de la filtru, iar cealalta nu are liniile paralele pe ea( in img atasata e prima)Multumesc

    Comment


    • #77
      Aveam alta poza dar nu o pot incarca, deci prima de sus are niste linii paralele iar a 2 a nu le are. Cum sa le pun. Mersi
      Attached Files

      Comment


      • #78
        De unde ai cumparat lamelele?

        Comment


        • #79
          Salut!
          A doua lamela, cea de jos, vine montata prima, spre filtrul de aer.
          @Nedved
          Cat au costat lamelele si cat a costat schimbarea si calibrarea?
          Poti sa ne pui link cu site-ul?
          Dupa cum vezi, nu poate....
          Last edited by LauLaur; 02-23-2018, 17:41 PM.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #80
            Salutare. Le am lipit pana la urma si pare ca functioneaza parca mai am un motor asa demaraj are...sper sa tina lipiturile. Le am comandat din anglia pe ebay https://vod.ebay.co.uk/vod/FetchOrde...&ul_noapp=true. 20 si ceva de £. Multumesc de ajutor. N am calibrat nimic pentru ca nu am. Am decuplat bateria le am lipit am pus la loc si am reconectat bateria.

            Comment


            • #81
              Sa te tina mult si bine! Vezi cum e cu consumul.
              Eu n-am fost asa norocos, le-am lipit si motorul mergea foarte, foarte prost. La vremea respectiva am rezolvat cu kit pornire SH.
              Toate bune si frumoase, fix un an: masina de vis, zbura, fara nicio eroare... Si azi, la un check de rutina( mi-a oscilat ralantiul cand schimbam) hop "sarmaua"!
              Now, here we go again....
              Apropos, link-ul de pe Ebay nu merge!
              Attached Files
              Last edited by LauLaur; 02-23-2018, 18:31 PM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #82
                Azi am desfacut ECU sa vad starea lamelelor debitmetrului. Crima si pedeapsa..., incinta debitmetrului plina de ulei si mazga de la furtunul de recirculare a gazelor de carter. E stiut faptul ca uleiul e cel mai mare dusman al debitmetrului, mai ales al celui "hot film".
                In fine, dupa curatare, a doua lamela era fara lac pe ea, la o privire sub lupa se vede clar ca e arsa.
                Am schimbat a doua lamela cu una noua. La un test de 6km, masina porneste la prima cheie, merge ok, urca in ture, nu se plafoneaza, nu mai oscileaza ralantiul. Sunt insa sceptic, asa ca luni stresam iar service-ul pentru o diagnoza si pe parcurs vedem cel mai important lucru : consumul.
                Ca si solutie de curatare(eventual preventiva), recomand alcoolul izopropilic, nu spray-uri de curatat carburatoare, nu wd40 sau alte minuni. Cateva picaturi cu seringa direct pe lamele nu deterioreaza nimic, in schimb jetul face pagube in timp, plus ca spray-ul de curatat carburatoare dizolva...multe.
                Ce solutie ar fi de adoptat impotriva gazelor si vaporilor de ulei din gaze? Un oil catch tank ar fi rezolvarea?
                Mai jos pozne si ultima facuta cu obiectivul prin lupa.
                Toate cele bune!
                Attached Files
                Last edited by LauLaur; 02-24-2018, 20:04 PM.
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #83
                  Zic și eu sã nu tac... un furtun mai lung în locul S-ului n-ar ajuta? Sau e priblema cu mâzga și se înfundã? La ce te-ai gândit cu catch-tank? Un fel de filtru decantor?
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #84
                    Un furtun mai lung nu stiu daca ar rezolva ceva. Un oil catch tank arata cam asa: , si este un separator de condens si ulei.
                    Nu stiu cum s-ar comporta si daca ar mai apare mazga aia,m@#tii ma-sii...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #85
                      Ideea ta e foarte bunã. Dar cred cã s-ar umple de mâzgã. Adicã nah, dacã ai urmãri și sã cureți ar fi o treabã, altfel cred cã s-ar face ca-n borcanul de maionezã.

                      Sincer m-am speriat la W169 când am schimbat uleiul ce am gãsit pe gâtul ãla de plastic. Nu exagerez dar cred cã era suficientã cât sã faci 2 sandwich-uri sãnãtoase. La W168 eram obișnuit
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • #86
                        Salutare tuturor.
                        Vazusem ceva asemanator intr-o postare pe `feisbuc`. Un baiat din Timisoara a pus un filtru de apa acolo (asa reiese din comentariile lui). Cred ca e mai ieftin un filtru de apa decat un `oil catch tank`. Postarea lui e aici si are cateva poze sugestive. L-am rugat sa intre sa ne povesteasca putin despre solutia adopatata de el.
                        W168 or nothing!

                        Comment


                        • #87
                          @gruiarew
                          N-am folosit(inca) dar cred ca ar impiedica amestecul dintre ulei si apa, pentru ca un oil catch tank are menirea de a condensa rapid vaporii. Astfel cred ca nu ar mai aparea emulsia. Asta e gandirea mea, acu' realitatea poate sa fie un pic diferita...
                          Incearca sa te obisnuiesti cu aspectul asta si la w169, cureti "margarina" cu fiecare ocazie si gata. N-am poze sa-ti arat cat ulei curgea din admisie cand am dat-o jos in vara...
                          @cezarkage
                          Omule, ce dr@q... Am ajuns sa ne inspiram din "grupul umoristic"? Aveam pretentii...
                          1. Uita-te mai sus si vezi din ce e compus un oil catch tank, si fa comparatia intre el si un filtru de apa. Vaporii trebuie sa condenseze, pt asta are "stainless mesh".
                          2. E bine ca si-a pus filtru de apa sa stranga "mucii", apoi pune filtru KN imbibat cu ulei... Istet tare...
                          Last edited by LauLaur; 02-26-2018, 19:31 PM.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #88
                            Aia cu grupul umoristic e maximă. +1

                            Acum iar o dau în offtopic, sper să nu fie cu supărare. Faptul că bagă ulei în admisie (sau vapori mă rog) din punctul meu de vedere e din cauza unei presiuni prea mari în carter. Sper să nu greşesc dar aia se datorează ori supapelor care şi-au făcut joc în scaune şi scapă pe lângă simeringuri sau ce-i acolo, ori (cel mai probabil) unui motor cu uzură mare (mă refer la segmenţi) şi scapă compresia în baie.

                            Mă distrez acum cu nişte Dacii şi principiul din ce văd e tot ăla. Din capacul de la chiuloasă îţi iasă un furtun ce intră într-un T-eu ce merge în carburator şi mai este un furtun ce ajunge cred deasupra clapetei de acceleraţie (n-am desfăcut încă, mă prostesc cu tabla deocamdată). Asta e la un motor din '74. Mă îndoiesc ca după 25 ani să nu-i fi puşcat la neamţ ideea că ceva e în neregulă cu sistemul ăsta.

                            Ştiu că în vremurile nu demult apuse tata a pus un maţ lung în capacul de la chiuloasă şi l-a lăsat liber. Plus un dop în T-ul de la carburator. Altfel se umplea carburatorul de jeg şi mai mult sufla în jigloare decât mergeam cu ea.

                            Acuma clar că nu se aplică 100% că totuşi în 25 ani s-au schimbat destule. Dar decât ţigănii cu filtre de apă şi alte drăcovenii văzute pe facebook, aş zice măcar de test să-i pui un dop în admisie în cotul ăla unde intră S-ul vieţii şi la S să-i pui în cap ceva ca să nu intre jeg, dar totuşi să răsufle. Cred că un furtun mai lung şi un filtru ca ăla de benzină cu 5 lei ar trebui să meargă.

                            La faza cu oil catch tank nu comentez, ar trebui să funcţioneze. Ceva similar pare a fi filtrul de aer la tractoare, cel puţin constructiv. Se pare că dă rezultate, am desfăcut unul şi deşi am găsit acolo un jeg de nedescris (vai viaţa lui), nu face altceva decât să tragă aerul mizerabil prin nişte ulei şi prin nişte site. Dar nici uleiul nici jegul nu ajunge în cilindrii că i-ar face varză. M-am chinuit ceva cu chestia de mai jos. E de pe un UTB 530, în ultimii 10 - 15 ani n-a fost desfăcut.



                            Nu ştiu în ce sens o să se schimbe consumul şi cum o să influenţeze asta ECU. E doar o idee ce mi-a puşcat prin cap acum. Nu pot fi făcut răspunzător de daune directe sau indirecte. No, că am scris şi EULA
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • #89
                              Epurator pentru A160

                              Salut baieti,

                              Sunt de azi pe acest forum, si la rugamintea unui coleg de aici, vreau sa postez si eu niste chestii , am un A160 de 102cp benzina de ceva timp, masina pentru nevastamea si masina mea de weekend . De loc sunt din Orsova dar imi petrec majoritatea timpului in orasul adoptiv, Timisoara. Ca istoric as putea sa incep in felul urmator...ca tot ce trebuie de facut la masini si in special la acest model, m-am ocupat personal.

                              As dori sa incep cu urmatoarele mici modificari facute de mine fara a urmari niciun alt tutorial:

                              1) Am ales sa pun bujii Denso Iridium Power TT racing, cam 50lei bucata. Sunt bujii laser nu prin scanteie si in turatii mari ajuta aprinderea mai bine.

                              2) Am ales sa vopsesc masina in alb, ea fiind la baza neagra. Interiorul mi-a placut sa il las in negru ca bate bine cu alb

                              3) Am montat un ceas de Water Temp, doar ca astept si adaptorul de pe furtunul de radiator ca sa pot pune sonda, el e functional in momentul de fata dar nu e activ din cauza ca sonda e lasata deoparte.

                              4) Am reconditionat jantele, ele fiind la baza gri si foarte zgariate. Cam o luna am frecat la ele, apoi pe fiecare 2 maini de grund, vopsea in 3 straturi si 2 de lac

                              5) Un player cu touchscreen, plus senzori de parcare si camera de marsarier

                              6) Interiorul este original in crem deschis

                              7) Filtru de aer este de la K&N si urmeaza sa ii modifica carcasa originala pt un flow de aer mai mare

                              8) Pozitii led Osram (60lei un set) si becuri kit osram blue cool intense 4200k (110lei doua bucati)

                              9) Ceasuri albe

                              10) Pozitii led la numar cu racire pe radiator

                              11) Am trecut pe ulei Liqui Moly

                              12) am schimbat electromotorul pt ca a ramas blocat pe volanta si la pornire la ars

                              13) Am schimbat fulia de la compresorul de clima ca si-a terminat viata si a ramas masina fara aer conditionat . Aici intra si cureaua de accesorii.

                              14) Am montat si lumini ambientale cu cu leduri RGB si telecomanda pt preschimbare


                              In plan o sa mai am urmatoarele:

                              1) Evacuare e pe drum , momentan doar tipsul de inox e pus.

                              2) O sa vreau sa vad cu un soft pt optimizare consum si o putere de inca 10cp. Planul meu e sa scot din ea cam 120cp, Hobby de weekend

                              3) Ma bucur ca am cutie manuala, dar mi-as fi dorit trapa si incalzire in scaune

                              4) Astept sa termin cu sonda de la ceasul de apa

                              5) Urmatoarele discurile vor fi ventilate si striate


                              Si acum sa trec la subiectul topicului. Am montat un oil catch tank pentru epurarea gazelor. Ca sa ma exprim mai pe inteles gazele de carter (la benzina formate in general din mult condens si o pelicula de ulei [daca e foarte mult inseamna ca pistoanele scapa foarte multa compresie, uzura de interne]) sunt filtrate prin acel filtru montat de bine, ceea ce aduce imbunatatire pentru Debitmetru de aer si clapeta de acceleratie. Cum stiti la acest model e o problema grava cu debitmetru, e foarte sensibil si imediat da mersul peste cap. Ce-i mai rau e ca e montat direct pe ECU si odata stricat e cam aiurea sa scoti 1000lei din buzunar. O varianta de curatare a lui e cu Spray Airflow meter de la Liqui Moly (eu asa l-am pus pe picioare dupa ce am constatat ca din cauza lui masina nu mai sta la relanti, si facand o diagnoza acasa am constatat ca g/s este foarte scazut. Dupa curatare totul e la normal si acum la relanti g/s este peste 3). Ca acele gaze sa nu mai ramana captive intre debitmetru si clapeta la oprirea motorului (practic raman ca intr-o cusca inchisa), am folosit niste adaptoare la 90 de grade ca sa nu sugrum furtunele montate, si un filtru de apa cu sita in interior (fiind o varianta mai ieftina, dar isi face treaba cu brio, am urmarit ce filtreaza si cam 85-90 la suta se depune in interiorul lui.). Acel fitru de apa se gasesc la Dedeman la aproximativ 50lei. Pozitia lui am ales-o sa fie exact in spatele carcasei de la filtru de aer. El este pozitionat intr-un colier metalic cu insertie de cauciuc. Colierul este la randul lui fixat printr-un surub gros exact in carcasa filtrului de aer.

                              Acum o varianta mai profi ar fi fost folosirea unu oil catch tank de la Mishimoto, dar avand in vedere ca pretul este de 500lei si treaba e aceeasi ca si incazul filtrului de apa, am ales varianta mea. Ideea e ca acel filtru are si o garnitura de cauciuc si nu scapa deloc presiunea. Totul este bine capsat ermetic. Acum diferente intre cele doua? Da sunt, unu e din plastic dur si rezistent la apa fiarta (ceea ce il face rezistent si la gazele de carter pt ca acolo nu e presiune nici temperatura) si unu e din aluminiu, clar facut special pt asta, dar punctez din nou, fac cam acelasi lucru.

                              Atasez doua linkuri cu fiecare in parte:

                              Mishimoto: https://cdn.mishimoto.com/media/cata...MMOCC-CF_1.png
                              Filtru Dedeman:https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...9dE1Ziz83bc47g


                              Cam asa arata epuratorul meu, de atunci nu am mai avut probleme cu debitmetru si cu mizeria pe clapeta.
                              As fi foarte atras de ideea daca cineva de aici ar fi de o parere mai buna si ar aduce niste lucruri mai optime la ce am facut. De obicei sunt deschis la discutii gen, dar nu imi place sa raspuns la chestii aruncate cu aroganta sau doar sa fie acolo.

                              Sper din toata inima ca nu v-am plictisit si las si cateva poze sa va prezint masina (din pacate inca nu am poze cu ceasul de apa si ceasul de bord alb, dar promit ca o sa fac zilele astea si o sa postez tot aici)
                              Attached Files

                              Comment


                              • #90
                                @gruiarew
                                Eh, acum sa nu te gandesti ca am scos 50 de grame de ulei din admisie, dar era jegoasa bine. Pcv-ul e acelasi la toate motoarele cu ardere interna. Nu-i vorba de uzura atat timp cat nu-mi consuma ulei si trece cu "felicitari" itp-ul.Gazele mai departe de clapeta, ajung in admisie iar apa se condenseaza rapid in primele parti reci( furtun, corp clapeta, acolo unde apare emulsia).
                                La "ideea ta" tot fumez de sambata incoa'...
                                @ Hans911Calling
                                Da jos filtrul KN si pune-i filtru normal! Solutia cu care il "parfumezi" contine mult ulei care ajunge intr-un final si pe debitmetru ...
                                Debitmetrul nu se curata cu jet, si daca o faci sa te asiguri ca o faci de la cel putin 15 cm distanta.
                                Restul e OFFTopic pursange.
                                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF